2032 ,δηλαδη σε 6χρονακια ,βγαινουμε απο το ευνοικο καθεστως επιτοκιων - δοσεων και ερχονται τα χοντρα Πολυ πιθανο να εχουμε παλι νεα μνημονια αν οχι τοσο σοβαρα οσο πριν ,τουλαχιστον light μορφη .Δειτε τι ωραια ερχονται ολα στη ΝΔ να φανε παλι το damage οι αλλοι και να ερθει πιθανοτατα παλι σαν ο σωτηρας του τοπου . Δεν υπαρχει τιποτα απροβλεπτο στη πολιτικη ζωη αυτης της χωρας,ολα λιγο πολυ προβλεψιμα ειναι . Η ΝΔ εχει τοσο μεγαλο δικτυο δημιουργησει,κυριως στην επαρχια μεσα απο τους 'αρχοντοχωριατες " της επαρχιας ,που ελεγχει πληρως το πολιτικο παιχνιδι,εχει και πολυ εμπειρους πολιτικους που Καρυστιανου και τους συνεργατες της θα τους "φανε" ζωντανους.
Μετα απο πολλα χρονια στις τελευταιες εκλογες καταλαβα κατι , ο τοπικος αρχοντοχωριατης πλουσιος που κανει δουλειες με ΝΔ ,απο catering ως δημοσια εργα , θα κανει πολυ μεγαλυτερο αγωνα να προστατευσει τα συμφεροντα του απο τον φτωχο και τον αδικημενο .Στις τελευταιες εκλογες ειδα απολιτικ ατομα 45 χρονων που δεν ειχαν ψηφισει ΠΟΤΕ να κανουν αγωνα να βγει η ΝΔ επειδη τους το ειπε ο επιχειρηματιας που εργαζονται .
Προσωπικα δεν θα ψηφισω Καρυστιανου γιατι δεν με αντιπροσωπευει το Πατριδα Θρησκεια Οικογενεια ,δεν βλεπω καμια ελπιδα βλεπω μονο παλιο και ολοταχως προς τα πισω.Δεν με πειθει το κυριο "συνθημα" της περι Δικαιοσυνης οταν εχει τοσο Ρωσοφιλους στο κομμα της , ειδικα τον Αυγερινο τον θεωρω κλασσικο παραδειγμα αναξιοπρεπους γλυφτη , αυτο δηλαδη που πρεπει να ειναι ενας δημοσιογραφος στη Ρωσια αν θελει να επιβιωσει και μεταφορικα αλλα ισως και κυριολεκτικα . Φιλοπουτινικα (δεν θελω να λεω Ρωσια γιατι ειναι σπουδαια χωρα και πανω απο τον Πουτιν) αισθηματα ,παππαδες και δικαιοσυνη δεν πανε μαζι
Ανα καιρους το συστημα επιτρεπει να αχνοφαινεται λιγη ελπιδα ,το βολευει παρα πολυ η ελπιδα το συστημα,ειναι ενα ειδος ηρεμιστικου .