Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Μάλλον για συγκυβέρνηση θα πάει ο Αντωνάκης
φαντάσου πόσο ξεφτίλας μπορεί να είναι . Να φύγει βρίζονται απο την ΝΔ, να κάνει κόμμα και να συγκυβερνήσει.....

Το σενάριο να είναι ο Μητσοτάκης στα επίπεδα των γκάλοπ και να μην είναι ο πρωθυπουργός , το βλέπω δύσκολο....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
φαντάσου πόσο ξεφτίλας μπορεί να είναι . Να φύγει βρίζονται απο την ΝΔ, να κάνει κόμμα και να συγκυβερνήσει.....

Το σενάριο να είναι ο Μητσοτάκης στα επίπεδα των γκάλοπ και να μην είναι ο πρωθυπουργός , το βλέπω δύσκολο....
Ναι σιγά την ξεφτίλα...εδώ ο άλλος έκανε αύξηση 100% στους παπάδες για να κερδίσει καμιά ψήφο...αυτό τον πείραξε τον Σαμαρά...όταν διέλυε την μεσαία τάξη και τις μικρές επιχειρήσεις ως πρωθυπουργός δεν ήταν ξεφτίλας?

Τον μητσοτάκη οι δικοί του δεν μπορούν να τον ρίξουν...ποιος ξέρει τι άπλυτα και τι ράμματα έχει για τις γούνες όλων των δικών του

Εγώ εννοώ ότι δεν θα βγάζει αυτοδυναμία η ΝΔ και θα έρθει ο Σαμαράς και η Λατινοπούλου να στηρίξουν "για την πατρίδα ρε γαμώτο"
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.239
Πόντοι
10.131
Αποκλείεται ο Μητσοτάκης να συγκυβέρνηση με το Σαμαρα που προδωσε δυο φορες την παράταξη και στέρησε ψηφους απο την ΝΔ.

Στο βαθος βλέπω οικουμενική κυβερνηση αλλα 89.
 

soylakostas72

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2023
Μηνύματα
322
Like
300
Πόντοι
21
Υπομονή μέχρι τις εκλογές.....Θα υπάρχουν εκπλήξεις.......Οι ίδιοι το δήλωσαν.......
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Ναι σιγά την ξεφτίλα...εδώ ο άλλος έκανε αύξηση 100% στους παπάδες για να κερδίσει καμιά ψήφο...αυτό τον πείραξε τον Σαμαρά...όταν διέλυε την μεσαία τάξη και τις μικρές επιχειρήσεις ως πρωθυπουργός δεν ήταν ξεφτίλας?

Τον μητσοτάκη οι δικοί του δεν μπορούν να τον ρίξουν...ποιος ξέρει τι άπλυτα και τι ράμματα έχει για τις γούνες όλων των δικών του

Εγώ εννοώ ότι δεν θα βγάζει αυτοδυναμία η ΝΔ και θα έρθει ο Σαμαράς και η Λατινοπούλου να στηρίξουν "για την πατρίδα ρε γαμώτο"
Προσπαθείς πάντα να κάνεις αντίλογο. Το ίδιο είπα. Οτι ο Σαμαράς θα πάει στον Μητσοτάκη.
Και τον είπα ξεφτίλα.
Και προσπαθείς να μου πεις οτι έχει κάνει και άλλα .. Ποιός είπε το αντίθετο??? Παραμένει ξεφτίλας.
Αυτό που δεν δέχομαι είναι όλους αυτούς που τα ξέρουν όλα και είναι όλο απόψεις και λύσεις.....

Απο πολιτικούς ως απλούς πολίτες σας εμάς....

Θα θυμάσαι πολιτικούς και μη που έλεγαν οτι με ένα Ραφαλ αγοράζουμε 5 canadair αλλά τελικά το εργοστάσιο δεν έφταιχνε!!!!
Θα θυμάσαι αυτούς που λένε αντί ακριβά rafael ή F35 να πάρουμε κινέζικα που είναι φτηνότερα. Αλλά αυτό δεν γίνεται για στρατιωτικούς λόγους!!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Αποκλείεται ο Μητσοτάκης να συγκυβέρνηση με το Σαμαρα που προδωσε δυο φορες την παράταξη και στέρησε ψηφους απο την ΝΔ.

Στο βαθος βλέπω οικουμενική κυβερνηση αλλα 89.
Εδώ έκανε κυβέρνηση ο σαμαράς με τον βενιζέλο στον μητσοτάκη θα κωλώσει?
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.441
Like
49.239
Πόντοι
10.131
Εδώ έκανε κυβέρνηση ο σαμαράς με τον βενιζέλο στον μητσοτάκη θα κωλώσει?

Καμια σχεση το ενα με το αλλο. Εκει εκανα συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, εδω πρεπει να κανει με καποιον που εκανε κομμα μονο και μονο γιατι εχει κοντρα μαζι του, κλέβοντας ψηφοφόρους απο την ΝΔ.
Δηλαδή θα δεχθεί ο Μητσοτάκης να κανει συγκυβερνηση με αυτον που του εκοψε ψήφους ενω πάλευε για αυτοδυναμία; Το αποκλείω, μεγαλύτερη πιθανότητα εχει να συνεργαστεί με τον Βελο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Προσπαθείς πάντα να κάνεις αντίλογο. Το ίδιο είπα. Οτι ο Σαμαράς θα πάει στον Μητσοτάκη.
Και τον είπα ξεφτίλα.
Και προσπαθείς να μου πεις οτι έχει κάνει και άλλα .. Ποιός είπε το αντίθετο??? Παραμένει ξεφτίλας.
Αυτό που δεν δέχομαι είναι όλους αυτούς που τα ξέρουν όλα και είναι όλο απόψεις και λύσεις.....

Απο πολιτικούς ως απλούς πολίτες σας εμάς....

Θα θυμάσαι πολιτικούς και μη που έλεγαν οτι με ένα Ραφαλ αγοράζουμε 5 canadair αλλά τελικά το εργοστάσιο δεν έφταιχνε!!!!
Θα θυμάσαι αυτούς που λένε αντί ακριβά rafael ή F35 να πάρουμε κινέζικα που είναι φτηνότερα. Αλλά αυτό δεν γίνεται για στρατιωτικούς λόγους!!!!
Δεν κατάλαβα ότι αυτό εννοείς νόμιζα ότι εννοείς ότι αποκλείεται να τα βρουν.

Ο Σαμαράς δεν διαφέρει σε τίποτα από όλους τους άλλους. Ο Άδωνης που έφτυνε την ΝΔ και τώρα κάνει υποκλίσεις τι διαφορετικό έχει από τον Σαμαρά?

Όταν αυτοί που θα έπρεπε να έχουν απόψεις και λύσεις κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου τότε ο δρόμος είναι ανοιχτός προς όλους να είναι όλο απόψεις και λύσεις.

Αν οι πολιτικές της κυβέρνησης έχουν αποτελέσματα αυτά θα μίλαγαν από μόνα τους....τώρα που το αποτέλεσμα είναι μηδαμινό....ο κόσμος θα ψάξει την λύση αλλού.

Ποιος φταίει για αυτό?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Καμια σχεση το ενα με το αλλο. Εκει εκανα συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ, εδω πρεπει να κανει με καποιον που εκανε κομμα μονο και μονο γιατι εχει κοντρα μαζι του, κλέβοντας ψηφοφόρους απο την ΝΔ.
Δηλαδή θα δεχθεί ο Μητσοτάκης να κανει συγκυβερνηση με αυτον που του εκοψε ψήφους ενω πάλευε για αυτοδυναμία; Το αποκλείω, μεγαλύτερη πιθανότητα εχει να συνεργαστεί με τον Βελο.
Αυτή είναι η διαφορά...εγώ δεν πιστεύω ότι ο Σαμαράς έκανε κόμμα για να πάρει ψήφους από τον Μητσοτάκη (όχι ότι δεν θα χαιρόταν)

Εγώ πιστεύω ότι ο Σαμαράς έκανε κόμμα για να α) στηρίξει μια "δεξιά" κυβέρνηση συμφερόντων ολιγαρχών που στηρίζουν την ΝΔ β) για να κόψει ψήφους από άλλα κόμματα που ψαρεύουν σταδεξιά νερά όπως καρυστιανού, Βελλόπουλος κτλπ γ) ώστε μαζί με την Λατινοπούλου που είναι προφανώς δεκανίκι της ΝΔ να έχουν μια καλή αυτοδυναμία.

Ο Βελόπουλος πρέπει να είναι τελείως βλάκας για να συνεργαστεί με ΝΔ...δεν θα το έκανε ποτέ θεωρώ.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Δεν κατάλαβα ότι αυτό εννοείς νόμιζα ότι εννοείς ότι αποκλείεται να τα βρουν.

Ο Σαμαράς δεν διαφέρει σε τίποτα από όλους τους άλλους. Ο Άδωνης που έφτυνε την ΝΔ και τώρα κάνει υποκλίσεις τι διαφορετικό έχει από τον Σαμαρά?

Όταν αυτοί που θα έπρεπε να έχουν απόψεις και λύσεις κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου τότε ο δρόμος είναι ανοιχτός προς όλους να είναι όλο απόψεις και λύσεις.

Αν οι πολιτικές της κυβέρνησης έχουν αποτελέσματα αυτά θα μίλαγαν από μόνα τους....τώρα που το αποτέλεσμα είναι μηδαμινό....ο κόσμος θα ψάξει την λύση αλλού.

Ποιος φταίει για αυτό?
Κοίτα , αυτό είναι φαινόμενο των καιρών.
Όλοι κωλοτούμπες κάνουν σε όλα τα κόμματα. Πίασε τον ε΄να και χτύπα τον άλλο. Δεν εξαιρείται κανένα κόμμα (ούτε και της Κάρυ).
Και να συμπληρώσω στον @Anemodoura , ο Βενιζέλος και Σαμαράς συνεργάστηκαν κατόπιν εντολής Βρυξελλών. Τώρα δεν ξέρουμε τι εντολή και προς ποιόν θα υπάρχει.

Ως προς το οτι οι πολιτικές της κυβέρνησης είναι μηδενικό, διαφωνώ, τα έχουμε ξαναπεί, απλά το λέω και δεν πρόκειται να ξαναμπώ μαζί σου σε αντιπαράθεση για αυτό. Δεν σε πείθω, δεν με πείθεις.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Αν οι αριστεροί δεν ήταν τόσο ηλίθιοι όσο είναι

θα έκαναν και αυτοί μια συσπείρωση γύρω από τον Αλαίξυ για να μαζέψουν ένα καλό ποσοστό....

και θα άφηναν μόνα τους τα 2-3 πιο αντι-συστημικά κόμματα την Κάρυ και την Ζωή και τον Βελόπουλο....

Και τότε επιτέλους θα του ξημέρωνε μια άσπρη μέρα του Ανδρουλάκη του βοσκού...να μπορεί επιτέλους να ορίσει λίγο τα πράγματα :tooth::tooth:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Κοίτα , αυτό είναι φαινόμενο των καιρών.
Όλοι κωλοτούμπες κάνουν σε όλα τα κόμματα. Πίασε τον ε΄να και χτύπα τον άλλο. Δεν εξαιρείται κανένα κόμμα (ούτε και της Κάρυ).
Και να συμπληρώσω στον @Anemodoura , ο Βενιζέλος και Σαμαράς συνεργάστηκαν κατόπιν εντολής Βρυξελλών. Τώρα δεν ξέρουμε τι εντολή και προς ποιόν θα υπάρχει.

Ως προς το οτι οι πολιτικές της κυβέρνησης είναι μηδενικό, διαφωνώ, τα έχουμε ξαναπεί, απλά το λέω και δεν πρόκειται να ξαναμπώ μαζί σου σε αντιπαράθεση για αυτό. Δεν σε πείθω, δεν με πείθεις.
Το κόμμα της κάρυ ακόμα δεν βγήκε θα κάτσει να κάνει συνεργασίες? πρέπει να είναι μουρόχαυλοι...ούτε 1 στο εκατομμύριο.

Η εντολή εγώ λέω έχει έρθει ήδη...γιαυτό ξετσουτσούνισε ο Τσίπρας και ο Σαμαράς.

Όχι δεν με πείθεις διαφωνούμε από τα θεμέλια...εσένα σου αρκεί να σκέφτεσαι "οι άλλοι είναι χειρότεροι" και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να απαιτούμε αυτά που πρέπει από την σημερινή κυβέρνηση. Δεν το έχει καταλάβει ακόμα αυτό θεωρείς δεδομένη την αποτυχία.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
Το κόμμα της κάρυ ακόμα δεν βγήκε θα κάτσει να κάνει συνεργασίες? πρέπει να είναι μουρόχαυλοι...ούτε 1 στο εκατομμύριο.

Η εντολή εγώ λέω έχει έρθει ήδη...γιαυτό ξετσουτσούνισε ο Τσίπρας και ο Σαμαράς.

Όχι δεν με πείθεις διαφωνούμε από τα θεμέλια...εσένα σου αρκεί να σκέφτεσαι "οι άλλοι είναι χειρότεροι" και εγώ θεωρώ ότι πρέπει να απαιτούμε αυτά που πρέπει από την σημερινή κυβέρνηση. Δεν το έχει καταλάβει ακόμα αυτό θεωρείς δεδομένη την αποτυχία.
Δεν είπα ποτέ οτι σκέπτομαι με το ΄ οι άλλοι είναι χειρότεροι.
Προφανώς απαιτ΄ώ το καλύτερο.
Η διαφωνία μας είναι ως προς το μηδενικό έργο που λες.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.747
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Δεν είπα ποτέ οτι σκέπτομαι με το ΄ οι άλλοι είναι χειρότεροι.
Προφανώς απαιτ΄ώ το καλύτερο.
Η διαφωνία μας είναι ως προς το μηδενικό έργο που λες.
Πως απαιτείς το καλύτερο όταν 9 στις 10 κουβέντες σου είναι "ναι αλλά ο Τσίπρας, η Κάρυ, ο άλλος..."

Όταν πας να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με 30 χιλιάρικα (ψήφος εμπιστοσύνης) δεν απαιτείς να δουλεύει όπως σου υποσχέθηκαν??? Δεν πρέπει εσύ ο ίδιος που ψήφισες ΝΔ να είσαι πιο αυστηρός με τις μαλακίες τους πριν από εμένα?

Δεν είπα εγώ για μηδενικό έργο...είπα για μηδαμινό αντίκτυπο στην κοινωνία. Έργο έχει γίνει...οι πλειστηριασμοί πάνε βολίδα...το top5% των εισηγμένων κάνει κερδοφορίες ιστορικές....φτηνά εργατικά χέρια τους εξασφάλισαν...είναι πιο εύκολο από ποτέ να μην σου ανήκει τίποτα και να νοικιάζεις τα πάντα...τα λεφτά του ταμείου ανάκαμψης πήγαν εκεί που έπρεπε κτλπ. Όλα αυτά έργα είναι...απλά δεν αφορούν το 95% των πολιτών.

Εσύ μάλλον αυτό αρνείσαι να δεις
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
312
Like
430
Πόντοι
21
Κοίτα, διακυβέρνηση δεν γίνεται έτσι. Ωραία, να δεχθώ οτι θα φτιάξει (λέμε τώρα) την δικαιοσύνη. Αν στα άλλα (υγεία, παιδεία, άμυνα κλπ) δεν μπορέσει , τότε συνολικά θα είμαστε χειρότερα.
Ως προς την δικαιοσύνη λέει οτι θα την φτιάξει. Εχεις ακούσει το τι χειροπιαστό θα κάνει??? Το γενικό θα την φτιάξω δεν λέει κάτι.
Χειροτερα αποκλειται να γινουμε
Υποθετω θα βαλει τεχνοκρατες σε υπουργικες θεσεις και εκεινοι θα βρουν τον τροπο.
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.049
Κριτικές
2
Like
20.410
Πόντοι
5.956

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
595
Κριτικές
4
Like
944
Πόντοι
366
Η Κάρυ θέλει να κάνουμε ψυχανάλυση στους Τούρκους πριν γίνουν επίσημες συναντήσεις, καλή πρόταση για την εξωτερική πολιτική, σε λίγο θα ζητήσει και τον ορό της αλήθειας
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.281
Like
1.933
Πόντοι
216
Εγώ εννοώ ότι δεν θα βγάζει αυτοδυναμία η ΝΔ και θα έρθει ο Σαμαράς και η Λατινοπούλου να στηρίξουν "για την πατρίδα ρε γαμώτο"
Την Λατινοπούλου ξέχασέ την. Είτε θα κάνει την δουλειά της η δικαιοσύνη και θα την χώσει στην ψειρού είτε θα κάνουν ένσταση τα αντίπαλα κόμματα ότι εκκρεμεί δικογραφία ες βάρος της για πλαστό κόμμα.
Τα παλληκάρια πλέον θα τον παίζουν με την Κάρυ, και όχι με την Λατίνο...
 
Τελευταία τροποποίηση:

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.281
Like
1.933
Πόντοι
216

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom