Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 23 άτομα (4 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 191 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    415

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.509
Κριτικές
207
Like
67.543
Πόντοι
48.917
Μια ανάγνωση είναι αυτή. Η άλλη λέει πως η Μαρία τζιραρησε ΜΟΝΟ από τη συναυλία ένα 500ρικο, να μην περίσσεψαν 3 ψωροχιλιαρικα για ψώνια στην Τσιμισκη;

Από την άλλη ο Αδωνις είναι επιχειρηματίας 30 χρόνια, να μην περίσσεψε κατιτις για ένα ψωρορολοι;;
Σκληρή δουλειά ο Άδωνις ..σκληρές μπίζνες σου υγείας με τις φαρμακοβιομηχανιες
Η άλλη όμως έγκλημα με το παλτο της
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
''Δεν κόβει και πολύ από ΝΔ '' λένε τα κουλόσκυλα

GPO έτσι :coffee:

Δημοσκόπηση GPO (3).png
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.466
Πόντοι
5.506
Και εγώ αυτό πιστεύω , φάπα και φτύσιμο.
Σιγά μην αναφέρονται στη Καρυστιανού έτσι στην έξω ζωή.
Δεν υπάρχουν ΒΛΗΤΑ σαν και σένα στην έξω ζωή που να έχουν γίνει μποτ της Καρυστιανου, ευτυχώς. Ή τουλάχιστον, Δόξα Τω Θεω, δεν έχω συναντήσει τέτοιους ηλίθιους σαν και σένα στις συναναστροφές μου. :rockon::rockon::rockon:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.509
Κριτικές
207
Like
67.543
Πόντοι
48.917
Λυπάμαι που σου το χαλάω αλλά εκεί έξω τα πράγματα είναι εντελώς αντίστροφα απ ότι εδώ μέσα, μόλις πεις 5 πράγματα σε ένα τρολ δε σφυρίζει αδιάφορα και ψάχνει το επόμενο λινκ "για να σου κάνει τα μούτρα κρέας". Η πραγματικότητα πάντα κερδίζει τις φαντασιώσεις.

Εκτός αν τριγυρνάς στις γειτονιές του Λάκη, Μενιδι, Αγ Βάρβαρα, Σεπόλια όπου είναι μαζεμένοι οι παρίες της ζωής.
Όχι σε εμένα αυτά..αφού γνωρίζεις
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.466
Πόντοι
5.506
Σκληρή δουλειά ο Άδωνις ..σκληρές μπίζνες σου υγείας με τις φαρμακοβιομηχανιες
Η άλλη όμως έγκλημα με το παλτο της
Μπερδεύεσαι, ο Αδωνις είναι βιβλιοπώλης, τηλεβιβλιοπωλης, τηλενανογιλεκοπωλης και φροντιστηριουχος. Όσο να πεις, φτωχατζα δεν τον λες.

Τις φαρμακοβιομηχανίες τους έκοψε το πάρτυ ως υπουργός υγείας, θελουμε δε θελουμε, σ αρέσει δε σ αρέσει. :hi:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Δεν υπάρχουν ΒΛΗΤΑ σαν και σένα στην έξω ζωή που να έχουν γίνει μποτ της Καρυστιανου, ευτυχώς. Ή τουλάχιστον, Δόξα Τω Θεω, δεν έχω συναντήσει τέτοιους ηλίθιους σαν και σένα στις συναναστροφές μου. :rockon::rockon::rockon:

Τύπε δεν συνομιλείς με κανέναν εκεί έξω και αυτό φαίνεται :coffee:
Μόνο εδώ μέσα


''Δεν κόβει και πολύ από ΝΔ '' λένε τα κουλόσκυλα

GPO έτσι :coffee:

Δημοσκόπηση GPO (3).png
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.466
Πόντοι
5.506
Όχι σε εμένα αυτά..αφού γνωρίζεις
Επειδή γνωρίζω σου τα λέω, εκεί έξω υπάρχει μια συμπάθεια (και ορθώς υπάρχει, άνθρωποι είμαστε) ως προς το δραμα της. ΟΛΟΙ αυτοί που συμμερίζονται τον πόνο της, σταματάνε εκεί και μόλις η κουβέντα προχωρήσει στον χαρακτήρα και τις κινήσεις ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ απλά αλλάζουν κουβέντα.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.543
Like
29.466
Πόντοι
5.506

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.509
Κριτικές
207
Like
67.543
Πόντοι
48.917
Επειδή γνωρίζω σου τα λέω, εκεί έξω υπάρχει μια συμπάθεια (και ορθώς υπάρχει, άνθρωποι είμαστε) ως προς το δραμα της. ΟΛΟΙ αυτοί που συμμερίζονται τον πόνο της, σταματάνε εκεί και μόλις η κουβέντα προχωρήσει στον χαρακτήρα και τις κινήσεις ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ απλά αλλάζουν κουβέντα.
Τουλάχιστον είχε ένα πετυχημένο ιατρείο σε σταθερή με κουλή που εινσι ο τιποτας απλώς συνεχιστής των εβτολοδοχως κεφαλαιολρατων

Ο τηλεβιβλιοπωλξς ειναι ο μπουμπούκι που τον έλεγε ο συγχωρεμένος Παπαδάκης???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.848
Like
29.923
Πόντοι
6.256
Μπήκε η ομάδα αλητείαςτου μπου ή όχι ακόμη ?:confused:

Τελικά το Μαράκι φοράει παλτο 3000 ευρώ ή όχι
Διέκοψε τη συνεργασία με το δικηγόρο της χωρίς να τον ενημέρωση 2 μήνες πιο νωρίς η όχι?
Ποια Τέμπη ποιος οπεκεπε...μιλάμε για μεγάλα σκάνδαλα από το Μαράκι
Πως τολμάς να συγκρίνεις την μαρία με τον Κο Κυριάκο?

Αυτός τι έκανε? κάτι ψιλοζίμενς κάτι ψιλοπαρακολουθήσεις κάτι οπεκεπέ και τέτοια...γνωστά...απλά....συνηθισμένα...αγαπημένα μη σου πω....οικία πράγματα α στον κόσμο

έρχεται τώρα αυτή η ποταπή εγκληματίας να μιλάει για δικαιοσύνη και τολμάει να αγοράζει παλτό 3Κ και να κάνει συναυλίες και να μαζεύει χαρτί???

ΜΟΝΟ από την κιβωτό του κόσμου μαζεύουν χαρτί οι Άριστοι σε αυτή τη χώρα....

τώρα για κάτι μάκηδες που ακούγεται ότι θα ξεκουβαλούσαν κάτι εισαγγελείς υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας

για την κάρυ δεν υπάρχει γιατί η ενοχή της είναι ξεκάθαρη :confused::confused::confused:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
GPO έτσι :zfuck: ... Για αυτό φαγώθηκαν όλοι κουλομέσα, Σπύρος και ομάδα αλητείας
Τικ τοκ, τικ τοκ....


Όσον αφορά την πρόθεσης ψήφου, η Νέα Δημοκρατία καταγράφει μικρή πτώση στο 23,5%, από 23,7% τον Δεκέμβριο και 24,5% τον Νοέμβριο.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Ρε τύπε σε πείραξε αν το Μαράκι σταμάτησε τον δικηγόρο της σπο τη δική των Τεμπών( δικαίωμα της) και δεν σε έχουν πειράξει τα τόσα σκάνδαλα του κουλή???:confused:

Η ΝΔ έχει τα δικά της και τρέχει. Το Μαράκι το καθαρό και τίμιο όμως????????
Το πόσο καθαρός και τίμιος είναι ο καθένας φαίνεται μόνο όταν του δοθεί εξουσία και το βαζάκι με το μέλι μπροστά του...

Το να συγκρίνεις τον μέσο πολίτη με τον μέσο πολιτικό είναι μια μαλακία.
Φυσικά θα βγει καθαρότερος ο πολίτης σε μέσους όρους.
Άλλαξέ τους όμως θέσεις και τότε το συζητάμε...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.509
Κριτικές
207
Like
67.543
Πόντοι
48.917
Το πόσο καθαρός και τίμιος είναι ο καθένας φαίνεται μόνο όταν του δοθεί εξουσία και το βαζάκι με το μέλι μπροστά του...

Το να συγκρίνεις τον μέσο πολίτη με τον μέσο πολιτικό είναι μια μαλακία.
Φυσικά θα βγει καθαρότερος ο πολίτης σε μέσους όρους.
Άλλαξέ τους όμως θέσεις και τότε το συζητάμε...
Συμφωνώ αλλά υποθετικά είναι όλα αυτά
Η ουσία είναι ότι έχουμε τον πιο διεφθαρμένη πολιτικο που εξυπηρετεί 4-5 καρτελ κ 5-6 οικογενειες στην Ελλάδα με πολλά σκάνδαλα
Και έχουμε ένα πολίτη που θέλει να κάνει κομμα


Η λογική λέει ότι δεν ψηφίζεις τον αποδεδειγμένα κλέφτη
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Συμφωνώ αλλά υποθετικά είναι όλα αυτά
Η ουσία είναι ότι έχουμε τον πιο διεφθαρμένη πολιτικο που εξυπηρετεί 4-5 καρτελ κ 5-6 οικογενειες στην Ελλάδα με πολλά σκάνδαλα
Και έχουμε ένα πολίτη που θέλει να κάνει κομμα


Η λογική λέει ότι δεν ψηφίζεις τον αποδεδειγμένα κλέφτη
Όλοι οι πολιτικοί εξυπηρετούν.
Δεν στεκεσαι αλλιώς.
Επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι ο κυριάκος μια χαρά οερίπτωση είναι.
Άπειροι θα ήταν τρις χειρότεροι στο συγκεκριμένο
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.509
Κριτικές
207
Like
67.543
Πόντοι
48.917
Όλοι οι πολιτικοί εξυπηρετούν.
Δεν στεκεσαι αλλιώς.
Επέτρεψέ μου να πιστεύω ότι ο κυριάκος μια χαρά οερίπτωση είναι.
Άπειροι θα ήταν τρις χειρότεροι στο συγκεκριμένο
Γνώμη σου ..
Που πιστεύω ότι δεν το πιστεύεις
Εγώ πχ κ εσύ αύριο να έκανες κομμα θα σε ψήφιζα σε σχέση με τον Μητσοτάκη
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.696
Like
7.828
Πόντοι
2.306
Μάλιστα. Kαι άλλος Νεοδημοκράτης κάνει coming out... :coffee:



Στα καθεστώτα δεν επιτρέπεται η αμφισβήτηση του αρχηγού. Και τώρα καταλαβαίνω γιατί στην Ολλανδία που έχει δημοκρατία δεν υπάρχει η παραμικρή πόλωση μεταξύ πολιτικών, ενώ στην Ελλάδα ζούμε την παγκόσμια πρωτοτυπία πολιτικοί να επιτίθενται χυδαία.... σε έναν απλό πολίτη!

Ο άνθρωπος που υποσχέθηκε «μικρό και ευέλικτο υπουργικό σχήμα» και κατέληξε να δημιουργήσει περισσότερα υπουργεία, περισσότερους υπουργούς, υφυπουργούς και μετακλητούς από ποτέ (βλ. υπουργεία οικογένειας, κλιματικής κρίσης) Και αυτός ο ίδιος άνθρωπος επιτίθεται σήμερα σε μια γυναίκα-σύμβολο. Σε έναν πολίτη που τόλμησε να συγκεντρώσει επιστήμονες και κορυφαίους νομικούς και να αποκαλύψει όσα κάποιοι πάσχισαν να.... μπαζώσουν!

Ο άνθρωπος που δήλωνε ότι «θα βάλει τάξη στα οικονομικά του κόμματός του» κατάφερε να εκτοξεύσει το χρέος του από τα 400 εκατομμύρια στο μισό ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΟ ευρώ. Και σήμερα επιτίθεται σε έναν πολίτη που δεν χρωστά....ούτε ένα ευρώ!

Ο άνθρωπος που μιλούσε για «κυβέρνηση των αρίστων» έχει τελικά συγκεντρώσει γύρω του ανθρώπους που παλιότερα αποκαλούσαν το κόμμα του κλέφτες και ψεύτες, που δήλωναν πως υπηρετεί τα καρτέλ, που σηκώνουν χέρι σε εργαζόμενους, που θεωρούν τη βουλευτική έδρα τίτλο αφεντικού και όχι υπηρέτη του λαού. Ανθρώπους που βλέπουν τις γυναίκες ως....σκλάβες της κουζίνας! Και όλοι αυτοί επιτίθενται σε μια γυναίκα επιστήμονα, ιατρό, με συνεργάτες που αποτελούν υπόδειγμα ήθους και επαγγελματισμού.

Δεν ξέρω ποιο θα είναι το πολιτικό πρόγραμμα της Μαρίας Καρυστιανού. Ξέρω όμως τον αγώνα της μέχρι σήμερα. Και αν στην πολιτική κάνει έστω το ένα δέκατο από όσα έκανε τα τελευταία τρία χρόνια για το έγκλημα των Τεμπών, εγώ θα την ψηφίσω και με τα δύο χέρια.

Και το λέω εγώ αυτό. Παιδί μιας βαμμένης «γαλάζιας» οικογένειας. Αντιπρόεδρος της ΔΑΠ ως φοιτητής. Εγώ που ψήφισα Νέα Δημοκρατία το 2019 γιατί ήμουν ηλίθιος που νόμιζα ότι 3 πανάξιοι τεχνοκράτες τότε (που 2 χρόνια αργότερα την εγκατέλειψαν) θα ταν η διαφορά. Η παρακάτω εικόνα εξηγεί τον πόλεμο λάσπης που δέχεται σήμερα... τονίζω ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.


 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.521
Πόντοι
6.256
Γνώμη σου ..
Που πιστεύω ότι δεν το πιστεύεις
Εγώ πχ κ εσύ αύριο να έκανες κομμα θα σε ψήφιζα σε σχέση με τον Μητσοτάκη
Δεν πρέπει να έχει κάποιος πτυχίο , για να κάνει κόμμα ;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom