Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (2 μέλη και 16 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 46,0%
  • Οχι

    Ψήφοι: 225 54,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    417

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
η σήψη φαίνεται από αυτά που διαβάζουμε για τη Καλλιθέα , μια χώρα έρμαιο της κάθε συμμορίας
με 60000 αστυνόμους ενώ όλη η αττική βρωμοκοπάει χασίσι
Από αυτά τα ρεμάλια λοιπόν που αδυνατούν να κάνουν καλά τα 15χρονα (ή δεν θέλουν...),
περιμένουμε "σωτηρία" :2funny:
καρφάκι δεν τους καίγεται αν η χώρα πάει κατά διαόλου αρκεί να έχουν τα ταμεία και να ικανοποιούν την φιλαρέσκεια τους
πως είναι σπουδαίοι
επειδή εξαπατούν τον κοσμάκη
Με συγχωρεις τωρα και συ αλλα αυτα τα ρεμαλια που περιγραφεις ειναι οι γονεις του 15χρονου. Αρα ολοι εμεις. Οταν παραδεχθουμε οτι η πλειοψηφια μας εχει κανει την κοινωνια για τον πουτσο ισως αρχιζει να αλλαζει κατι.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.157
Κριτικές
15
Like
31.025
Πόντοι
7.046
Αυτή η χοντρή ΚΟΥΡΑΔΑ με το γιλέκο, είχε πει κάποτε να γεμίσουμε τα χωριά μας, την επαρχία με λαθρομετανάστες μουσουλμάνους. Δηλαδή, όπως και ο Αυτιστικός με το νατιβισμό, να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ οι Έλληνες και να αντικατασταθούν. Και όμως, οι Έλληνες αντί να τους κρεμάσουν ή να τους ταϊσουν σε ψάρια/ζώα σε ζωντανή μετάδοση από την ΕΡΤ, τους ξαναψήφισαν και ξαναψηφίζουν. Άλλη μια φορά: αυτοί που ΒΓΑΛΑΜΕ να προστατεύουν ΕΜΑΣ και τον ΤΟΠΟ, σου λένε να σε αντικαταστήσουν και ακόμα είναι εκτός φυλακής/πάνω από τη γη.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.395
Κριτικές
64
Like
59.513
Πόντοι
16.235
Στέφ. Δαμιανίδης στον Focus FM τώρα: Ισχυρίζεται ότι σε συνέντευξή της η Καρυστιανού στον Κουσουλό, παραδέχθηκε ότι δεν πήγε να ψηφίσει στίς δύο τελευταίες εκλογές!!!
Δεν πήγε να ψηφίσει το 2023; Δεν ήθελε να διώξει τον Καραμανλή και τον Μησοτάκη; :think:
Από ΑΠΟΛΙΤΙΚ έγινε ΠΟΛΙΤΙΚ... ;
Μα και οι οπαδοί της απολιτικ είναι...σίγουρα δεν βλέπουν ειδήσεις γιατί ψυχοπλακωνονται και περιμένεις να έχουν πολιτική θέση για το ο,τιδηποτε;Υπάρχει μεγάλη δεξαμενή με τέτοιες "ιδιαιτερότητες" .
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.885
Like
29.958
Πόντοι
6.256
Αντιλαμβάνεσαι πιστεύω τη διαφορά να ερευνάται ο κάθε Παπαντωνίου, Φραπές κλπ σε σχέση με τον/ην ίδιο/α πρόεδρο ενός κόμματος, πίσω μάλλον δε ενός/μιας προέδρου κόμματος που κατεβαίνει στο στίβο με κυριότερο επιχείρημα τα "καθαρά χέρια" και το ηθικό πλεονέκτημα την ώρα που δεν έχει τίποτα άλλο να παρουσιασει σε σχέση με την πολιτική, τη διοίκηση και τα κοινά.

Αυτό ακόμα δεν το ξέρουμε για την ίδια, εσύ θεωρείς πως κατα 99% δε θα το κάνει, κάποιοι άλλοι θεωρούν πως το κάνει ήδη, δημοκρατία έχουμε.

Με συγχωρείς αλλά μετά από αυτό το τραγικό συμβάν στη ζωή της δε χρειάζεται η παραμικρή επιστημονική κατάρτιση για να αντιληφθεί ένας κοινός νους πως σίγουρα η ζωή και η ψυχοσύνθεση της δεν είναι όπως ενός μέσου ανθρώπου και είναι απόλυτα λογικό αυτό.

Αυτό που όλα τα επιχειρήματα των άλλων είναι "του κώλου" θέλει να το κοιτάξετε κάποιοι λίγο. Ενώ τα δικά σας μοσχομυρίζουν λεβάντα.
οι εποχές που έπιανα τέτοιες συζητήσεις μαζί σου έχουν περάσει σόρρυ

αν θες για καμιά τρολιά δεν έχω θέμα
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.336
Like
14.530
Πόντοι
3.556
Για δώσε την εξήγηση
Θα μου πεις 3 κακά της Καρυστιανού και 5 καλά του Μητσοτάκη, εγώ θα σου πω 3 καλά της Καρυστιανού και 5 κακά του Μητσοτάκη, ώστε να δούμε το βαθμό καθαρής σκέψης μας, και προχωρούμε
Το 3 το βάζω στην καρυστιανού λόγω μικρού χρόνου έκθεσης στα κοινά σε σχέση με τον Μητσοτάκη , αλλιώς θα έλεγα και στους 2 απο 5

Δεν μπορεί , ο καθένας του όλο και κάτι καλό και κάτι λαθος θα έχουν κάνει
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.885
Like
29.958
Πόντοι
6.256
Θα μου πεις 3 κακά της Καρυστιανού και 5 καλά του Μητσοτάκη, εγώ θα σου πω 3 καλά της Καρυστιανού και 5 κακά του Μητσοτάκη, ώστε να δούμε το βαθμό καθαρής σκέψης μας, και προχωρούμε
Το 3 το βάζω στην καρυστιανού λόγω μικρού χρόνου έκθεσης στα κοινά σε σχέση με τον Μητσοτάκη , αλλιώς θα έλεγα και στους 2 απο 5

Δεν μπορεί , ο καθένας του όλο και κάτι καλό και κάτι λαθος θα έχουν κάνει
Ναι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.

Κάρυ :

1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας

Κυριάκος

1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ :confused:
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.


Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια


1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.161
Κριτικές
18
Like
15.326
Πόντοι
3.246
για του λόγου το αληθές βεβαίως υπάρχει ομοιοπαθητική ,κβαντική ιατρική κτλπ ,καλά τα έλεγε ο Κούλης τότε ...
και φυσικά οι φαρμακοβιομηχανίες και τα λαδωμένα γιατρουδάκια αντιδρούν
Συμφωνώ 1000% αν και η αποτελεσματικότητα κάθε μιας από τις εναλλακτικές μορφές ιατρικής, καθώς και το εάν και πώς μπορούν αυτές να συνδυαστούν με την κλασική ιατρική είναι μια τεράστια συζήτηση που ξεφεύγει από τα πλαίσια του παρόντος.

Αυτό που ξεχνούν εντέχνως είναι ότι στο εξωτερικό, στο δυτικό κόσμο αλλά και στην Κίνα, Ινδία και αλλού υπάρχει και αναγνώριση αλλά και συχνά παράλληλη χρήση μέσα στο καθεαυτό στάνταρ ιατρικό/νοσοκομειακό περιβάλλον.

Σε μεγάλα νοσοκομεία των ΗΠΑ τύπου Memorial υπήρχε χρήση βελονισμού τουλάχιστον για relief εδώ και δεκαετίες.

Την ομοιοπαθητική την πρωτακούσαμε τόοοοτε ...από τις Γερμανίδες τουρίστριες της μεσαίας τάξης κι από κάτι τρελοελβετούς ψιλοανώτερης θάλεγα παιδείας....

Στην τότε Γερμανία δε,το να πάει ένα παιδί σε σχολείο Βάλντορφ ήταν αρκετά συνηθισμένο!!!

Γεωπαθητική και άλλα στρέηντζ συστήματα επίσης μας τα φέραν Γερμανοί... φιλέλληνες....:2funny::2funny::2funny:

Αλλά δύσκολα ξεβλαχεύει ο μέσος γαλαζοπασοκοσυριζαίος με νοοτροπία ΚΝΕ.... όχι να τα αποδεχτεί, που ούτε γω τα αποδέχομαι στο 100% , αλλά βρε παιδί μου, να τα δει κάπως αντικειμενικά και κριτικά, θάλεγα απέχουμε μακράν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.300
Κριτικές
13
Like
13.051
Ναι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.

Κάρυ :

1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας

Κυριάκος

1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ :confused:
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.


Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια


1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
Εγώ νομίζω ότι είσαι κανονικός νδ και δεν το λες εδώ μέσα.
Είσαι από αυτούς που λένε όλοι τα ίδια είναι οι πολιτικοί και μόλις φτάσεις στη κάλπη δαγκωτό θα το ρήξεις στη νδ
Το λέω και το υπογράφω είσαι κρυφονδ και με την Βούλα
Όλο με την Κάρυ τα έχεις εσύ
Αν θα κάνεις συγκρίσεις θα κάνεις με το πασοκ τον τσιπρα κλπ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.885
Like
29.958
Πόντοι
6.256
Εγώ νομίζω ότι είσαι κανονικός νδ και δεν το λες εδώ μέσα.
Είσαι από αυτούς που λένε όλοι τα ίδια είναι οι πολιτικοί και μόλις φτάσεις στη κάλπη δαγκωτό θα το ρήξεις στη νδ
Το λέω και το υπογράφω είσαι κρυφονδ και με την Βούλα
Όλο με την Κάρυ τα έχεις εσύ
Αν θα κάνεις συγκρίσεις θα κάνεις με το πασοκ τον τσιπρα κλπ
Μη μιλάς δε σε παίρνει :coffee:
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
363
Like
499
Πόντοι
21
μεταξύ Καρυστιανού και Μητσοτάκη , ναι σαφώς Μητσοτάκη.
Αμα θέλεις εξήγηση , να σου την δώσω.
Απο την ΜΚΟ της αδερφης του βιοποριζεσαι?
Βρισκεις σπιτια σε λαθρο με τα λεφτα των φορων μας?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.300
Κριτικές
13
Like
13.051

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
363
Like
499
Πόντοι
21
Αυτή η χοντρή ΚΟΥΡΑΔΑ με το γιλέκο, είχε πει κάποτε να γεμίσουμε τα χωριά μας, την επαρχία με λαθρομετανάστες μουσουλμάνους. Δηλαδή, όπως και ο Αυτιστικός με το νατιβισμό, να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ οι Έλληνες και να αντικατασταθούν. Και όμως, οι Έλληνες αντί να τους κρεμάσουν ή να τους ταϊσουν σε ψάρια/ζώα σε ζωντανή μετάδοση από την ΕΡΤ, τους ξαναψήφισαν και ξαναψηφίζουν. Άλλη μια φορά: αυτοί που ΒΓΑΛΑΜΕ να προστατεύουν ΕΜΑΣ και τον ΤΟΠΟ, σου λένε να σε αντικαταστήσουν και ακόμα είναι εκτός φυλακής/πάνω από τη γη.
Η κουραδα το ειπε, ο Μητσοτακης το εκανε
Καποτε η κυρατασια τους ειχε να λιαζονται, ο Μητσοτακης τους εκανε κυριους με σπιτια και επιδοματα
Τον φορο σου μην ξεχασεις να πληρωσεις, τα λαθρο εχουν αναγκες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom