Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 189 46,4%
  • Οχι

    Ψήφοι: 218 53,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    407

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.073
Κριτικές
36
Like
45.641
Πόντοι
21.395
Να τα υπερασπίσει αλλά με κάποια όρια τυπε
Ο Βελόπουλος έβγαλε στοιχεία για τον πεθερο Σακκαρη που πούλαγε δίσκους και μετά βρέθηκε σε εταιρεία με εκατομμυρια επιδοτησεις
Πηρε και 25 μυρια δανειο με εγγυηση.....δημοσιου:confused:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.674
Like
7.784
Πόντοι
2.306
Snapshot για σύγκριση. :coffee:


Ψηφίζετε Καρυστιανου?
Ναι Ψήφοι: 5 62,5%
Οχι Ψήφοι: 3 37,5%
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.359
Κριτικές
207
Like
67.000
Πόντοι
48.917
το οτι δε σε ευχαριστει αλλα θες να κανεις τα πραγματα ακομη χειροτερα ,μπορει και να ειναι θεμα ψυχιατρικης τυπε.δηλαδη φαντασου να σκασει η πανδημια του κοβιντ που γαμησε τις οικονομιες ολου του πλανητη,καπακι να ερθει ο ηλιθιος ο πουτιν να ξεκινησει πολεμο που γαμησε ακομη περισσοτερο τα πραγματα και να εχεις πθ το βαρουφακη,υπουργους το φιλη,την περκα και τον κασσελακη.τι μπορει να παει στραβα;;;
Με καλύψεις ......λέξεις όπως ψυχιατρική χειροτεροι οι άλλοι ..ο κοβιντ φταίει ο Πούτιν φτάσει ....τα έχω ακούσει κ από προτοσαλτε
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.129
Πόντοι
9.345
Τσίπρας μένει μετεωρος :coffee:

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Γίνεται σκληρή μάχη στην ψηφοφορία :confused:
 

Gheorghe Hagi

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.239
Κριτικές
21
Like
4.753
Πόντοι
8.595
Γυναικα σοβαρή και με επίπεδο μορφωμένη. Καθαρή δεν την κρατάει κανενας απο πουθενά. Έχασε το παιδί της με τον χειρότερο τρόπο...να ακους το παιδι σου να ξεψυχάει λέγοντας δεν έχει οξυγόνο...ασύλλητπο...και το αντιμετωπίζει όλο αυτο με τρομερή αξιοπρέπεια.

Εγω στη θέση της θα ειχα πάρει καλασνικοφ και θα ειχα θερισει Καραμανληδες και ΑδωνοΚουληδες.Που φαγανε μίζες κατι δις ευρω και δεν δωσανε μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω για την τηλεδιοικηση και χάθηκαν τα παιδιά ενω κουνουσαν και το δάχτυλο απο πάνω τα σκουπίδια σε οποιον μιλουσε τοσο καιρο πριν για θεματα ασφαλείας!!

Οσοι γραφουν οτι παει να εκμεταλλευτει το δραμα της ειναι πεταμενα κομματοσκυλα της ΝΔ.

Ειδε και καταλαβε η γυναικα οτι δικαιοσυνη δεν υπαρχει στην χωρα για να βρει το δικιο της η ψυχη του παιδιου τους...το λεει και ανοιχτα το σιχαμα ο Αδωνις και για τα Τεμπη και τον ΟΠΕΚΕΠΕ...μονοι μας αποφασιζουμε την Βουλη αν είμαστε αθώοι και κρινουμε οτι ειμαστε αθωοι αυτονοητο να παει να την βρει η ιδια μεσω αλλαγων στην πολιτικη που μονο βουτώντας μεσα σε αυτην μπορει να την φέρει.

Ξαναλεω οποιον βλεπεται να την κραζει 100% τα παιρνει απο ΝΔ δεν υπάρχει καμια αλλη εξήγηση.
 
Τελευταία τροποποίηση:

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Με καλύψεις ......λέξεις όπως ψυχιατρική χειροτεροι οι άλλοι ..ο κοβιντ φταίει ο Πούτιν φτάσει ....τα έχω ακούσει κ από προτοσαλτε
οχι τυπε,ολα ανθισαν την εποχη του κοβιντ και ο πολεμος που ξεκινησε ο πουτιν ηταν ωθηση για την οικονομια.εγω δεν τα αντιλαμβανομαι σωστα επειδη ειμαι κουλομαχος...
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606
Εγώ σκέφτομαι να μπω στο ψηφοδέλτιο της στην περιοχή μου .....
Θα με ψηφίσετε ; Έτσι; Ας μπει στη Βουλή κ ένα μέλος του μπου επιτέλους να απελευθερώσει το επαγγελμα της βίζιτας
Πες μας που εκλεγεσαι να φέρουμε τα χαρτιά μας τυπε
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.330
Κριτικές
11
Like
19.642
Πόντοι
3.846

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.048
Like
12.093
Πόντοι
2.606

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.359
Κριτικές
207
Like
67.000
Πόντοι
48.917

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.359
Κριτικές
207
Like
67.000
Πόντοι
48.917

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.674
Like
7.784
Πόντοι
2.306
δεν εγραψα ποτε κατι τετοιο τυπε.εγραψα πως ο μητσοτακης αυτη τη στιγμη ειναι ενα αναγκαιο κακο χωρις να εινα σε κατι καλος.αν δεις ποιοι βρισκονται στην πολιτικη σκηνη με ψυχραιμια και οχι προσκολλημενος στη οποιαδηποτε ιδεολογια σου βασανιζει την πσυχουλα,θα καταλαβεις πως εχω δικιο.
φαντασου πρωθυπουργο το φιλη,τη ζωιτσα,το λαφαζανη,το βελοπουλο,το νατσιο,τον κασιδιαρη,το βαρουφακη...

Τύπε στο εξωτερικό πίσω από κλειστές πόρτες όλοι αυτοί θα στέκονταν καλύτερα...
Εξάλλου εντολές εκτελούν...


Μετά από 5-10 λεπτά ο τύπος αρχίζει και ρετάρει...

 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom