Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (2 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Έλα ρε σαούλη, το 80 γιναμε ότι γιναμε μόνο με τα πακετα που μοίραζε ο αντρικος?
Την οικονομιλη άνθιση του 55-65 με γερο καραμανλή την ξεχνάς?
Τις υποδομές της χώρας τις φτιαξαμε σε 30 χρόνια ή 200?
Τον τριπλασιασμό των εδαφών μας, την απελευθερωση του ελληνισμού την ξεχνάς?
Τώρα μην αρχίσουμε...είμαστε ότι ειμαστε σπο μια συλλογική προσπάθεια πολλών γενεών και δεκάδων πολιτικών ότι και να λέμε...

Άσε που εμμέσως παραδέχεσαι ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
Δεν πιστεύω σε σωτήρες πολιτικούς ούτε σε φωτισμένους ηγέτες.

Οι πολιτικοί (και οι άρχοντες γενικά) πάντα είχαν δικές τους βλέψεις και μέσα σε όλα έριχναν και μια καλή ιδέα για τον λαό που αυτός θα την υλοποιήσει όμως.

Ότι οικονομική άνθιση υπάρχει υπάρχει επειδή ο λαός παράγει και την κάνει εφικτή από τον εργάτη μέχρι αυτόν που επενδύει τα λεφτά του.

Οι πολιτικοί...που ούτε οι ιδέες δεν είναι δικές τους...πληρώνουν αδρά συνεργάτες ακόμα και για αυτές....εισπράττουν το χειροκρότημα απλά.

Είμαστε καλά σε σχέση με άλλες χώρες...λίγο πιο τριτοκοσμικές...σε σχέση με την ευρώπη είμαστε ένα ερείπιο...άλλωστε τι καλά να είναι μια χώρα που το 30 με 40% του πληθυσμού δεν μπορεί να επιβιώσει και μένει με τους γονείς του?
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306

Κάτσε να τον ταγκάρω που ποστάρει Πλακιά συνέχεια του ξέφυγε αυτό.
Θα τα ξαναβρούν :coffee:

cc @Anemodoura

Άκουσα τον
@AdonisGeorgiadi
να λέει σε μια συνέντευξη του να τα βρούμε εγώ με την
@mkaristianou
αν έχουμε να χωρίσουμε κάτι και ότι δεν φταίει η κυβέρνηση για το αν έχουμε κάποια κόντρα .
Σας πληροφορώ Υπουργέ ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Μαρία και καμμία κόντρα .
Ίσα ίσα μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν .
Τώρα για το αν μπορούμε να τα βρούμε ακόμα περισσότερο θα σας έλεγα ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για εσάς .
Το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα ήταν να ξαναγυρίσετε στο παλιό επάγγελμα σας αυτό του τηλε βιβλιοπώλη.



 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917
Γειά σου web robot
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Κάτσε να τον ταγκάρω που ποστάρει Πλακιά συνέχεια του ξέφυγε αυτό.
Θα τα ξαναβρούν :coffee:

cc @Anemodoura

Άκουσα τον
@AdonisGeorgiadi
να λέει σε μια συνέντευξη του να τα βρούμε εγώ με την
@mkaristianou
αν έχουμε να χωρίσουμε κάτι και ότι δεν φταίει η κυβέρνηση για το αν έχουμε κάποια κόντρα .
Σας πληροφορώ Υπουργέ ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Μαρία και καμμία κόντρα .
Ίσα ίσα μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν .
Τώρα για το αν μπορούμε να τα βρούμε ακόμα περισσότερο θα σας έλεγα ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για εσάς .
Το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα ήταν να ξαναγυρίσετε στο παλιό επάγγελμα σας αυτό του τηλε βιβλιοπώλη.



Ο Πλακιάς καλά τα λέει

προσπαθούν οι κυβερνητικοί παπαγάλοι να βγάλουν "είδηση" ότι οι γονείς και καλά είναι στα μαχαίρια

ο πλακιάς είπε ότι ένα κόμμα δεν είναι καλή ιδέα πριν αρχίσει καν η δίκη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Εγώ απάντησα στον τύπο γιατί δεν λέει ονόματα

κανένας δεν θα έλεγε...ούτε οι βουλευτές που έχουν ασυλία δεν πετάνε ονόματα έτσι χαλαρά.

Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το ποιος έχει δίκιο....μικρότητες είναι αυτά....μικροί άνθρωποι όσοι ασχσολούνται με τέτοια

όποιος βγάζει το ψωμί του προσπαθώντας να αποδομήσει μια μάνα που πέθανε το παιδί της είναι στο πάτο του βαρελιού....και στην Ελλάδα από τέτοιους έχουμε φωλιά..

όσο για τον λαϊκισμό...να κάτσω να σου απαριθμήσω τι είναι πραγματικός λαϊκισμός? θα λες πάλι λέω για την κυβέρνηση...

η πολιτική είναι σίγουρα βρώμικη...αυτή όμως ακόμα δεν έχει προλάβει να λερωθεί...εκτός αν θεωρείς βρωμιά το ότι δεν είναι στημένη από επαγγελματίες που παίρνουν 200Κ όπως ο αυτοκράτορας μας.
Οχι πλέον χαροκαμένη μάνα. Πολιτικός είναι.
Ασχολούμαστε και με μικρότητες που λες, γιατί απο εκεί πολλές φορές βλέπεις ποιός είναι ο άλλος.....
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.056
Like
12.107
Πόντοι
2.606

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.440
Like
49.231
Πόντοι
10.131
Κάτσε να τον ταγκάρω που ποστάρει Πλακιά συνέχεια του ξέφυγε αυτό.
Θα τα ξαναβρούν :coffee:

cc @Anemodoura

Άκουσα τον
@AdonisGeorgiadi
να λέει σε μια συνέντευξη του να τα βρούμε εγώ με την
@mkaristianou
αν έχουμε να χωρίσουμε κάτι και ότι δεν φταίει η κυβέρνηση για το αν έχουμε κάποια κόντρα .
Σας πληροφορώ Υπουργέ ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Μαρία και καμμία κόντρα .
Ίσα ίσα μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν .
Τώρα για το αν μπορούμε να τα βρούμε ακόμα περισσότερο θα σας έλεγα ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για εσάς .
Το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα ήταν να ξαναγυρίσετε στο παλιό επάγγελμα σας αυτό του τηλε βιβλιοπώλη.



Εσυ τυπε συνέχισε να ονειρεύεσαι οτι ο Αδωνις θα ξαναγίνει τηλεβιβλιοπωλης οταν εκλέγεται 2ος στους ψηφους στους 16 βουλευτες που εκλέγονται στην περιφέρεια Β1' Βόρειου Τομέα Αθηνών.
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Εσυ τυπε συνέχισε να ονειρεύεσαι οτι ο Αδωνις θα ξαναγίνει τηλεβιβλιοπωλης οταν εκλέγεται 2ος στους ψηφους στους 16 βουλευτες που εκλέγονται στην περιφέρεια Β1' Βόρειου Τομέα Αθηνών.

Στον Πλακιά αναφέρεσαι τύπε ; Δεν το έγραψα εγώ.
Αλλά σαν κουλόσκυλο μάλλον έχεις αδυναμία κατανόησης.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.324
Πόντοι
48.917

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.275
Like
1.929
Πόντοι
216
Μα τις πράξεις και τον λόγο επικαλούμαι, οι οποίες μέχρι τώρα δεν τις βλέπω. Ασυνέπεια λόγου, ανυπαρξία ήθους, συνεχόμενες τριβές, εγωκεντρισμός έχω δει
Θα δείξει αδελφέ! Η στάση τού Ασλανίδη απέναντί της με προβληματίζει, όπως και το ότι το "σύστημα" την αναδεικνύει και της δίνει δημοσιότητα.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Οχι πλέον χαροκαμένη μάνα. Πολιτικός είναι.
Ασχολούμαστε και με μικρότητες που λες, γιατί απο εκεί πολλές φορές βλέπεις ποιός είναι ο άλλος.....
Γιατί όταν κάποιος γίνεται πολιτικός χάνει την ιδιότητα της μάνας/πατέρα κτλπ?

Οπότε όταν είχαν επιτεθεί στον Βορίδη μπροστά στα παιδιά του ήταν πολιτικός όχι πατέρας?

μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο?
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Δηλαδή η Καρυστιανού δεν θα μπορεί να τα'ί'ζει σανό σαν το τηλεβιβλιοπώλη ;
Δεν θα μπορέσει να βρει ένα στέλεχος τόσο χαζό σαν τον Σπύρο ;

Αυτό μας λέτε κύριοι ;


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom