κωλο-γερος
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 7 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 35.102
- Κριτικές
- 36
- Like
- 45.696
- Πόντοι
- 21.395
Ούτε όμως θα ψήφιζα κάποιον που ο μόνος σκοπός και κίνητρο που ασχολείται με την πολιτική είναι η αύξηση της προσωπικής και οικογενειακής περιουσίας και η ικανοποίηση του αρρωστημένου του ναρκισσισμού.Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο ότι παρουσιάζει ένα πληρες πρόγραμμα, μετρημένο μέχρι δεκάρας και με σαφείς και ορισμένες θέσεις, θα ψήφιζες έναν επιστήμονα που πιστεύει σε ολιστική ιατρική, κβαντική ιατρική και ομοιοπαθητική;
Τουλάχιστον, όλοι οι προηγούμενοι που κυβερνησανε την Ελλάδα από την μεταπολίτευση και μετά, είτε κλέψανε, είτε κάνανε μεγάλα λάθη, προσπάθησαν, έστω και λίγο, να αφήσουν πίσω τους και μία πολιτική υστεροφημία.




.....

