Νέα

Κολωνού 30Α

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

supersafe2005

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2009
Μηνύματα
243
Like
0
Πόντοι
1
Μπράβο Κατερίνα για την ειλικρίνεια και την αμεσότητα.

Ο νοών νοήτω!
 

vasilis1000

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2007
Μηνύματα
35
Like
1
Πόντοι
0
Η Κατερίνα προφανώς εννοεί τις πιάτσες 3η σεπτεμβρίου ,πίσω απ το δημαρχείο κ.τ.λ.Το θέμα είναι αν στα μπουρδέλα τηρούνται οι προυποθέσεις ή πηγαίνουμε με άρρωστες.γιατί κάποια φωτάκια σβήνουν όταν σκάνε μύτη οι μπάτσοι?
 

oneofus

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2006
Μηνύματα
274
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
1
Μια ομως φορα στην ημερομηνια που μου καθοριζει ο νομος..να μην εξεταστω και να μην
περασω γιατρο..και μου γινει ελεγχος...παω φυλακη..


Το θέμα είναι ότι οι κοπέλες με τα χαρτιά πάνε τακτικά στους ελέγχους , έτσι όπως ορίζεται από το νόμο ; Ή βαριούνται και πάνε μια φορά το χρόνο ; Αλλά να μου πεις άλλες δεν έχουν καν χαρτιά και δεν πάνε ποτέ...Μετά , η κάθε ιερόδουλος τι κάνει στην ιδιωτική της ζωή ; Γιατί άμα μία χρησιμοποιεί μεν προφυλακτικό πάντα στους πελάτες και δεν κάνει "έξτρα" , αλλά ταυτόχρονα έχει γκόμενο τον Αλβανό ή Ρωσσοπόντιο νταβατζή ή οποιοδήποτε ρεμάλι που τη γαμάει από πίσω χωρίς καπότα (μαζί με άλλες 10) , τότε και πάλι μπορεί να έχει οτιδήποτε.Άλλες πάλι που εμφανίζονται σε κάτι στούντιο μια φορά το μήνα , στο ενδιάμεσο τι κάνουν , δε δουλεύουν ; Μήπως δουλέουν ως call-girls με τα γνωστά επικίνδυνα έξτρα ; Για προβληματισμό όλα αυτά.Τίποτα δε σε εξασφαλίζει παρά μόνο η καπότα , η αποφυγή των έξτρα υπηρεσιών και η επίσκεψη σε οίκους που καταφέρνουν να σε πείσουν για τη νομιμότητα τους.Εγώ προτιμώ τα μπουρδέλα που έχουν στάνταρ κοπέλες , δεν παίρνουν αλλοδαπούς και δεν στηρίζονται στις έξτρα υπηρεσίες. 
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
Η Κατερίνα προφανώς εννοεί τις πιάτσες 3η σεπτεμβρίου ,πίσω απ το δημαρχείο κ.τ.λ.Το θέμα είναι αν στα μπουρδέλα τηρούνται οι προυποθέσεις ή πηγαίνουμε με άρρωστες.γιατί κάποια φωτάκια σβήνουν όταν σκάνε μύτη οι μπάτσοι?

αυτο ακριβως ειναι το θεμα...
σιγουρα απο πιατσες και καλντεριμια ,πιθανοτατα να κολλησεις πανουκλα, αλλα τι γινεται ομως στα σπιτακια ?  :huh:

Πιστευω οτι θα γινοταν μεγαλη εξεγερση ,αν γινοταν γνωστο οτι εστω και ενας κολλησε κατι απο τα μπουρδελα ,και νομιζω οτι και οι ιδιοι οι εισαγωγεις / νταβατζηδες η τελοσπαντων οι μπουρδελο -insiders ,δε θα αφηναν να συμβει κατι τετοιο ,γιατι πολυ απλα θα εχαναν μαζι με την εμπιστοσυνη των μπουρδελιαρηδων-πελατων και πολλα φραγκα...
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
όχι, δεν έγινες κατανοητή.
  Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις.  Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται).  Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος).  Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι?  Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....
Μου κανει εντυπωση βρε πουλακι μου..
Ολοι καταλαβαν τι θελω να πω..εκτος απο σενα..
 

agianis

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
154
Κριτικές
26
Like
1
Πόντοι
11
Κατερίνα κάτερινάκι, είσαι της ζωής τ αεράκι,
Κατερίνα κάτερινάκι, πες μας πως μας θέλεις λιγάκι οοοοο

Ρε συ αυτό το παληκάρι ο George που την είχε ακούσει με μία δική σου κ ήταν συνέχεια εκεί που είναι? Εξαφανίσθηκε..
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.933
Κριτικές
5
Like
90.789
Πόντοι
12.056
Κατερίνα κάτερινάκι, είσαι της ζωής τ αεράκι,
Κατερίνα κάτερινάκι, πες μας πως μας θέλεις λιγάκι οοοοο

Ρε συ αυτό το παληκάρι ο George που την είχε ακούσει με μία δική σου κ ήταν συνέχεια εκεί που είναι? Εξαφανίσθηκε..


Mε την Χριστινα την Ελληνοισπανιδα...χεχεχεχεχεχεχχεχε

Τι μου θυμισες τωρα... :grin: :grin: :grin:
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
26
Κατερίνα κάτερινάκι, είσαι της ζωής τ αεράκι,
Κατερίνα κάτερινάκι, πες μας πως μας θέλεις λιγάκι οοοοο

Ρε συ αυτό το παληκάρι ο George που την είχε ακούσει με μία δική σου κ ήταν συνέχεια εκεί που είναι? Εξαφανίσθηκε..
Καλα ειναι..που και που μιλαμε στο τηλεφωνο..
Απ'οτι ξερω και βλεπετε...δεν πολυμπαινει εδω..
Τις πιο πολλες φορες τον πετυχαινω στο μου σου νου..
Περασε κι αυτος "ενα σταδιο"καψουρας...ε...στον καθενα μπορει να συμβει..δεν ειναι εγκλημα..
Ειναι ομως γαμω τα παιδια..
Το Χριστινακι ειναι τωρα μονιμα Ισπανια..
Εριξε μια μεγαλη μουντζα πισω της και βρισκεται μ'εναν καλο ανθρωπο (απ'οτι λεει)..που σε 2 περιπου μηνες
θα του χαρισει εναν μπεμπη...
Πολυ χαιρομαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι...
Και χαιρομαι ακομα περισσοτερο οταν μαθαινω οτι μια-μια απο μας..φευγει επιτελους απο αυτα τα "σκατα"..τα
ανεμομαζωματα-διαολοσκορπισματα.. :thumbsup:
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
αυτό που έγραψες τα λέει όλα.....κάποτε πρέπει να το εφαρμόσετε όλες...... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:


Και χαιρομαι ακομα περισσοτερο οταν μαθαινω οτι μια-μια απο μας..φευγει επιτελους απο αυτα τα "σκατα"..τα
ανεμομαζωματα-διαολοσκορπισματα.
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.933
Κριτικές
5
Like
90.789
Πόντοι
12.056
Καλα ειναι..που και που μιλαμε στο τηλεφωνο..
Απ'οτι ξερω και βλεπετε...δεν πολυμπαινει εδω..
Τις πιο πολλες φορες τον πετυχαινω στο μου σου νου..
Περασε κι αυτος "ενα σταδιο"καψουρας...ε...στον καθενα μπορει να συμβει..δεν ειναι εγκλημα..
Ειναι ομως γαμω τα παιδια..
Το Χριστινακι ειναι τωρα μονιμα Ισπανια..
Εριξε μια μεγαλη μουντζα πισω της και βρισκεται μ'εναν καλο ανθρωπο (απ'οτι λεει)..που σε 2 περιπου μηνες
θα του χαρισει εναν μπεμπη...
Πολυ χαιρομαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι...
Και χαιρομαι ακομα περισσοτερο οταν μαθαινω οτι μια-μια απο μας..φευγει επιτελους απο αυτα τα "σκατα"..τα
ανεμομαζωματα-διαολοσκορπισματα.. :thumbsup:


To  δικο σου το μωρο τι κανει???
6 μηνων κοτοπουλο πρεπει να ειναι τωρα   :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

hoty

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
30
Πόντοι
5.825
όχι, δεν έγινες κατανοητή.
  Αν έχεις βάσιμες αποδείξεις πρέπει να τις αναφέρεις.  Ο έλεγχος γίνεται σε όλες τις κοπέλες (ή πρέπει να γίνεται).  Το θέμα είναι ότι εσύ ικάζεις για απαιτήσεις (λίγο χάδι στο χέρι, μια στοιχειώδης περιποίηση που δεν μεταδίδει τίποτα, όχι 69-κίνδυνος μεγάλος).  Με αυτήν την λογική στο κέντρο είναι τόσα σπίτια, τα βάζεις όλα σε ένα τσουβάλι-και το δικό σου εκεί δεν είναι?  Μαντεψιές και λόγια ατεκμηρίωτα καλό είναι να αποφεύγονται, όποιος έχει στοιχεία τα λέει, αλλιώς και εγώ μπορώ να κατηγορίσω στον αέρα....
Καλώς τον πόρνο δικαστή, τον αδέκαστο!!!  :idiot:
Όλοι νομίζω θα θέλαμε να δούμε και τη δική σου τη γνώμη, αφού τόσο εχεις κολλήσει με το θέμα και επιμένεις!  :dancing:
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
κι αφηστε τα ακαπωτα...τα 69..και τις πολλες απαιτησεις...γιατι δεν ξερεις τι
σου ξημερωνει..

Εδώ τα λέει όλα. Να καταλάβετε το εξής. Δεν χρειάζεται να είναι αδήλωτη η κοπέλα. Αρκεί κάποιος προηγούμενος να έχει κάτι. Και δηλωμένη να είναι. Και εξετάσεις να κάνει. Όχι στα ακάπωτα και τα 69!!! Βεβαίως να προτιμάτε τις δηλωμένες. Εννοείται. Οι κίνδυνοι είναι πολύ λιγότεροι. Γνώμη μου πάντα.

Φυλήςυχος Πολίτης
 

agianis

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
154
Κριτικές
26
Like
1
Πόντοι
11
Mε την Χριστινα την Ελληνοισπανιδα...χεχεχεχεχεχεχχεχε

Τι μου θυμισες τωρα... :grin: :grin: :grin:

Μιλάμε ο Γιώργαρος πλήρωνε μόνο για να της μιλάει, θυμάσαι? χαχαχα

Πάντως όντως ήταν οκ παληκάρι...

Ρε συ Κατερίνα, δεν ήταν εντωμεταξύ και τόσο καλή αυτή στο κρεβάτι, μάπα ήταν θυμάμαι..
Άμα είναι ο δόλιος ο Ισπανός να πάρει πουτάνα, τουλάχιστον να βρισκε καμία καλή............
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Η δικια μου γνώμη είναι ότι δεν μπορώ να κατηγορώ χωρίς συγκεκριμένες αποδείξεις και καταστάσεις.  Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και σαν καταναλωτής μπορώ να υποθέσω πολλά.
Εσένα αν σε κατηγορούσαν χωρίς αποδείξεις για κάτι δεν θα αντιδρούσες??  Ειρωνίες στο site
δεν ταιριάζουν, αν δεν σου αρέσει η άποψη μου μηνα ασχολείσαι μαζί μου.

Καλώς τον πόρνο δικαστή, τον αδέκαστο!!!  :idiot:
Όλοι νομίζω θα θέλαμε να δούμε και τη δική σου τη γνώμη, αφού τόσο εχεις κολλήσει με το θέμα και επιμένεις!  :dancing:
 

hoty

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
30
Πόντοι
5.825
Η δικια μου γνώμη είναι ότι δεν μπορώ να κατηγορώ χωρίς συγκεκριμένες αποδείξεις και καταστάσεις.  Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και σαν καταναλωτής μπορώ να υποθέσω πολλά.
Εσένα αν σε κατηγορούσαν χωρίς αποδείξεις για κάτι δεν θα αντιδρούσες??  Ειρωνίες στο site
δεν ταιριάζουν, αν δεν σου αρέσει η άποψη μου μηνα ασχολείσαι μαζί μου.

Με ενδιαφέρει η αποψή σου και την σέβομαι!!!
Να ρωτήσω πάλι κάτι ?
Όταν λές καταναλωτής στην προκειμένη περίπτωση ποιο είναι το προϊόν που καταναλώνεις???  ;)
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Υπηρεσίες, άρα ευμετάβλητες από χάλια ποιότητα μέχρι άριστα (πχ Ντενίζα, Ρεβέκα, Σάρα κτλ συνήθως ανατολικό μπλοκ που σεβονται τον πελάτη και το 20ρικο, με την κρίση είναι ποσόν ούτε γιατρός δεν βγάζει τόσο σε τόση λίγη ώρα).


Με ενδιαφέρει η αποψή σου και την σέβομαι!!!
Να ρωτήσω πάλι κάτι ?
Όταν λές καταναλωτής στην προκειμένη περίπτωση ποιο είναι το προϊόν που καταναλώνεις???  ;)
 

agianis

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
154
Κριτικές
26
Like
1
Πόντοι
11
Υπηρεσίες, άρα ευμετάβλητες από χάλια ποιότητα μέχρι άριστα (πχ Ντενίζα, Ρεβέκα, Σάρα κτλ συνήθως ανατολικό μπλοκ που σεβονται τον πελάτη και το 20ρικο, με την κρίση είναι ποσόν ούτε γιατρός δεν βγάζει τόσο σε τόση λίγη ώρα).

Βρε συ Τάσο, στις προαναφερθείσες δεν υπάρχει 20άρικο, είσαι πολύ λάθος (φαντάζομαι λόγω πλημμελούς πραγματικής εμπειρείας στο χώρο). Ότι πληρώνεις παίρνεις συνήθως, με τις εξαιρέσεις απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Η Σάρα πχ, που δουλεύει Καρέα 30, χρεώνει 60 (!) και σπαταλά τον ίδιο χρόνο με μία του μτξργ για το ίδιο πρόγμα, ενώ γαμιέται και από πολύ καλύτερους κ καθαρότερουσ άντρες (συνήθως επακόλουθο του γεγονότος ότι έχουν τριπλά χρήματα να χαλάσουν για τον ίδιο σκοπό). Άρα πως η κοπέλα που παίρνει 20Ε και πριν έχει πάρει πίπα από τον χειρότερο βρωμιάρη πακιστανό να έχει διάθεση να αποδώσει όσο κ η Σάρα ή η Ντενίζα?
Επίσης,έχε υπόψην σου πως τα κορίτσια στα καλά σπίτια πληρώνονται πραγματικά καλά. Τα μαύρα κουκλάκια πίσω από το Δημαρχείο φίλε, δεν βγάζουν μία - τυχερές θα είναι άμα δεν φάνε καμιά μαχαιριά από κανένα νεοαναδυόμενο γκανέζο νταβά.
Α, παιδιά είδα πίσω από το δημαρχείο μία κοπέλα, από τη Νιγηρία είπε, καλά ότι πιο όμορφο υπάρχει...
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Μάλλον το ανάποδο ισχύει.  Ξέρεις τις διαφημισμένες στο site (και υπερτιμημένες ίσως).  Η Σάρα(όχι Καρέα αλλά Φ71) ήτανε καλή επιλογή μαζί με Μιλένα (πριν καιρο βέβαια).  Μην κρίνεις τον άλλο χωρίς να
ξέρεις.  Και στις 3 είναι/ήτανε 20 και GFE.



Βρε συ Τάσο, στις προαναφερθείσες δεν υπάρχει 20άρικο, είσαι πολύ λάθος (φαντάζομαι λόγω πλημμελούς πραγματικής εμπειρείας στο χώρο). Ότι πληρώνεις παίρνεις συνήθως, με τις εξαιρέσεις απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Η Σάρα πχ, που δουλεύει Καρέα 30, χρεώνει 60 (!) και σπαταλά τον ίδιο χρόνο με μία του μτξργ για το ίδιο πρόγμα, ενώ γαμιέται και από πολύ καλύτερους κ καθαρότερουσ άντρες (συνήθως επακόλουθο του γεγονότος ότι έχουν τριπλά χρήματα να χαλάσουν για τον ίδιο σκοπό). Άρα πως η κοπέλα που παίρνει 20Ε και πριν έχει πάρει πίπα από τον χειρότερο βρωμιάρη πακιστανό να έχει διάθεση να αποδώσει όσο κ η Σάρα ή η Ντενίζα?
Επίσης,έχε υπόψην σου πως τα κορίτσια στα καλά σπίτια πληρώνονται πραγματικά καλά. Τα μαύρα κουκλάκια πίσω από το Δημαρχείο φίλε, δεν βγάζουν μία - τυχερές θα είναι άμα δεν φάνε καμιά μαχαιριά από κανένα νεοαναδυόμενο γκανέζο νταβά.
Α, παιδιά είδα πίσω από το δημαρχείο μία κοπέλα, από τη Νιγηρία είπε, καλά ότι πιο όμορφο υπάρχει...
 

agianis

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
154
Κριτικές
26
Like
1
Πόντοι
11
Μάλλον το ανάποδο ισχύει.  Ξέρεις τις διαφημισμένες στο site (και υπερτιμημένες ίσως).  Η Σάρα(όχι Καρέα αλλά Φ71) ήτανε καλή επιλογή μαζί με Μιλένα (πριν καιρο βέβαια).  Μην κρίνεις τον άλλο χωρίς να
ξέρεις.  Και στις 3 είναι/ήτανε 20 και GFE.

Οκ να μην κρίνω τον άλλο, αλλά επιμένω πως γενικά όταν πληρώνεις περισσότερο έχεις συνήθως καλύτερο αποτέλεσμα. Άλλωστε, για να πετύχεις καλό πήδημα 20ρικου πρέπει να χαλάσεις 3-5 20αρικά, ενω του 40αρικου μία στις δύο φορές είναι καλά.

Βασικά ούτε εγώ συμφωνώ με την εμμονή στις πολυπροβληθείσες και διαφημιζόμενες εδώ μέσα, άσε που επίσης θεωρώ τα περισσότερα CG πεταμένα λεφτά (εκτός από ένα στανταράκι που έχω βρει κ είναι τρέλλα).
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
121
Πόντοι
606
Αγαπητέ συνάδελφε, είμαι στο σπορ αρκετά χρόνια (7) και γνωρίζω καταστάσεις.  Σίγουρα σε στούντιο έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να περάσεις καλά (με κάποιες εξαιρέσεις).  Για τα CT-CG πιστεύω πως 200-300 για μία ώρα όταν ο μέσος υπάλληλος εισπράτει 700 για 180
ε είναι too much!

Οκ να μην κρίνω τον άλλο, αλλά επιμένω πως γενικά όταν πληρώνεις περισσότερο έχεις συνήθως καλύτερο αποτέλεσμα. Άλλωστε, για να πετύχεις καλό πήδημα 20ρικου πρέπει να χαλάσεις 3-5 20αρικά, ενω του 40αρικου μία στις δύο φορές είναι καλά.

Βασικά ούτε εγώ συμφωνώ με την εμμονή στις πολυπροβληθείσες και διαφημιζόμενες εδώ μέσα, άσε που επίσης θεωρώ τα περισσότερα CG πεταμένα λεφτά (εκτός από ένα στανταράκι που έχω βρει κ είναι τρέλλα).
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom