supersafe2005
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 243
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Μπράβο Κατερίνα για την ειλικρίνεια και την αμεσότητα.
Ο νοών νοήτω!
Ο νοών νοήτω!
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..
Η Κατερίνα προφανώς εννοεί τις πιάτσες 3η σεπτεμβρίου ,πίσω απ το δημαρχείο κ.τ.λ.Το θέμα είναι αν στα μπουρδέλα τηρούνται οι προυποθέσεις ή πηγαίνουμε με άρρωστες.γιατί κάποια φωτάκια σβήνουν όταν σκάνε μύτη οι μπάτσοι?

Μου κανει εντυπωση βρε πουλακι μου..όχι, δεν έγινες κατανοητή.
Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις. Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται). Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος). Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι? Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....
Κατερίνα κάτερινάκι, είσαι της ζωής τ αεράκι,
Κατερίνα κάτερινάκι, πες μας πως μας θέλεις λιγάκι οοοοο
Ρε συ αυτό το παληκάρι ο George που την είχε ακούσει με μία δική σου κ ήταν συνέχεια εκεί που είναι? Εξαφανίσθηκε..
Καλα ειναι..που και που μιλαμε στο τηλεφωνο..Κατερίνα κάτερινάκι, είσαι της ζωής τ αεράκι,
Κατερίνα κάτερινάκι, πες μας πως μας θέλεις λιγάκι οοοοο
Ρε συ αυτό το παληκάρι ο George που την είχε ακούσει με μία δική σου κ ήταν συνέχεια εκεί που είναι? Εξαφανίσθηκε..
Καλα ειναι..που και που μιλαμε στο τηλεφωνο..
Απ'οτι ξερω και βλεπετε...δεν πολυμπαινει εδω..
Τις πιο πολλες φορες τον πετυχαινω στο μου σου νου..
Περασε κι αυτος "ενα σταδιο"καψουρας...ε...στον καθενα μπορει να συμβει..δεν ειναι εγκλημα..
Ειναι ομως γαμω τα παιδια..
Το Χριστινακι ειναι τωρα μονιμα Ισπανια..
Εριξε μια μεγαλη μουντζα πισω της και βρισκεται μ'εναν καλο ανθρωπο (απ'οτι λεει)..που σε 2 περιπου μηνες
θα του χαρισει εναν μπεμπη...
Πολυ χαιρομαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι...
Και χαιρομαι ακομα περισσοτερο οταν μαθαινω οτι μια-μια απο μας..φευγει επιτελους απο αυτα τα "σκατα"..τα
ανεμομαζωματα-διαολοσκορπισματα..![]()

Καλώς τον πόρνο δικαστή, τον αδέκαστο!!!όχι, δεν έγινες κατανοητή.
Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις. Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται). Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος). Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι? Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....


κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..
Mε την Χριστινα την Ελληνοισπανιδα...χεχεχεχεχεχεχχεχε
Τι μου θυμισες τωρα...![]()
![]()
![]()
Καλώς τον πόρνο δικαστή, τον αδέκαστο!!!
Όλοι νομίζω θα θέλαμε να δούμε και τη δική σου τη γνώμη, αφού τόσο εχεις κολλήσει με το θέμα και επιμένεις!![]()
Η δικια μου γνώμη είναι ότι δεν μπορώ να κατηγορώ χωρίς συγκεκριμένες αποδείξεις και καταστάσεις. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και σαν καταναλωτής μπορώ να υποθέσω πολλά.
Εσένα αν σε κατηγορούσαν χωρίς αποδείξεις για κάτι δεν θα αντιδρούσες?? Ειρωνίες στο site
δεν ταιριάζουν, αν δεν σου αρέσει η άποψη μου μηνα ασχολείσαι μαζί μου.
Με ενδιαφέρει η αποψή σου και την σέβομαι!!!
Να ρωτήσω πάλι κάτι ?
Όταν λές καταναλωτής στην προκειμένη περίπτωση ποιο είναι το προϊόν που καταναλώνεις??? ;)
Υπηρεσίες, άρα ευμετάβλητες από χάλια ποιότητα μέχρι άριστα (πχ Ντενίζα, Ρεβέκα, Σάρα κτλ συνήθως ανατολικό μπλοκ που σεβονται τον πελάτη και το 20ρικο, με την κρίση είναι ποσόν ούτε γιατρός δεν βγάζει τόσο σε τόση λίγη ώρα).
Βρε συ Τάσο, στις προαναφερθείσες δεν υπάρχει 20άρικο, είσαι πολύ λάθος (φαντάζομαι λόγω πλημμελούς πραγματικής εμπειρείας στο χώρο). Ότι πληρώνεις παίρνεις συνήθως, με τις εξαιρέσεις απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Η Σάρα πχ, που δουλεύει Καρέα 30, χρεώνει 60 (!) και σπαταλά τον ίδιο χρόνο με μία του μτξργ για το ίδιο πρόγμα, ενώ γαμιέται και από πολύ καλύτερους κ καθαρότερουσ άντρες (συνήθως επακόλουθο του γεγονότος ότι έχουν τριπλά χρήματα να χαλάσουν για τον ίδιο σκοπό). Άρα πως η κοπέλα που παίρνει 20Ε και πριν έχει πάρει πίπα από τον χειρότερο βρωμιάρη πακιστανό να έχει διάθεση να αποδώσει όσο κ η Σάρα ή η Ντενίζα?
Επίσης,έχε υπόψην σου πως τα κορίτσια στα καλά σπίτια πληρώνονται πραγματικά καλά. Τα μαύρα κουκλάκια πίσω από το Δημαρχείο φίλε, δεν βγάζουν μία - τυχερές θα είναι άμα δεν φάνε καμιά μαχαιριά από κανένα νεοαναδυόμενο γκανέζο νταβά.
Α, παιδιά είδα πίσω από το δημαρχείο μία κοπέλα, από τη Νιγηρία είπε, καλά ότι πιο όμορφο υπάρχει...
Μάλλον το ανάποδο ισχύει. Ξέρεις τις διαφημισμένες στο site (και υπερτιμημένες ίσως). Η Σάρα(όχι Καρέα αλλά Φ71) ήτανε καλή επιλογή μαζί με Μιλένα (πριν καιρο βέβαια). Μην κρίνεις τον άλλο χωρίς να
ξέρεις. Και στις 3 είναι/ήτανε 20 και GFE.
Οκ να μην κρίνω τον άλλο, αλλά επιμένω πως γενικά όταν πληρώνεις περισσότερο έχεις συνήθως καλύτερο αποτέλεσμα. Άλλωστε, για να πετύχεις καλό πήδημα 20ρικου πρέπει να χαλάσεις 3-5 20αρικά, ενω του 40αρικου μία στις δύο φορές είναι καλά.
Βασικά ούτε εγώ συμφωνώ με την εμμονή στις πολυπροβληθείσες και διαφημιζόμενες εδώ μέσα, άσε που επίσης θεωρώ τα περισσότερα CG πεταμένα λεφτά (εκτός από ένα στανταράκι που έχω βρει κ είναι τρέλλα).