It's All Good Man
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 3.680
- Like
- 7.794
- Πόντοι
- 2.306
Θα πάρει κι από δυσαρεστημένους ΝΔ τυπε, ελεύθεροι επαγγελματίες τον έχουν στη Μπούκα
Μόνο οι συνταξιούχοι θα μείνουν στον κουλη μια και το Σκάι τους έχει αποβλακωσει
Οι ΕΕ στηρίζουμε Μητσοτάκη

