Νέα

Κόμμα Καρυστιανού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 26 άτομα (4 μέλη και 22 επισκέπτες)

Ψηφίζετε Καρυστιανου?

  • Ναι

    Ψήφοι: 192 45,9%
  • Οχι

    Ψήφοι: 226 54,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    418

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Αυτό τους λέω αλλά που μυαλό οι θερμοκεφαλοι ακροδεξιοί
Και όταν θα αρχίσουν οι πρώτες οι βόμβες να σκάνε να βλέπουν διαμελισμενα πτώματα και καμμένα και να ξέρουν οτι ανά πάσα στιγμή που είναι στη πρώτη και στη 2η γραμμή πυρός οι πιθανότητες να ζήσουν είναι 50 50 εκεί να δεις πως θα τσιρίζουν σαν κοριτσακια και τα κακουλια και τα τσισακια πως θα φεύγουν
Νομίζουν ότι ο πόλεμος είναι βίντεογκειμ
ούτε η τουρκία έχει λεφτά για πόλεμο και είναι και στο ΝΑΤΟ και θέλει και ευρωπαική ένωση.

αν πραγματικά μια μέρα έρθει χαρτί για επιστράτευση και την ίδια ώρα στα σύνορα γίνονται πραγματικά θερμά επεισόδια

θα δεις πως φτάνει το σκατό στην κάλτσα σε 30 δευτερόλεπτα...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Η 'αποψη άμα δεν είναι σωστή, δεν είναι τεκμηριωμένη και συγκροτημένη δεν είναι άποψη.
Και άποψη δεν έχει. Δεν έχει γιατί δεν έχει πει κάτι εκτός απο αοριστίες
Το οτι πουλάνε και άλλοι παπάντζες, δεν την δικαιώνει , αλλά την κάνει μια με τους άλλους δηλ. συστημικη .
Το να σηκώσεις ή αν σηκώνεις κεφάλι στους Τούρκους είναι μια κουβέντα. Δεν μας λέει όμως τι θα κάνει. Το να λέει θα σηκώσω κεφάλι , δεν λέει κάτι. Και ο Σαμαράς και ο Τσίπρας, έσκιζαν μνημόνια. Κομματάκια χαρτιού δεν έχω δει ακόμα.


Για να κλείνω, άποψη δεν έχει. Αποψη είναι να πει κάτι τεκμηριωμένο. Να κάνω ψυχανάλυση στους Τούρκους δεν είναι άποψη.
Εχεις ακούσει πουθενά την άποψη της???
ναι έχει εκφράσει άποψη να καταργηθεί η βουλευτική και υπουργική ασυλία

έχει εκφράσει και απόψεις μαλακίες...αλλά κάτι έχει πει...όταν εκφράσει πιο αναλυτικές απόψεις θα τις κρίνω

αλλά όχι ότι δεν έχει άποψη...άποψη δεν έχει το ΠΑΣΟΚ που για όλα έχει την ίδια απάντηση.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
πισωστηρίζω αναρχοαριστε-ρούληδες αντίφα διαιωματιστούληδες κοπελίτσες :coffee:

1000025789.jpg
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Ερώτηση ή νδ τι κάνει με τους Τούρκους ?
Η θέση του πασοκ ποια είναι με τους Τούρκους?
Έχετε βάλει στο στόχαστρο ένα κόμμα και κοιτάτε να το πυροβόλησετε από παντού Κοιτάτε να τους ρίξετε σε παγίδα και μετά να ανακυκλώνεται την είδηση ή καρυστινου είπε αυτο και να γίνετε πρώτο θέμα για να χάσει τη στήριξη του κόσμου
Ότι τον τριπρα δε το πυροβολούν πολλά με υποψιάζουν και ας ελπίσουμε ο Τσίπρας να μην τα βρήκε με το συστημικο λομπι,αυτό θα δείξει στη πορεία πως θα πάει.
Απλά το τι κάνει η ΝΔ ή ο ΣΥΡΙΖΑ με τους τούρκους δεν είναι απάντηση στον αν έχει άποψη η Κάρυ.
Και σκατά τελείως να τα κάνουν , η άποψη του σωστού κατά κάρυ ποιά είναι????
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
ναι έχει εκφράσει άποψη να καταργηθεί η βουλευτική και υπουργική ασυλία

έχει εκφράσει και απόψεις μαλακίες...αλλά κάτι έχει πει...όταν εκφράσει πιο αναλυτικές απόψεις θα τις κρίνω

αλλά όχι ότι δεν έχει άποψη...άποψη δεν έχει το ΠΑΣΟΚ που για όλα έχει την ίδια απάντηση.
Να καταργηθεί η ασυλία το έχει πει η Ντόρα απο την εποχή που ένας βουλευτής είχε ένα τροχαίο στο Παγκράτι και δεν μπόρεσε η αστυνομία να κάνει κάτι λόγω ασυλίας. Περίου 199? ήταν.. Ούτε το όνομα του βουλευτή θυμάμαι.
Αυτο δεν είναι άποψη. Αυτά είναι φρου φρού.
Όταν λέμε άποψη εννούμε το πως θα γίνει κάτι ...
Άποψη για το ΕΣΥ έχει πει??? ΟΧΙ ..
Άποψη για την παιδεία έχει?? ΟΧΙ
Αποψη για την άμυνα έχει?? ΟΧΙ

Εγω τουλάχιστον δεν άκουσα. Δεν είναι άποψη η ψυχανάλυση και η ατζέντα που έχει πει... '
Ψάχνω για άποψη συγκεκριμένη......
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
ο άλλος ο καημένος προσπαθεί απεγνωσμένα εδώ και 2 ώρες να αποσπάσει κάποια αντίδραση για να μπορέσει να εμπλακεί στις αγαπημένες του συζητήσεις για πούστηδες και αλβανούς και τέτοια

ρετάλι :tooth::tooth::tooth:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
κρακ το αναρχομαλακιστήρι της συμπερίληψης από το Μπεράτι :2funny:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Να καταργηθεί η ασυλία το έχει πει η Ντόρα απο την εποχή που ένας βουλευτής είχε ένα τροχαίο στο Παγκράτι και δεν μπόρεσε η αστυνομία να κάνει κάτι λόγω ασυλίας. Περίου 199? ήταν.. Ούτε το όνομα του βουλευτή θυμάμαι.
Αυτο δεν είναι άποψη. Αυτά είναι φρου φρού.
Όταν λέμε άποψη εννούμε το πως θα γίνει κάτι ...
Άποψη για το ΕΣΥ έχει πει??? ΟΧΙ ..
Άποψη για την παιδεία έχει?? ΟΧΙ
Αποψη για την άμυνα έχει?? ΟΧΙ

Εγω τουλάχιστον δεν άκουσα. Δεν είναι άποψη η ψυχανάλυση και η ατζέντα που έχει πει... '
Ψάχνω για άποψη συγκεκριμένη......
Σύμφωνοι...και η ΝΔ τα τελευταία 10 χρόνια σχεδόν που κυβερνά έχει αυτοδυναμία ε? έχει θέσει θέμα για την βουλευτική ασυλία? όχι το κρατάει για τις τελευταίες μέρες των εκλογών. Οπότε παπάτζα....και αν δεν υπήρχαν τα τέμπη δεν θα το είχε θέσει ποτέ.

Φρου φρου είναι επειδή η ΝΔ το κάνει φρου φρου.

Γιατί έχει άποψη η ΝΔ για το ΕΣΥ???? ποια είναι?

Έχει άποψη για την παιδεία????

Για την άμυνα κανένας δεν έχει...ότι πει η πρεσβεία είναι.
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Εγώ αν ήμουν σύμβουλος της θα της έλεγα σε ερωτήσεις παγίδα να δίνει γενικές απαντήσεις και αοριστες ώστε να μην βρίσκουν τροφή για διαπόμπευση.
Πχ με τους Τούρκους
Θα πει ναι μεν πρώτα τα συμφέροντα της χώρας μας και θα διεκδικήσουμε αυτο που μας ανήκει βάση του διεθνές δικαίου αλλά και συμμάχων εταίρων κρατών για να βρούμε μια λύση στα ζητήματα που η άχρηστη νδ ακόμα δεν τα έχει λύσει και εκεί ακριβώς θα έριχνα αντιπολιτευτικη γραμμή ότι η νδ έχει κρυφή ατζέντα για παράδοση θαλάσσιων χωρικών υδατων προς την Τουρκία. Εμείς αυτό δεν το επιτρέπουμε και δεν θα το κάνουμε.....
Αερολογίες. Ξεκινώ απο το τελευταίο. "παράδοση θαλάσσιων χωρικών υδατων προς την Τουρκία. Εμείς αυτό δεν το επιτρέπουμε και δεν θα το κάνουμε.....". Πες μου ένα κόμμα απο την Χρυση Αυγή μέχρι τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ , που να μην λέει το ίδιο .

Το τι και αν η ΝΔ δεν έχει λύσει κάτι , να μας το πει. Αλλά να μας πει και πως λύνεται.... Στην ζωή δεν λύνονται όλα!!!!!!!!!!!!
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.319
Like
1.958
Πόντοι
216
Να σου πω, που καταπατούν οι Τούρκοι τα ελληνικά εδάφη?
Πηραν κανένα νησί?.
Μη μου πεις για τους κυπριους αυτα να τα βρουν μετάξι τους
Στη θάλασσα δεν υπάρχουν σύνορα εδώ υπάρχουν διεθνή νερά και θάλασσες εκεί μπορούμε να βρούμε κοινή γραμμη
Η Τουρκική κυριαρχία περιορίζεται στα 3 ναυτικά μίλια από τις ακτές της, σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάνης. Η Ίμβρος και η Τένεδος αυτοδιοικούμενες. Πέραν αυτού τον πούλο.
Η Κύπρος τι είναι ρε βούρλο; "Μακεδόνες"; :jerking:
Να σε πάρω γιά δικηγόρο, ρε τσόγλανε, να με καταστρέψεις...
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Σύμφωνοι...και η ΝΔ τα τελευταία 10 χρόνια σχεδόν που κυβερνά έχει αυτοδυναμία ε? έχει θέσει θέμα για την βουλευτική ασυλία? όχι το κρατάει για τις τελευταίες μέρες των εκλογών. Οπότε παπάτζα....και αν δεν υπήρχαν τα τέμπη δεν θα το είχε θέσει ποτέ.

Φρου φρου είναι επειδή η ΝΔ το κάνει φρου φρου.

Γιατί έχει άποψη η ΝΔ για το ΕΣΥ???? ποια είναι?

Έχει άποψη για την παιδεία????

Για την άμυνα κανένας δεν έχει...ότι πει η πρεσβεία είναι.
Εχεις εμπάθεια με την ΝΔ. Το τι δεν έχει η ΝΔ , δεν της δίνει δικαιολογία να μην έχει εκείνη. Απλά γίνεται μια απο τα ίδια, πράγμα που λέει οτι είναι διαφορετική.
Αλήθεια, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ κλπ έχουν άποψη?? (γιατί δεν τους αναφέρεις). Διότι αν έχουν, ωραία, υπάρχουν προτάσεις. Η Κάρυ τι λέει??
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Εχεις εμπάθεια με την ΝΔ. Το τι δεν έχει η ΝΔ , δεν της δίνει δικαιολογία να μην έχει εκείνη. Απλά γίνεται μια απο τα ίδια, πράγμα που λέει οτι είναι διαφορετική.
Αλήθεια, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ κλπ έχουν άποψη?? (γιατί δεν τους αναφέρεις). Διότι αν έχουν, ωραία, υπάρχουν προτάσεις. Η Κάρυ τι λέει??
Συγνώμη αγνοείς αυτά που γράφω δεν τα διαβάζεις?

Πριν 1 παράθεση δεν έγραψα ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία άποψη απαντάει στα πάντα με το ίδιο πράγμα?
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.867
Κριτικές
2
Like
33.926
Πόντοι
9.931
αναρχόβλακα αλβανέ αν είσαι όλη μέρα κάθε μέρα στο μπου και δεν δουλεύεις ,
δεν σου φτάνουν τα επιδόματα ούτε πρόκειται να ξεφύγεις ποτέ από το νοίκι στην ΕΛΛΑΔΑ
Δούλεψε αντί να χτυπάς 24ωρο στο σάιτ και να πρήζεις παπάρια με τις παπαριές που σου έμαθαν στη μπαφοκατάληψη :wanker::2funny:
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
Συγνώμη αγνοείς αυτά που γράφω δεν τα διαβάζεις?

Πριν 1 παράθεση δεν έγραψα ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία άποψη απαντάει στα πάντα με το ίδιο πράγμα?
Ναι , το έχεις πει. Αλλά συνέχεια γράφεις για ΝΔ και αραιά και που για τους άλλους. Γιατί δεν βάζεις πάντα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Τσίπρα ???

Απο εκεί και πέρα, οτι η απάντηση σου στις επικρίσεις για την Κάρυ, είναι το τι κάνουν οι άλλοι, (συμψηφισμος) δεν είναι σωστός. Αποψη έχει , ώστε να την κρίνουμε??
Μετά θα δούμε το συγκριτικό!!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Ναι , το έχεις πει. Αλλά συνέχεια γράφεις για ΝΔ και αραιά και που για τους άλλους. Γιατί δεν βάζεις πάντα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-Τσίπρα ???

Απο εκεί και πέρα, οτι η απάντηση σου στις επικρίσεις για την Κάρυ, είναι το τι κάνουν οι άλλοι, (συμψηφισμος) δεν είναι σωστός. Αποψη έχει , ώστε να την κρίνουμε??
Μετά θα δούμε το συγκριτικό!!!!
η ΝΔ δεν κυβερνά? από αυτήν δεν περνάνε όλα?

αυτή δεν είναι η πιο "σοβαρή" πρόταση διακυβέρνησης? για αυτήν θα μιλάω περισσότερο...από αυτήν περιμένω προτάσεις..από ποιον θες να περιμένω??? από τον νατσιό??

τώρα σοβαρή ερώτηση είναι αυτή?

Είπα....(σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό) ότι έχει απόψεις...λάθος σωστές αλλά φαίνεται να έχει...δεν είναι κόμμα του καναπέ όπως ο νατσιός και το ΚΚΕ.

Όταν εκφράσει συνολική άποψη και προτείνει λύση για κάτι τότε θα την κρίνω πάνω σε αυτό.

Απλά λέω...για να έχουμε μια κοινή βάση....

και ο ίδιος ο υπουργός της 8ετούς κυβέρνησης...στα πραγματικά ζητήματα δεν έχει απαντήσεις...δεν δίνει λύσεις...με παπάτζες απαντάει.

Τι άλλο να πω?
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.341
Like
14.533
Πόντοι
3.556
η ΝΔ δεν κυβερνά? από αυτήν δεν περνάνε όλα?

αυτή δεν είναι η πιο "σοβαρή" πρόταση διακυβέρνησης? για αυτήν θα μιλάω περισσότερο...από αυτήν περιμένω προτάσεις..από ποιον θες να περιμένω??? από τον νατσιό??

τώρα σοβαρή ερώτηση είναι αυτή?

Είπα....(σε περίπτωση που δεν έγινε κατανοητό) ότι έχει απόψεις...λάθος σωστές αλλά φαίνεται να έχει...δεν είναι κόμμα του καναπέ όπως ο νατσιός και το ΚΚΕ.

Όταν εκφράσει συνολική άποψη και προτείνει λύση για κάτι τότε θα την κρίνω πάνω σε αυτό.

Απλά λέω...για να έχουμε μια κοινή βάση....

και ο ίδιος ο υπουργός της 8ετούς κυβέρνησης...στα πραγματικά ζητήματα δεν έχει απαντήσεις...δεν δίνει λύσεις...με παπάτζες απαντάει.

Τι άλλο να πω?
Α μπράβο . Φάνηκες.
Λοιπόν η ΝΔ απέρχεται , άρα απολογείται για τα πεπραγμένα και λέει πως θα συνεχίσει.
Όλοι οι άλλοι προτείνουν.
Άρα για να συγκρίνεις, γιατί αυτό κάνεις συνέχεια, θα πρέπει να έχεις 2 προτάσεις και να τις συγκρίνεις.
Η Κάρυ δεν έχει προτείνει τίποτα απολύτως. Δεν είναι λογική το ανακοινώνω κόμμα και κάποτε θα προτείνω. Αυτά είναι παπάντζες .... Πρώτα έχεις θέσεις και μετά κάνεις κόμμα.
Απο που πκροκύπτει οτι δεν είναι κόμμα του καναπέ??? (όπως λες)...
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.905
Like
29.971
Πόντοι
6.256
Α μπράβο . Φάνηκες.
Λοιπόν η ΝΔ απέρχεται , άρα απολογείται για τα πεπραγμένα και λέει πως θα συνεχίσει.
Όλοι οι άλλοι προτείνουν.
Άρα για να συγκρίνεις, γιατί αυτό κάνεις συνέχεια, θα πρέπει να έχεις 2 προτάσεις και να τις συγκρίνεις.
Η Κάρυ δεν έχει προτείνει τίποτα απολύτως. Δεν είναι λογική το ανακοινώνω κόμμα και κάποτε θα προτείνω. Αυτά είναι παπάντζες .... Πρώτα έχεις θέσεις και μετά κάνεις κόμμα.
Απο που πκροκύπτει οτι δεν είναι κόμμα του καναπέ??? (όπως λες)...
Μια χαρά

όταν προτείνει τότε θα δούμε

απλά και σένα δεν φαίνεται να σου αρέσει πολύ η σύγκριση

γιατί όταν σου λέω ότι ο ίδιος ο υπουργός δεν ξέρει...κάπως κάνεις τον κινέζο.

Οπότε τι ακριβώς ζητάς και ρωτάς???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom