KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26

Οχι...δεν ξερω ποτε θα κατεβω..τι κανεισ μωρο δουλευεισ σημερα![]()
![]()
Άστα και εγώ με το ίδιο παράπονο μένω!!!τι κανεισ μωρο δουλευεισ σημερα![]()
![]()

Απο τωρα αυγα?Άστα και εγώ με το ίδιο παράπονο μένω!!!
Απο ότι φαίνεται το μωρό μάλλον βάφει αυγά για το Πάσχα.![]()
Τιποτα..ισα-ισα..γιατι βρε μωρο τι σου εχουμε κανει![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τιποτα..ισα-ισα..
Τους περισσοτερους που εχω γνωρισει απο δω μεσα..ειναι Κυριοι και ευγενικοι μαζι μου..
Δεν εχω παραπονο...εγω.. δεν μπορω να "εξυπηρετησω"..οταν εσεις θελετε..
Τηλ.για ενημερωσηδηλ πωτε μπωρεισ![]()
![]()
![]()
![]()
Εχω γινει μια ξανθια...ασε..και φοβαμαι οτι η βαφη ηταν ληγμενη..χαχαχαχαχαχ...!!!Κατερίνα έχεις βάψει τα μαλλιά σου ξανθά ή υπάρχει και αλλη Κατερίνα;
Είδες Μαλακία;Εχω γινει μια ξανθια...ασε..και φοβαμαι οτι η βαφη ηταν ληγμενη..χαχαχαχαχαχ...!!!
Ασε που τα εκοψα κι ολας..!!!
Απο κει να καταλαβεις...χαχαχαχαχαχ...!!!!
Θα ενοχλώ το τηλέφωνο, μπάς και είμαι τυχερός να "εξυπηρετηθώ" κι εγώ λιγουλάκι.Τηλ.για ενημερωση
210 52 22 970
Πιστευω σε λιγες μερες να υπαρχει κενο για να πιασω βαρδια..
Χαχαχαχαχαχαχαχ....Είδες Μαλακία;
Μπήκα και δεν σε γνώρισα.
Είχα αρκετό καιρό να κατέβω και λέω άλλη θα είναι.
Πες μου μόνο πόσο καιρο έχεις σκοπό να το κρατήσεις ξανθό,
μην την ξαναπατήσω...
Να το "ενοχλάς"(χαχαχ)..οποτε θες..Θα ενοχλώ το τηλέφωνο, μπάς και είμαι τυχερός να "εξυπηρετηθώ" κι εγώ λιγουλάκι.
Φιλάκια μωρό.... ;)
καλησπερα τι ωρα πιανεις νυχτα φιλακια[move]Ειρηνη..απογευμα..[/move]
[move]Κατερινα..νυχτα..[/move]
Μετα τις 11:30..πρωτα ο καλος Θεουλης...καλησπερα τι ωρα πιανεις νυχτα φιλακια