Μάλιστα. Kαι άλλος Νεοδημοκράτης κάνει coming out...
Στα καθεστώτα δεν επιτρέπεται η
αμφισβήτηση του αρχηγού. Και τώρα καταλαβαίνω γιατί στην Ολλανδία που έχει δημοκρατία δεν υπάρχει η παραμικρή πόλωση μεταξύ πολιτικών, ενώ στην Ελλάδα ζούμε την παγκόσμια πρωτοτυπία πολιτικοί να επιτίθενται χυδαία.... σε έναν απλό πολίτη!
Ο άνθρωπος που υποσχέθηκε
«μικρό και ευέλικτο υπουργικό σχήμα» και κατέληξε να δημιουργήσει
περισσότερα υπουργεία, περισσότερους υπουργούς, υφυπουργούς και μετακλητούς από ποτέ (βλ. υπουργεία οικογένειας, κλιματικής κρίσης) Και αυτός ο ίδιος άνθρωπος
επιτίθεται σήμερα σε μια γυναίκα-σύμβολο. Σε έναν πολίτη που τόλμησε να συγκεντρώσει επιστήμονες και κορυφαίους νομικούς και να αποκαλύψει όσα κάποιοι πάσχισαν να.... μπαζώσουν!
Ο άνθρωπος που δήλωνε ότι «θα βάλει
τάξη στα οικονομικά του κόμματός του» κατάφερε να εκτοξεύσει το χρέος του από τα
400 εκατομμύρια στο μισό ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΟ ευρώ. Και σήμερα επιτίθεται σε έναν πολίτη που δεν χρωστά....ούτε ένα ευρώ!
Ο άνθρωπος που μιλούσε για «
κυβέρνηση των αρίστων» έχει τελικά συγκεντρώσει γύρω του ανθρώπους που παλιότερα αποκαλούσαν το κόμμα του κλέφτες και ψεύτες, που δήλωναν πως
υπηρετεί τα καρτέλ, που σηκώνουν χέρι σε εργαζόμενους, που θεωρούν τη βουλευτική έδρα τίτλο αφεντικού και όχι υπηρέτη του λαού. Ανθρώπους που βλέπουν τις
γυναίκες ως....σκλάβες της κουζίνας! Και όλοι αυτοί επιτίθενται σε μια γυναίκα
επιστήμονα, ιατρό, με συνεργάτες που αποτελούν υπόδειγμα ήθους και επαγγελματισμού.
Δεν ξέρω ποιο θα είναι το πολιτικό πρόγραμμα της Μαρίας Καρυστιανού. Ξέρω όμως τον αγώνα της μέχρι σήμερα. Και αν στην πολιτική κάνει
έστω το ένα δέκατο από όσα έκανε τα τελευταία τρία χρόνια για το έγκλημα των Τεμπών, εγώ θα την ψηφίσω και με τα δύο χέρια.
Και το λέω εγώ αυτό. Παιδί μιας
βαμμένης «γαλάζιας» οικογένειας. Αντιπρόεδρος της ΔΑΠ ως φοιτητής. Εγώ που
ψήφισα Νέα Δημοκρατία το 2019 γιατί ήμουν ηλίθιος που νόμιζα ότι 3 πανάξιοι τεχνοκράτες τότε (που 2 χρόνια αργότερα την εγκατέλειψαν) θα ταν η διαφορά. Η παρακάτω εικόνα εξηγεί τον
πόλεμο λάσπης που δέχεται σήμερα... τονίζω ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.