Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.907
- Like
- 29.974
- Πόντοι
- 6.256
σα ψυγείο που τράκαρε με φιατι μούλτιπλα είναιακριβο κουπρα ραβαλ γαμαει

σα ψυγείο που τράκαρε με φιατι μούλτιπλα είναιακριβο κουπρα ραβαλ γαμαει

ναικάτσε μαν δηλαδή περίμενε
έχεις αγοράσει τέσλα?
τι 4ετίας τι είσαι ρε μαν κανένας φτωχός?ναι
κασερι μτχ 4ετιας απο εξω
μετα τις διακοπες θα το πουλησω να παρω το highlander, την τελευταια εκδοση του 3, πειστηκα οτι αξιζει
Δοκιμη εκανα αν βολευειτι 4ετίας τι είσαι ρε μαν κανένας φτωχός?
καλά έλεος
πωπω ρε φίλε άκου μτχ 4 ετίαςΔοκιμη εκανα αν βολευει
Και πειστηκα
Αν θες στο πουλαω οσο το πηρα απο Αυστρια, εχω και ελληνικες πινακιδεςπωπω ρε φίλε άκου μτχ 4 ετίας
πάρε και σεατ λέον ντίζελ leasing να πούμε![]()
πόσο θα μου το αφήσεις?Αν θες στο πουλαω οσο το πηρα απο Αυστρια, εχω και ελληνικες πινακιδες
θα παρω το highland κουτα, δεν μου πηγαινε να δωσω τοσα λεφτα για να πειραματιστω

οσο ακριβως το αγορασα, 6k χαμηλοτερα απο την εγχωρια αγοραπόσο θα μου το αφήσεις?![]()
δηλαδή θα μου πουλήσεις 2xΜΤΧ αμάξιοσο ακριβως το αγορασα, 6k χαμηλοτερα απο την εγχωρια αγορα
από γκάζια λέει τίποτα ?πόσο θα μου το αφήσεις?![]()
σου εξαφανίζει το στομάχιαπό γκάζια λέει τίποτα ?
αν κάνω 150 χλμ θέλει φόρτιση ?
εννοείται αυτο που λες σε μετέπειτα στάδιοΤον Τσιπραλέξ γιατί τον βγάζεις απ' έξω; Εάν είναι για το καλό της Πατρίδος, όλοι θα σπεύσουν να βάλουν ένα χεράκι...
Με τα αν δεν γίνεται τίποτα. Με την ίδια λογική και ο Σαμαρας ή ο ΓΑΠ είχαν τα σημερινά πακέτα , θα ήταν άλη η πορεία τους.εκείνη την εποχή ο τσίπρας δεν είχε τα πακέτα που έχει ο κούλης
υποχρεώθηκε να αφαιμάξει τους μικρομεσαίους που παρουσίαζε σαν πλούσιους
για να βρεί χρήμα
Γι αυτό κατέβασε το όριο της φτώχειας ...πάνω από 8-10 χιλιάρικα είσαι ταμάμ .. απίστευτες λαλακίες
Το κερασάκι ήταν πως άφησε κ προίκα στον Κούλη κάποια δις
Εαν ο τσίπρας είχε τα πακέτα του κούλη ή αν ο κούλης ήταν ρέστος ΠΘ την εποχή που έβραζαν τα μνημόνια,
τότε θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε δίκαια κ αντικειμενικά ποιός είναι ο καλύτερος τενεκές![]()
σωστά έκανες για τις κωλοτούμπες του Τσίπρα ,Με τα αν δεν γίνεται τίποτα. Με την ίδια λογική και ο Σαμαρας ή ο ΓΑΠ είχαν τα σημερινά πακέτα , θα ήταν άλη η πορεία τους.
Προφανώς δεν μπορούμε να ξέρουμε σήμερα αν ήταν ο Τσίπρας, ο Βενιζέλος κλπ στην θέση του Μητσοτάκη πόσο καλύτερα ή χειρότερα θα ήταν ... Μόνο θεωρίες....
Ο Τσίπρας, απο εμένα τουλάχιστον κατηγορήθηκε για τις κωλοτούμπες και οχι για τον χψ φόρο που έβαλε.


Απλά θεωρώ οτι ο Τσίπρας έκανε κωλοτούμπες προδοτικές για την χώρα . Ο Μητσοτάκης, είναι στα πλαίσια όλων των κυβερνήσεων.σωστά έκανες για τις κωλοτούμπες του Τσίπρα ,
το ίδιο να κάνεις κ για τις κωλοτούμπες του Κούλη
μη μου πείς ότι ο κούλης δεν έκανε τούμπες
διότι θα σε τρελάνω με τη σειρά μου πως ούτε ο τσιπρας έκανε τούμπες
Οι προδοτικές ποιές είναι ? δεν ακυρώνονται-διορθώνονται οι προδοτικές ?Απλά θεωρώ οτι ο Τσίπρας έκανε κωλοτούμπες προδοτικές για την χώρα . Ο Μητσοτάκης, είναι στα πλαίσια όλων των κυβερνήσεων.