Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345
Εκκωφαντικό -20%: Ιστορικό χαμηλό της ΝΔ σε νέα δημοσκόπηση :coffee:

«Μαύρα» μαντάτα για το κυβερνητικό στρατόπεδο​

Ιωάννα Μανωλάκη05-01-2026 | 09:45

Μια απόκλιση που αγγίζει πρωτόγνωρα επίπεδα καταγράφεται στις πιο πρόσφατες δημοσκοπήσεις για τη ΝΔ, με το χάσμα ανάμεσα στα αστικά κέντρα και την περιφέρεια να «ανοίγει».


Τα στοιχεία που φέρεται να προκύπτουν από επιμέρους ευρήματα των ερευνών δείχνουν ότι η κυβερνητική παράταξη διατηρεί σαφώς καλύτερες αντοχές στο κέντρο, όμως στην ύπαιθρο καταγράφει αισθητή υποχώρηση, σε ορισμένες περιπτώσεις τόσο έντονη που η «ψαλίδα» φτάνει ή και ξεπερνά το 20%, σύμφωνα με το Βήμα.


Σύμφωνα με πληροφορίες, δύο γεγονότα λειτούργησαν ως ισχυροί επιταχυντές φθοράς στην περιφέρεια. Το πρώτο αφορά τα αγροτικά μπλόκα του τελευταίου μήνα, τα οποία φαίνεται ότι άφησαν πολιτικό αποτύπωμα στην αγροτοκτηνοτροφική βάση, εντείνοντας τη δυσφορία και μετακινώντας μέρος της στήριξης που η ΝΔ παραδοσιακά αναζητά στην ύπαιθρο.

Το δεύτερο συνδέεται με τις αρνητικές εντυπώσεις που προκάλεσε, λίγο νωρίτερα, η αιφνιδιαστική ανακοίνωση για «λουκέτο» σε πλήθος καταστημάτων των ΕΛΤΑ.

Η εικόνα αυτή, όπως αναγνωρίζεται ακόμη και από κυβερνητικά στελέχη, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα βαριά σε συγκεκριμένες περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας, όπου η πληθυσμιακή σύνθεση είναι έντονα αγροτοκτηνοτροφική. Εκεί, τα «γαλάζια» ποσοστά στην πρόθεση ψήφου εμφανίζονται να κινούνται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, αποτυπώνοντας μια απώλεια επαφής με ένα ακροατήριο που σε κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις μπορεί να κρίνει ισορροπίες.

Ποιος κερδίζει από αυτή τη μετακίνηση; Ο κατ’ εξοχήν ωφελημένος μέχρι στιγμής εμφανίζεται να είναι η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου, ενώ συνολικά καταγράφεται μια εντονότερη από το παρελθόν στροφή ψηφοφόρων προς (ακρο)δεξιότερες κατευθύνσεις. Η δυναμική αυτή θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το κυβερνητικό αφήγημα «σταθερότητας», καθώς θα σημαίνει ότι διαρροές δεν γίνονται μόνο προς το κέντρο ή την αποχή, αλλά προς μια δεξαμενή που λειτουργεί ανταγωνιστικά στο δεξιό άκρο του πολιτικού φάσματος.
Άμα πριν τις εκλογές δείτε αλλαγή ηγεσίας σημαίνει ότι δεν έχει 20%
Άμα μένει σημαίνει το περνάει
Τα 30% των λαδωμενων δημοσκοπων είναι αλλά λόγια ν αγαπιόμαστε
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.680
Like
7.793
Πόντοι
2.306
Ξεκίνησαν με τον Σκέρτσο....:coffee:

Δείγμα 1043


Palmos Analysis.png


 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
E kαλα δεν έκανε κ τίποτα τραγικό ο Γιάννης με ένα ν
Έκλεισε της τράπεζες ,,Ε και ; Ο Έλληνας στενοχωριόταν που δεν μπορούσε να πάρει 70 ευρώ σε μια μέρα από το ΑΤΜ από το λογαριασμό του που είχε όλο κ όλο 80 ευρω:confused:


Ρε νιμου θα ξαναψηφίσεις ΝΔ?ο πρόεδρος μας το λέει καθαρά.. όχι ψήφο στο Μητσοτάκη...

ισχυει αυτο για τον προεδρο....κριμα τοσο καλος ανθρωπος, να εχει μαλωσει με ολο τον κοσμο....:cry:
αν μας δωσει καμια εναλλακτικη ο προεδρος, θα το ξανασκεφτω....μεχρι τωρα τα μονα αφθαρτα προσωπα ειναι ο γιος του, ο καραπαπας και ο μητροπολιτης σεραφειμ....:undecided::undecided::undecided:
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Θα εχειτη στηριξη του παντοτινου φιλου @athinaios44 . :coffee:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Ο ΣΥΡΙΖΑ τον2015 ήταν πολιτικά πρόσωπα
Τουλάχιστον ας δοκιμάσουμε σε μια που δεν είναι πολιτικός

Οι πολιτικοί μας είτε αριστεροί είτε δεξιοί αποδείχθηκαν άχρηστο
Ας ψηφίσουμε ένα μη πολιτικό πρόσωπο ...πχ αυτήν την παιδίατρο ...δεν θα με χάλουσε
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Γιατί ρε Τάκη, στα poll του fb είναι πρώτη....
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Τι ρωτάς κ εσύ μωρέ Τάκη λες κ υπάρχει περίπτωση ποτέ να κυβερνησει
 

Kamigawa

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Μαΐ 2023
Μηνύματα
824
Κριτικές
7
Like
9.551
Πόντοι
1.326
Η ίδρυση αυτού του κόμματος είναι ο ορισμός του πολιτικού τυχοδιωκτισμού, καθώς βασίζεται αποκλειστικά στην τυφλή οργή και το θυμικό, χωρίς να διαθέτει το παραμικρό ίχνος προγράμματος.
Πέρα από την εργαλειοποίηση της τραγωδίας, μιλάμε για ένα μόρφωμα με πολιτική γύμνια αφού δεν έχει καμία θέση για την οικονομία, τα εθνικά θέματα ή την καθημερινότητα του πολίτη. Είναι επικίνδυνο να ζητάς την ψήφο του κόσμου πουλώντας σκέτη αγανάκτηση, χωρίς καμία ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης.
Πρόκειται αποκλειστικά για ακόμα ένα λαϊκιστικό ''κόμμα'' που προσπαθεί να μπει στη Βουλή εξαργυρώνοντας τη δυστυχία και την οργή, χωρίς φυσικά να ξέρει τι να κάνει την επόμενη μέρα.

Αν μαζεύονταν τα 5 πιο σοβαρά άτομα από την ημερήσια ενημέρωση πιο συγκροτημένο πρόγραμμα θα έφτιαχναν από αυτό το συνοθύλευμα λαϊκισμού.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Αν μαζεύονταν τα 5 πιο σοβαρά άτομα από την ημερήσια ενημέρωση πιο συγκροτημένο πρόγραμμα θα έφτιαχναν από αυτό το συνοθύλευμα λαϊκισμού.

ο πορνομεταναστης και ποιοι αλλοι 4???
:think::think::think::think:
 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Η ίδρυση αυτού του κόμματος είναι ο ορισμός του πολιτικού τυχοδιωκτισμού, καθώς βασίζεται αποκλειστικά στην τυφλή οργή και το θυμικό, χωρίς να διαθέτει το παραμικρό ίχνος προγράμματος.
Πέρα από την εργαλειοποίηση της τραγωδίας, μιλάμε για ένα μόρφωμα με πολιτική γύμνια αφού δεν έχει καμία θέση για την οικονομία, τα εθνικά θέματα ή την καθημερινότητα του πολίτη. Είναι επικίνδυνο να ζητάς την ψήφο του κόσμου πουλώντας σκέτη αγανάκτηση, χωρίς καμία ρεαλιστική πρόταση διακυβέρνησης.
Πρόκειται αποκλειστικά για ακόμα ένα λαϊκιστικό ''κόμμα'' που προσπαθεί να μπει στη Βουλή εξαργυρώνοντας τη δυστυχία και την οργή, χωρίς φυσικά να ξέρει τι να κάνει την επόμενη μέρα.

Αν μαζεύονταν τα 5 πιο σοβαρά άτομα από την ημερήσια ενημέρωση πιο συγκροτημένο πρόγραμμα θα έφτιαχναν από αυτό το συνοθύλευμα λαϊκισμού.
θα δούμε ποιοί θα είναι υποψήφιοι και ποιοί θα εκλεγούν τελικά,
λογικά ο λαός ο θα ψηφίσει τους πιο γελοίους, αναγνωρίσιμους, τηλεοπτικούς, γυρολόγους, δημοσιογράφους
πχ πατσίκας στη θεσσαλονίκη...
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?
Όλοι αυτοί που ψηφίζεις έχουν κολλήσει ένα ένσημο?
Έχουν σταθεί σε μια ουρά στην εφορία, στο ΙΚΑ η άλλου?

Οι Ζαγοράκηδες, τα μοντέλα, οι τηλαεστερες τι σκατα παραπάνω ξέρουν από μια 50αρα γιατρό?
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.114
Πόντοι
3.556
Η Καρυστιανου θα φτιαξει κομμα διαμαρτυριας διοτι αυτο συμβολιζει η ιδια.
Την μεγαλυτερη ζημια θα την υποστει η Ζωη διοτι αυτη εχει παρει εργολαβια το θεμα «διαμαρτυρια» στη Βουλη καθως και την εικονα της δυναμικης γυναικας πολιτκου.
Πιθανον και ο Βελοπουλος, αν και αυτος κανει δουλεια στη βαση γι’ αυτο και βελτιωνει συστηματικα τα ποσοστα του.
Αν ημουν Μητσοτακης θα ετριβα τα χερια μου με την εξελιξη, αλλο ενα κομμα για πολυδιασπαση της αντιπολιτευσης, περισσοτερη ευκαιρια για συσπειρωση στη ΝΔ.
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.131
Πόντοι
9.345
Η Καρυστιανου θα φτιαξει κομμα διαμαρτυριας διοτι αυτο συμβολιζει η ιδια.
Την μεγαλυτερη ζημια θα την υποστει η Ζωη διοτι αυτη εχει παρει εργολαβια το θεμα «διαμαρτυρια» στη Βουλη καθως και την εικονα της δυναμικης γυναικας πολιτκου.
Πιθανον και ο Βελοπουλος, αν και αυτος κανει δουλεια στη βαση γι’ αυτο και βελτιωνει συστηματικα τα ποσοστα του.
Αν ημουν Μητσοτακης θα ετριβα τα χερια μου με την εξελιξη, αλλο ενα κομμα για πολυδιασπαση της αντιπολιτευσης, περισσοτερη ευκαιρια για συσπειρωση στη ΝΔ.
Θα πάρει κι από δυσαρεστημένους ΝΔ τυπε, ελεύθεροι επαγγελματίες τον έχουν στη Μπούκα
Μόνο οι συνταξιούχοι θα μείνουν στον κουλη μια και το Σκάι τους έχει αποβλακωσει
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.680
Like
7.793
Πόντοι
2.306
τυπε τετοιες επιλογες επιπλεουν μονο σε περιοδους ακραιας κρισης και φτωχοποιησης...οπως τοτε το 2015 που βγαζαμε τον αλλον που ελεγε οτι θα μπουκαρει στο νομισματοκοπειο....:confused:
δηλαδη θα ψυφισεις την καρυστιανου και δεν θα περιμενεις οτι θα καταστραφει το συμπαν ή οτι δεν θα την ριξουν σε 1 μηνα?????
η κυρια ειναι 45-50 χρονων και ποια αλλη ιδιοτητα εχει εκτος απο χαροκαμμενη μανα? διακριθηκε σε καποιον τομεα? ειχε ασχοληθει παλιοτερα με καμια πολιτικη δραση?
εχει ακρες στους συνδικαλιστες???? στους αγροτες????στα σωματα ασφαλειας??? πως σκατα θα κυβερνησει?????
μαριονετα θελεις?

Τύπε Τάκη όσον αφορά το πρώτο :confused:

1 1.png



Και όσον αφορά το 2ο τα έχει στήσει ο ηγέτης τόσο καλά που απλώς θα παραδώσει το σκήπτρο :confused:
Όλα ΖΑΧΑΡΗ θα πάνε...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Όλοι αυτοί που ψηφίζεις έχουν κολλήσει ένα ένσημο?
Έχουν σταθεί σε μια ουρά στην εφορία, στο ΙΚΑ η άλλου?

Οι Ζαγοράκηδες, τα μοντέλα, οι τηλαεστερες τι σκατα παραπάνω ξέρουν από μια 50αρα γιατρό?
μα αυτο ακριβως λεω....το να ψηφισεις την καρυστανου ειναι σαν να λες θα ψηφισω το κομμα του ζαγορακη....
ο ζαγορακης δεν ειχε κομμα...τον βαλανε απλα για να μαζεψει ψηφους....αυτοι που τον βαλανε, ειχανε το κομμα...και αυτοι που ειχανε το κομμα ηταν τουλαχιστον δικτυωμενοι σε ολες τις επαγγελματικες ομαδες (μεσω γαλαζιων συνδικαλιστων παντου), ωστε να ειναι η χωρα τουλαχιστον κυβερνησιμη....
δηλαδη αντε και βγαζεις την καρυστανου πρωθυπουργο....ο κουλης εχει 50% γαλαζιους συνδικαλιστες στους αγροτες...θα τους κατεβασει και θα κλεισει τους δρομους για 10 μηνες....ή η καρυστανου θα αναγκαστει να λεει "ναι" σε ολα τα αιτηματα τον αγροτων....
επιλογες τυπου καρυστανου ειναι εσχατες λυσεις οταν εχεις πιασει πατο...ουσιαστικα ειναι ενα βημα πριν το πραξικοπημα...
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.257
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
ισχυει αυτο για τον προεδρο....κριμα τοσο καλος ανθρωπος, να εχει μαλωσει με ολο τον κοσμο....:cry:
αν μας δωσει καμια εναλλακτικη ο προεδρος, θα το ξανασκεφτω....μεχρι τωρα τα μονα αφθαρτα προσωπα ειναι ο γιος του, ο καραπαπας και ο μητροπολιτης σεραφειμ....:undecided::undecided::undecided:
για χρυσαυγίτη τον κόβω τον παππά...
ο Καραπαππάς είναι κομμούνι και ο γιός στα αρχίδια του όλα...
πώς συμβιβάζονται όλα αυτά ?? :think:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
για χρυσαυγίτη τον κόβω τον παππά...
ο Καραπαππάς είναι κομμούνι και ο γιός στα αρχίδια του όλα...
πώς συμβιβάζονται όλα αυτά ?? :think:
ειναι οι μονοι 3 ανθρωποι στην ελλαδα αυτη την στιγμη, που ο προεδρος δεν εχει μαλωσει ακομα μαζι τους....:woldman:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom