Χτύπησε κανάλι με ακροαματικότητα...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κόμμα Καρυστιανού
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 126K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (2 μέλη και 16 επισκέπτες)
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.546
- Like
- 29.469
- Πόντοι
- 5.506
Με συγχωρεις τωρα και συ αλλα αυτα τα ρεμαλια που περιγραφεις ειναι οι γονεις του 15χρονου. Αρα ολοι εμεις. Οταν παραδεχθουμε οτι η πλειοψηφια μας εχει κανει την κοινωνια για τον πουτσο ισως αρχιζει να αλλαζει κατι.η σήψη φαίνεται από αυτά που διαβάζουμε για τη Καλλιθέα , μια χώρα έρμαιο της κάθε συμμορίας
με 60000 αστυνόμους ενώ όλη η αττική βρωμοκοπάει χασίσι
Από αυτά τα ρεμάλια λοιπόν που αδυνατούν να κάνουν καλά τα 15χρονα (ή δεν θέλουν...),
περιμένουμε "σωτηρία"
καρφάκι δεν τους καίγεται αν η χώρα πάει κατά διαόλου αρκεί να έχουν τα ταμεία και να ικανοποιούν την φιλαρέσκεια τους
πως είναι σπουδαίοι
επειδή εξαπατούν τον κοσμάκη
Τελευταία τροποποίηση:
Easy Rider
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2020
- Μηνύματα
- 14.157
- Κριτικές
- 15
- Like
- 31.025
- Πόντοι
- 7.046
Αυτή η χοντρή ΚΟΥΡΑΔΑ με το γιλέκο, είχε πει κάποτε να γεμίσουμε τα χωριά μας, την επαρχία με λαθρομετανάστες μουσουλμάνους. Δηλαδή, όπως και ο Αυτιστικός με το νατιβισμό, να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ οι Έλληνες και να αντικατασταθούν. Και όμως, οι Έλληνες αντί να τους κρεμάσουν ή να τους ταϊσουν σε ψάρια/ζώα σε ζωντανή μετάδοση από την ΕΡΤ, τους ξαναψήφισαν και ξαναψηφίζουν. Άλλη μια φορά: αυτοί που ΒΓΑΛΑΜΕ να προστατεύουν ΕΜΑΣ και τον ΤΟΠΟ, σου λένε να σε αντικαταστήσουν και ακόμα είναι εκτός φυλακής/πάνω από τη γη.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.395
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.513
- Πόντοι
- 16.235
Μα και οι οπαδοί της απολιτικ είναι...σίγουρα δεν βλέπουν ειδήσεις γιατί ψυχοπλακωνονται και περιμένεις να έχουν πολιτική θέση για το ο,τιδηποτε;Υπάρχει μεγάλη δεξαμενή με τέτοιες "ιδιαιτερότητες" .Στέφ. Δαμιανίδης στον Focus FM τώρα: Ισχυρίζεται ότι σε συνέντευξή της η Καρυστιανού στον Κουσουλό, παραδέχθηκε ότι δεν πήγε να ψηφίσει στίς δύο τελευταίες εκλογές!!!
Δεν πήγε να ψηφίσει το 2023; Δεν ήθελε να διώξει τον Καραμανλή και τον Μησοτάκη;
Από ΑΠΟΛΙΤΙΚ έγινε ΠΟΛΙΤΙΚ... ;
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
οι εποχές που έπιανα τέτοιες συζητήσεις μαζί σου έχουν περάσει σόρρυΑντιλαμβάνεσαι πιστεύω τη διαφορά να ερευνάται ο κάθε Παπαντωνίου, Φραπές κλπ σε σχέση με τον/ην ίδιο/α πρόεδρο ενός κόμματος, πίσω μάλλον δε ενός/μιας προέδρου κόμματος που κατεβαίνει στο στίβο με κυριότερο επιχείρημα τα "καθαρά χέρια" και το ηθικό πλεονέκτημα την ώρα που δεν έχει τίποτα άλλο να παρουσιασει σε σχέση με την πολιτική, τη διοίκηση και τα κοινά.
Αυτό ακόμα δεν το ξέρουμε για την ίδια, εσύ θεωρείς πως κατα 99% δε θα το κάνει, κάποιοι άλλοι θεωρούν πως το κάνει ήδη, δημοκρατία έχουμε.
Με συγχωρείς αλλά μετά από αυτό το τραγικό συμβάν στη ζωή της δε χρειάζεται η παραμικρή επιστημονική κατάρτιση για να αντιληφθεί ένας κοινός νους πως σίγουρα η ζωή και η ψυχοσύνθεση της δεν είναι όπως ενός μέσου ανθρώπου και είναι απόλυτα λογικό αυτό.
Αυτό που όλα τα επιχειρήματα των άλλων είναι "του κώλου" θέλει να το κοιτάξετε κάποιοι λίγο. Ενώ τα δικά σας μοσχομυρίζουν λεβάντα.
αν θες για καμιά τρολιά δεν έχω θέμα
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
Για δώσε την εξήγησημεταξύ Καρυστιανού και Μητσοτάκη , ναι σαφώς Μητσοτάκη.
Αμα θέλεις εξήγηση , να σου την δώσω.
Θα μου πεις 3 κακά της Καρυστιανού και 5 καλά του Μητσοτάκη, εγώ θα σου πω 3 καλά της Καρυστιανού και 5 κακά του Μητσοτάκη, ώστε να δούμε το βαθμό καθαρής σκέψης μας, και προχωρούμεΓια δώσε την εξήγηση
Το 3 το βάζω στην καρυστιανού λόγω μικρού χρόνου έκθεσης στα κοινά σε σχέση με τον Μητσοτάκη , αλλιώς θα έλεγα και στους 2 απο 5
Δεν μπορεί , ο καθένας του όλο και κάτι καλό και κάτι λαθος θα έχουν κάνει
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
Ναι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.Θα μου πεις 3 κακά της Καρυστιανού και 5 καλά του Μητσοτάκη, εγώ θα σου πω 3 καλά της Καρυστιανού και 5 κακά του Μητσοτάκη, ώστε να δούμε το βαθμό καθαρής σκέψης μας, και προχωρούμε
Το 3 το βάζω στην καρυστιανού λόγω μικρού χρόνου έκθεσης στα κοινά σε σχέση με τον Μητσοτάκη , αλλιώς θα έλεγα και στους 2 απο 5
Δεν μπορεί , ο καθένας του όλο και κάτι καλό και κάτι λαθος θα έχουν κάνει
Κάρυ :
1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας
Κυριάκος
1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.
Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια
1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
Συμφωνώ 1000% αν και η αποτελεσματικότητα κάθε μιας από τις εναλλακτικές μορφές ιατρικής, καθώς και το εάν και πώς μπορούν αυτές να συνδυαστούν με την κλασική ιατρική είναι μια τεράστια συζήτηση που ξεφεύγει από τα πλαίσια του παρόντος.για του λόγου το αληθές βεβαίως υπάρχει ομοιοπαθητική ,κβαντική ιατρική κτλπ ,καλά τα έλεγε ο Κούλης τότε ...
και φυσικά οι φαρμακοβιομηχανίες και τα λαδωμένα γιατρουδάκια αντιδρούν
Αυτό που ξεχνούν εντέχνως είναι ότι στο εξωτερικό, στο δυτικό κόσμο αλλά και στην Κίνα, Ινδία και αλλού υπάρχει και αναγνώριση αλλά και συχνά παράλληλη χρήση μέσα στο καθεαυτό στάνταρ ιατρικό/νοσοκομειακό περιβάλλον.
Σε μεγάλα νοσοκομεία των ΗΠΑ τύπου Memorial υπήρχε χρήση βελονισμού τουλάχιστον για relief εδώ και δεκαετίες.
Την ομοιοπαθητική την πρωτακούσαμε τόοοοτε ...από τις Γερμανίδες τουρίστριες της μεσαίας τάξης κι από κάτι τρελοελβετούς ψιλοανώτερης θάλεγα παιδείας....
Στην τότε Γερμανία δε,το να πάει ένα παιδί σε σχολείο Βάλντορφ ήταν αρκετά συνηθισμένο!!!
Γεωπαθητική και άλλα στρέηντζ συστήματα επίσης μας τα φέραν Γερμανοί... φιλέλληνες....



Αλλά δύσκολα ξεβλαχεύει ο μέσος γαλαζοπασοκοσυριζαίος με νοοτροπία ΚΝΕ.... όχι να τα αποδεχτεί, που ούτε γω τα αποδέχομαι στο 100% , αλλά βρε παιδί μου, να τα δει κάπως αντικειμενικά και κριτικά, θάλεγα απέχουμε μακράν.
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.300
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.051
Εγώ νομίζω ότι είσαι κανονικός νδ και δεν το λες εδώ μέσα.Ναι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.
Κάρυ :
1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας
Κυριάκος
1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.
Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια
1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
Είσαι από αυτούς που λένε όλοι τα ίδια είναι οι πολιτικοί και μόλις φτάσεις στη κάλπη δαγκωτό θα το ρήξεις στη νδ
Το λέω και το υπογράφω είσαι κρυφονδ και με την Βούλα
Όλο με την Κάρυ τα έχεις εσύ
Αν θα κάνεις συγκρίσεις θα κάνεις με το πασοκ τον τσιπρα κλπ
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
Μη μιλάς δε σε παίρνειΕγώ νομίζω ότι είσαι κανονικός νδ και δεν το λες εδώ μέσα.
Είσαι από αυτούς που λένε όλοι τα ίδια είναι οι πολιτικοί και μόλις φτάσεις στη κάλπη δαγκωτό θα το ρήξεις στη νδ
Το λέω και το υπογράφω είσαι κρυφονδ και με την Βούλα
Όλο με την Κάρυ τα έχεις εσύ
Αν θα κάνεις συγκρίσεις θα κάνεις με το πασοκ τον τσιπρα κλπ

tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 363
- Like
- 499
- Πόντοι
- 21
Απο την ΜΚΟ της αδερφης του βιοποριζεσαι?μεταξύ Καρυστιανού και Μητσοτάκη , ναι σαφώς Μητσοτάκη.
Αμα θέλεις εξήγηση , να σου την δώσω.
Βρισκεις σπιτια σε λαθρο με τα λεφτα των φορων μας?
jean-Claud
Τρολάρχης
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 24.300
- Κριτικές
- 13
- Like
- 13.051
Εγώ είμαι αριστερός και το έχω αποδείξει εδώ μέσαΜη μιλάς δε σε παίρνει![]()
Εσύ τα μασάς...
Τι θα ψηφίσεις στις εκλογές έχεις τα κότσια να πεις?
tweenpeaks
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 363
- Like
- 499
- Πόντοι
- 21
Η κουραδα το ειπε, ο Μητσοτακης το εκανεΑυτή η χοντρή ΚΟΥΡΑΔΑ με το γιλέκο, είχε πει κάποτε να γεμίσουμε τα χωριά μας, την επαρχία με λαθρομετανάστες μουσουλμάνους. Δηλαδή, όπως και ο Αυτιστικός με το νατιβισμό, να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ οι Έλληνες και να αντικατασταθούν. Και όμως, οι Έλληνες αντί να τους κρεμάσουν ή να τους ταϊσουν σε ψάρια/ζώα σε ζωντανή μετάδοση από την ΕΡΤ, τους ξαναψήφισαν και ξαναψηφίζουν. Άλλη μια φορά: αυτοί που ΒΓΑΛΑΜΕ να προστατεύουν ΕΜΑΣ και τον ΤΟΠΟ, σου λένε να σε αντικαταστήσουν και ακόμα είναι εκτός φυλακής/πάνω από τη γη.
Καποτε η κυρατασια τους ειχε να λιαζονται, ο Μητσοτακης τους εκανε κυριους με σπιτια και επιδοματα
Τον φορο σου μην ξεχασεις να πληρωσεις, τα λαθρο εχουν αναγκες
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
ΚΚΕΕγώ είμαι αριστερός και το έχω αποδείξει εδώ μέσα
Εσύ τα μασάς...
Τι θα ψηφίσεις στις εκλογές έχεις τα κότσια να πεις?
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.627
- Like
- 119.032
- Πόντοι
- 16.631
εγω Καρυ
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
εξήγησε το σκεπτικό σουεγω Καρυ

athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.627
- Like
- 119.032
- Πόντοι
- 16.631
αμεμπτη,αμολυντη,ελπιδα για την Ελλαδα μαςεξήγησε το σκεπτικό σου![]()

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.885
- Like
- 29.958
- Πόντοι
- 6.256
Σιγά τα προτερήματααμεμπτη,αμολυντη,ελπιδα για την Ελλαδα μας![]()