Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Δεν γίναμε από αυτούς τους μαλάκες πολιτικούς ότι γίναμε

από τα λεφτά της ΕΕ γίναμε και τα τελευταία 15 χρόνια από το αίμα και τον ιδρώτα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, από την ανοχή των ΔΥ που δουλεύουν στην υγεία κτλπ

από τους μαλάκες αυτούς τους πολιτικούς δεν πήραμε τίποτα τους ταΐζουμε μόνο.

από την τσέπη τους τα έβγαλαν και μας έκαναν χώρα αυτοί? ή μήπως τα ξήλωσαν από εμάς που παράγουμε?
Δε βαρέθηκες να γράφεις μαλακιες;;; Γίναμε όλοι μαζί, τι σκατα νομίζετε πως είναι οι πολιτικοί πέραν από κάποιοι από όλους εμάς;

Ποσό βολικο σενάριο "φτιάξαμε τα πάντα με το αίμα και τον ιδρωτα μας οι Ελληναρες αλλά τα γκρέμισαν όλα οι πολιτικοί". Ούτε παιδί δημοτικού.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Δε βαρέθηκες να γράφεις μαλακιες;;; Γίναμε όλοι μαζί, τι σκατα νομίζετε πως είναι οι πολιτικοί πέραν από κάποιοι από όλους εμάς;

Ποσό βολικο σενάριο "φτιάξαμε τα πάντα με το αίμα και τον ιδρωτα μας οι Ελληναρες αλλά τα γκρέμισαν όλα οι πολιτικοί". Ούτε παιδί δημοτικού.
ενταξει κοντα ειναι, γυμνασιο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Δε βαρέθηκες να γράφεις μαλακιες;;; Γίναμε όλοι μαζί, τι σκατα νομίζετε πως είναι οι πολιτικοί πέραν από κάποιοι από όλους εμάς;

Ποσό βολικο σενάριο "φτιάξαμε τα πάντα με το αίμα και τον ιδρωτα μας οι Ελληναρες αλλά τα γκρέμισαν όλα οι πολιτικοί". Ούτε παιδί δημοτικού.
μην ταράζεσαι θα ανεβάσεις πίεση στην ηλικία σου είναι επικίνδυνο
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
ενταξει κοντα ειναι, γυμνασιο
Ρε τύπε, κάτι τετοιοι σε κάνουν να πιστεύεις ότι μας αξίζει κάθε τι που μας συμβαίνει, καμία ελπίδα.

Εν τω μεταξύ ήμουν 10 μέρες στην Αθήνα όπως κάνω ανά τακτά χρονικά διαστηματα για δουλειές και διασκέδαση και η πόλη σφύζει από ζωή και κινητικότητα, τ αρχιδια μου κουνιούνται "πεθαίνουμε-καταστρεφομαστε-ο απόπατος της γης- και Μητσοτάκη γαμιεσαι"..... Κάθε χρόνο και πιο βελτιωμένη.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Ρε τύπε, κάτι τετοιοι σε κάνουν να πιστεύεις ότι μας αξίζει κάθε τι που μας συμβαίνει, καμία ελπίδα.

Εν τω μεταξύ ήμουν 10 μέρες στην Αθήνα όπως κάνω ανά τακτά χρονικά διαστηματα για δουλειές και διασκέδαση και η πόλη σφύζει από ζωή και κινητικότητα, τ αρχιδια μου κουνιούνται "πεθαίνουμε-καταστρεφομαστε-ο απόπατος της γης- και Μητσοτάκη γαμιεσαι"..... Κάθε χρόνο και πιο βελτιωμένη.
κ στο χωριο γεματο το καφενειο:erection:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
κ στο χωριο γεματο το καφενειο:erection:
Δεν ξέρω για το καφενείο στο χωριό, πάντως, ταξί-ενοικιασεις αυτοκινήτων, ξενοδοχεία κάθε κατηγορίας, εμπορικά και εστίαση πάνε σφαίρα. Φίλος με ξενοδοχείο προσπαθεί 2 χρόνια να βρει έστω ένα 2-3μηνο να κάνει ένα γρήγορο φρεσκάρισμα / μικροανακαινιση το ακίνητο και τον φρενάρουν οι κρατήσεις και οι πληρότητες.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.268
Like
1.926
Πόντοι
216
τι σκατα νομίζετε πως είναι οι πολιτικοί πέραν από κάποιοι από όλους εμάς;
Αν δεχθούμε αυτόν τον ισχυρισμό πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το παιδί σου και το παιδι μου έχουν την ίδια πιθανότητα να γίνουν πρωθυπουργοί ή βουλευτές με αυτή που έχουν τα παιδιά τού Μητσοτάκη, ή του Κεδίκογλου, για να αναφέρω δύο παραδείγματα.
Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβουμε ότι μάς κυβερνούν επί 200 χρόνια νοκοτσαμπάσηδες, από γενιά σε γενιά; :think:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256
Ε όχι δα, δε σ έψαχνα να σε βρω, άλλη δουλειά δεν είχα.
όχι επειδή είπες διασκέδαση και λίγο πολύ ξέρουμε τα γούστα σου :tooth:

και να έψαχνες εγώ δεν πάω εκεί που πάνε οι τουρίστες :birdman:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Αν δεχθούμε αυτόν τον ισχυρισμό πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το παιδί σου και το παιδι μου έχουν την ίδια πιθανότητα να γίνουν πρωθυπουργοί ή βουλευτές με αυτή που έχουν τα παιδιά τού Μητσοτάκη, ή του Κεδίκογλου, για να αναφέρω δύο παραδείγματα.
Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβουμε ότι μάς κυβερνούν επί 200 χρόνια νοκοτσαμπάσηδες, από γενιά σε γενιά; :think:
Αυτό το συμπέρασμα μόνο εσύ ξέρεις πως το έβγαλες. Πιο σοφό για σένα θα ήταν να σκεφτόσουν ότι όλοι αυτοί οι πολιτικοί έχουν βγει μέσα από αυτή τη χώρα, ανεξαρτήτως γενεαλογικού δέντρου. Και ακόμα πιο σοφό αν παραδεχόσουνα πως ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ στη θέση τους, ΣΙΓΟΥΡΑ θα έκανε ακόμα χειρότερα.
Βέβαια ο πάνσοφος Σαουλ έβγαλε το πόρισμα, για τα καλά έχει μοχθήσει ο λαός (κυρίως ελεύθεροι επαγγελματίες και επενδυτές) για τα στραβά γαμιουνται οι πολιτικοί.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.718
Like
29.774
Πόντοι
6.256

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
όχι επειδή είπες διασκέδαση και λίγο πολύ ξέρουμε τα γούστα σου :tooth:

και να έψαχνες εγώ δεν πάω εκεί που πάνε οι τουρίστες :birdman:
Πάντως δείχνεις να γνωρίζεις καλά για τις περιοχές που ανέφερες, προσωπική εμπειρία να υποθέσω.

Που να πας άλλωστε, χρειάζεται λίγο χοντρό πορτοφόλι, εσείς οι ντόπιοι πεινάτε απ ότι διαβάζω εδώ μέσα. :thefinge::thefinge:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom