Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.905
- Like
- 29.972
- Πόντοι
- 6.256
ο ζαν είναι φύραφυρα εισαι
ο ζαν είναι φύραφυρα εισαι
αυτος ειναι ο Εμπολα των ανθρωπωνο ζαν είναι φύρα
ναι, υπάρχει πρόβλημα.Είμαστε αξιολύπητοι (εσύ και γώ)! Προσπαθούμε να κάνουμε πολιτική συζήτηση με τήν "κασέτα" των ΑΝΤΙΦΑ!
κάποια μέρα όμως θα χρησιμποιήσουν το dna του για να βομβαρδίσουν και να καταστρέψουν κάποιον εξωγήινο άγνωστο ιόαυτος ειναι ο Εμπολα των ανθρωπων
το DNA toy einai 99%pthikoy kai 1% anthriopinoκάποια μέρα όμως θα χρησιμποιήσουν το dna του για να βομβαρδίσουν και να καταστρέψουν κάποιον εξωγήινο άγνωστο ιό
θα μας σώσει όλους
λάθος το dna του είναι 98% αμοιβάδα 1% ανθρπωπινο και 1% άγνωστο υλικό μάλλον υβρίδιοτο DNA toy einai 99%pthikoy kai 1% anthriopino
ναι μεταλλαγμενοςλάθος το dna του είναι 98% αμοιβάδα 1% ανθρπωπινο και 1% άγνωστο υλικό μάλλον υβρίδιο
optimus prime όμως η γκόμενα τουναι μεταλλαγμενος

optimus prime όμως η γκόμενα του![]()
Ποιος εχει εμπολα για να του δωσω σντισωματα?αυτος ειναι ο Εμπολα των ανθρωπων
η πλάκα είναι που ο αγαθούλης βιτάμ ο οποίος κατά βάθος είναι βασανισμένη ψυχούλα

ο Σαλαμουνας ειναι σαν τον ιο στους υπολογιστες το μονο αγαθο ειναι η σουφρα τουη πλάκα είναι που ο αγαθούλης βιτάμ ο οποίος κατά βάθος είναι βασανισμένη ψυχούλα
γλείφει κ προσπαθεί να κάνει κολεγιά με τον αλβανό, λες και δεν ξέρει τι μπαμπέσης φούστης εστί ο π-ουτσεκάς![]()

είχε κάποιες ανησυχίες-αναζητήσεις σαν αριστερούλης και το δοκίμασεο Σαλαμουνας ειναι σαν τον ιο στους υπολογιστες το μονο αγαθο ειναι η σουφρα του![]()
Lacoste φοράει η χοντρή αριστεράτζα?ψιλοδουλεύω υπερναυάγια (σα να κλέβω εκκλησία) που όλη μέρα είναι στο μπου
κ με κατεβατά κρετινισμού κλαίγονται για επιδόματα,σπίτια ,πείνα,μπάτσους και φασίστες
πάρτα τα λελλούδια της συμπερίληψης κ του δικαιωματισμού,ουά ουά
![]()
εκείνη την ημέρα έφαγαν τα γιαούρτια και τα αυγά με το κιλό και έφυγαν τρέχοντας αυτοί οι 2Lacoste φοράει η χοντρή αριστεράτζα?
την άλλη την μεγαλοδεσποινίδα δίπλα πως την κόβεις ?Lacoste φοράει η χοντρή αριστεράτζα?
γλείφει κ προσπαθεί να κάνει κολεγιά με τον αλβανό, λες και δεν ξέρει τι μπαμπέσης φούστης εστί ο π-ουτσεκάς
τι προσοχή αναζητώ ρε κόπανε ? από σένα ?τι σε στεναχώρησε από αυτά που έγραψα...έλα πες μας...μούτρωσες επειδή έγραψα κακά για τους παιδικούς σου ήρωες?
ζητάς προσοχή από το πρωί...ορίστε τώρα για λίγο την έχεις...άντε πες μας τι σε απασχολεί![]()


Για το καλό μας,την άλλη την μεγαλοδεσποινίδα δίπλα πως την κόβεις ?
αυτοί οι ερμαφρόδιτοι τύποι υπέγραψαν για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας
και πρωτοστατούν στην λαθρολαγνεία-εποικισμό και την woke ατζέντα