barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.524
- Like
- 29.457
- Πόντοι
- 5.506
Δε βαρέθηκες να γράφεις μαλακιες;;; Γίναμε όλοι μαζί, τι σκατα νομίζετε πως είναι οι πολιτικοί πέραν από κάποιοι από όλους εμάς;Δεν γίναμε από αυτούς τους μαλάκες πολιτικούς ότι γίναμε
από τα λεφτά της ΕΕ γίναμε και τα τελευταία 15 χρόνια από το αίμα και τον ιδρώτα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, από την ανοχή των ΔΥ που δουλεύουν στην υγεία κτλπ
από τους μαλάκες αυτούς τους πολιτικούς δεν πήραμε τίποτα τους ταΐζουμε μόνο.
από την τσέπη τους τα έβγαλαν και μας έκαναν χώρα αυτοί? ή μήπως τα ξήλωσαν από εμάς που παράγουμε?
Ποσό βολικο σενάριο "φτιάξαμε τα πάντα με το αίμα και τον ιδρωτα μας οι Ελληναρες αλλά τα γκρέμισαν όλα οι πολιτικοί". Ούτε παιδί δημοτικού.




