athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.613
- Like
- 118.971
- Πόντοι
- 16.631
παψε εγκαθετο λαμογιοΣιγά τα προτερήματα
παψε εγκαθετο λαμογιοΣιγά τα προτερήματα
εγώ θελω να έχει παέι στο χάρβαρντπαψε εγκαθετο λαμογιο
Αν εισαι γνησιος αριστερος απεδειξε το φιλοξενοντας μπαγκλα στο σπιτι σουΕγώ είμαι αριστερός και το έχω αποδείξει εδώ μέσα
Εσύ τα μασάς...
Τι θα ψηφίσεις στις εκλογές έχεις τα κότσια να πεις?
δεν πειραζει μωρεεγώ θελω να έχει παέι στο χάρβαρντ
πειράζει θέλω να έχει εργαστεί και ΠΟΛΛΑ χρονια στον ιδ. τομέαδεν πειραζει μωρε
με υποτροφια η αγορασμενο?εγώ θελω να έχει παέι στο χάρβαρντ
Δεν σε βλέπω να το στηρίζεις...
αγορασμένο γιατί έτσι κάνει όποιος ΜΠΟΡΕΙμε υποτροφια η αγορασμενο?
ΚάρυστιανουΝαι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.
Κάρυ :
1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας
Κυριάκος
1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.
Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια
1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
μη μιλάςΔεν σε βλέπω να το στηρίζεις...
Πιστεύεις ότι ο κουτσουμπας με τα ζειμπεκικα και τη ρητορική του 70 θα μπορέσει να κυβερνήσει
Ούτε που ακούγεται στα κουλοκαναλα
Γιατι ο Μητσοτακης μας εφερε στον πατο της ΕΕΚάρυστιανου
1. Δεν πήρε τον Φαραντούρη (κράτησε οτι ενεργός πολιτικός δεν έχει θέση)
2. Βγήκε μπροστά για τα Τέμπη (στην αρχή καλά το πήγε, μετά .....)
3. Δεν είναι τοξική
1. Δεν έχει πρόγραμμα
2. Δεν έχει στελέχη και επικοινωνία
3. Χρησιμοποιεί την δίκη
Μητσοτάκης
1. Δεν έλεγξε τους πυρήνες ατασθαλιών / σκανδάλων
2. Δεν έχει αντιμετωπίσει την ακρίβεια
3. Δεν φορολόγησε Τράπεζες και τις άφησε μόνο στην προσφορά ποσών αντί φόρων
4. Άργησε να ασχοληθεί με ΕΣΥ (μόνο τα 2 τελευταία χρόνια)
5. Ασχολήθκε πολυ με ΛΟΑΤΚΙ
1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις
Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!αμεμπτη,αμολυντη,ελπιδα για την Ελλαδα μας![]()
Στο σπίτι μου δεν θα φιλοξενούσα ούτε Έλληνα ούτε πάκιστανο ούτε κανέναν.Αν εισαι γνησιος αριστερος απεδειξε το φιλοξενοντας μπαγκλα στο σπιτι σου
οχι οπως οι γιαλατζι αριστεροι της νδ που τους δινουν σπιτια με τα λεφτα του φορολογουμενου
Εντάξει τώρα απάντησες πειστικαμη μιλάς
Γιατί?Κάρυστιανου
1. Δεν πήρε τον Φαραντούρη (κράτησε οτι ενεργός πολιτικός δεν έχει θέση)
2. Βγήκε μπροστά για τα Τέμπη (στην αρχή καλά το πήγε, μετά .....)
3. Δεν είναι τοξική
1. Δεν έχει πρόγραμμα
2. Δεν έχει στελέχη και επικοινωνία
3. Χρησιμοποιεί την δίκη
Μητσοτάκης
1. Δεν έλεγξε τους πυρήνες ατασθαλιών / σκανδάλων
2. Δεν έχει αντιμετωπίσει την ακρίβεια
3. Δεν φορολόγησε Τράπεζες και τις άφησε μόνο στην προσφορά ποσών αντί φόρων
4. Άργησε να ασχοληθεί με ΕΣΥ (μόνο τα 2 τελευταία χρόνια)
5. Ασχολήθκε πολυ με ΛΟΑΤΚΙ
1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις
Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
1. Φορομπήχτες και αφαίμαξη του Έλληνα. 5% φορολογία μερισμάτων, αναβολή φόρου Τραπεζών, 22+% φορολογία φυσικών προσώπωνΜητσοτάκης
1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις
Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
Kλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.οι εποχές που έπιανα τέτοιες συζητήσεις μαζί σου έχουν περάσει σόρρυ
αν θες για καμιά τρολιά δεν έχω θέμα
ΕντάξειKλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.
παψεΕντάξει
μην ανακατεύεσαι τώρα μιλάω εγώ με τον μπαρόκ
