Τα ίδια λέγαμε και το 19 για τον Τσίπρα, και το 9 για Κωστάκη και με τον Γιωργάκη... κλπ Ακόμα και το 2004 με τον Σημίτη/Γιωργάκη....γιαΧειροτερα αποκλειται να γινουμε
Υποθετω θα βαλει τεχνοκρατες σε υπουργικες θεσεις και εκεινοι θα βρουν τον τροπο.
Αυτό το χειρότερα δεν γίνεται, δείχνει δυστυχώς έλλειψη μνήμης.....αν όχι εμπαθεια και φτηνή μικροπολιτική.
Δεν έχει υπάρξει φορά , που δεν λέγεται για κυβέρνηση "χειρότερα δεν γίνεται"......
Είναι ή εύκολη λύση και να πεις κατι χωρίς να λες.



. Ταιριαζει αυτο ομως με το σημερινο επιπεδο που βρισκονται πολλοι ψηφοφοροι