Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 24 άτομα (3 μέλη και 21 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
όταν επί επτά (7) χρόνια δεν κατάφερε να ξεκαθαρίσει τα σκατά από τα καλά στο κόμμα του δεν θα τα καταφέρει ποτέ.

και αυτό αν δεχτούμε ότι ο ίδιος δεν γνώριζε τίποτα (γελάει μαζί μας στάνταρ)


οπότε ο πολίτης έχει 2 επιλογές...ή θα τον κρατήσει γνωρίζοντας ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ

ή θα τον αλλάξει και θα δοκιμάσει κάτι άλλο.


Δεν έχω δει μέχρι στιγμής έναν γαλάζιο βουλευτή να παραδέχεται ότι ο μητσοτάκης δεν μπορεί. Που να τολμήσουν? θα τους διαγράψουν το επόμενο δευτερόλεπτο.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
αν τον κρατήσουμε θα πάει το μαμήσι σε πιό άγριο τέμπο , γουστάρετε ξεκώλιασμα θα πεί......

αν αλλάξει αρχηγός στη νδ και μπεί πχ ο Δένδιας ,
με δεδομένο πως θα πάρει χαμηλό ποσοστό η νδ
και θα χρειαστεί συγκυβέρνηση με Σαμαρά-Πασοκ ,
ελλοχεύει άλλος κίνδυνος :
να συμφωνηθεί για ΠΘ το κτήνος ο Βενιζέλος...που τον συμπαθεί ο Σαμαράς κ φυσικά το πασοκ

τότε πιθανότατα θα λέμε που είναι ο Κούλης μας :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
το μόνο που προσμένει ο μέσος άνθρωπος με τον μητσοτάκη στα επόμενα 4 - 8 χρόνια

είναι να δουλεύει όλη μέρα για να πληρώνει τις βασικές του ανάγκες.

το εισόδημα του θα αυξάνεται 1 και τα έξοδα του 5.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
όταν επί επτά (7) χρόνια δεν κατάφερε να ξεκαθαρίσει τα σκατά από τα καλά στο κόμμα του δεν θα τα καταφέρει ποτέ.

και αυτό αν δεχτούμε ότι ο ίδιος δεν γνώριζε τίποτα (γελάει μαζί μας στάνταρ)


οπότε ο πολίτης έχει 2 επιλογές...ή θα τον κρατήσει γνωρίζοντας ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ

ή θα τον αλλάξει και θα δοκιμάσει κάτι άλλο.


Δεν έχω δει μέχρι στιγμής έναν γαλάζιο βουλευτή να παραδέχεται ότι ο μητσοτάκης δεν μπορεί. Που να τολμήσουν? θα τους διαγράψουν το επόμενο δευτερόλεπτο.
Σωστά αλλά πώς να τα καταφέρει αφού όχι μόνο δεν προσπάθησε, αλλά ουσιαστικά αυτός τους έφερε και κατσικώθηκαν στο κυβερνών κόμμα. Εξάλλου αυτούς εννοούσε στις προγραμματικές δηλώσεις λέγοντας " θα είμαι ο πθ όλων των Ελλήνων", κατά βάση σπόντα για την εισδοχή μερίδας των εκσυγχρονιστών του Σημίτη και άλλων δυνάμεων.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
Σωστά αλλά πώς να τα καταφέρει αφού όχι μόνο δεν προσπάθησε, αλλά ουσιαστικά αυτός τους έφερε και κατσικώθηκαν στο κυβερνών κόμμα. Εξάλλου αυτούς εννοούσε στις προγραμματικές δηλώσεις λέγοντας " θα είμαι ο πθ όλων των Ελλήνων", κατά βάση σπόντα για την εισδοχή μερίδας των εκσυγχρονιστών του Σημίτη και άλλων δυνάμεων.
είχα μια μεγάλη απορία και κανείς δεν μου είχε δώσει απάντηση
Ακόμη κ από δυνατά στελέχη της ΝΔ δεν πήρα απάντηση...
Γιατί δεν έκανε ΠτΔ τον Βενιζέλο κ προτίμησε τον άλλονα

Δεν έχω κάποια πληροφόρηση , κάποια "στοιχεία"
αλλά σκέφτομαι μήπως κράτησαν τον χοντρό απέξω σαν μπακάπ
και τον δούμε ΠΘ :confused:
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
377
Like
504
Πόντοι
81
Έ ναι αυτό σου λέω κι εγώ αριστερέ μου φίλε.

Ας συμφωνήσουμε λοιπόν κι ας μπει μια άνω τελεία
Συμφωνω και εγω
@ROB. C και @jean-Claud ας αφησουμε τα μιση και να δουμε πως θα απαλλαγουμε απο την πανουκλα των συστημικων κομματων
@jean-Claud και ο συριζα και ο τσιπρας ειναι συστημικοι.
Θεωρω πως οι προθεσεις ειναι αγνες, ισως να πρεπεις να αναθεωρησεις την ψηφο σου προς Καρυ πλευρα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.970
Πόντοι
6.256
Σωστά αλλά πώς να τα καταφέρει αφού όχι μόνο δεν προσπάθησε, αλλά ουσιαστικά αυτός τους έφερε και κατσικώθηκαν στο κυβερνών κόμμα. Εξάλλου αυτούς εννοούσε στις προγραμματικές δηλώσεις λέγοντας " θα είμαι ο πθ όλων των Ελλήνων", κατά βάση σπόντα για την εισδοχή μερίδας των εκσυγχρονιστών του Σημίτη και άλλων δυνάμεων.
Ένα κόμμα αγορασμένο από τα καρτέλ δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει κυβέρνηση των πολλών

Αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος μέσα στη ΝΔ που θεωρεί ότι δεν πρέπει να καταστραφεί και το 80% της κοινωνίας

όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί αυτοί οι κατεστραμμένοι είναι που τους ψηφίζουν το έχουν καταλάβει γιαυτό έκαναν 4 χιλιάρικα τον μισθό των αργόμισθων παπάδων

γιατί οι αγρότες που ήταν μια καλή βάση για την ΝΔ τώρα θα την κατουρήσουν
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
599
Κριτικές
4
Like
947
Πόντοι
366

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
το στανταράκι είναι πως αν δεν αλλάξει κάτι ,
θα μας μουρλάνουν σε νέους φόρους και θα ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα όλα
χωρίς όμως να ωφεληθεί ο κόσμος από τον υγιή ανταγωνισμό
Όπως έγινε με το ρεύμα , θα πληρώνουμε παραπάνω
Νερό ιδιωτικοποίηση , κτεο κάθε χρόνο, προστίματα με κάμερες του κώλου , μέχρι τα Δημοτικά σχολεία θα ιδιωτικοποιήσουν ,
είτε Κούλης είτε επόμενος Κούλης...
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
599
Κριτικές
4
Like
947
Πόντοι
366
HL09J6LW0AAidr7.jpg



123 op.gif
Στην Μενάδρου υπάρχει η φωτογραφία σου σαν ο GOAT των πάκηδων.......πήγαινε Μενάνδου και Ευριπίδου και θα την δεις
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
377
Like
504
Πόντοι
81
αν τον κρατήσουμε θα πάει το μαμήσι σε πιό άγριο τέμπο , γουστάρετε ξεκώλιασμα θα πεί......

αν αλλάξει αρχηγός στη νδ και μπεί πχ ο Δένδιας ,
με δεδομένο πως θα πάρει χαμηλό ποσοστό η νδ
και θα χρειαστεί συγκυβέρνηση με Σαμαρά-Πασοκ ,
ελλοχεύει άλλος κίνδυνος :
να συμφωνηθεί για ΠΘ το κτήνος ο Βενιζέλος...που τον συμπαθεί ο Σαμαράς κ φυσικά το πασοκ

τότε πιθανότατα θα λέμε που είναι ο Κούλης μας :2funny:
ΠΑΣΟΚ ΝΔ το ιδιο πραγμα ειναι σε διαφορετικο περτυλιγμα
Δες πως ηταν στην ιδια κομπινα Αβραμοπουλος και Καιλη
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
ΠΑΣΟΚ ΝΔ το ιδιο πραγμα ειναι σε διαφορετικο περτυλιγμα
Δες πως ηταν στην ιδια κομπινα Αβραμοπουλος και Καιλη
δεν αμφισβητείται ούτε από τα κομματόσκυλα αυτό !!!!

μπορώ να σου πω ότι το πασοκ είναι λιγότερο πασοκ από τη κουλονδ :2funny:
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
377
Like
504
Πόντοι
81
το στανταράκι είναι πως αν δεν αλλάξει κάτι ,
θα μας μουρλάνουν σε νέους φόρους και θα ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα όλα
χωρίς όμως να ωφεληθεί ο κόσμος από τον υγιή ανταγωνισμό
Όπως έγινε με το ρεύμα , θα πληρώνουμε παραπάνω
Νερό ιδιωτικοποίηση , κτεο κάθε χρόνο, προστίματα με κάμερες του κώλου , μέχρι τα Δημοτικά σχολεία θα ιδιωτικοποιήσουν ,
είτε Κούλης είτε επόμενος Κούλης...
Ενδιαφερον podcast απο τον Κυριτση πως γαμησαν την Φλωρινα με τις εξορυξεις λιγνιτη, για να πουλαει ο Μυτιλιναιος τον λιγνιτη της Φλωρινας στους Σκοπιανους που εχουν ρυπογονο εργοστασιο παραγωγης ενεργειας στα Μπιτολα (Μοναστηρι) που ειναι διπλα στην Φλωρινα
Φυσικα με ξεπουληματα απο την τωρινη κυβερνηση

 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
Ενδιαφερον podcast απο τον Κυριτση πως γαμησαν την Φλωρινα με τις εξορυξεις λιγνιτη, για να πουλαει ο Μυτιλιναιος τον λιγνιτη της Φλωρινας στους Σκοπιανους που εχουν ρυπογονο εργοστασιο παραγωγης ενεργειας στα Μπιτολα (Μοναστηρι) που ειναι διπλα στην Φλωρινα
Φυσικα με ξεπουληματα απο την τωρινη κυβερνηση

θα το δω

Αυτά που ζούμε , αυτά που μας παρουσιάζει ο Κούλης δεν υπάρχουνε ρε φίλε , δεν υπάρχουν :2funny:
τι στο μπούτσο ψήφους περιμένει ? από ποιούς ?
και γιατί να μην ψηφίσω απ'ευθείας πασοκ που έχει κάνει κάποια ανανέωση με νέα πρόσωπα χωρίς ποινικό μητρώο ?

:headbang::2funny:

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
κοπριές.jpg
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.340
Like
14.533
Πόντοι
3.556
δες τι έγραψα ..

τους κάποιους που ζητάνε ,κάποιος τους διέφθειρε για να χρωματίζουν το νησί μονοκούκι πράσινο ..

Η επιδότηση-επιδόματα-λαδώματα είναι σαν τη πρέζα ...αν δεν την παρέχεις στους πρεζάκηδες θα πάνε (ψηφίσουν) σε άλλον
που θα τους την δώσει
Αυτό ονομάζεται εκμαυλισμός-διαφθορά του λαού που κάποιος όμως προκάλεσε ,
δηλαδή ο κάποιος είναι ο πρεζέμπορας :wink:
Το θέμα είναι οτι πάντα εχεις την δικαιολογία οτι ο κόσμος δεν φταίει , και κάποιοι άλλοι φταίνε.
Κανείς δεν διαφθείρεται αν δεν θέλει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.340
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Ασφαλώς κ θα ειμαι εμπαθείς με τον κουλη.που πρόδωσε τον απλό γνήσιο πατριώτη ελληνα μικρομεσαίο δημοκράτη επιχειρηματία
Από ΚΚΕ κ ανταρσία δεν θα περιμενσ τιποτα διαφορετικο
Με τον ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή είσαι ΟΚ??? Με το ΠΑΣΟΚ???
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.862
Κριτικές
2
Like
33.920
Πόντοι
9.931
Το θέμα είναι οτι πάντα εχεις την δικαιολογία οτι ο κόσμος δεν φταίει , και κάποιοι άλλοι φταίνε.
Κανείς δεν διαφθείρεται αν δεν θέλει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αν σου σκάσω δεκαχίλιαρο ζεστούλη μετρητό στη κάλπη ψηφίζεις και το "χαρίζω οικόπεδα":2funny:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.340
Like
14.533
Πόντοι
3.556
αν σου σκάσω δεκαχίλιαρο ζεστούλη μετρητό στη κάλπη ψηφίζεις και το "χαρίζω οικόπεδα":2funny:
Τότε ασ πρόσεχες..... Και καταληγεις στο ¨ολοι μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Αφου με τον όποιο τρόπο στα έσκαγαν, ψηφιζόντουσαν και μπήκαμε μέσα. Ευθύνες δεν είχαμε???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom