Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 14 άτομα (5 μέλη και 9 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.334
Κριτικές
13
Like
13.069
ρε μαλέα είσαι ντούκι ,γυμνασμένος, αρρενωπός , βλέπεις μακριά στα πολιτικά
και περίμενες από το συριζαδερφάτο να σε τακτοποιήσει ,να σου βρεί δουλειά ? να βοηθήσουν έναν μαρς αρσενικό?
Τους κάρφωνες το μαχαίρι στη καρδιά λέγοντας πως είσαι αντιφεμινιστής επομένως κ antiwoke
και νόμιζες πως θα σε εκτιμήσουν ? μόνο κ μόνο επειδή είσαι σκέτο λαθρολάγνος ?
Ούτε μία στο τρισεκατομμύριο δεν σε γουστάρουνε , απλά δεν στο λένε για να σου παίρνουν το ψηφαλάκι

όχι δεν είμαι ο μπαρμπαπήδουλας , είχα έρθει μαζί του σε κάποια διένεξη
αλλά όταν είδα ότι του κάνανε μαζική επίθεση, αποστασιοποιήθηκα
Τον συμπαθώ !!!
Καλά καλά πάντως έχεις πολλά κοινά με δαυτον
Να το κοιτάξεις αυτο γιατί από ρόμπα θα γίνεις ρόμπα ξεκουμπωτη
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.945
Πόντοι
9.931
Καλά καλά πάντως έχεις πολλά κοινά με δαυτον
Να το κοιτάξεις αυτο γιατί από ρόμπα θα γίνεις ρόμπα ξεκουμπωτη
σου μιλάω όμορφα και σε νουθετώ !!!
αντί να το εκτιμήσεις, παραφέρεσαι :undecided-old:

Τι σου έκανε ο μπαρμπαπήδουλας ? για πες
Επειδή δεν συμφωνείτε μαζί στα πολιτικά ?
Μα εσύ ούτε με το σύριζα δεν συμφωνείς !!!
συριζούλα αντιφεμινίστρια υπάρχει ? για σκέψου
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.334
Κριτικές
13
Like
13.069
σου μιλάω όμορφα και σε νουθετώ !!!
αντί να το εκτιμήσεις, παραφέρεσαι :undecided-old:

Τι σου έκανε ο μπαρμπαπήδουλας ? για πες
Επειδή δεν συμφωνείτε μαζί στα πολιτικά ?
Μα εσύ ούτε με το σύριζα δεν συμφωνείς !!!
συριζούλα αντιφεμινίστρια υπάρχει ? για σκέψου
Να σου εξηγήσω τώρα θα χάσω τον χρόνο μου.
Η δεξιά ψήφισε νόμους περί γάμου λοατκι όχι η αριστερά.
Η δεξιά κλείνει το μάτι στα φεμινια αλλιώς θα υπήρχαν τώρα επί 7 χρόνια κουλη
Αντί να δεις που η δεξιά νδ εφαρμόζει πασοκικες πολιτικές κοιτάς την αριστερα
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.945
Πόντοι
9.931
Να σου εξηγήσω τώρα θα χάσω τον χρόνο μου.
Η δεξιά ψήφισε νόμους περί γάμου λοατκι όχι η αριστερά.
Η δεξιά κλείνει το μάτι στα φεμινια αλλιώς θα υπήρχαν τώρα επί 7 χρόνια κουλη
Αντί να δεις που η δεξιά νδ εφαρμόζει πασοκικες πολιτικές κοιτάς την αριστερα
η αριστερά γιατί ψήφισε ΝΑΙ
και δεν ψήφισε ΟΧΙ ώστε να πέσει ο "μητσοτακηγαμιεσαι" ? :confused:

Απάντησε !!!
 

Αρσεναλάκιας

Ανώτατος
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.272
Κριτικές
47
Like
17.820
Πόντοι
13.116
1782631426304.png
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.974
Πόντοι
6.256
Έ ναι αυτό σου λέω κι εγώ αριστερέ μου φίλε.

Ας συμφωνήσουμε λοιπόν κι ας μπει μια άνω τελεία!
κάποια στιγμή και αν προστατέψουμε τα παιδάκια από τις ιδέες σας...μπορεί και να απαλλαχτεί η κοινωνία από την "σοφία" σας.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
κάποια στιγμή και αν προστατέψουμε τα παιδάκια από τις ιδέες σας...μπορεί και να απαλλαχτεί η κοινωνία από την "σοφία" σας.
Τσίλαρε μάν, γιατί εξάπτεσαι;

Άκου τώρα σού χω δουλειά, να φανείς και λίγο χρήσιμος στις μελλοντικές γενιές :D:

Το λοιπόοον, μπήκε μόλις τώρα διαβολέασ Αρσεναναναναυναλάκιας και προσπαθεί να διαβάλει.

Βόηθα λίγο ρε μην είσαι πώς το λένε μουνής παρτάκιας ναούμε.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.945
Πόντοι
9.931
Τσίλαρε μάν, γιατί εξάπτεσαι;

Άκου τώρα σού χω δουλειά, να φανείς και λίγο χρήσιμος στις μελλοντικές γενιές :D:

Το λοιπόοον, μπήκε μόλις τώρα διαβολέασ Αρσεναναναναυναλάκιας και προσπαθεί να διαβάλει.

Βόηθα λίγο ρε μην είσαι πώς το λένε μουνής παρτάκιας ναούμε.
έλα ρε μπήκε ο αντιδεξιός λαθραγαπούλης χαζοπαστόκος κ δε πήρα χαμπάρι ?> :2funny:
:2funny::2funny::2funny:
τα τεκνά στη βάρκα ,τα τεκναααά ααχαχχαχαχα

ρε τι τραβάμε με τη μούρλια του καθενός αααχαχαχαχ


GAPίστας detected.jpg
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.334
Κριτικές
13
Like
13.069
δεν μπορείς να βρείς πηγή εεέ ?
πες ρε Ζανούλη πως είναι όπως στα λέω , ότι δηλαδή σε δουλεύουνε οι "μητσοτακηγαμιεσαι"
Βρες την πηγή και βάλτην
Δεν μπορείς να την βρεις?
Την πηγή εννοω
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Μιλάς ελληνικά καθόλου;

Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε επί της Αρχής από ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Νέα Αριστερά και Πλεύση Ελευθερίας, με βουλευτές τους να αψηφούν την κομματική γραμμή, με προεξάρχοντες εκείνους της κυβερνητικής παράταξης.

Αναλυτικά, σε σύνολο 254 ψηφισάντων, 175 ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου, 77 ψήφισαν κατά, ενώ 2 βουλευτές δήλωσαν "παρών".
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.945
Πόντοι
9.931
106 ψήφοι απο ήταν ???
Νδ σου
ναί οι 52 από τη ΝΔ που ψήφισαν ΟΧΙ ή απείχαν είναι δικοί μου

Οι 106 της νδ που ψήφισαν ΝΑΙ όπως οι αριστερούληδες που ψήφισαν ΝΑΙ είναι δικοί σου

συνεπώς ο αντισυστημικός δεν είσαι εσύ :D:

Σε δουλεύουν οι "κούληςσυμμορία-εξέγερση λαέ":coffee:
 
Τελευταία τροποποίηση:

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
Η μέση αγοραστική δύναμη του Έλληνα εδσι πέσει κυριως τα τελευταία χρόνια
Φυσικά λόγω μνημόνιων αλλα κ τελευταία χρόνια λόγω πληθωρισμου σε μαρκετ καύσιμα κ καρτελοποιηση της χώρας
Και γίναμε βουλγαρια Ρουμανία του 1990 δδ χωρα ολιγαρχων που τρώνε μονο αυτοι
Δυστυχώς η προσέγγιση σου είναι η εύκολη λύση του Ελληνάρα καφενείου.
Για όλα φταίει κάτι άλλο, θεωρίες συνομωσίας κλπ...


Εμείς φταίμε πουθενά σε όλο αυτό?????? Το θέμα δεν είναι η όποια θεωρητική ανάλυση ...
Το οτι τα μνημόνια έφεραν κακά το ξέρουν και τα παιδάκια. Για τα μνημόνια φταίει κανείς??????? Εσύ , εγώ κλπ????
Οι διαχειριστές έβγαιναν με 45% . Ποιός ψήφιζε?????

Ας κοιτάξουμε καλά , να δούμε τι έφταιξε χθες και μετά θεωρητικολογούμε...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.538
Κριτικές
207
Like
67.657
Πόντοι
48.917
Οι διαχειριστές έβγαιναν με 45% . Ποιός ψήφιζε?????

Ας κοιτάξουμε καλά , να δούμε τι έφταιξε χθες και μετά θεωρητικολογούμε...
Ε ναι με 40 % πήρε ο κερατάς απο τα Χανιά
Δεν φταίει αυτός αλλα οι βλακες που τον ψηφισαν
:confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom