KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 26
Εδω ειμαι...χαχχααχ....!!!!το κοριτσι το γλυκο, το συρροπιασμενο μαλλον πηγε για υπνο, αρα μονο εγω απεμεινα να κανω την παρεα του thread.Σε τι μπορω να βοηθησω;
Εδω ειμαι...χαχχααχ....!!!!το κοριτσι το γλυκο, το συρροπιασμενο μαλλον πηγε για υπνο, αρα μονο εγω απεμεινα να κανω την παρεα του thread.Σε τι μπορω να βοηθησω;
Εδω ειμαι...χαχχααχ....!!!!
το κοριτσι το γλυκο, το συρροπιασμενο μαλλον πηγε για υπνο, αρα μονο εγω απεμεινα να κανω την παρεα του thread.Σε τι μπορω να βοηθησω;

Χαααααααααααααχαχαχαχαχ...κανε το καλο...και ριξτο στο γυαλο...!!με μπερδεψες, ρε τι γραφω, αν δεν βρει εσενα και θελει απο το "αλλο" ;![]()
![]()
![]()
![]()
Χαααααααααααααχαχαχαχαχ...κανε το καλο...και ριξτο στο γυαλο...!!
Αμα κανεις αυταρχικα...χρυσες δουλειες θα κανεις...μπα μονο αυταρχικο μπορω να κανω. τα υπολοιπα τα κάνεις καλυτερα απο μενα
ωραια.boss ποτε πιανω δουλεια; περιμενει κοσμος να φαει ξυλο.Αμα κανεις αυταρχικα...χρυσες δουλειες θα κανεις...
Χαχαχαχαχαχ...μονο αυτα εχουν περαση σημερα...χαχαχ..!!
Λεγε τετοια...και σε λιγο θα σου ερχονται τα πμ σωρηδόν...χαχαχαχ...!!!ωραια.boss ποτε πιανω δουλεια; περιμενει κοσμος να φαει ξυλο.
Λεγε τετοια...και σε λιγο θα σου ερχονται τα πμ σωρηδόν...χαχαχαχ...!!!
boss κανουμε χρυσες δουλειες!Δηλώνω πελάτης ........... θα μ εξυπηρετησετε;
Μ'ενα καλο "σοπάκι"...θα στανιαρεις...χαχαχαχ...καλημερααααααααααααααααααααααατετιες βλακειες που κανω θελω πολυ ξυλο! Καλημέρα
Ποιο να γλυψεις?δεν ειναι καλυτερα να το γλειψω;