Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (3 μέλη και 10 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 190 46,5%
  • Οχι

    Ψήφοι: 219 53,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Γιατί αυτοί που κάνουν τέτοια πράγματα δεν σου στέλνουν email υπογράφοντας το όνομα τους.

Παρακαλάνε να κάνει τίποτα τέτοιο για να την τρέχουν στα δικαστήρια μια ζωή.
Σωστά. Απόλυτα σωστά. Αλλά με την ίδια λογική μπορεί να έχει πλησιάσει και αυτή κάποιους, που δεν θα υπάρχουν στοιχεία.
Με την ίδια λογική και τα καρφία, ποιός έχει δίκιο . Οι υπόλοιποι συγγενείς ή η ίδια?? Κανείς δεν θα μάθει ποτέ, μην σου πω οτι οτι συμφέρει κάποιον πιστεύει.
Γιαυτό, όταν δεν μπορείς να αποδείξει κάτι , δεν μιλάς, δεν λαικίζεις.
Μου θυμίζει κάποιους έχοντες θέση που τους αλλάζουν. Δεν είχαν πει κουβέντα και με το που τους αλλάζουν, αρχίζουν και λένε οτι είχαν αναφέρει στους ανώτερους τους προβλήματα και τους ΄έφαγαν, προφανώς χωρίς στοιχεία!!!!

Η πολιτική είναι βρώμικη,..... Απο όλους και προς όλους.
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Ναι θα ξαναψηφίσουν ΝΔ επαγγελματίες, αγρότες...
Οι αγρότες μπορεί ....

Μην ξεχνάμε οι αγρότες ...

1)Δεν έχουν προκαταβολή φόρου
2)Δεν έχουν τεκμαρτό ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ
3)Δεν είχαν πληρώσει ΠΟΤΕ, φόρο επιτηδεύματος
4)Οι εισφορές τους, ΜΕΤΑ ΤΗΝ 5ετία που έχουν όλοι έκπτωση , είναι 140€ το μήνα όταν των άλλων είναι 250€ .
5)έχουν αφορολόγητα καύσιμα και ζητάνε και φθηνό ρεύμα ....
6)ΟΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΟΠΕΚΕΠΕ ....


Με αυτά τα δεδομένα ... ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΝΔ !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ποιος τους γαμάει τους πεζοπορους και τους μπαρόκες

Για να μην το βλέπεις εσυ 1 φορά το χρόνο
Εγώ θα πάω εξωτερικό επίσης.
Λες να κάτσω για πάντα να τρώω στη μάπα τα εγχώρια σιχάματα ;
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.507
Πόντοι
3.556
Βγήκε αυτός ο καραχάλιος σε πανελλήνια μετάδοση και είπε για την καρυστιανού ότι έψαξε (αυτός) στο γουικιπιδια τι σημαίνει ότι χρειάζεσαι ψυχίατρο και είσαι ψυχασθενής...

την αποκάλεσε ψυχασθενή...αυτή που κάηκε το παιδί της ζωντανό.....3 χρόνια κράτησε η "ανθρωπιά" της κοινωνίας μάλλον τώρα που θίγει τα συμφέροντα έχουν αμολήσει τα σκυλιά να την φάνε...

που αν είχε βγει κανένας να πει ψυχασθενή έναν ανθυποσελέμπριτι θα είχαν πέσει να τον φάνε από τα πρωινάδικα μέχρι τον ευαγγελάτο...

κοινωνία γεμάτη σάκους με σκατά....
Ενα λάθος κάνεις.
Αν πω ψυχασθενή έναν ανθυποσελεμπριτι την έβαψα.
Στην πολιτική όμως αυτό είναι τίτλος. Θυμήσου. Γερμανοτσολιάδες, Προδότες, Ψεκασμένοι είναι οι light εκφράσεις. Έχουν λεχθεί και πολύ χειρότερα....
Στην πολιτική αρένα μπήκε, έτσι είναι.
Αλλωστε και αυτοί, χωρίς χαρακτηρισμούς, άφησε πολλά υπονοούμενα για τους υπόλοιπους συγγενείς....(όπως και αυτοί για την ίδια)....

Βρωμιά.....
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Ένα 3-4% συνταξιουχοι θα χουν πεθάνει εκτός αν τους αναστήσουν στις εκλογες

-125k ψήφους άνα χρόνο , 10κ ψήφους κάθε μήνας που περνάει

περνάνε στη ΝΔ :rockon:

ΝΔ 48%





ChatGPT.png
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.358
Κριτικές
64
Like
59.477
Πόντοι
16.235
Του κώλου τα 9μερα είναι αυτά που γράφεις.

Είναι της δεκαετίας του 1990 όλα αυτά.
Εκεί έχεις μείνει.

Πολλοί που πάνε για δουλειά στα 26-27 με μεταπτυχιακά δεν πάνε καν στο στρατό.
Κάθονται μια δεκαετία έξω και καθαρίζουν .
Τα κρατικά γηροκομεία, είναι ανέκδοτο .
Και οι ηλικιωμένοι γονείς όσων βολεύονται έξω , πάνε εκεί και ζουν .
'Εχω άπειρα γνωστά παραδείγματα. Εδώ έχει τελειώσει το παραμύθι.

Και συμφωνώ 10000000000000% ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ ΕΙΝΑΙ.


Δες πως φτύνουν τις περιζήτητες θέσεις στο στρατό ....

Δεν είναι μάγκες,μπουχεσες είναι που θα έπρεπε να φοράνε γυναικεία εσώρουχα αφού δεν έχουν κάτι αρσενικό ανάμεσα στα πόδια τους .
Άλλη περίπτωση είναι όσοι παραιτούνται από στρατιωτικές σχολές επειδή οι μισθοί είναι χαμηλοί και και με μια μετάθεση ανατρέπονται τα πάντα σε επίπεδο κοινωνικό και οικονομικό .
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.394
Like
28.517
Πόντοι
6.256
Δεν είναι μάγκες,μπουχεσες είναι που θα έπρεπε να φοράνε γυναικεία εσώρουχα αφού δεν έχουν κάτι αρσενικό ανάμεσα στα πόδια τους .



Ευτυχώς για αυτές τις απόψεις φροντίζει η δαρβινική εξέλιξη.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.358
Κριτικές
64
Like
59.477
Πόντοι
16.235
Γιατί μας ενδιαφέρει αυτό;
Πάει να βγάλει αδικημένο νέο τον χρυσοκανθαρο υιό της πάμπλουτης Μενεγάκη και του μεγιστάνα Λατσιου...λες και βλέπω ταινία της Αχ Βαχ Φίλμς ή κάτι από τις τρίωρες ταινίες του Ξανθοπούλου.κλαψ λυγμ...θρήνος για την ελπίδα της Ελλάδος που δεν πρόλαβε να γίνει δισεκατομμυριούχος πριν τα 25 του..θα γίνει μετά τα 25 του, αλλά εγώ δεν θα ασχοληθώ με αυτό,ας ασχοληθούμε με ανθρώπους του μόχθου που είναι δίπλα μας και όχι με τις κοπριες των σοσιαλ κρεμμύδια.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ευτυχώς για αυτές τις απόψεις φροντίζει η δαρβινική εξέλιξη.
Οι μπουστηδες θα τσιμπουκωσουν λαθρο και μετά θα σφαγούν από αυτούς....
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Σωστά. Απόλυτα σωστά. Αλλά με την ίδια λογική μπορεί να έχει πλησιάσει και αυτή κάποιους, που δεν θα υπάρχουν στοιχεία.
Με την ίδια λογική και τα καρφία, ποιός έχει δίκιο . Οι υπόλοιποι συγγενείς ή η ίδια?? Κανείς δεν θα μάθει ποτέ, μην σου πω οτι οτι συμφέρει κάποιον πιστεύει.
Γιαυτό, όταν δεν μπορείς να αποδείξει κάτι , δεν μιλάς, δεν λαικίζεις.
Μου θυμίζει κάποιους έχοντες θέση που τους αλλάζουν. Δεν είχαν πει κουβέντα και με το που τους αλλάζουν, αρχίζουν και λένε οτι είχαν αναφέρει στους ανώτερους τους προβλήματα και τους ΄έφαγαν, προφανώς χωρίς στοιχεία!!!!

Η πολιτική είναι βρώμικη,..... Απο όλους και προς όλους.
Εγώ απάντησα στον τύπο γιατί δεν λέει ονόματα

κανένας δεν θα έλεγε...ούτε οι βουλευτές που έχουν ασυλία δεν πετάνε ονόματα έτσι χαλαρά.

Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το ποιος έχει δίκιο....μικρότητες είναι αυτά....μικροί άνθρωποι όσοι ασχσολούνται με τέτοια

όποιος βγάζει το ψωμί του προσπαθώντας να αποδομήσει μια μάνα που πέθανε το παιδί της είναι στο πάτο του βαρελιού....και στην Ελλάδα από τέτοιους έχουμε φωλιά..

όσο για τον λαϊκισμό...να κάτσω να σου απαριθμήσω τι είναι πραγματικός λαϊκισμός? θα λες πάλι λέω για την κυβέρνηση...

η πολιτική είναι σίγουρα βρώμικη...αυτή όμως ακόμα δεν έχει προλάβει να λερωθεί...εκτός αν θεωρείς βρωμιά το ότι δεν είναι στημένη από επαγγελματίες που παίρνουν 200Κ όπως ο αυτοκράτορας μας.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Ενα λάθος κάνεις.
Αν πω ψυχασθενή έναν ανθυποσελεμπριτι την έβαψα.
Στην πολιτική όμως αυτό είναι τίτλος. Θυμήσου. Γερμανοτσολιάδες, Προδότες, Ψεκασμένοι είναι οι light εκφράσεις. Έχουν λεχθεί και πολύ χειρότερα....
Στην πολιτική αρένα μπήκε, έτσι είναι.
Αλλωστε και αυτοί, χωρίς χαρακτηρισμούς, άφησε πολλά υπονοούμενα για τους υπόλοιπους συγγενείς....(όπως και αυτοί για την ίδια)....

Βρωμιά.....
Αλήθεια?

Τότε όταν η κωσταντοπούλου είπε για τον Γεωργιάδη (όχι τον Άδωνη) γιατί πετάχτηκαν οι γαλάζιοι "θιγμένοι" και της έιπαν για ομαδικές αγωγές?

Στην πολιτική όλα επιτρέπονται ε? Μόνο όταν συμφέρει μάλλον γιατί οι νεοδημοκράτες είναι οι πρώτοι που πετάγονται αν τους πεις αλήτες, μαφία, κλέφτες κτλπ

σε μένα τα λες αυτά???

Και να στο πω και αλλιώς....αυτά τα μυαλά μας έφεραν ως εδώ...γιαυτό τα κόμματα βλέπουν μόνο την ψήφο των βολεμένων τους και ο κόσμος έχει σιχαθεί μέχρι την σκιά τους....

Το βρωμιά όσο και να το πεις δεν μπορείς να το κολλήσεις σε αυτήν γιατί ακόμα δεν έχει προλάβει να κριθεί...προσπαθείς αρκετά βέβαια στο δίνω :confused:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Σωστά. Απόλυτα σωστά. Αλλά με την ίδια λογική μπορεί να έχει πλησιάσει και αυτή κάποιους, που δεν θα υπάρχουν στοιχεία.
Με την ίδια λογική και τα καρφία, ποιός έχει δίκιο . Οι υπόλοιποι συγγενείς ή η ίδια?? Κανείς δεν θα μάθει ποτέ, μην σου πω οτι οτι συμφέρει κάποιον πιστεύει.
Γιαυτό, όταν δεν μπορείς να αποδείξει κάτι , δεν μιλάς, δεν λαικίζεις.
Μου θυμίζει κάποιους έχοντες θέση που τους αλλάζουν. Δεν είχαν πει κουβέντα και με το που τους αλλάζουν, αρχίζουν και λένε οτι είχαν αναφέρει στους ανώτερους τους προβλήματα και τους ΄έφαγαν, προφανώς χωρίς στοιχεία!!!!

Η πολιτική είναι βρώμικη,..... Απο όλους και προς όλους.
είχε πει και ότι την απείλησαν
λογικά, της είπε κάποιος: "πρόσεχε μ' αυτά που λες"

έτσι και για τα χρήματα, της είπε πχ η κωνσταντοπουλου "θα έχεις 200.000 το έτος στην ευρωβουλή"

τα παραλέει για να δημιουργήσει εντυπώσεις; από αφέλεια;
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.824
Πόντοι
2.306
Δεν μας ενδιαφέρει η παραίτηση για το FIR , μόνο η παραίτηση της Καρυστιανού :coffee:



Παραιτήθηκε ο διοικητής της ΥΠΑ για το μπλακ άουτ στο FIR Αθηνών, μετά από απαίτηση του Δήμα​

Όπως είχε αποκαλύψει νωρίτερα το protothema.gr, ο Γιώργος Σαουνάτσος υπέβαλε την παραίτησή του από τη διοίκηση της ΥΠΑ υπό το βάρος του πορίσματος για το πολύωρο black out​



 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.440
Like
49.231
Πόντοι
10.131
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
άκουσες όμως όλη την συνέντευξη?
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Απλά για να κυβερνάνε ... πρέπει

1)να έχει απομείνει ελλάδα
2)να έχουν απομείνει στην ελλάδα μαλάκες που παράγουν πλούτο και τα σκάνε στο δημόσιο ....



Τους νέους τους δασκαλεύουμε σωστά να φύγουν από την ελλάδα μόλις τελειώσουν τις σπουδές και μαζέψουν προσόντα.
Και στην έξοδο , να ρίξουν πίσω μαύρη πέτρα , όπως ο γιός της Ελένης.
Ρε τέλλυ έχω βαρεθεί τις παπαριές σου όπως και άπειρων αλλων εδω μέσα αλλά και έξω...

Κλάμα, γκρίνια, κλαψομουνιά πρωί βράδυ...

Η ελλάδα καταστραφηκε, οι πολιτικοί μας ειναι οι χειροτεροι...πούτσες τούμπανα...

Από την επανασταση μέχρι σήμερα, σε 200 χρόνια, από υπόδουλοι κατσαπλιάδες που ήμασταν στα βουνά χωρίς στον ήλιο μοίρα και με μηδεν υποδομές, γίναμε ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, μέσα στις πρωτες 35 χωρες στον κόσμο, και σε σχεση ακόμα και με θεωρούμενους καλύτερους από εμάς ΠΑΛΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΠΕΙΚΑ...

και μην ακούσω τι ξέρω, εχω πάει σε περισσότερες σπό 50 χωρες, εχω δουλεψει σε άλλες δύο πλην ελλάδος, κι εχω συνεργαστεί με άπειρο ξένο κόσμο.

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΚΛΑΨΑ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.738
Like
29.789
Πόντοι
6.256
Δεν γίναμε από αυτούς τους μαλάκες πολιτικούς ότι γίναμε

από τα λεφτά της ΕΕ γίναμε και τα τελευταία 15 χρόνια από το αίμα και τον ιδρώτα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, από την ανοχή των ΔΥ που δουλεύουν στην υγεία κτλπ

από τους μαλάκες αυτούς τους πολιτικούς δεν πήραμε τίποτα τους ταΐζουμε μόνο.

από την τσέπη τους τα έβγαλαν και μας έκαναν χώρα αυτοί? ή μήπως τα ξήλωσαν από εμάς που παράγουμε?
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.667
Κριτικές
3
Like
13.090
Πόντοι
3.936
Δεν γίναμε από αυτούς τους μαλάκες πολιτικούς ότι γίναμε

από τα λεφτά της ΕΕ γίναμε και τα τελευταία 15 χρόνια από το αίμα και τον ιδρώτα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, από την ανοχή των ΔΥ που δουλεύουν στην υγεία κτλπ

από τους μαλάκες αυτούς τους πολιτικούς δεν πήραμε τίποτα τους ταΐζουμε μόνο.

από την τσέπη τους τα έβγαλαν και μας έκαναν χώρα αυτοί? ή μήπως τα ξήλωσαν από εμάς που παράγουμε?
Eμεις φταιμε για τον τροπο που ψηφιζουμε.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Δεν γίναμε από αυτούς τους μαλάκες πολιτικούς ότι γίναμε

από τα λεφτά της ΕΕ γίναμε και τα τελευταία 15 χρόνια από το αίμα και τον ιδρώτα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, από την ανοχή των ΔΥ που δουλεύουν στην υγεία κτλπ

από τους μαλάκες αυτούς τους πολιτικούς δεν πήραμε τίποτα τους ταΐζουμε μόνο.

από την τσέπη τους τα έβγαλαν και μας έκαναν χώρα αυτοί? ή μήπως τα ξήλωσαν από εμάς που παράγουμε?
Έλα ρε σαούλη, το 80 γιναμε ότι γιναμε μόνο με τα πακετα που μοίραζε ο αντρικος?
Την οικονομιλη άνθιση του 55-65 με γερο καραμανλή την ξεχνάς?
Τις υποδομές της χώρας τις φτιαξαμε σε 30 χρόνια ή 200?
Τον τριπλασιασμό των εδαφών μας, την απελευθερωση του ελληνισμού την ξεχνάς?
Τώρα μην αρχίσουμε...είμαστε ότι ειμαστε σπο μια συλλογική προσπάθεια πολλών γενεών και δεκάδων πολιτικών ότι και να λέμε...

Άσε που εμμέσως παραδέχεσαι ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
 
  • Like
Αντιδράσεις: barock

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom