Σωστά. Απόλυτα σωστά. Αλλά με την ίδια λογική μπορεί να έχει πλησιάσει και αυτή κάποιους, που δεν θα υπάρχουν στοιχεία.Γιατί αυτοί που κάνουν τέτοια πράγματα δεν σου στέλνουν email υπογράφοντας το όνομα τους.
Παρακαλάνε να κάνει τίποτα τέτοιο για να την τρέχουν στα δικαστήρια μια ζωή.
Με την ίδια λογική και τα καρφία, ποιός έχει δίκιο . Οι υπόλοιποι συγγενείς ή η ίδια?? Κανείς δεν θα μάθει ποτέ, μην σου πω οτι οτι συμφέρει κάποιον πιστεύει.
Γιαυτό, όταν δεν μπορείς να αποδείξει κάτι , δεν μιλάς, δεν λαικίζεις.
Μου θυμίζει κάποιους έχοντες θέση που τους αλλάζουν. Δεν είχαν πει κουβέντα και με το που τους αλλάζουν, αρχίζουν και λένε οτι είχαν αναφέρει στους ανώτερους τους προβλήματα και τους ΄έφαγαν, προφανώς χωρίς στοιχεία!!!!
Η πολιτική είναι βρώμικη,..... Απο όλους και προς όλους.

