Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.680
Like
7.794
Πόντοι
2.306
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.115
Πόντοι
3.556
Θα πάρει κι από δυσαρεστημένους ΝΔ τυπε, ελεύθεροι επαγγελματίες τον έχουν στη Μπούκα
Μόνο οι συνταξιούχοι θα μείνουν στον κουλη μια και το Σκάι τους έχει αποβλακωσει
Τυπε αλλο δυσαρεστημενος αλλο βλακας
Η Καρυστιανου δεν εχει προταση διακυβερνησης της χωρας, ουτε κα κανενας αλλος εκ της αντιπολιτευσης βασικα.
Στον ενδεχομενο αδυναμιας διακυβερνησης της χωρας, οι δυσαρεστημενοι θα μπουν στο μαντρι, σε αυτο επενδυει η ΝΔ.
Δεν θα απορησω αν πριν τις εκλογες ολα τα γκαλοπ δειχνουν ντερμπυ μεταξυ ΝΔ και ακυβερνησιας.
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.397
Like
49.127
Πόντοι
10.131
Τυπε αλλο δυσαρεστημενος αλλο βλακας
Η Καρυστιανου δεν εχει προταση διακυβερνησης της χωρας, ουτε κα κανενας αλλος εκ της αντιπολιτευσης βασικα.
Στον ενδεχομενο αδυναμιας διακυβερνησης της χωρας, οι δυσαρεστημενοι θα μπουν στο μαντρι, σε αυτο επενδυει η ΝΔ.
Δεν θα απορησω αν πριν τις εκλογες ολα τα γκαλοπ δειχνουν ντερμπυ μεταξυ ΝΔ και ακυβερνησιας.
Παιζει να δουμε και τρεις εκλογικές αναμετρήσεις σερί, αφου δεν θα μπορει να σχηματιστή κυβερνηση, ισως και καμιά οικουμενική.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.292
Like
14.481
Πόντοι
3.556
Δεν ξέρω όπως αναφέρθηκε αν έχουμε πιάσει πάτο ή οχι . Μεγάλη συζήτηση και πρέπει να κοιτάμε το σήμερα σε σχέση με το που είμασταν χθες.
Πάντως έναν άνθρωπο που δεν λέει τίποτα για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα αλλά μόνο τα επικαλείται δεν μπορώ να τον δεχθώ.
Δεν μπορεί 2 χρόνια να το συζητάς και να μην έχεις επιτελείο και να έχεις πάει 2 βήματα μπροστά.
Ακόμα και στα τρακτέρ πήγε. Και τι είπε εκτός απο την φωτογραφία ???? ΤΙΠΟΤΑ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
εδώ δεν λέει τίποτα για τα τρακτέρ η κυβέρνηση που είναι και υπεύθυνη για το σκάνδαλο

θα πει η καρυστιανού?
 

Socrates009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2023
Μηνύματα
550
Like
4.598
Πόντοι
446
Τυπε αλλο δυσαρεστημενος αλλο βλακας
Η Καρυστιανου δεν εχει προταση διακυβερνησης της χωρας, ουτε κα κανενας αλλος εκ της αντιπολιτευσης βασικα.
Στον ενδεχομενο αδυναμιας διακυβερνησης της χωρας, οι δυσαρεστημενοι θα μπουν στο μαντρι, σε αυτο επενδυει η ΝΔ.
Δεν θα απορησω αν πριν τις εκλογες ολα τα γκαλοπ δειχνουν ντερμπυ μεταξυ ΝΔ και ακυβερνησιας.
Ειλικρινά πιστεύεις, ότι αυτοί που κυβερνούν, έχουν πρόγραμμα; Φτάνει με τα διλήμματα που βάζουν μνημόνιο - αντιμνημόνιο, ευρώ - δραχμή κτλ
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.150
Like
5.584
Πόντοι
2.356
εδώ δεν λέει τίποτα για τα τρακτέρ η κυβέρνηση που είναι και υπεύθυνη για το σκάνδαλο

θα πει η καρυστιανού?
:bottom::bottom::bottom::bottom:
Λένε.
Απλά εσύ αποφεύγεις το Πρώτο Θέμα.
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
Δεν ξέρω όπως αναφέρθηκε αν έχουμε πιάσει πάτο ή οχι . Μεγάλη συζήτηση και πρέπει να κοιτάμε το σήμερα σε σχέση με το που είμασταν χθες.
Πάντως έναν άνθρωπο που δεν λέει τίποτα για το πως μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα αλλά μόνο τα επικαλείται δεν μπορώ να τον δεχθώ.
Δεν μπορεί 2 χρόνια να το συζητάς και να μην έχεις επιτελείο και να έχεις πάει 2 βήματα μπροστά.
Ακόμα και στα τρακτέρ πήγε. Και τι είπε εκτός απο την φωτογραφία ???? ΤΙΠΟΤΑ
Exουν προκηρυχθει εκλογες και δεν το πηραμε χαμπαρι; Ας περιμενουμε πρωτα να δουμε ποιοι θα την πλησιασουν και ποιους θα πλησιασει αυτη, να προκηρυχθουν και εκλογες, να κατεβασει προγραμμα και τι εχουν να μας πουνε αυτοι και μετα βλεπουμε.
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.736
Κριτικές
1
Like
10.115
Πόντοι
3.556
Ειλικρινά πιστεύεις, ότι αυτοί που κυβερνούν, έχουν πρόγραμμα; Φτάνει με τα διλήμματα που βάζουν μνημόνιο - αντιμνημόνιο, ευρώ - δραχμή κτλ
Φυσικα κι εχουν προγραμμα , αλλο αν μας αρεσει ή οχι.
Υπαρχει συγκεκριμενη συνταγη και ακολουθειται επακριβως.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
E kαλα δεν έκανε κ τίποτα τραγικό ο Γιάννης με ένα ν
Έκλεισε της τράπεζες ,,Ε και ; Ο Έλληνας στενοχωριόταν που δεν μπορούσε να πάρει 70 ευρώ σε μια μέρα από το ΑΤΜ από το λογαριασμό του που είχε όλο κ όλο 80 ευρω:confused:


Ρε νιμου θα ξαναψηφίσεις ΝΔ?ο πρόεδρος μας το λέει καθαρά.. όχι ψήφο στο Μητσοτάκη...
Σοβαρεψου.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Snapshot για σύγκριση. :coffee:


Ψηφίζετε Καρυστιανου?
Ναι Ψήφοι: 5 62,5%
Οχι Ψήφοι: 3 37,5%
Snapshot για συγκριση

IMG_6343.png
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.188
Κριτικές
13
Like
12.966
Snapshot για συγκριση

IMG_6343.png
Και τι θες μα πεις μ αυτο μωρη γαμιολα
Η καρυστινού ειναι πιο ικανη να κυβερνήσει τη χωρα απο τον κουλη σου και τη νδ
Σκασε επιτελους σκουπιδι να μολυνεις ολα τα θρεντ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom