Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.745
- Like
- 29.791
- Πόντοι
- 6.256
Βρίσκουν και τα κάνουνEμεις φταιμε για τον τροπο που ψηφιζουμε.
οι συντεχνίες κατέστρεψαν την Ελλάδα.
Βρίσκουν και τα κάνουνEμεις φταιμε για τον τροπο που ψηφιζουμε.
Οταν ψηφιζουμε ενα κομμα γατι κατεβηκα ο γιος της κυρα Νιτσας γαμησε τα.Βρίσκουν και τα κάνουν
οι συντεχνίες κατέστρεψαν την Ελλάδα.
Δεν πιστεύω σε σωτήρες πολιτικούς ούτε σε φωτισμένους ηγέτες.Έλα ρε σαούλη, το 80 γιναμε ότι γιναμε μόνο με τα πακετα που μοίραζε ο αντρικος?
Την οικονομιλη άνθιση του 55-65 με γερο καραμανλή την ξεχνάς?
Τις υποδομές της χώρας τις φτιαξαμε σε 30 χρόνια ή 200?
Τον τριπλασιασμό των εδαφών μας, την απελευθερωση του ελληνισμού την ξεχνάς?
Τώρα μην αρχίσουμε...είμαστε ότι ειμαστε σπο μια συλλογική προσπάθεια πολλών γενεών και δεκάδων πολιτικών ότι και να λέμε...
Άσε που εμμέσως παραδέχεσαι ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
άκουσες όμως όλη την συνέντευξη?

ΠΘ ή ΠΨ?Ο Αυνανοδούρας copy-pasta με το ΠΘ ; Σίγουρα![]()

ΠΘ ή ΠΨ?![]()

Γειά σου web robot![]()
Πλακιάς για Καρυστιανού: Δεν είναι μία η μάνα των Τεμπών, είναι πολλές - Κανένας συγγενής δεν θα την ακολουθήσει στο κόμμα της
Σημείωσε ότι η πολιτικοποίηση της Μαρίας Καρυστιανού «κάνει κακό» - Δεν είχαν πολιτικό χρώμα τα εκατομμύρια των πολιτών που είχαν βγει στους δρόμους μετά την τραγωδίαwww.protothema.gr
Ο Πλακιάς καλά τα λέειΚάτσε να τον ταγκάρω που ποστάρει Πλακιά συνέχεια του ξέφυγε αυτό.
Θα τα ξαναβρούν
cc @Anemodoura
Άκουσα τον
@AdonisGeorgiadi
να λέει σε μια συνέντευξη του να τα βρούμε εγώ με την
@mkaristianou
αν έχουμε να χωρίσουμε κάτι και ότι δεν φταίει η κυβέρνηση για το αν έχουμε κάποια κόντρα .
Σας πληροφορώ Υπουργέ ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Μαρία και καμμία κόντρα .
Ίσα ίσα μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν .
Τώρα για το αν μπορούμε να τα βρούμε ακόμα περισσότερο θα σας έλεγα ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για εσάς .
Το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα ήταν να ξαναγυρίσετε στο παλιό επάγγελμα σας αυτό του τηλε βιβλιοπώλη.
Οχι πλέον χαροκαμένη μάνα. Πολιτικός είναι.Εγώ απάντησα στον τύπο γιατί δεν λέει ονόματα
κανένας δεν θα έλεγε...ούτε οι βουλευτές που έχουν ασυλία δεν πετάνε ονόματα έτσι χαλαρά.
Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το ποιος έχει δίκιο....μικρότητες είναι αυτά....μικροί άνθρωποι όσοι ασχσολούνται με τέτοια
όποιος βγάζει το ψωμί του προσπαθώντας να αποδομήσει μια μάνα που πέθανε το παιδί της είναι στο πάτο του βαρελιού....και στην Ελλάδα από τέτοιους έχουμε φωλιά..
όσο για τον λαϊκισμό...να κάτσω να σου απαριθμήσω τι είναι πραγματικός λαϊκισμός? θα λες πάλι λέω για την κυβέρνηση...
η πολιτική είναι σίγουρα βρώμικη...αυτή όμως ακόμα δεν έχει προλάβει να λερωθεί...εκτός αν θεωρείς βρωμιά το ότι δεν είναι στημένη από επαγγελματίες που παίρνουν 200Κ όπως ο αυτοκράτορας μας.
τι χαρτοφυλακιο θα εχεις τυπε? αγροτικο ? ή εξωτερικου?Γειά σου web robot
Υπουργός πάρα τω πρωθυπουργωτι χαρτοφυλακιο θα εχεις τυπε? αγροτικο ? ή εξωτερικου?


πρεπει να αξιοποιηθουν οι γνωσεις σου παντως για εισαγωγη "εργατικου δυναμικου" απο εξωτικες χωρεςΥπουργός πάρα τω πρωθυπουργω
Από κοντά το Μαράκι..![]()
Εσυ τυπε συνέχισε να ονειρεύεσαι οτι ο Αδωνις θα ξαναγίνει τηλεβιβλιοπωλης οταν εκλέγεται 2ος στους ψηφους στους 16 βουλευτες που εκλέγονται στην περιφέρεια Β1' Βόρειου Τομέα Αθηνών.Κάτσε να τον ταγκάρω που ποστάρει Πλακιά συνέχεια του ξέφυγε αυτό.
Θα τα ξαναβρούν
cc @Anemodoura
Άκουσα τον
@AdonisGeorgiadi
να λέει σε μια συνέντευξη του να τα βρούμε εγώ με την
@mkaristianou
αν έχουμε να χωρίσουμε κάτι και ότι δεν φταίει η κυβέρνηση για το αν έχουμε κάποια κόντρα .
Σας πληροφορώ Υπουργέ ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Μαρία και καμμία κόντρα .
Ίσα ίσα μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν .
Τώρα για το αν μπορούμε να τα βρούμε ακόμα περισσότερο θα σας έλεγα ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο για εσάς .
Το πιο πιθανό αποτέλεσμα θα ήταν να ξαναγυρίσετε στο παλιό επάγγελμα σας αυτό του τηλε βιβλιοπώλη.
Εσυ τυπε συνέχισε να ονειρεύεσαι οτι ο Αδωνις θα ξαναγίνει τηλεβιβλιοπωλης οταν εκλέγεται 2ος στους ψηφους στους 16 βουλευτες που εκλέγονται στην περιφέρεια Β1' Βόρειου Τομέα Αθηνών.
Επιθυμούμε πρωθυπουργό το Μαράκι και βασιλισα της Ελλάδος την Θεοδώρα ντε γκρέςπρεπει να αξιοποιηθουν οι γνωσεις σου παντως για εισαγωγη "εργατικου δυναμικου" απο εξωτικες χωρες
Θα δείξει αδελφέ! Η στάση τού Ασλανίδη απέναντί της με προβληματίζει, όπως και το ότι το "σύστημα" την αναδεικνύει και της δίνει δημοσιότητα.Μα τις πράξεις και τον λόγο επικαλούμαι, οι οποίες μέχρι τώρα δεν τις βλέπω. Ασυνέπεια λόγου, ανυπαρξία ήθους, συνεχόμενες τριβές, εγωκεντρισμός έχω δει
Γιατί όταν κάποιος γίνεται πολιτικός χάνει την ιδιότητα της μάνας/πατέρα κτλπ?Οχι πλέον χαροκαμένη μάνα. Πολιτικός είναι.
Ασχολούμαστε και με μικρότητες που λες, γιατί απο εκεί πολλές φορές βλέπεις ποιός είναι ο άλλος.....
έσφιγγα άνετα μαρί σαντάλΕπιθυμούμε πρωθυπουργό το Μαράκι και βασιλισα της Ελλάδος την Θεοδώρα ντε γκρές
Μαρα ολυμπια πιο σικέσφιγγα άνετα μαρί σαντάλ