Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (3 μέλη και 7 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 221 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    412

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Αντε ξύρισε τον κώλο σου μην γδάρεις κανένα πάκι μαλάκα

33 IQ ψηφοφόρος Κούλη .... με ψύχωση στους λαθρομετανάστες μου δίνει πάσα να κάνουμε sum πόσους μας κουβάλησε ο αντινατιβιστής Κούλης :rockon:


24/05/26



HJGAQGMW4AAJaij.png



HIY01zYXcAAr-Vt.jpg
 

pervkostas

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2014
Μηνύματα
57
Like
219
Πόντοι
20
2032 ,δηλαδη σε 6χρονακια ,βγαινουμε απο το ευνοικο καθεστως επιτοκιων - δοσεων και ερχονται τα χοντρα Πολυ πιθανο να εχουμε παλι νεα μνημονια αν οχι τοσο σοβαρα οσο πριν ,τουλαχιστον light μορφη .Δειτε τι ωραια ερχονται ολα στη ΝΔ να φανε παλι το damage οι αλλοι και να ερθει πιθανοτατα παλι σαν ο σωτηρας του τοπου . Δεν υπαρχει τιποτα απροβλεπτο στη πολιτικη ζωη αυτης της χωρας,ολα λιγο πολυ προβλεψιμα ειναι . Η ΝΔ εχει τοσο μεγαλο δικτυο δημιουργησει,κυριως στην επαρχια μεσα απο τους 'αρχοντοχωριατες " της επαρχιας ,που ελεγχει πληρως το πολιτικο παιχνιδι,εχει και πολυ εμπειρους πολιτικους που Καρυστιανου και τους συνεργατες της θα τους "φανε" ζωντανους.
Μετα απο πολλα χρονια στις τελευταιες εκλογες καταλαβα κατι , ο τοπικος αρχοντοχωριατης πλουσιος που κανει δουλειες με ΝΔ ,απο catering ως δημοσια εργα , θα κανει πολυ μεγαλυτερο αγωνα να προστατευσει τα συμφεροντα του απο τον φτωχο και τον αδικημενο .Στις τελευταιες εκλογες ειδα απολιτικ ατομα 45 χρονων που δεν ειχαν ψηφισει ΠΟΤΕ να κανουν αγωνα να βγει η ΝΔ επειδη τους το ειπε ο επιχειρηματιας που εργαζονται .
Προσωπικα δεν θα ψηφισω Καρυστιανου γιατι δεν με αντιπροσωπευει το Πατριδα Θρησκεια Οικογενεια ,δεν βλεπω καμια ελπιδα βλεπω μονο παλιο και ολοταχως προς τα πισω.Δεν με πειθει το κυριο "συνθημα" της περι Δικαιοσυνης οταν εχει τοσο Ρωσοφιλους στο κομμα της , ειδικα τον Αυγερινο τον θεωρω κλασσικο παραδειγμα αναξιοπρεπους γλυφτη , αυτο δηλαδη που πρεπει να ειναι ενας δημοσιογραφος στη Ρωσια αν θελει να επιβιωσει και μεταφορικα αλλα ισως και κυριολεκτικα . Φιλοπουτινικα (δεν θελω να λεω Ρωσια γιατι ειναι σπουδαια χωρα και πανω απο τον Πουτιν) αισθηματα ,παππαδες και δικαιοσυνη δεν πανε μαζι
Ανα καιρους το συστημα επιτρεπει να αχνοφαινεται λιγη ελπιδα ,το βολευει παρα πολυ η ελπιδα το συστημα,ειναι ενα ειδος ηρεμιστικου .
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
27.09.2011

Συμμάχους πέραν των ορίων της Ε.Ε. αναζητεί εσχάτως η Νέα Δημοκρατία. Στη λογική αυτή, ο αντιπρόεδρος του κόμματος κ. Δημ. Αβραμόπουλος μετέβη στη Μόσχα όπου σε μία κίνηση στρατηγικής σημασίας, υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με το «αδελφό» κόμμα «Ενωμένη Ρωσία».

Κατά την παραμονή του στη ρωσική πρωτεύουσα, ο κ. Αβραμόπουλος και τα μέλη της «γαλάζιας» αποστολής είχαν εκτεταμένες συζητήσεις με στελέχη του κυβερνητικού κεντροδεξιού ρωσικού κόμματος του κ. Πούτιν για την οικονομική κρίση και την πιθανότητα μετατροπής της από ευρωπαϊκή σε παγκόσμια.

«Η Ε.Ε. και όλοι εμείς, πρέπει να μοιραστούμε την προσπάθεια για να ξεπεράσουμε την κρίση που απειλεί όχι μόνο τις οικονομίες μας, αλλά και την κοινωνική μας συνοχή, αλληλεγγύη και ενότητα», δήλωσε ο κ. Δημ. Αβραμόπουλος στον τηλεοπτικό σταθμό Russia Today. Η συμφωνία την οποία υπέγραψαν ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και ο πρόεδρος της Ρωσικής Βουλής, κ. Μπόρις Γκρίζλοφ, προβλέπει συνεργασία στους τομείς του εμπορίου, της βιομηχανίας, της ενέργειας, του τουρισμού, της ναυτιλίας, αλλά και σε πολλούς άλλους τομείς.



HI2NFRUW0AAm9FW.jpg
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Θα σε προτείνω να εργαστείς στην υπηρεσία απονομής πιστοποιητικών κοινωνικών φρονημάτων.
Τελικά εάν επικρατούσαν οι Αριστεροί στην Ελλάδα δεν θα είχαμε Μακρονήσους, αλλά ολόκληρα Γκουλάγκ γιά τους διαφωνούντες και τους μη αποδεχόμενους την Δικτατορία του προλεταριάτου. Ούστ, φασισταριά, που προσπαθείτε να ταμπελώσετε τον καθένα.
"μπέρδεψες τον καπιταλισμο με τα πολιτικα μοντέλα". : Συγγνώμη σύντροφε! Μη με καταγγείλεις γιά ρεφορμιστή στο Κόμμα! :jerking:
Εχεις μπερδευτεί η ριζοσπαστική αριστερα ποτε δεν θα εκανε γκουλαγκ πως τα λες.
Αυτα ο κομμουνισμος τα κανει και η δεξια ακροδεξια.
Για να μαθαινεις

Ως ριζοσπαστική αριστερά ορίζεται το πολιτικό ρεύμα που επιδιώκει τη βαθιά ανατροπή ή τον ριζικό μετασχηματισμό των υπαρχουσών καπιταλιστικών κοινωνικών και οικονομικών δομών

Πηγη έμπνευσης της ριζοσπαστικης Αριστεράς είναι ο τροτσκισμός
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: alex71

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.825
Πόντοι
2.306
Μεγάλος τζερτζελές στο νήμα της Κάρυ. Όλοι εδώ, αντίπαλοι, οπαδοί, ουδέτεροι και αδιάφοροι. Μέλι έχει;

Από Ιανουάριο 2026 που ανακοίνωσε κίνημα τα κουλομέσα της κάνουν επίθεση 24/7.
και τα κουλομποτς ακολουθούν.

Η συζήτηση είναι υπερβολικά δυσανάλογη και φιλοσοφημένη με το ποσοστό που ΔΕΝ κόβει από τη
ΝΔ(=Νέα Δικογραφία)


σκατο.jpg
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Εχεις μπερδευτεί η ριζοσπαστική αριστερα ποτε δεν θα εκανε γκουλαγκ πως τα λες.
Αυτα ο κομμουνισμος τα κανει και η δεξια ακροδεξια.
Για να μαθαινεις

Ως ριζοσπαστική αριστερά ορίζεται το πολιτικό ρεύμα που επιδιώκει τη βαθιά ανατροπή ή τον ριζικό μετασχηματισμό των υπαρχουσών καπιταλιστικών κοινωνικών και οικονομικών δομών

Πηγη έμπνευσης της ριζοσπαστικης Αριστεράς είναι ο τροτσκισμός
ΚΚΕ, ΜΛ - ΚΚΕ, ΚΚΕ -ΜΛ, ΟΑΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΟΚΔΕ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά κτλ κτλ Δε μάς γαμείτε ρε σύντροφοι;
Μιά ζωή φράξιες, ίντριγκες, χαφιεδισμός και προδοσίες!
Να ανάβετε κανα κεράκι στον Παναγούλη, που δεν πρόλαβε να βγάλει τα άπλυτά σας (και των άλλων, των "αστών" πολιτικών, βεβαίως) στην φόρα, πόσοι από τους αντιστασιακούς ήταν χαφιεδοπρακτοράκια...
 
  • Like
Αντιδράσεις: alex71

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Από Ιανουάριο 2026 που ανακοίνωσε κίνημα τα κουλομέσα της κάνουν επίθεση 24/7.
και τα κουλομποτς ακολουθούν.

Η συζήτηση είναι υπερβολικά δυσανάλογη και φιλοσοφημένη με το ποσοστό που ΔΕΝ κόβει από τη
ΝΔ(= Νέα Δικογραφία)
Η αρνητική διαφήμιση είναι μιάς μορφής διαφήμιση. Το γεγονός ότι η ΕΡΤ την έχει πρώτο τραπέζι πίστα, μού λέει ότι κάτι πιό σύνθετο παίζει.
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
ΚΚΕ, ΜΛ - ΚΚΕ, ΚΚΕ -ΜΛ, ΟΑΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΟΚΔΕ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά κτλ κτλ Δε μάς γαμείτε ρε σύντροφοι;
Μιά ζωή φράξιες, ίντριγκες, χαφιεδισμός και προδοσίες!
Να ανάβετε κανα κεράκι στον Παναγούλη, που δεν πρόλαβε να βγάλει τα άπλυτά σας (και των άλλων, των "αστών" πολιτικών, βεβαίως) στην φόρα, πόσοι από τους αντιστασιακούς ήταν χαφιεδοπρακτοράκια...
Ειδες πως σε ξεκλειδωνω και φαίνεται οτι εισαι τελικα καραδεξιος.
Στην αρχή ουδετερος και τώρα βριζεις μονο την αριστερά.
Η αριστερα περα απο ολα τα κουσουρια και τα λαθη διπλα στον δεξιο φασισμο ειναι Αγία.
Οι δεξιοι έστελναν εξοριες οι δεξιοι στηριζαν τους χαφιεδες οι δεξιοι ειναι υπερ της αστυνομοκρατίας οι δεξιοι ειναι υπερ του εθνικισμου οι δεξιοι έφαγαν κοσμακη εν ψυχρω ακομα και τη δικτατορία στηριξαν εμμεσα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: alex71
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Μεγάλος τζερτζελές στο νήμα της Κάρυ. Όλοι εδώ, αντίπαλοι, οπαδοί, ουδέτεροι και αδιάφοροι. Μέλι έχει;
Η καρυ ειναι ενας σημαντικος αντίπαλος της κυβέρνησης και πρέπει να πολεμηθει,εχουν επιστρατευσει δημοσιογραφακια να της κάνουν αντιπολίτευση και να παίξει δυσφημιση περι του προσωπου της
Γενικα δεν θέλουν δυναμικούς ανθρωπους αλλα αδυναμους,ηθελαν να την βλεπουν μαυροντυμενη και να κλαψουριζει και να την κοιτανε με οικτο και να λενε την χαροκαμενη μανα ,όμως η καρυ δεν τους εκανε την χαρη βγηκε μπροστα δυναμικη με πληθος κοσμου να την στηριζει για τον αγωνα της
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Ειδες πως σε ξεκλειδωνω και φαίνεται οτι εισαι τελικα καραδεξιος.
Στην αρχή ουδετερος και τώρα βριζεις μονο την αριστερά.
Η αριστερα περα απο ολα τα κουσουρια και τα λαθη διπλα στον δεξιο φασισμο ειναι Αγία.
Οι δεξιοι έστελναν εξοριες οι δεξιοι στηριζαν τους χαφιεδες οι δεξιοι ειναι υπερ της αστυνομοκρατίας οι δεξιοι ειναι υπερ του εθνικισμου οι δεξιοι έφαγαν κοσμακη εν ψυχρω ακομα και τη δικτατορία στηριξαν εμμεσα.
Τις σφαγές αθώων ανθρώπων στην ΟΥΛΕΝ ποιός τις έκανε; Την Παπαδάκη ποιοί (καταξιωμένοι σήμερα) κομμουνιστές ηθοποιοί την συκοφάντησαν και την κατέδωσαν γιά σφαγή. Το παιδομάζωμα στον Ανταρτοπόλεμο ποιός το έκανε; Ο Χαρίλαος πόσους τραυματίες στρατιώτες σκότωσε με τα χέρια του στο Νοσοκομείο της Λαμίας;
Άντε ρε κλωσσόπουλο που βγήκες από κόκκινο αυγό, που θα μού πείς ότι μεροληπτώ και προσπαθείς ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ να με εντάξεις σε κομματικά κουτάκια, που θα μου διδάξεις εσύ Ελληνική Ιστορία, επειδή οι ινστρούχτορές σου σού έμαθαν να παίζεις μία κασέτα ...
Ο ΑΝΤΑΡΤΟΠΛΗΚΤΟΣ:
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Τις σφαγές αθώων ανθρώπων στην ΟΥΛΕΝ ποιός τις έκανε; Την Παπαδάκη ποιοί (καταξιωμένοι σήμερα) κομμουνιστές ηθοποιοί την συκοφάντησαν και την κατέδωσαν γιά σφαγή. Το παιδομάζωμα στον Ανταρτοπόλεμο ποιός το έκανε; Ο Χαρίλαος πόσους τραυματίες στρατιώτες σκότωσε με τα χέρια του στο Νοσοκομείο της Λαμίας;
Άντε ρε κλωσσόπουλο που βγήκες από κόκκινο αυγό, που θα μού πείς ότι μεροληπτώ και προσπαθείς ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ να με εντάξεις σε κομματικά κουτάκια, που θα μου διδάξεις εσύ Ελληνική Ιστορία, επειδή οι ινστρούχτορές σου σού έμαθαν να παίζεις μία κασέτα ...
Ο ΑΝΤΑΡΤΟΠΛΗΚΤΟΣ:
Η Παπαδάκη ηταν προδοτρα και φιλη με τις κατοχικές δυναμεις και διατηρουσε και σχεση με το μεγαλοπροδοτη τον Ράλλη.
Οι προδοτες οι λωποδύτες και ολα τα συναφη εν καιρω πολέμου και κατοχης αυτο το τελος εχουν να ξέρεις και δεν λενε οτι την εφαγαν αριστεροί αλλα η αριστερα πρωτοστάτησε στο ΣΕΗ να την θεση εκτος σωματειου.
Πες και για τη δεξια τιποτα ρε νυχτερίδα ολο την αριστερα στοχευεις εσυ ο ουδέτερος.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Η νδ υπερφορολογησε τις ατομικες και μικρες επιχειρησεις και μεσα σε ενα χρονο εκλεισε το 25%
Τεκμαρτοι φόροι και και 3ετιες εβαλαν οριστικο λουκέτο στις επιχειρήσεις
Κοινωνικη πολιτικη είναι να δεινει στους ασθενεστερους και να μειωνει τη ψαλιδα,απλα σε καποιους σαν εσενα αρεσει να βλέπει φτώχεια και δυστυχία γυρω του
συνέχισε έτσι, θα κάνεις και τον σαούλ να ψηφίσει μητσοτάκη
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.303
Like
1.944
Πόντοι
216
Οι δεξιοι έστελναν εξοριες
Σωστό! Να ενημερώσω τους νέους, λοιπόν, ότι οι εξορίες και οι διώξεις άρχισαν όταν έγινε αντιληπτό πως στόχος των Κομμουνιστών ήταν να αποσπάσουν Ελληνικά εδάφη και να κάνουν την Ελλάδα Βόρεια και Νότια Κορέα.
Η Παπαδάκη ηταν προδοτρα και φιλη με τις κατοχικές δυναμεις και διατηρουσε και σχεση με το μεγαλοπροδοτη τον Ράλλη.
Οι προδοτες οι λωποδύτες και ολα τα συναφη εν καιρω πολέμου και κατοχης αυτο το τελος εχουν να ξέρεις και δεν λενε οτι την εφαγαν αριστεροί
Άντε και ΓΑΜΗΣΟΥ ρε σκατόψυχε, που διεκδικείς το δικαίωμα να σφάζεις ανθρώπους με την υποψία ή την συκοφαντία προδοσίας ή σχέσης με τους κατακτητές. Ο Εμπειρίκος ήταν προδότης; Υποστηρίζεις τον δρόμο που χάραξε ο Μπελογιάννης γιά την ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, με την σφαγή παιδιών και γυναικών στον Μελιγαλά... Όταν έκανε σύμφωνο συνεργασίας η ΕΣΣΔ μέ τον Χίτλερ, τότε ήταν καλός ο "κατακτητής"; Σκατόψυχε, που υποστηρίζεις εγκλήματα!
 
Τελευταία τροποποίηση:

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Άλεξ, δεν αισθάνεσαι μεγάλη επιθυμία να πικάρεις τον ζαν;
πώς κρατιέσαι;
είναι μία απόλαυση και συ τη χάνεις για ένα πείσμα, μια περηφάνεια.
έλα.
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
ε καλά,
εμείς γελάμε, περνάμε ωραία, διασκεδάζουμε, τώρα έχουμε τον ζαν,
αύριο πάλι μπορεί να διαγραφεί ή να βρει δουλειά
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
συνέχισε έτσι, θα κάνεις και τον σαούλ να ψηφίσει μητσοτάκη
Εγω πιστεύω πως ηδη ψηφίζει κουλη και δεν το λεει.
Βλέπεις τωρα τον σαουλ για αριστερό εδω μεσα?
Αν ειναι ετσι οι αριστεροί σαν τον σαουλ οι δεξιοι πως ειναι?
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Εγω πιστεύω πως ηδη ψηφίζει κουλη και δεν το λεει.
Βλέπεις τωρα τον σαουλ για αριστερό εδω μεσα?
Αν ειναι ετσι οι αριστεροί σαν τον σαουλ οι δεξιοι πως ειναι?
εννοείται ο σαούλ σε 10 χρόνια θα γίνει σαν τον τραμουντάνα,
απλώς είναι νεαρός ακόμη, ονειροπόλος και αιθεροβάμων,
προϊόν του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που παράγει αντιστασιακούς-αναρχικούς
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom