It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.680
- Like
- 7.793
- Πόντοι
- 2.306
Εδώ μέσα πως είναι πολλοί όχι ότι είναι αυτός
Τρολάρω ότι εφόσον έφτιαξε σοβαρό site , αποκλείεται να είναι νεοδημοκράτης...
Εδώ μέσα πως είναι πολλοί όχι ότι είναι αυτός
Άμα πριν τις εκλογές δείτε αλλαγή ηγεσίας σημαίνει ότι δεν έχει 20%Εκκωφαντικό -20%: Ιστορικό χαμηλό της ΝΔ σε νέα δημοσκόπηση
«Μαύρα» μαντάτα για το κυβερνητικό στρατόπεδο
Ιωάννα Μανωλάκη • 05-01-2026 | 09:45
Μια απόκλιση που αγγίζει πρωτόγνωρα επίπεδα καταγράφεται στις πιο πρόσφατες δημοσκοπήσεις για τη ΝΔ, με το χάσμα ανάμεσα στα αστικά κέντρα και την περιφέρεια να «ανοίγει».
Τα στοιχεία που φέρεται να προκύπτουν από επιμέρους ευρήματα των ερευνών δείχνουν ότι η κυβερνητική παράταξη διατηρεί σαφώς καλύτερες αντοχές στο κέντρο, όμως στην ύπαιθρο καταγράφει αισθητή υποχώρηση, σε ορισμένες περιπτώσεις τόσο έντονη που η «ψαλίδα» φτάνει ή και ξεπερνά το 20%, σύμφωνα με το Βήμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο γεγονότα λειτούργησαν ως ισχυροί επιταχυντές φθοράς στην περιφέρεια. Το πρώτο αφορά τα αγροτικά μπλόκα του τελευταίου μήνα, τα οποία φαίνεται ότι άφησαν πολιτικό αποτύπωμα στην αγροτοκτηνοτροφική βάση, εντείνοντας τη δυσφορία και μετακινώντας μέρος της στήριξης που η ΝΔ παραδοσιακά αναζητά στην ύπαιθρο.
Το δεύτερο συνδέεται με τις αρνητικές εντυπώσεις που προκάλεσε, λίγο νωρίτερα, η αιφνιδιαστική ανακοίνωση για «λουκέτο» σε πλήθος καταστημάτων των ΕΛΤΑ.
Η εικόνα αυτή, όπως αναγνωρίζεται ακόμη και από κυβερνητικά στελέχη, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα βαριά σε συγκεκριμένες περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας, όπου η πληθυσμιακή σύνθεση είναι έντονα αγροτοκτηνοτροφική. Εκεί, τα «γαλάζια» ποσοστά στην πρόθεση ψήφου εμφανίζονται να κινούνται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, αποτυπώνοντας μια απώλεια επαφής με ένα ακροατήριο που σε κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις μπορεί να κρίνει ισορροπίες.
Ποιος κερδίζει από αυτή τη μετακίνηση; Ο κατ’ εξοχήν ωφελημένος μέχρι στιγμής εμφανίζεται να είναι η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου, ενώ συνολικά καταγράφεται μια εντονότερη από το παρελθόν στροφή ψηφοφόρων προς (ακρο)δεξιότερες κατευθύνσεις. Η δυναμική αυτή θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το κυβερνητικό αφήγημα «σταθερότητας», καθώς θα σημαίνει ότι διαρροές δεν γίνονται μόνο προς το κέντρο ή την αποχή, αλλά προς μια δεξαμενή που λειτουργεί ανταγωνιστικά στο δεξιό άκρο του πολιτικού φάσματος.

E kαλα δεν έκανε κ τίποτα τραγικό ο Γιάννης με ένα ν
Έκλεισε της τράπεζες ,,Ε και ; Ο Έλληνας στενοχωριόταν που δεν μπορούσε να πάρει 70 ευρώ σε μια μέρα από το ΑΤΜ από το λογαριασμό του που είχε όλο κ όλο 80 ευρω
Ρε νιμου θα ξαναψηφίσεις ΝΔ?ο πρόεδρος μας το λέει καθαρά.. όχι ψήφο στο Μητσοτάκη...




τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....Ο ΣΥΡΙΖΑ τον2015 ήταν πολιτικά πρόσωπα
Τουλάχιστον ας δοκιμάσουμε σε μια που δεν είναι πολιτικός
Οι πολιτικοί μας είτε αριστεροί είτε δεξιοί αποδείχθηκαν άχρηστο
Ας ψηφίσουμε ένα μη πολιτικό πρόσωπο ...πχ αυτήν την παιδίατρο ...δεν θα με χάλουσε
Γιατί ρε Τάκη, στα poll του fb είναι πρώτη....τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Τι ρωτάς κ εσύ μωρέ Τάκη λες κ υπάρχει περίπτωση ποτέ να κυβερνησειτυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Τι ρωτάς κ εσύ μωρέ Τάκη λες κ υπάρχει περίπτωση ποτέ να κυβερνησει
Αν μαζεύονταν τα 5 πιο σοβαρά άτομα από την ημερήσια ενημέρωση πιο συγκροτημένο πρόγραμμα θα έφτιαχναν από αυτό το συνοθύλευμα λαϊκισμού.
θα δούμε ποιοί θα είναι υποψήφιοι και ποιοί θα εκλεγούν τελικά,Η ίδρυση αυτού του κόμματος είναι ο ορισμός του πολιτικού τυχοδιωκτισμού, καθώς βασίζεται αποκλειστικά στην τυφλή οργή και το θυμικό, χωρίς να διαθέτει το παραμικρό ίχνος προγράμματος.
Πέρα από την εργαλειοποίηση της τραγωδίας, μιλάμε για ένα μόρφωμα με πολιτική γύμνια αφού δεν έχει καμία θέση για την οικονομία, τα εθνικά θέματα ή την καθημερινότητα του πολίτη. Είναι επικίνδυνο να ζητάς την ψήφο του κόσμου πουλώντας σκέτη αγανάκτηση, χωρίς καμία ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης.
Πρόκειται αποκλειστικά για ακόμα ένα λαϊκιστικό ''κόμμα'' που προσπαθεί να μπει στη Βουλή εξαργυρώνοντας τη δυστυχία και την οργή, χωρίς φυσικά να ξέρει τι να κάνει την επόμενη μέρα.
Αν μαζεύονταν τα 5 πιο σοβαρά άτομα από την ημερήσια ενημέρωση πιο συγκροτημένο πρόγραμμα θα έφτιαχναν από αυτό το συνοθύλευμα λαϊκισμού.
Όλοι αυτοί που ψηφίζεις έχουν κολλήσει ένα ένσημο?τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Θα πάρει κι από δυσαρεστημένους ΝΔ τυπε, ελεύθεροι επαγγελματίες τον έχουν στη ΜπούκαΗ Καρυστιανου θα φτιαξει κομμα διαμαρτυριας διοτι αυτο συμβολιζει η ιδια.
Την μεγαλυτερη ζημια θα την υποστει η Ζωη διοτι αυτη εχει παρει εργολαβια το θεμα «διαμαρτυρια» στη Βουλη καθως και την εικονα της δυναμικης γυναικας πολιτκου.
Πιθανον και ο Βελοπουλος, αν και αυτος κανει δουλεια στη βαση γι’ αυτο και βελτιωνει συστηματικα τα ποσοστα του.
Αν ημουν Μητσοτακης θα ετριβα τα χερια μου με την εξελιξη, αλλο ενα κομμα για πολυδιασπαση της αντιπολιτευσης, περισσοτερη ευκαιρια για συσπειρωση στη ΝΔ.
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
μα αυτο ακριβως λεω....το να ψηφισεις την καρυστανου ειναι σαν να λες θα ψηφισω το κομμα του ζαγορακη....Όλοι αυτοί που ψηφίζεις έχουν κολλήσει ένα ένσημο?
Έχουν σταθεί σε μια ουρά στην εφορία, στο ΙΚΑ η άλλου?
Οι Ζαγοράκηδες, τα μοντέλα, οι τηλαεστερες τι σκατα παραπάνω ξέρουν από μια 50αρα γιατρό?
για χρυσαυγίτη τον κόβω τον παππά...ισχυει αυτο για τον προεδρο....κριμα τοσο καλος ανθρωπος, να εχει μαλωσει με ολο τον κοσμο....
αν μας δωσει καμια εναλλακτικη ο προεδρος, θα το ξανασκεφτω....μεχρι τωρα τα μονα αφθαρτα προσωπα ειναι ο γιος του, ο καραπαπας και ο μητροπολιτης σεραφειμ....![]()
ειναι οι μονοι 3 ανθρωποι στην ελλαδα αυτη την στιγμη, που ο προεδρος δεν εχει μαλωσει ακομα μαζι τους....για χρυσαυγίτη τον κόβω τον παππά...
ο Καραπαππάς είναι κομμούνι και ο γιός στα αρχίδια του όλα...
πώς συμβιβάζονται όλα αυτά ??![]()
