Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.905
- Like
- 29.971
- Πόντοι
- 6.256
ούτε η τουρκία έχει λεφτά για πόλεμο και είναι και στο ΝΑΤΟ και θέλει και ευρωπαική ένωση.Αυτό τους λέω αλλά που μυαλό οι θερμοκεφαλοι ακροδεξιοί
Και όταν θα αρχίσουν οι πρώτες οι βόμβες να σκάνε να βλέπουν διαμελισμενα πτώματα και καμμένα και να ξέρουν οτι ανά πάσα στιγμή που είναι στη πρώτη και στη 2η γραμμή πυρός οι πιθανότητες να ζήσουν είναι 50 50 εκεί να δεις πως θα τσιρίζουν σαν κοριτσακια και τα κακουλια και τα τσισακια πως θα φεύγουν
Νομίζουν ότι ο πόλεμος είναι βίντεογκειμ
αν πραγματικά μια μέρα έρθει χαρτί για επιστράτευση και την ίδια ώρα στα σύνορα γίνονται πραγματικά θερμά επεισόδια
θα δεις πως φτάνει το σκατό στην κάλτσα σε 30 δευτερόλεπτα...




