Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Τύποι ειναι πολυ έξυπνο να πατε να ψηφισετε καποια που δεν εχει βασικές γνώσεις πολιτικής.
φαντάσου πόσο έξυπνο είναι να ψηφίσεις κάποιον που έχει γνώσεις και τις χρησιμοποιεί εναντίον σου

και εναντίον της χώρας σου και όλων όσων ξέρεις

εκτός αν είσαι ολιγάρχης που δεν το πολυπιστεύω
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.432
Like
49.220
Πόντοι
10.131
Δεν σε βλέπω να διαμαρτυρεσαι που ο Άδωνις δεν εχει γνωσεις ιατρικής αλλά είναι στο υπουργείο υγείας.
Ο πιερρακακης ως πληροφορικός τι κάνει στο οικονομικών?
Ο δενδιας ο δικηγόρος τι κάνει στο αμύνης?
Η μηχαηλιδου τι κάνει στο εργασίας κοινωνικών υποθέσεων ως μεταπτυχιακά στις αναπτυξιακές επιστήμες??

Τα Χάρβαρντ και τα Κέμπριτζ μας φάγανε στην Ελλάδα,άχρηστοι γόνοι πουθεναδες ούτε υποτροφία να τους κρατήσουν εκεί δεν ήταν ικανοί και ήρθαν εδώ να πολιτευτουν και να ροκανισουν δημόσιο χρήμα.
Κατά τα άλλα ο σύριζα και η καριστιανού σας φταινε...
Πες ότι είσαι κρυφοΝΔ να πάμε παρακάτω
Που θα πεις η καρυστιανου δεν έχει πολιτικές γνώσεις...
Εχεις δικιο τυπε. Ψήφισε κβαντική ιατρο να σε σώσει. Αλλωστε θα βαλει και τον Μητσοτάκη στην φυλακή.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.455
Κριτικές
207
Like
67.305
Πόντοι
48.917
Τύποι ειναι πολυ έξυπνο να πατε να ψηφισετε καποια που δεν εχει βασικές γνώσεις πολιτικής.
Ε ναι τυπε θα πάμε να ψηφίσουμε πολιτικούς που έχουν βασικές γνώσεις στην κλεψιά :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Ε ναι τυπε θα πάμε να ψηφίσουμε πολιτικούς που έχουν βασικές γνώσεις στην κλεψιά :confused:
δηλαδή τι προτιμάς να σε κλέβει ο κάθε αγύρτης?

δεν προτιμάς να σε κλέβουν με πιστοποιητικό και απόδειξη που έρχεται στο μειλ σου?
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.455
Κριτικές
207
Like
67.305
Πόντοι
48.917
δηλαδή τι προτιμάς να σε κλέβει ο κάθε αγύρτης?

δεν προτιμάς να σε κλέβουν με πιστοποιητικό και απόδειξη που έρχεται στο μειλ σου?
Ρώτα το κουλοbot anemodoura:confused:
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Ζεις σε άλλο κόσμο !

Στον κόσμο της φαντασίας !

images


Πήγαινε σε κάποιον που έχει κάνει αίτηση στο Κτηματολόγιο
και περιμένει 8 μήνες , μπας και εγγράψουν το συμβόλαιο,
να τους πεις ότι... καλά τα έκανε η Κούλα ! :2funny::2funny::2funny::2funny:

Θα σου βγάλει τα VR γυαλιά, να δεις την πραγματικότητα !

και μεταγραφή να έχει γίνει το συμβόλαιο οι τύποι του Γελλάδα 2.0 έχουν καταφέρει ο ΤΑΠ να έρχεται στον παλιό ιδιοκτήτη για χρόνια γιατί έχουν μια μεγάλη αλλεργεία οι δήμοι με τους υπολογιστές, αν πατήσουν κάνα κουμπί μπορεί να βγει η χοντρή, η αφρατούλα, η μαρμάγκα και να τους δαγκώσει στην καρωτίδα.
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
Τον ελληνικό λαό νομίζεις αυτό τον καίει περισσότερο ή που πεινάει?
Γιατί πρέπει κάποιοι προεκλογικά να αποφασίσουν τι θα κάνουν ως κυβερνήσεις και δε για ζητήματα τα οποία αν δεν έρθεις σε επαφή με τις αντίστοιχες χώρες δεν θα μπορείς να έχεις και εικόνα αλλά και να πάρεις αποφάσεις.
Προεκλογικά εγώ αν ήμουν σύμβουλος της κάρυ θα της έλεγα να δίνει ουδετερες απαντήσεις και να μην παίρνει μέρος ειδικά σε θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Το θέμα την Τουρκία είναι άλλο και εκεί θέλει προσοχή γιατί υπάρχουν πολλοί πατριωτες τελευταία.
Ασ πει τότε πως δεν θα πεινάει ο λαός. Με καθαρή και σαφή θέση μια και δεν θέλει να είναι σαν τους άλλους
 

kostasgg87

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2023
Μηνύματα
241
Like
176
Πόντοι
1
Αυτή είναι η διαφορά...εγώ δεν πιστεύω ότι ο Σαμαράς έκανε κόμμα για να πάρει ψήφους από τον Μητσοτάκη (όχι ότι δεν θα χαιρόταν)

Εγώ πιστεύω ότι ο Σαμαράς έκανε κόμμα για να α) στηρίξει μια "δεξιά" κυβέρνηση συμφερόντων ολιγαρχών που στηρίζουν την ΝΔ β) για να κόψει ψήφους από άλλα κόμματα που ψαρεύουν σταδεξιά νερά όπως καρυστιανού, Βελλόπουλος κτλπ γ) ώστε μαζί με την Λατινοπούλου που είναι προφανώς δεκανίκι της ΝΔ να έχουν μια καλή αυτοδυναμία.

Ο Βελόπουλος πρέπει να είναι τελείως βλάκας για να συνεργαστεί με ΝΔ...δεν θα το έκανε ποτέ θεωρώ.
κανενας απ αυτους δε θα συνεργαστει . αλλα 1 στο 1000000 αν συνεργαστει τουλαχιστον 1 δεξιο κομμα δε θα βαλει ορο να καταργηθουν οι νεοταξικοι νομοι πχ λουγκρες λαθρο μερκοσουρ χωραφια ? και αλλους ορους θα βαλει. τι προτιμας μητσοτακι με στηριξη απο καιριδιδες και αλλους πρακτορες του του σορος η με στηριξη απο δεξιους που στα λογια ειναι αντι νεοταξιτες
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Τι να σου πει ρε φίλε δεν θα πεινάει ο λαός?. Όλοι αυτό λένε προεκλογικά κάνεις δεν τους πιστεύει πια κανέναν.
Το μόνο που μπορεί να κάνει προεκλογικά είναι να βγάλει κοστολογημενο πρόγραμμα κοινωνικής πολιτικής με χρήματα που μπορουν να μαζευτούν μέσω αναδιανομής του πλούτου.
Να φορολογισει τους έχοντες τα υψηλά εισοδήματα και ότι υπάρχει κασέρι και να το δώσει στους αδύναμους.
Μπορεί να γίνει αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση και να έρθει σε ρήξη με τους έχοντες
εσύ πεινάς,
βρέχει χρήμα και ευκαιρίες,
άσε την ομπρέλα, δεν κυβερνά ο τσίπρας να σε κάνει υπουργό
 
Τελευταία τροποποίηση:
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.147
Πόντοι
9.345
Βρέχει χρήμα με βασικό 790 καθαρά 40ωρο και με απλήρωτες υπερωρίες?
Με το 30% των ελ επαγγελματιών να έχουν βαρέσει λουκέτο μέσα σε ένα χρόνο?
Τα ληξιπροθεσμα χρέη έχουν φτάσει στα ύψη από τις υπερφορολογησεις και τους αδικούς φόρους.
Πρόβλημα με το δημογραφικό και οι συντάξεις θα πάνε στα 70 λόγω και την τρύπα ελλειματων στα ασφαλιστικά ταμεία
Στεγαστική κρίση με άνοδο των ενοικίων πάνω από το 50% του βασικου μισθου
Άνοδος του πληθωρισμού 3η από το τέλος στην Ευρώπη
3η από το τέλος σε ποσοστό ανεργίας
Ανοιγμα της ψαλίδας μεταξύ πλούσιων και φτωχών με έντονες κοινωνικές ανισότητες
Ελλειπης κοινωνικό κράτος και προστασία των αδυναμων οικονομικά
Διαφθορά και σκάνδαλα και σπατάλη δημοσίου χρήματος
Προπαγάνδα και μη ελευθερία του τύπου
Έλεγχος και χειραγώγηση του δικαστικού συστήματος
Δημόσια νοσοκομεία να καταρρέουν ελλείψεις βασικών φαρμάκων και προϊόντων,μεγάλη αναμονή,μαύρο χρήμα σε φακελάκια,υποδομές χάλια και μεγάλος συνωστισμός να αποτελεί υγειονομική βόμβα.
Και άλλα πολλά που σίγουρα έχω ξεχάσει.
Και ένα ακόμα...
Η γαϊδούρια τους που επικαλούνται επιτυχή διακυβέρνηση και ζητούν την ψηφο
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
Τι να σου πει ρε φίλε δεν θα πεινάει ο λαός?. Όλοι αυτό λένε προεκλογικά κάνεις δεν τους πιστεύει πια κανέναν.
Το μόνο που μπορεί να κάνει προεκλογικά είναι να βγάλει κοστολογημενο πρόγραμμα κοινωνικής πολιτικής με χρήματα που μπορουν να μαζευτούν μέσω αναδιανομής του πλούτου.
Να φορολογισει τους έχοντες τα υψηλά εισοδήματα και ότι υπάρχει κασέρι και να το δώσει στους αδύναμους.
Μπορεί να γίνει αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση και να έρθει σε ρήξη με τους έχοντες
Η καραμέλα της αναδιανομής του πλούτου πουλάει αλλά ούτε γίνεται ούτε είναι δίκαιη στην βάση της. Γιατί τα χρήματα που έχω από σκληρή εργασία να τα μοιραστώ με τον κοπρίτη ? Ασε το ένιωσα με τον Κατρούγκαλο και το 102% φόρο. Το παραμύθι του μεγάλου πλούτου δεν ισχύει επίσης. Εάν δει εταιρεία ότι υπερφορολογείται απλά αλλάζει χώρα/έδρα. Κανένας δεν είναι τόσο ηλίθιος να μείνει σε μία χώρα με υψηλή φορολόγηση. Ούτε η ίδια θα ήθελε να χάσει την καλή ζωή που κάνει.
Μια λέξη που λέει η διαφάνεια θα πουλήσει αλλά όταν της την πέσαν για τον σύλλογο άρχισε την μουρμούρα.
Συνεργάτες που έχει δίπλα της μέχρι στιγμής μόνο για το Δελφινάριο είναι κατάλληλοι
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Η καραμέλα της αναδιανομής του πλούτου πουλάει αλλά ούτε γίνεται ούτε είναι δίκαιη στην βάση της. Γιατί τα χρήματα που έχω από σκληρή εργασία να τα μοιραστώ με τον κοπρίτη ? Ασε το ένιωσα με τον Κατρούγκαλο και το 102% φόρο. Το παραμύθι του μεγάλου πλούτου δεν ισχύει επίσης. Εάν δει εταιρεία ότι υπερφορολογείται απλά αλλάζει χώρα/έδρα. Κανένας δεν είναι τόσο ηλίθιος να μείνει σε μία χώρα με υψηλή φορολόγηση. Ούτε η ίδια θα ήθελε να χάσει την καλή ζωή που κάνει.
Μια λέξη που λέει η διαφάνεια θα πουλήσει αλλά όταν της την πέσαν για τον σύλλογο άρχισε την μουρμούρα.
Συνεργάτες που έχει δίπλα της μέχρι στιγμής μόνο για το Δελφινάριο είναι κατάλληλοι
Ναι αλλά αν δε γίνει "αναδιανομή του πλούτου" (κοινώς αν δεν κλέψουν τα λεφτά ΜΑΣ που βγάζουμε με τον ΚΟΠΟ και τη ΜΑΓΚΙΑ ΜΑΣ) πως θα παρασιτούν κάτι κοπρόσκυλα τεμπελαραδες σαν τον Ζανουλη aka Flitsos;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Σκοπός είναι να μειωθεί η ψαλίδα πλούσιων φτωχών και να υπάρχει κοινωνικό κράτος.
Αν δεν θες να σε φορολογεί μεινε φτωχός να παίρνεις επιδόματα
Σκοπός είναι να σε απελάσουν το γρηγορότερο δυνατό :confused:
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.048
Κριτικές
2
Like
20.391
Πόντοι
5.956
Κοινωνική πολιτική μέσω αναδιανομής του πλούτου γίνεται αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση
Μπορεί να πειράζει τους έχοντες αλλά είναι μια δίκαιη πολιτική κοινωνικού κράτους.
Αρχικά κούρεμα στις συντάξεις άνω των 1200 ευρώ κλιμακωτά και από το έσοδα αυτά αύξηση στις χαμηλότερες.
Μείωση ΦΠΑ από 24 στο 20% και αύξηση του ΦΠΑ σε προϊόντα πολυτελειας όπως αλκοόλ τσιγάρα σε 30%
Επίσης εταιρίες που κάνουν μόνο ηλεκτρονικό εμπόριο χωρίς εδρα μαγαζιού άλλο καθεστώς φορολογίας και ΦΠΑ επίσης στο 30%
Μείωση του ΦΠΑ σε αγαθά πρώτης ανάγκης από 13 στο 8
Αλλαγές στον φόρο πολυτελείας με πιο καλό έλεγχο και εξονυχτικη έρευνα τα έσοδα από αυτά επίσης στη κοινωνική πολιτική
Και άλλα πολλά που δεν είναι της στιγμής να τα πω
Welcome to Enver Hoxha's Albania.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Επίσης εταιρίες που κάνουν μόνο ηλεκτρονικό εμπόριο χωρίς εδρα μαγαζιού άλλο καθεστώς φορολογίας και ΦΠΑ επίσης στο 30%
Το ξέρεις ότι με αυτό θα δώσεις μια καλή ένεση ρευστότητας στις εταιρείες αυτές..ένα έξτρα δώρο στους κακοπληρωτές.... και θα τιμωρήσεις τον φτωχό ανθρώπακο που προσπαθεί να βρεί κάτι μέσω internet έτσι γουόρεν μπάφετ?? :confused:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Όχι μ αυτό θα ενισχύσω τα μαγαζιά το τοπικό εμποριο και θα εισπράττω παραπάνω ΦΠΑ από τα ηλεκτρονικά.
Ουσιαστικά θα τελείωσει αυτό το στυλ και η θεωρεία έχω έδρα το σπίτι και πουλάω διαδικτυακά όπου γουστάρω.
Δεν τους απαγόρευω ας το κάνουν αλλά παραπάνω ΦΠΑ ο καταναλωτής και άλλο καθεστώς φορολογίας αυτές οι εταιρίες
Πρώτον δεν μπορείς να έχεις έδρα το σπίτι που μένεις

Δεύτερον τα περισσότερα μικρά τοπικά μαγαζιά έχουν eshop για να μπούν στο skroutz

Τρίτον δεν μπορείς να βάλεις ειδικό ΦΠΑ για μαγαζιά που έχουν (και) eshop θα τα πάρει η μπάλα όλα

Τέταρτον όταν αυξηθεί ο ΦΠΑ θα το πληρώσει ο καταναλωτής δεν μπορείς να υποχρεώσεις τα μαγαζιά να το καλύψουν


Τα μαγαζιά λιανικής ιδιαίτερα...εισπράττουν τον ΦΠΑ...τον οποίο αποδίδουν μετά από 1 μήνα...και τον διακανονίζουν σε δόσεις...αν τον αυξήσεις χέστηκαν....θα τους έρχεται μεγαλύτερη ρευστότητα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Σκοπός είναι να μειωθεί η ψαλίδα πλούσιων φτωχών και να υπάρχει κοινωνικό κράτος.
Αν δεν θες να σε φορολογεί μεινε φτωχός να παίρνεις επιδόματα
Ο υμνος του τεμπελχανα/ανικανου/παρασιτου.
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Τον ελληνικό λαό νομίζεις αυτό τον καίει περισσότερο ή που πεινάει?
Γιατί πρέπει κάποιοι προεκλογικά να αποφασίσουν τι θα κάνουν ως κυβερνήσεις και δε για ζητήματα τα οποία αν δεν έρθεις σε επαφή με τις αντίστοιχες χώρες δεν θα μπορείς να έχεις και εικόνα αλλά και να πάρεις αποφάσεις.
Προεκλογικά εγώ αν ήμουν σύμβουλος της κάρυ θα της έλεγα να δίνει ουδετερες απαντήσεις και να μην παίρνει μέρος ειδικά σε θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Το θέμα την Τουρκία είναι άλλο και εκεί θέλει προσοχή γιατί υπάρχουν πολλοί πατριωτες τελευταία.
δεν ειναι σημαντικο να μας πει εαν σας δωσει πιλαφι σκετο ή με αρακα. Το μπουρδελοπασ θα επιτρεπει συνουσια με λατινα ή με αφρικαπο;
Τυπε αυτα τα ερωτηματα θα πρεπει να σε απασχολουν
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.755
Κριτικές
2
Like
33.770
Πόντοι
9.931
Α) Ναί, συμφωνούμε.
Β) Ναί, έχει το δικαίωμα και αυτό μας χαροποίησε όλους.
Γ) Δεν συμφωνώ. Αντιλαμβάνομαι ότι (καθώς συγχρωτιζόταν μέ αριστερο-άπλυτους χώρους, όπερ αποδεικνύεται από την αρχική προσέγγιση με τον σύριζα και τον Αρβανίτη που -τί ειρωνεία- την έκανε με ελαφρά από τον συριζα) προσπαθεί να τά έχει καλά και με τον πατριωτικό χώρο διότι από δίπλα είναι η πρώην της ΝΙΚΗς και πιθανώς κάποιοι ολιγάρχες. Υπάρχουν κάποιες λεπτές κινήσεις που δεν μού αρέσουν : α. Μάζεψε έναν γυρολόγο που έχει φτιάξει τάχα ομάδα ανεμβολίαστων ενώ αυτή είναι εμβολιασμένη (γιά να διατηρεί ιατρείο και να πηγαίνει Αμερική επί covid), ενώ ο Δημήτρης Κούβελας, από τούς πιό σοβαρούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει, της βρωμούσε... β. Δεν έκατσε να ασχοληθεί με την συγκρότηση και οργάνωση της ομάδας της πρώτα, προσελκύοντας φτασμένους και τίμιους ανθρώπους, ούτε με τις θέσεις τού κόμματος, αλλά είναι εκςί μέσα ετερόκλητοι άνθρωποι, τρείς λαλούν καί δυό χορεύουν.
Δ) Συμφωνούμε. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί και σαπούνι...

Επί τη ευκαιρία, ας θυμηθούμε το τραγούδι του Χατζηδάκη που θίγει κάπως την ουσία της παροιμίας, ότι δεν μιλάμε γιά την ταμπακιέρα... :cheesy:
συμφωνώ σε όλα , άλλωστε τότε στις αρχές των κινητοποιήσεων που δεν ήταν "σταρ"
είχε ρωτηθεί ον κάμερα για το Μάτι
και με ευθύτητα απάντησε πως δεν είχε δώσει την δέουσα σημασία-ευαισθησία
Δηλαδή παραδέχθηκε το προφανές που ισχύει γενικά στην πασοκοδιεφθαρμένη κοινωνία
του παρτακισμού,****φτωχομπινεδοβολέματος****,κλέψε-κλέψε
πως αν δεν μπεί το αγγούρι στον δικό μας πισινούλη δεν ταρακουνιόμαστε ,πέρα βρέχει

***γι αυτό οι τσιπροκούληδες μοιράζουν ντόπα επιδόματα σε καθυστέρες ,
εφτακόσια ο μισθός, πεντακόσια το επίδομα αεργίας :2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.268
Like
1.926
Πόντοι
216
.....συμφωνώ σε όλα , άλλωστε τότε στις αρχές των κινητοποιήσεων που δεν ήταν "σταρ"
είχε ρωτηθεί ον κάμερα για το Μάτι....
Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου, που παρέθεσες και που παρέλειψα και σχολιάζω μόνο το τονισμένο: Τελικά καταλήγω στο οριστικό (σύμφωνα με τα μέχρις στιγμής δεδομένα) συμπέρασμα ότι γιά να είναι προβαλλόμενη (έστω και αρνητικά) από τα συστημικά Αρδ και την κουλογλύφτικη ΕΡΤ, κάποιο λάκκο έχει η φάβα ως πρός την καθαρότητα του εγχειρήματος. Εάν ήταν πράγματι ανισυστημική κίνηση, θα την έθαβαν.
Μπορώ να παραθέσω 3-4 πατριωτικούς ανιδιοτελείς πολιτικούς σχηματισμούς που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ γιά τα μέσα μαζικής εξημέρωσης: Δημήτρης Κούβελας (Πνοή Δημοκρατίας), Στέλιος Χρυσοστομίδης, Κίνημα 21 (Ζώης Μπέχλης). Γιατί αυτούς δεν τούς πήρε συνέντευξη η ΕΡΤ ή ο Χατζηπαπάρας έστω και μία φορά, αλλά προέβαλαν προκλητικά Λατίνο, Νατσιό και Σπαρτιάτες στις προηγούμενες εκλογές;
ΟΠΌΤΕ, το λογικό μου συμπέρασμα είναι ότι για να σπρώχνουν έμμεσα Καρυστιανού, κάποιος άλλος σπρώχνει από πίσω, :fuck1:με ύποπτες προθέσεις. :rolleyes:
Γιά μένα η επιλογή Καρυστιανού τελείωσε, εκτός και άν οι θέσεις και οι συνεργάτες της με εκπλήξουν θετικά.
Μέχρι τότε, έχω στο μικροσκόπιο τους προηγούμενους τρείς, + τον Βελόπουλο που είναι μεν μαλάκας καί ψήφισε μνημόνιο και είναι επιχειρηματικά ψιλοαεριτζής , αλλά επαναλαμβάνει σταθερά σωστές θέσεις (αντι-woke, γεωτρήσεις, μεταναστευτικό, οικονομικές κοινωνικές ελςφρύνσεις κτλ).
Ιεραρχικά εξετάζω:
1. Κούβελας
2. Στέλιος Χρυσοστομίδης (εάν ξανακατέβει)
3. Ζώης Μπέχλης (εάν κόψει τις πολλές βρισιές)
4. Βελό...
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom