Πέραν της πλάκας. Ο Αδωνις είναι αυτό που είναι . Το θέμα με την Μαρία είναι οτι αφού δεν λέει , ψάχνουμε γύρω γύρω να δούμε περί τίνος πρόκειται.... Λογικό δεν είναι??άρα το πρόβλημα είναι ότι πάνε να φάνε πελατεία από τον έμπορο που συμπαθείς?
Εσύ ξέρεις ???? προφανώς και ΄΄όχι. Και όπως λες περιμένεις τις περιβόητες θέσεις.
2 δρόμοι υπάρχουν . Ή ψάχνεις και κοιτάς αν μια κίνηση είναι σε αντίθεση με μια άλλη ή δεν λες τίποτα μέχρι να πει τις θέσεις. Εκείνη αφήνει το παράθυρο για την παραφιλολογία.....
Όταν πει , θα μιλήσουμε διαφορετικά και επί των θέσεων .

