Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 124K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (3 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,2%
  • Οχι

    Ψήφοι: 224 53,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    416

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.511
Κριτικές
207
Like
67.549
Πόντοι
48.917
Όχι φίλε να είμαστε αντικειμενικοι,ο Έλληνας με τον Τούρκο είναι ουνά φάτσα ουνά ράτσα.
Δεν θα έλεγα ότι ο Έλληνας κάνει τη διαφορά στην Ευρώπη,εγώ που έχω πάει σε πολλές χώρες στην Ευρώπη τον βάζω κάτω από τον μέσο όρο προς τις τελευταίες θέσεις.
Και πέρα από την εμφάνιση νοητικά πιστεύω πως οι βόρειοι Γερμανοί Ολλανδός σκανδιναβοι είναι πιο έξυπνοι υψηλότερη νοημοσύνη
Φίλε κ εγω εχω παρο σε ολη την Ευρώπη κ ο Έλληνας ηταν ανώτερος του ευρωπαιου οταν ειχαμε ανδρεα

Θυμάμαι στα 90's όταν πήγαινες πχ Τσεχία κ έλεγες οτι ειμαι απο ελλαδα έλεγαν

Οοοο greece!!! so exotic and rich country
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ξερεις τι δεν εχουν στην λετονια που εχουμε εμείς??
Σίγουρα δεν ειχαν ανδρεα ποτέ τους
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
ξερεις τι δεν εχουν στην λετονια που εχουμε εμείς??
Εχουν μια παραλια στην Jurmala που το νερο ειναι παγωμενο και πρασινο θολο.
Απαγορευεται να φτιαξουν beach bars, οπως απαγορευεται και το καπνισμα στην παραλια καθως και στα παρκα
Αν εννοεις κατι αλλο, ειμαι ολος αυτια:glasses:
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Φίλε κ εγω εχω παρο σε ολη την Ευρώπη κ ο Έλληνας ηταν ανώτερος του ευρωπαιου οταν ειχαμε ανδρεα

Θυμάμαι στα 90's όταν πήγαινες πχ Τσεχία κ έλεγες οτι ειμαι απο ελλαδα έλεγαν

Οοοο greece!!! so exotic and rich country
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Σίγουρα δεν ειχαν ανδρεα ποτέ τους
Παλια στο Τεξας
Τωρα η Τσεχα που δουλευει στο σ/μ βγαζει περισσοτερα απο εναν Ελληνα καθηγητη
Εκει μας καταντησε ο Μητσοτακης
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Όχι φίλε να είμαστε αντικειμενικοι,ο Έλληνας με τον Τούρκο είναι ουνά φάτσα ουνά ράτσα.
Δεν θα έλεγα ότι ο Έλληνας κάνει τη διαφορά στην Ευρώπη,εγώ που έχω πάει σε πολλές χώρες στην Ευρώπη τον βάζω κάτω από τον μέσο όρο προς τις τελευταίες θέσεις.
Και πέρα από την εμφάνιση νοητικά πιστεύω πως οι βόρειοι Γερμανοί Ολλανδός σκανδιναβοι είναι πιο έξυπνοι υψηλότερη νοημοσύνη
με τούρκους μοιάζουμε ή με τουρκαλβανούς περισσότερο ? ιδού το δίλημμα :D:

Δεν σου είπα πως κάνουμε την διαφορά στην Ευρώπη αλλά στα Βαλκάνια είμαστε μακράν οι ομορφότεροι
Η δε νέα γενιά φυσάει , θυμήσου τις παρελάσεις της 25ης Μαρτίου , όμορφα αγόρια κ κορίτσια , ελάχιστα ήταν παχύσαρκα
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
με τούρκους μοιάζουμε ή με τουρκαλβανούς περισσότερο ? ιδού το δίλημμα :D:

Δεν σου είπα πως κάνουμε την διαφορά στην Ευρώπη αλλά στα Βαλκάνια είμαστε μακράν οι ομορφότεροι
Η δε νέα γενιά φυσάει , θυμήσου τις παρελάσεις της 25ης Μαρτίου , όμορφα αγόρια κ κορίτσια , ελάχιστα ήταν παχύσαρκα
Τι λες ρε τύπε,Σερβία Κροατία ρίχνουν στα αυτιά
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Όχι φίλε να είμαστε αντικειμενικοι,ο Έλληνας με τον Τούρκο είναι ουνά φάτσα ουνά ράτσα.
Δεν θα έλεγα ότι ο Έλληνας κάνει τη διαφορά στην Ευρώπη,εγώ που έχω πάει σε πολλές χώρες στην Ευρώπη τον βάζω κάτω από τον μέσο όρο προς τις τελευταίες θέσεις.
Και πέρα από την εμφάνιση νοητικά πιστεύω πως οι βόρειοι Γερμανοί Ολλανδόι σκανδιναβοι είναι πιο έξυπνοι υψηλότερη νοημοσύνη σε σχέση με τον Έλληνα
Κατσε ρε Ζαν
Τουρκια εχω περασει αρκετο καιρο, κανεις δεν με εκανε για Τουρκο, με το που με εβλεπαν στα αγγλικα μου μιλουσαν
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
Κατσε ρε Ζαν
Τουρκια εχω περασει αρκετο καιρο, κανεις δεν με εκανε για Τουρκο, με το που με εβλεπαν στα αγγλικα μου μιλουσαν
Αν πας κεντρική Ευρώπη και Γερμανία θα σε κάνουν για τούρκο και από τη άγκυρα
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Τι λες ρε τύπε,Σερβία Κροατία ρίχνουν στα αυτιά
αν ήσουν γυναίκα ποιούς θα γούσταρες περισσότερο ?
έναν έλληνα τεστοστεράτο τριχωτό ,βαρβατίλα, θα τον απέρριπτες ?
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Αν πας κεντρική Ευρώπη και Γερμανία θα σε κάνουν για τούρκο και από τη άγκυρα
Μεχρι στιγμης με εχουν κανει για Γιουγκο και Ιταλο και εχω ταξιδεψει πολυ
Τουρκο ακομη δεν με ειπαν
Τωρα αν εσυ γυφτοφερνεις και σε κανουν για τουρκο, μην τα ισοπεδωνεις
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Κατσε ρε Ζαν
Τουρκια εχω περασει αρκετο καιρο, κανεις δεν με εκανε για Τουρκο, με το που με εβλεπαν στα αγγλικα μου μιλουσαν
η πλειοψηφία είναι μογγόλοι κακάσχημοι αλλά έχει κ καστανούς καστανόξανθους σε μειοψηφία
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
η πλειοψηφία είναι μογγόλοι κακάσχημοι αλλά έχει κ καστανούς καστανόξανθους σε μειοψηφία
Οι καστανοξανθοι δεν αισθανονται καν τουρκοι, εχουν συναισθηση απο που προερχονται και ειναι ιδιαιτερα εξωστρεφεις και φιλικοι προς τους Ελληνες, αυτο τουλαχιστον ειδα
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Μεχρι στιγμης με εχουν κανει για Γιουγκο και Ιταλο και εχω ταξιδεψει πολυ
Τουρκο ακομη δεν με ειπαν
Τωρα αν εσυ γυφτοφερνεις και σε κανουν για τουρκο, μην τα ισοπεδωνεις
αν είναι από το Βαρθολομιό κλάφτα :confused:

αλλά δε νομίζω ,από Πάτρα είναι ο Ζανούλης,
απλά δεν θα ντύνεται ωραία διότι το ντύσιμο είναι βασικότατο για να τσιμπήσει η γκόμενα
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.878
Πόντοι
9.931
Οι καστανοξανθοι δεν αισθανονται καν τουρκοι, εχουν συναισθηση απο που προερχονται και ειναι ιδιαιτερα εξωστρεφεις και φιλικοι προς τους Ελληνες, αυτο τουλαχιστον ειδα
όλοι μουνόπανα είναι ... σαν τουρίστας σου κάνουν τα γελάκια
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Δεν ειναι μεσος ορος ενας καθηγητης σχολειου?
Τα ιδιαιτερα ειναι παρανομα, δεν ειναι ολοι σαν τους ΝΔκρατες να εχουν την παρανομια ψωμοτυρι
Παράνομα-ξεπαρανομα, είναι θεσμός. 8 στους 10 καθηγητές έτσι ακριβώς βιοπορίζονται δεκαετίες τώρα. Όποτε ένα (συνήθως) ζευγάρι καθηγητών με μισθό σχολείου είναι στο όριο, με έξτρα ιδιαίτερα (ίσως και οι δυο) είναι πάνω από το μέσο Έλληνα.
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
355
Like
482
Πόντοι
21
Παράνομα-ξεπαρανομα, είναι θεσμός. 8 στους 10 καθηγητές έτσι ακριβώς βιοπορίζονται δεκαετίες τώρα. Όποτε ένα (συνήθως) ζευγάρι καθηγητών με μισθό σχολείου είναι στο όριο, με έξτρα ιδιαίτερα (ίσως και οι δυο) είναι πάνω από το μέσο Έλληνα.
θεσμος οπεκεπε:confused:
δεν ειναι ολοι παρανομοι σε αυτη την χωρα, καιτοι η νδ προσπαθει να θεσπισει την παρανομια
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
Μεχρι στιγμης με εχουν κανει για Γιουγκο και Ιταλο και εχω ταξιδεψει πολυ
Τουρκο ακομη δεν με ειπαν
Τωρα αν εσυ γυφτοφερνεις και σε κανουν για τουρκο, μην τα ισοπεδωνεις
Σε κάνουν για γιουγκο και Ιταλό που είναι η μέρα με τη νύχτα στα χαρακτηριστικά μετάξι τους.
Οι Τούρκοι γυφτοφερνουν?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.276
Κριτικές
13
Like
13.037
αν ήσουν γυναίκα ποιούς θα γούσταρες περισσότερο ?
έναν έλληνα τεστοστεράτο τριχωτό ,βαρβατίλα, θα τον απέρριπτες ?
Ρώτα τις γυναίκες ποιους γουστάρουν ρε ρόμπα τι ρωτάς εμένα
Πάντως εγώ βλέπω πολλούς μπουλιδες ελλαδα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom