Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (5 μέλη και 25 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
378
Like
514
Πόντοι
81
κάτσε μαν δηλαδή περίμενε

έχεις αγοράσει τέσλα?
ναι
κασερι μτχ 4ετιας απο εξω
μετα τις διακοπες θα το πουλησω να παρω το highlander, την τελευταια εκδοση του 3, πειστηκα οτι αξιζει
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.907
Like
29.974
Πόντοι
6.256
ναι
κασερι μτχ 4ετιας απο εξω
μετα τις διακοπες θα το πουλησω να παρω το highlander, την τελευταια εκδοση του 3, πειστηκα οτι αξιζει
τι 4ετίας τι είσαι ρε μαν κανένας φτωχός?

καλά έλεος
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
378
Like
514
Πόντοι
81
πωπω ρε φίλε άκου μτχ 4 ετίας

πάρε και σεατ λέον ντίζελ leasing να πούμε :confused::confused::confused:
Αν θες στο πουλαω οσο το πηρα απο Αυστρια, εχω και ελληνικες πινακιδες
θα παρω το highland κουτα, δεν μου πηγαινε να δωσω τοσα λεφτα για να πειραματιστω
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.907
Like
29.974
Πόντοι
6.256
Αν θες στο πουλαω οσο το πηρα απο Αυστρια, εχω και ελληνικες πινακιδες
θα παρω το highland κουτα, δεν μου πηγαινε να δωσω τοσα λεφτα για να πειραματιστω
πόσο θα μου το αφήσεις? :coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.907
Like
29.974
Πόντοι
6.256
οσο ακριβως το αγορασα, 6k χαμηλοτερα απο την εγχωρια αγορα
δηλαδή θα μου πουλήσεις 2xΜΤΧ αμάξι

στην ίδια τιμή που το αγόρασες όταν ήταν 1χΜΤΧ και σαν να μην έγινε η δική σου χρήση

μοιάζει για μεγάλη ευκαιρία :grin:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.948
Πόντοι
9.931

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
εκείνη την εποχή ο τσίπρας δεν είχε τα πακέτα που έχει ο κούλης

υποχρεώθηκε να αφαιμάξει τους μικρομεσαίους που παρουσίαζε σαν πλούσιους
για να βρεί χρήμα
Γι αυτό κατέβασε το όριο της φτώχειας ...πάνω από 8-10 χιλιάρικα είσαι ταμάμ .. απίστευτες λαλακίες
Το κερασάκι ήταν πως άφησε κ προίκα στον Κούλη κάποια δις

Εαν ο τσίπρας είχε τα πακέτα του κούλη ή αν ο κούλης ήταν ρέστος ΠΘ την εποχή που έβραζαν τα μνημόνια,
τότε θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε δίκαια κ αντικειμενικά ποιός είναι ο καλύτερος τενεκές :confused:
Με τα αν δεν γίνεται τίποτα. Με την ίδια λογική και ο Σαμαρας ή ο ΓΑΠ είχαν τα σημερινά πακέτα , θα ήταν άλη η πορεία τους.
Προφανώς δεν μπορούμε να ξέρουμε σήμερα αν ήταν ο Τσίπρας, ο Βενιζέλος κλπ στην θέση του Μητσοτάκη πόσο καλύτερα ή χειρότερα θα ήταν ... Μόνο θεωρίες....
Ο Τσίπρας, απο εμένα τουλάχιστον κατηγορήθηκε για τις κωλοτούμπες και οχι για τον χψ φόρο που έβαλε.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.948
Πόντοι
9.931
Με τα αν δεν γίνεται τίποτα. Με την ίδια λογική και ο Σαμαρας ή ο ΓΑΠ είχαν τα σημερινά πακέτα , θα ήταν άλη η πορεία τους.
Προφανώς δεν μπορούμε να ξέρουμε σήμερα αν ήταν ο Τσίπρας, ο Βενιζέλος κλπ στην θέση του Μητσοτάκη πόσο καλύτερα ή χειρότερα θα ήταν ... Μόνο θεωρίες....
Ο Τσίπρας, απο εμένα τουλάχιστον κατηγορήθηκε για τις κωλοτούμπες και οχι για τον χψ φόρο που έβαλε.
σωστά έκανες για τις κωλοτούμπες του Τσίπρα ,
το ίδιο να κάνεις κ για τις κωλοτούμπες του Κούλη

μη μου πείς ότι ο κούλης δεν έκανε τούμπες
διότι θα σε τρελάνω με τη σειρά μου πως ούτε ο τσιπρας έκανε τούμπες
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.948
Πόντοι
9.931
έχει πλάκα :D:

περισσότερο πλάκα έχει που προσπαθούν να πείσουν πως το κλέψιμο είναι νορμάλ φάση στην οποία συμμετέχουμε όλοι οι πολίτες
Και όλα αυτά τα κόλπα επειδή το κόμμα τους γέμισε κλεφταράδες , ενταφιάστηκε η αριστεία που διαλαλούσε ο Κούλης :undecided::klapste:
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.962
Πόντοι
216

Πως ο Δένδιας διαλύει και τη στρατιωτική δικαιοσύνη- Δημήτρης Βλαχογιάννης​


Ο Δημήτρης Βλαχογιάννης στελεχώνει το κίνημα της Καρυστιανού. φαίνεται σοβαρός και τίμιος άνθρωπος. (Από το 39΄30΄΄ - 44΄00΄΄)​

 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.907
Like
29.974
Πόντοι
6.256
Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή :sunglasses:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
σωστά έκανες για τις κωλοτούμπες του Τσίπρα ,
το ίδιο να κάνεις κ για τις κωλοτούμπες του Κούλη

μη μου πείς ότι ο κούλης δεν έκανε τούμπες
διότι θα σε τρελάνω με τη σειρά μου πως ούτε ο τσιπρας έκανε τούμπες
Απλά θεωρώ οτι ο Τσίπρας έκανε κωλοτούμπες προδοτικές για την χώρα . Ο Μητσοτάκης, είναι στα πλαίσια όλων των κυβερνήσεων.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.948
Πόντοι
9.931
Απλά θεωρώ οτι ο Τσίπρας έκανε κωλοτούμπες προδοτικές για την χώρα . Ο Μητσοτάκης, είναι στα πλαίσια όλων των κυβερνήσεων.
Οι προδοτικές ποιές είναι ? δεν ακυρώνονται-διορθώνονται οι προδοτικές ?

Στο πλαίσιο του κλέψε κλέψε εννοείς ? έχεις καταλάβει πως έχει χάσει 20% ?
κάτι λάθος κάνει ο δικός σου και συνεχίζει ακάθεκτος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom