Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    408
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Με Καρυστιανού η Ν.Δ. πάει για πάνω από 35%.Θα δούμε τρελό μαδομούνι με Ζωή και τις δυο δεν τις ακουμπάει κανένας,ποπκόρν φάση.Τώρα η Ζωή βάζει τους μίνιονς να τη χτυπάνε,μετά θα ακολουθήσει απευθείας σύγκρουση σατραπισσών.
Ναι θα ξαναψηφίσουν ΝΔ επαγγελματίες, αγρότες...
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.438
Κριτικές
207
Like
67.244
Πόντοι
48.917

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.461
Πόντοι
16.235
Εκατομμυριούχους γονείς ;

Με μετρητά πάνω από 2 εκατομμύρια ;

Με βάση τα στοιχεία των τραπεζών , ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ με καταθέσεις πάνω από 1 μύριο
είναι 85.000 .
Τι να σχολιάσω ;

Νέοι με πτυχία και γλώσσες , υπάρχουν πολλοί ανεξαρτήτως οικονομικών γονέων.
Στην ελλάδα πρέπει να παρακαλάνε κοπρίτες και σιχάματα
για 1000€ ευρώ το μήνα.

ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΣΙΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΘΙΚΙΑ


πράγματα που οπουδήποτε αλλού είναι αδιανόητα.
Η Μενεγάκη έπαιρνε ένα χαρτί τον χρόνο στις τελευταίες της σαιζόν στον αέρα...λες να την βγάζει τώρα με επίδομα ανεργίας ΟΑΕΔ;;; Λες;;;;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.461
Πόντοι
16.235
Ισχύει ότι το σύστημα της χώρας είναι φτιαγμένο ώστε ο πολίτης να εχει ανάγκη το πολιτικό της περιφέρειας του για να του γίνει η δουλειά ακόμη κ στα πιο απλά πράγματα..
Κάποτε χρειάστηκε να πάω σε συμμαθητή μου υφυπουργό οικονομίας για να ζητήσω να γινει παρέμβαση σε μια πρεσβεία για να επίσπευση διαδικασίες για βίζες εργασίας
Υφυπουργός οικονομίας το λέω κ γελάω......δεν γνώριζε ότι η σεγκεν εινσι μια κοινή βίζα με κοινούς όρους
Το παιδι στο σχολείο ηταν ένας καλός μαθητής κ τίποτα παραπάνω...
Είμαστε τραγική με το πολιτικό σύστημα που θέλει να έχει τον πολίτη εξαρτημένο από αυτούς
Ομεσος πολίτης έχει μάθει στον ραγιαδισμο και για το ο,τιδηποτε πάει να φιλήσει κατουρημενες ποδιές με το παραμικρό.
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.551
Like
10.891
Πόντοι
3.656
Kαι μόνο που θα βγαλει τον συριζα εκτος βουλής αξιζει να την ψηφίσουμε
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.438
Κριτικές
207
Like
67.244
Πόντοι
48.917
Ομεσος πολίτης έχει μάθει στον ραγιαδισμο και για το ο,τιδηποτε πάει να φιλήσει κατουρημενες ποδιές με το παραμικρό.
,δυστυχώς 50 χρόνια έτσι έφτιαξε το σύστημα ώστε ο πολίτης να εζει ανάγκη τον βουλευτή της περιοχής του αλλιώς δεν προχωράει η δουλειά του
Άμα δεις όλους το πολιτικούς που μας κυβερνάνε πως ηταν μικροί θα καταλάβεις ότι ηταν άνθρωποι της φάπας....
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.427
Like
118.051
Πόντοι
16.631
,δυστυχώς 50 χρόνια έτσι έφτιαξε το σύστημα ώστε ο πολίτης να εζει ανάγκη τον βουλευτή της περιοχής του αλλιώς δεν προχωράει η δουλειά του
Άμα δεις όλους το πολιτικούς που μας κυβερνάνε πως ηταν μικροί θα καταλάβεις ότι ηταν άνθρωποι της φάπας....
θσ στηριξουμε Καρυ;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.759
Πόντοι
6.256
Θα ψηφίσουν όμως δυ κ συνταξιούχοι οπότε ενα 30 τοις εκατό θα το πάρει σίγουρα
ξέρει που δίνει τα λεφτά ο κυριάκος...σε αστυνομικούς έχει κάνει αύξηση καμιά 50αριά φορές

θα πας για ετήσιο τσεκαπ στο λαικό και θα έρθει να σου πάρει αίμα ο ματατζής :confused:
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.343
Κριτικές
8
Like
13.858
Πόντοι
2.886

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.438
Κριτικές
207
Like
67.244
Πόντοι
48.917

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.427
Like
118.051
Πόντοι
16.631

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.438
Κριτικές
207
Like
67.244
Πόντοι
48.917

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Τους νέους τους δασκαλεύουμε σωστά να φύγουν από την ελλάδα μόλις τελειώσουν τις σπουδές και μαζέψουν προσόντα.
Και στην έξοδο , να ρίξουν πίσω μαύρη πέτρα , όπως ο γιός της Ελένης.

Άμα είχες βύσμα να βάλεις το παιδί σου μόνιμο σε Δήμο,Νομαρχία κλπ,θα το έστελνες έξω εσύ;

Δεν έχω κάνει γονιός,αλλά κι εγώ θα προτιμούσα να το έχω εδώ παρά να φύγει έξω.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.391
Like
28.513
Πόντοι
6.256
Κοίτα τι γίνεται εκτός του κύκλου σου εκει έξω είναι πολυπληθέστερο το δείγμα και πιο αντιπροσωπευτικό.
Άνδρας που δεν έχει υπηρετήσει στρατιωτική θητεία πρέπει να αποκλείεται δια βίου από κάθε δημόσιο αξίωμα ακόμα και ως Δ.Υ.εστω συμβασιούχος. .Προφανώς δεν πρέπει να είναι ούτε υποψήφιος για δημοτικός σύμβουλος πολλώ δε μάλλον για υποψήφιος βουλευτής.
Ναι , ισχύουν όλα αυτά και στα αρχίδια τους για όλα αυτά.
Όποιος φεύγει τα έχει χεσμένα όλα αυτά.

Για τη θητεία ;;;;


Διάβασε την ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ .... Ι.Μ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ....


Τίποτε δεν έχει αλλάξει 110 χρόνια ....


Ο φτωχός φουκαράς πήγε μέχρι το αφιόν καραχισάρ και ψόφησε από φυματιώση ....

Ο γιός του πλούσιου θητεία στο ... ζάπειο ...
και ο ανιψιός του βουλευτή .... στη φρουρά του λυκαβυτού !
Άμα είχες βύσμα να βάλεις το παιδί σου μόνιμο σε Δήμο,Νομαρχία κλπ,θα το έστελνες έξω εσύ;
Λες να το έστελνα με πτυχίο να πάρει πρώτο μισθό 1300€ ; Μιλάμε για μισθό μηχανικών κτλ ...
ή να το έστελνα να κάνει το ιατρό στο ΕΣΥ ... όταν ο επιμελητής β' που έχει τελειώσει την ειδικότητα
και είναι μόνιμος ... δεν σου λέω για ειδικευόμενους ή επικουρικούς ....

για 1500€ χωρίς τις εφημερίες ;

Όταν ο αντίστοιχος μισθός στη ΡΟΥΜΑΝΙΑ είναι 3800€ ;
και στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ ειναι 5000€ ;;;
Και στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ-ΒΕΛΓΙΟ είναι 6500€ ;

Και στις σκανδιναβικές είναι 7800€ ;;;

και στις ΗΠΑ είναι 12000€ ;;;;;

Για ποιό λόγο ;
Για να βλέπει τους πεζοπόρους και τους μπαρόκες ;
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom