φαντάσου πόσο ξεφτίλας μπορεί να είναι . Να φύγει βρίζονται απο την ΝΔ, να κάνει κόμμα και να συγκυβερνήσει.....Μάλλον για συγκυβέρνηση θα πάει ο Αντωνάκης
Το σενάριο να είναι ο Μητσοτάκης στα επίπεδα των γκάλοπ και να μην είναι ο πρωθυπουργός , το βλέπω δύσκολο....

