argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.389
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.505
- Πόντοι
- 16.235
H Κασιμάτη είναι από την πασοκογενη πτέρυγα των τσυριζαιων...και είναι από τις γυναίκες εκεί μέσα που δεν μοιάζουν με τροφίμους ψυχιατρικής κλινικής.την έκοψαν από τις βόλτες στο στρασβούργο,
ο παπαχρήστος των νέων πριν 6 μήνες είχε γράψει ότι έτοιμη ήταν τότε να πάει στον κασσελάκη,
αλλά έμεινε στο σύριζα για να μην χάσει το πόστο στο συμβούλιο της ευρώπης,
που θα μεταπηδήσει τώρα; μάλλον πασοκ...
