Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 126K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 43 άτομα (7 μέλη και 36 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
Εγώ είμαι αριστερός και το έχω αποδείξει εδώ μέσα
Εσύ τα μασάς...
Τι θα ψηφίσεις στις εκλογές έχεις τα κότσια να πεις?
Αν εισαι γνησιος αριστερος απεδειξε το φιλοξενοντας μπαγκλα στο σπιτι σου
οχι οπως οι γιαλατζι αριστεροι της νδ που τους δινουν σπιτια με τα λεφτα του φορολογουμενου
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.311
Κριτικές
13
Like
13.055
Δεν σε βλέπω να το στηρίζεις...
Πιστεύεις ότι ο κουτσουμπας με τα ζειμπεκικα και τη ρητορική του 70 θα μπορέσει να κυβερνήσει
Ούτε που ακούγεται στα κουλοκαναλα
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.336
Like
14.532
Πόντοι
3.556
Ναι καλά εντάξει...αλλά δεν θα θέσεις εσύ τους όρους όπως σε βολεύει.

Κάρυ :

1. Είναι άπειρη
2. Την περιτριγυρίζουν όρνια
3. Δεν είναι καλή ρήτορας

Κυριάκος

1. 'Εχει επενδύσει στην ψηφιακή μεταρρύθμιση
2. Έχει μειώσει τον φόρο στα μερίσματα και την προκαταβολή φόρου
3. Δεν είναι τελείως τρόμπας (όχι ο ίδιος το επιτελείο του) στα εθνικά θέματα
4. Δεν είναι ΚΚΕ :confused:
5. Δεν δεν βρίσκω κάτι άλλο.


Μερικά κακά του μητσοτάκη που η κάρυ δεν τα βλέπει ούτε με κιάλια


1. ΟΠΕΚΕΠΕ
2. Παρακολουθήσεις μέχρι και στελεχών των ενόπλων δυνάμεων
3. Καμία εμπιστοσύνη του κόσμου στην δικαιοσύνη
4. Εκατοντάδες ΔΙΣ σε απευθείας αναθέσεις
5. Θάνατος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Έχει και άλλα αλλά ας πούμε αυτά
Κάρυστιανου
1. Δεν πήρε τον Φαραντούρη (κράτησε οτι ενεργός πολιτικός δεν έχει θέση)
2. Βγήκε μπροστά για τα Τέμπη (στην αρχή καλά το πήγε, μετά .....)
3. Δεν είναι τοξική

1. Δεν έχει πρόγραμμα
2. Δεν έχει στελέχη και επικοινωνία
3. Χρησιμοποιεί την δίκη

Μητσοτάκης
1. Δεν έλεγξε τους πυρήνες ατασθαλιών / σκανδάλων
2. Δεν έχει αντιμετωπίσει την ακρίβεια
3. Δεν φορολόγησε Τράπεζες και τις άφησε μόνο στην προσφορά ποσών αντί φόρων
4. Άργησε να ασχοληθεί με ΕΣΥ (μόνο τα 2 τελευταία χρόνια)
5. Ασχολήθκε πολυ με ΛΟΑΤΚΙ

1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις


Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Δεν σε βλέπω να το στηρίζεις...
Πιστεύεις ότι ο κουτσουμπας με τα ζειμπεκικα και τη ρητορική του 70 θα μπορέσει να κυβερνήσει
Ούτε που ακούγεται στα κουλοκαναλα
μη μιλάς
 

tweenpeaks

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2026
Μηνύματα
366
Like
500
Πόντοι
81
Κάρυστιανου
1. Δεν πήρε τον Φαραντούρη (κράτησε οτι ενεργός πολιτικός δεν έχει θέση)
2. Βγήκε μπροστά για τα Τέμπη (στην αρχή καλά το πήγε, μετά .....)
3. Δεν είναι τοξική

1. Δεν έχει πρόγραμμα
2. Δεν έχει στελέχη και επικοινωνία
3. Χρησιμοποιεί την δίκη

Μητσοτάκης
1. Δεν έλεγξε τους πυρήνες ατασθαλιών / σκανδάλων
2. Δεν έχει αντιμετωπίσει την ακρίβεια
3. Δεν φορολόγησε Τράπεζες και τις άφησε μόνο στην προσφορά ποσών αντί φόρων
4. Άργησε να ασχοληθεί με ΕΣΥ (μόνο τα 2 τελευταία χρόνια)
5. Ασχολήθκε πολυ με ΛΟΑΤΚΙ

1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις


Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
Γιατι ο Μητσοτακης μας εφερε στον πατο της ΕΕ
Δες οικονομικους δεικτες
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.311
Κριτικές
13
Like
13.055
Αν εισαι γνησιος αριστερος απεδειξε το φιλοξενοντας μπαγκλα στο σπιτι σου
οχι οπως οι γιαλατζι αριστεροι της νδ που τους δινουν σπιτια με τα λεφτα του φορολογουμενου
Στο σπίτι μου δεν θα φιλοξενούσα ούτε Έλληνα ούτε πάκιστανο ούτε κανέναν.
Η χώρα όμως δεν είναι ιδιοκτησία κανενός
Αυτή τη στιγμή η χώρα έχει δημογραφικό πρόβλημα και παιδιά κανεις δεν κάνει.
Θέλουμε εργατικό δυναμικό και να προσελκύσουμε επενδύσεις μπας και πάρει μπρος η οικονομία
Αγρότες δεν βρίσκουν εργάτες και μειώνεται η παραγωγή στην εστίαση στα τουριστικά φέρνουν αναγκαστικά εποχικούς για να καλυφθούν οι θέσεις.
Επίσης μη νομίζετε ότι ο Πακιστανός ο μπαγκλαντεσιανος ονειρεύετε την Ελλάδα να έρθει ως γη της επαγγελίας.
Αυτοί θέλουν να πάνε Γερμανία Σκανδιναβία Αγγλία ακόμα και Αμερική Καναδά.
Απλά η Ελλάδα είναι η είσοδος από τη μέση ανατολή προς την Ευρώπη και αναγκαστικά μένουν κάποιοι εδώ μιας και κολλάνε οι διαδικασίες.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Κάρυστιανου
1. Δεν πήρε τον Φαραντούρη (κράτησε οτι ενεργός πολιτικός δεν έχει θέση)
2. Βγήκε μπροστά για τα Τέμπη (στην αρχή καλά το πήγε, μετά .....)
3. Δεν είναι τοξική

1. Δεν έχει πρόγραμμα
2. Δεν έχει στελέχη και επικοινωνία
3. Χρησιμοποιεί την δίκη

Μητσοτάκης
1. Δεν έλεγξε τους πυρήνες ατασθαλιών / σκανδάλων
2. Δεν έχει αντιμετωπίσει την ακρίβεια
3. Δεν φορολόγησε Τράπεζες και τις άφησε μόνο στην προσφορά ποσών αντί φόρων
4. Άργησε να ασχοληθεί με ΕΣΥ (μόνο τα 2 τελευταία χρόνια)
5. Ασχολήθκε πολυ με ΛΟΑΤΚΙ

1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις


Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
Γιατί?

Θα στο θέσω έτσι..αν και προσπαθείς να το παρουσιάσεις πιο καλό από ότι είναι...

Όταν ένας ΠΘ δεν ενδιαφέρεται για την διαφθορά στο κόμμα του (1)

όταν δεν αντιμετωπίζει το βασικότερο πρόβλημα των πολιτών...την αξιοπρεπή διαβίωση (2)

όταν παραδίδει την χώρα στα καρτελ (τράπεζες, σούπερ, ενέργεια) δηλαδή τα πιο βασικά αγαθά της κοινωνίας (3)

δεν χρειάζεται καν να μπω στο (4)....ότι γράφεις για την καρυστιανού είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ

καθώς αυτά που ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ είναι η συστηματική εξαθλίωση των πολλών...και ρωτάς γιατί να πας στην Κάρυ???

Άσε που αυτό με τη ανάπτυξη της οικονομίας αναιρείται από τα (1),(2),(3) που παραδέχτηκες. Ανάπτυξη των δεικτών εννοείς...που το κεφάλαιο μαζεύεται στο top1%.


Θες να μας πεις αν του δώσουμε άλλες 2 τετραετίες...με αυτό το βιολί...τι προσμένει ο μέσος ανθρωπάκος????? γιατί ο ολιγάρχης ξέρουμε τι προσμένει.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.314
Like
1.955
Πόντοι
216
Μητσοτάκης

1. Μείωση Φοροδιαφυγής και gov
2. Καλή εξωτ πολιτική και κύρος χώρας
3. Αναβάθμιση Αμυνας
4. Ανάπτυξη οικονομίας (συλλογικές, μειώσεις φόρων και ΕΝΦΙΑ , Αύξηση κατώτατου )
5. Ιδ Πανεπιστήμια και καταλήψεις


Άρα γιατί να πάω στην Καρυστιανού???
1. Φορομπήχτες και αφαίμαξη του Έλληνα. 5% φορολογία μερισμάτων, αναβολή φόρου Τραπεζών, 22+% φορολογία φυσικών προσώπων
2. Γεροσκυφτούλης, Κάσος, σφαλιάρες από Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους, Λίβυους, ούτε για φτύσιμο δεν τον έχει ο Τράμπ, παρά μονο να εκτελεί τα επιχειρηματικά σχέδια που του επιβάλλει η γκιλφομπουζουξού.
3. Διάλυση των Ε.Δ. με αθρόες παραιτήσεις, και αγορά πανάκριβων πλατφορμών, που προσπορίζουν άπειρη μίζα, αλλά γίνονται παρανάλωμα στα πάμφθηνα ντρόουν
4. Εδώ γελάμε. Οι μικρομεσαίοι κλείνουν ο ένας μετά τόν άλλο.
5. Άλλη μία περίπτωση που έκανε το Σύνταγμα κωλόχαρτο...
 
Τελευταία τροποποίηση:

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
οι εποχές που έπιανα τέτοιες συζητήσεις μαζί σου έχουν περάσει σόρρυ

αν θες για καμιά τρολιά δεν έχω θέμα
Kλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.889
Like
29.963
Πόντοι
6.256
Kλασσικα όταν σοβαρεύει η συζήτηση όλοι εσείς οι μητσοτακηγαμιεσαι κάνετε στην άκρη και το γυρνάτε στην τρολια, σύνηθες φαινόμενο. Συνέχισε λοιπόν να τρολαρεις.
Εντάξει
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom