Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (3 μέλη και 25 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.696
Πόντοι
21.395
Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
Ούτε όμως θα ψήφιζα κάποιον που ο μόνος σκοπός και κίνητρο που ασχολείται με την πολιτική είναι η αύξηση της προσωπικής και οικογενειακής περιουσίας και η ικανοποίηση του αρρωστημένου του ναρκισσισμού.
Τουλάχιστον, όλοι οι προηγούμενοι που κυβερνησανε την Ελλάδα από την μεταπολίτευση και μετά, είτε κλέψανε, είτε κάνανε μεγάλα λάθη, προσπάθησαν, έστω και λίγο, να αφήσουν πίσω τους και μία πολιτική υστεροφημία.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ .-

και Εκουαδόρ :rockon:
:wanker:
Έ δεν είμεθα και μανιχαϊστές δά.

Είτε Αντώνης είτε Κάρυ είτε και οι δύο, αρκεί να κάνουν το ψυχικό.... για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
δεν έχω πρόβλημα να ποστάρω σε όλα τα νήματα ,ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟ,
το βίντεο του ψέκα Κούλη με τα ματζούνια :2funny:
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

ω ρε γλέντι με τους πελάτες , τζανετααααάκοοοό φααααάπ :2funny:
:2funny:
Για του λόγου το αληθές, τον Σαουλίνο είχα παραθέσει που κονταροχτυπιόταν ατέρμονα με τον πονηρότατο Μπαρόκα!!! ...αυτόν έστειλα για ύπνο κι απ' ότι φαίνεται με άκουσε!!!
Μου αρέσει στο πού και πού να του μιλάω νουθετίστικα, κατά βάθος είναι καλό παιδί με κάποια σκαλωματάκια.

Αλλά ναί έχουμε τεράστια ανάγκη για το βίντεο Κούλης ερασιτέχνης ομοιοπαθητικός σε όλα τα νήματα!!!
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
όχι δεν μου αρκεί...εδώ δεν σου αρκεί εσένα η θεία από την Νιγηρία...ναι ας δούμε που θα καταλήξει...άλλωστε το ίδιο δεν συμβαίνει και με τον Φραπέ, την Σεμερτζίδου κτλπ?
Αντιλαμβάνεσαι πιστεύω τη διαφορά να ερευνάται ο κάθε Παπαντωνίου, Φραπές κλπ σε σχέση με τον/ην ίδιο/α πρόεδρο ενός κόμματος, πίσω μάλλον δε ενός/μιας προέδρου κόμματος που κατεβαίνει στο στίβο με κυριότερο επιχείρημα τα "καθαρά χέρια" και το ηθικό πλεονέκτημα την ώρα που δεν έχει τίποτα άλλο να παρουσιασει σε σχέση με την πολιτική, τη διοίκηση και τα κοινά.
Δεν υποστηρίζω κανέναν λυσσαλέα...εκτός αν για σένα το λυσσαλέα είναι όταν γράφω ότι δεν έχει πει πολιτικές θέσεις και ότι την έχουν κυκλώσει τα όρνια και τα ψέκια.

Από το να λειτουργεί με γνώμονα τα συμφέροντα 10 ολιγαρχών, 10 πολυεθνικών και της προσωπικής τσέπης και ανάπτυξης
Αυτό ακόμα δεν το ξέρουμε για την ίδια, εσύ θεωρείς πως κατα 99% δε θα το κάνει, κάποιοι άλλοι θεωρούν πως το κάνει ήδη, δημοκρατία έχουμε.
χίλιες φορές καλύτερα να λειτουργεί με κίνητρο την δικαιοσύνη για το παιδί της. Το ότι είναι διαταραγμένη το λες εσύ....φροιντ....πρέπει να ξέρεις πολλά και να έκανες διάγνωση...αν το έλεγες αυτό δημόσια θα είχες θέμα να ξέρεις.
Με συγχωρείς αλλά μετά από αυτό το τραγικό συμβάν στη ζωή της δε χρειάζεται η παραμικρή επιστημονική κατάρτιση για να αντιληφθεί ένας κοινός νους πως σίγουρα η ζωή και η ψυχοσύνθεση της δεν είναι όπως ενός μέσου ανθρώπου και είναι απόλυτα λογικό αυτό.
Δεν θεωρώ κανέναν τρελό...απλά δεν συμφωνώ με επιχειρήματα του κώλου.
Αυτό που όλα τα επιχειρήματα των άλλων είναι "του κώλου" θέλει να το κοιτάξετε κάποιοι λίγο. Ενώ τα δικά σας μοσχομυρίζουν λεβάντα.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.959
Πόντοι
216
Στέφ. Δαμιανίδης στον Focus FM τώρα: Ισχυρίζεται ότι σε συνέντευξή της η Καρυστιανού στον Κουσουλό, παραδέχθηκε ότι δεν πήγε να ψηφίσει στίς δύο τελευταίες εκλογές!!!
Δεν πήγε να ψηφίσει το 2023; Δεν ήθελε να διώξει τον Καραμανλή και τον Μησοτάκη; :think:
Από ΑΠΟΛΙΤΙΚ έγινε ΠΟΛΙΤΙΚ... ;
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.959
Πόντοι
216
Στέφ. Δαμιανίδης στον Focus FM τώρα: Ισχυρίζεται ότι σε συνέντευξή της η Καρυστιανού στον Κουσουλό, παραδέχθηκε ότι δεν πήγε να ψηφίσει στίς δύο τελευταίες εκλογές!!!
Δεν πήγε να ψηφίσει το 2023; Δεν ήθελε να διώξει τον Καραμανλή και τον Μησοτάκη; :think:
Από ΑΠΟΛΙΤΙΚ έγινε ΠΟΛΙΤΙΚ... ;
Δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω!
Το μόνο που βρήκα είναι αυτό:
Εάν το έχει ακούσει κάποιοςας το παραθέσει.
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.329
Κριτικές
13
Like
13.069
Αντιλαμβάνεσαι πιστεύω τη διαφορά να ερευνάται ο κάθε Παπαντωνίου, Φραπές κλπ σε σχέση με τον/ην ίδιο/α πρόεδρο ενός κόμματος, πίσω μάλλον δε ενός/μιας προέδρου κόμματος που κατεβαίνει στο στίβο με κυριότερο επιχείρημα τα "καθαρά χέρια" και το ηθικό πλεονέκτημα την ώρα που δεν έχει τίποτα άλλο να παρουσιασει σε σχέση με την πολιτική, τη διοίκηση και τα κοινά.
Άρα τα σκάνδαλα και η σπατάλη δημοσίου χρήματος και οι μίζες από κρατικοδιαιτα στελέχη της κυβέρνησης είναι πιο αθώες από το να ελεγθει στο άκυρο ένας πρόεδρος ενός νέου κινήματος και χωρίς να έχει υπάρξει αφορμή.
Η νδ πρέπει να ξεχρεώσει πρώτα αυτά που χρωστάει στο δημόσιο αλλά και να χρεωθεί όλη τη σπατάλη δημοσίου χρήματος του παρελθόντος.
Αρκετά ανεχτικαμε τα κυβερνοκαρτελ σας αλλα μεχικο

Με συγχωρείς αλλά μετά από αυτό το τραγικό συμβάν στη ζωή της δε χρειάζεται η παραμικρή επιστημονική κατάρτιση για να αντιληφθεί ένας κοινός νους πως σίγουρα η ζωή και η ψυχοσύνθεση της δεν είναι όπως ενός μέσου ανθρώπου και είναι απόλυτα λογικό αυτό.
Και που το ξέρεις εσύ είσαι ψυχολόγος η ψυχίατρος
Μια χαρά είναι η ψυχοσύνθεση της και θέλει να αλλάξει τη χώρα για ένα καλύτερο αύριο,είναι μια αγωνιστρια και μαχητρια της ζωής,όλοι πρέπει να είμαστε περήφανοι για την κάρυ
Αυτό που όλα τα επιχειρήματα των άλλων είναι "του κώλου" θέλει να το κοιτάξετε κάποιοι λίγο. Ενώ τα δικά σας μοσχομυρίζουν λεβάντα.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω!
Το μόνο που βρήκα είναι αυτό:
Εάν το έχει ακούσει κάποιοςας το παραθέσει.
Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αγαπητέ το να ξεψαχνίζουμε την κάθε λεπτομέρεια γτ αυτή ακριβώς είναι η τακτική των haters, το να κάνουν την τρίχα τριχιά!!

Το πράγμα θα κριθεί από άλλους παράγοντες και σίγουρα πολύ πιο χονδρικά απ' οτι με τη διύλιση της σκνιπός. Και ενόσω βέβαια η προσπάθεια είναι να μαθαίνουμε να μην καταπίνουμε την τριχιά(=κάμηλος/κάμιλος, βλ. λινκ παρακάτω)


Σε κάθε περίπτωση και να μην ψήφισε δεν τρέχει κάστανο.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.932
Πόντοι
9.931
εάν από το Μάτι για να μην πούμε από πιό παλιά ,
η κοινωνία έδειχνε την ευαισθησία που έχει τώρα η Καρυστιανού ( ούτε αυτή ταρακουνήθηκε τότε ,προς τιμήν της το έχει παραδεχθεί ),
δεν θα είχαν συμβεί τα Τέμπη

Το μακριά απ'το πάτο μας και όπου θέλει ας μπεί δεν διασφαλίζει την "παρθενιά" κανενός :2funny:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.932
Πόντοι
9.931
η σήψη φαίνεται από αυτά που διαβάζουμε για τη Καλλιθέα , μια χώρα έρμαιο της κάθε συμμορίας
με 60000 αστυνόμους ενώ όλη η αττική βρωμοκοπάει χασίσι
Από αυτά τα ρεμάλια λοιπόν που αδυνατούν να κάνουν καλά τα 15χρονα (ή δεν θέλουν...),
περιμένουμε "σωτηρία" :2funny:
καρφάκι δεν τους καίγεται αν η χώρα πάει κατά διαόλου αρκεί να έχουν τα ταμεία και να ικανοποιούν την φιλαρέσκεια τους
πως είναι σπουδαίοι
επειδή εξαπατούν τον κοσμάκη
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.535
Πόντοι
3.556
όχι...απλά τονίζω....ότι και να κάνει

η απάντηση σας θα είναι πάντα μητσοτάκης
μεταξύ Καρυστιανού και Μητσοτάκη , ναι σαφώς Μητσοτάκη.
Αμα θέλεις εξήγηση , να σου την δώσω.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.932
Πόντοι
9.931
έδεσε το νερατζάκι :tooth:

σκουπίδι.png
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Πολύ καλό δείγμα λόγου η κυρία Γρατσία, ήρεμη, με αυτοπεποίθηση, γλυκύτατη,μειλίχια, απαντήσεις to the point χωρίς υπερβάλλοντα συναισθηματισμό.

Το ζήτημα είναι ότι αυτό που ορθώς θέλουν να κάνουν χρειάζεται χρόνο, ωστόσο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θεωρώ ότι έναν θετικό ρόλο θα τον παίξουν. Είναι θέμα ζυγαριάς που έχει γείρει υπερβολικά προς μια μεριά τύπου μονά ζυγά δικά μας, αλλά και θέμα νιηματοδότησης μιας διόλου ευκαταφρόνητης αλληλουχίας γεγονότων.

Πολλά τα ρίσκα φυσικά π.χ. να πάει στο ότι νάναι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.932
Πόντοι
9.931
Πολύ καλό δείγμα λόγου η κυρία Γρατσία, ήρεμη, με αυτοπεποίθηση, γλυκύτατη,μειλίχια, απαντήσεις to the point χωρίς υπερβάλλοντα συναισθηματισμό.

Το ζήτημα είναι ότι αυτό που ορθώς θέλουν να κάνουν χρειάζεται χρόνο, ωστόσο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θεωρώ ότι έναν θετικό ρόλο θα τον παίξουν. Είναι θέμα ζυγαριάς που έχει γείρει υπερβολικά προς μια μεριά τύπου μονά ζυγά δικά μας, αλλά και θέμα νιηματοδότησης μιας διόλου ευκαταφρόνητης αλληλουχίας γεγονότων.

Πολλά τα ρίσκα φυσικά π.χ. να πάει στο ότι νάναι.
συγκριτικά με τα αμόρφωτα σούργελα που κυκλοφορούν σε πασοκογαλαζαίους είναι κόσμημα η Γρατσία

Πόση ώρα μίλαγε στο κινητό χωρίς να διαβάζει κείμενο και με τον παπάρα να την διακόπτει συνέχεια
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.156
Like
5.588
Πόντοι
2.356
Δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω!
Το μόνο που βρήκα είναι αυτό:
Εάν το έχει ακούσει κάποιοςας το παραθέσει.
Γράφε :coffee:.....
Εμφανίστηκε το κόμμα του Τσίπα και εμφανίζει μια κάποια δυναμική.....
Αν, ΑΝ, καταφέρει μέχρι τις εκλογές να φτιάξει ένα κόμμα που θα αρχίζει και θα τελειώνει σε ένα μόνο πρόσωπο (ή αλλιώς θα είναι αρχηγοκεντρικό) έχει ελπίδες (ο Τσίπρας) να αντιπαρατεθεί με τον Μητσοτάκη.
Για την ώρα δείχνει να προσέχει ποιους βάζει μέσα στο νέο κόμμα αλλά κάποιοι δεν βουλώνουν το γαμήδι που ονομάζουν στόμα και κάνουν δηλώσεις οπότε φαίνεται να πηγαίνει για σφύριζα νάμπερ του.........:headbang::headbang::headbang::2funny::2funny::2funny:
Εάν λοιπόν μέχρι τις εκλογές ο Τσίπρας τα καταφέρει η Καρυστιανού δεν χρειάζεται και θα πάει άπατη, ούτε Βουλή δε βλέπει.
Εάν όμως έχουμε την επανάληψη του Συρφετού Ριζοσπαστικής Αριστεράς ίσως και να καταφέρει να πάρει (η Καρυστιανού) τα ποσοστά της Νίκης.
Ίσως.........:coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee::coffee:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.164
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Τους χαλάει όμως τη μανέστρα η κυρία Καρυστιανού, τέτοια δυσπεψία πια... αυτά είναι άμα συνηθίζει κανείς να καταπίνει κληματόβεργες για μακαρόνια , μετά γίνεται υπερευαίσθητος κι όλα τον πειράζουν :sad2:

Δευτερευόντως το ίδιο με τον κυρ Αντουάν, κι εκεί οι ίδιες φλύκταινες, εκεί μάλιστα συχνά πυκνά κάποιοι αναθυμιούνται και τίς δοξασμένες/αδόξαστες εποχές που μεγαλούργησαν ως "αντιμνημονιακοί":springsmile:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom