sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.509
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.543
- Πόντοι
- 48.917
Φίλε κ εγω εχω παρο σε ολη την Ευρώπη κ ο Έλληνας ηταν ανώτερος του ευρωπαιου οταν ειχαμε ανδρεαΌχι φίλε να είμαστε αντικειμενικοι,ο Έλληνας με τον Τούρκο είναι ουνά φάτσα ουνά ράτσα.
Δεν θα έλεγα ότι ο Έλληνας κάνει τη διαφορά στην Ευρώπη,εγώ που έχω πάει σε πολλές χώρες στην Ευρώπη τον βάζω κάτω από τον μέσο όρο προς τις τελευταίες θέσεις.
Και πέρα από την εμφάνιση νοητικά πιστεύω πως οι βόρειοι Γερμανοί Ολλανδός σκανδιναβοι είναι πιο έξυπνοι υψηλότερη νοημοσύνη
Θυμάμαι στα 90's όταν πήγαινες πχ Τσεχία κ έλεγες οτι ειμαι απο ελλαδα έλεγαν
Οοοο greece!!! so exotic and rich country
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σίγουρα δεν ειχαν ανδρεα ποτέ τουςξερεις τι δεν εχουν στην λετονια που εχουμε εμείς??
