Α) Ναί, συμφωνούμε.
Β) Ναί, έχει το δικαίωμα και αυτό μας χαροποίησε όλους.
Γ) Δεν συμφωνώ. Αντιλαμβάνομαι ότι (καθώς συγχρωτιζόταν μέ αριστερο-άπλυτους χώρους, όπερ αποδεικνύεται από την αρχική προσέγγιση με τον σύριζα και τον Αρβανίτη που -τί ειρωνεία- την έκανε με ελαφρά από τον συριζα) προσπαθεί να τά έχει καλά και με τον πατριωτικό χώρο διότι από δίπλα είναι η πρώην της ΝΙΚΗς και πιθανώς κάποιοι ολιγάρχες.
Υπάρχουν κάποιες λεπτές κινήσεις που δεν μού αρέσουν : α. Μάζεψε έναν γυρολόγο που έχει φτιάξει τάχα ομάδα ανεμβολίαστων ενώ αυτή είναι εμβολιασμένη (γιά να διατηρεί ιατρείο και να πηγαίνει Αμερική επί covid), ενώ ο Δημήτρης Κούβελας, από τούς πιό σοβαρούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει, της βρωμούσε... β. Δεν έκατσε να ασχοληθεί με την συγκρότηση και οργάνωση της ομάδας της πρώτα, προσελκύοντας φτασμένους και τίμιους ανθρώπους, ούτε με τις θέσεις τού κόμματος, αλλά είναι εκςί μέσα ετερόκλητοι άνθρωποι, τρείς λαλούν καί δυό χορεύουν.
Δ) Συμφωνούμε. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί και σαπούνι...
Επί τη ευκαιρία, ας θυμηθούμε το τραγούδι του Χατζηδάκη που θίγει κάπως την ουσία της παροιμίας, ότι δεν μιλάμε γιά την ταμπακιέρα...