Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.794
- Like
- 29.878
- Πόντοι
- 6.256
Δεν είμαι αριστερόςΕγω πιστεύω πως ηδη ψηφίζει κουλη και δεν το λεει.
Βλέπεις τωρα τον σαουλ για αριστερό εδω μεσα?
Αν ειναι ετσι οι αριστεροί σαν τον σαουλ οι δεξιοι πως ειναι?
και ο μητσοτάκης δεν είναι δεξιός
κ εσύ δεν είσαι αριστερός...είσαι τεμπελχανάς...οι πραγματικοί αριστεροί δεν ψάχνουν επιδόματα...δουλεύουν και υπερασπίζονται τα δικαιώματα τους (όσα καταλαβαίνουν έστω)

