lagonisian
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 11 Ιουν 2011
- Μηνύματα
- 12.582
- Κριτικές
- 284
- Like
- 13.031
- Πόντοι
- 26.470
τύπου αμνέζια τύπε μου?
οχι τοσο χυμα αλλα ηταν ευκολο ειχα παρει 2τύπου αμνέζια τύπε μου?
θα κανω καταδρομικη να δω πλεον τι παιζει στο στρεσσκωτσο δωσε πληροφοριες για την καβατζα... που ?? τι??? πως??? δεν εχω καβατζιασει καμια , μονο φορτωτικη εχει παιξει και μαλακια στο γωνιακο τραπεζι.... μπηκες στην τρυποκαβατζα....???
,γιατί εγώ ενδιαφέρομαι μόνο για μία(την κυρία Σούλα εννοώ
.Πάντως η κυρία Αλέκα είπε στον συναγωνιστή μακη1985 ότι μ'ένα 50αρι θα βρεθεί σ'αυτόν τον κρυφό παράδεισο ;) ;)Δεν έχω μπει ακόμα φίλε μου![]()
,γιατί εγώ ενδιαφέρομαι μόνο για μία(την κυρία Σούλα εννοώ
![]()
) εκεί μέσα,η οποία λόγω πόστου(μπαρ-γουμαν) δεν μπορεί να πάει καβάτζα
![]()
.Πάντως η κυρία Αλέκα είπε στον συναγωνιστή μακη1985 ότι μ'ένα 50αρι θα βρεθεί σ'αυτόν τον κρυφό παράδεισο ;) ;)

πολυ παρακμη αυτοσ ο πριγκιπασ...ποσ την παλευεται εκει ρε παλικαρια?
ειναι καλτ μαγαζι σκληροπυρηνικο...πας αν εχεις αγρια διαθεσηπολυ παρακμη αυτοσ ο πριγκιπασ...ποσ την παλευεται εκει ρε παλικαρια?
φιλε μου ναι πραγματι μυριζει βαρβατιλα οντωσ... αλλα μετα απο χρονιεσ τετοιεσ συνθηκεσ ξενερωνεισειναι καλτ μαγαζι σκληροπυρηνικο...πας αν εχεις αγρια διαθεση
μα γι'αυτο σου λεω οταν πας πριγκηπα πρεπει να χεις την αναλογη διαθεση...δεν ειναι για συνεχειαφιλε μου ναι πραγματι μυριζει βαρβατιλα οντωσ... αλλα μετα απο χρονιεσ τετοιεσ συνθηκεσ ξενερωνεισ
φιλε μου εισαι απο τα μερη αυτα?και τι ηλικια αν επιτρεπεται?μα γι'αυτο σου λεω οταν πας πριγκηπα πρεπει να χεις την αναλογη διαθεση...δεν ειναι για συνεχεια
οχι φιλε αθηνα μενω και γενικα δεν ειμαι πολυ του κωλομπαρου αλλα οτα πηγα πριγκηπα γουσταρα...σαρανταρης ειμαι εσυ?φιλε μου εισαι απο τα μερη αυτα?και τι ηλικια αν επιτρεπεται?
34 αλλα λογω επαγγελματοσ (ναυτικοσ) τα εχω φαει ολα στην μαπα...παλια εμενα κερατσινι και πιστευπσε με καθε γειτονια ειχε κολομπαρο...οχι φιλε αθηνα μενω και γενικα δεν ειμαι πολυ του κωλομπαρου αλλα οτα πηγα πριγκηπα γουσταρα...σαρανταρης ειμαι εσυ?
αυτη την εποχη ποια θεωρεις καλα?34 αλλα λογω επαγγελματοσ (ναυτικοσ) τα εχω φαει ολα στην μαπα...παλια εμενα κερατσινι και πιστευπσε με καθε γειτονια ειχε κολομπαρο...
πλεον καλυτερη λυση ειναι να την πεφτεισ σε παντρεμενεσ απελπισμενεσ 35-45 που ειχαν καλομαθει και τωρα ψαχνονται στο φουλ για καβλατζααυτη την εποχη ποια θεωρεις καλα?
συμφωνω,αλλα σε ρωτησα για κωλομπαρα ποια θεωρεις καλα αυτη την εποχηπλεον καλυτερη λυση ειναι να την πεφτεισ σε παντρεμενεσ απελπισμενεσ 35-45 που ειχαν καλομαθει και τωρα ψαχνονται στο φουλ για καβλατζα
τυπε μου δεν ξερω αλλα πιστευω αμα εχεισ οικονομικη δυνατοτητα ορεκση και χρονο(το τριπτυχο τησ επιτυχιασ)στο κερατσινι θα εισαι δακτυλοδυκτουμενοσ με την καλη εννοιασυμφωνω,αλλα σε ρωτησα για κωλομπαρα ποια θεωρεις καλα αυτη την εποχη
χα χα σωστο σε βρισκω...τυπε μου δεν ξερω αλλα πιστευω αμα εχεισ οικονομικη δυνατοτητα ορεκση και χρονο(το τριπτυχο τησ επιτυχιασ)στο κερατσινι θα εισαι δακτυλοδυκτουμενοσ με την καλη εννοια
τυπε μου δεν ξερω αλλα πιστευω αμα εχεισ οικονομικη δυνατοτητα ορεκση και χρονο(το τριπτυχο τησ επιτυχιασ)στο κερατσινι θα εισαι δακτυλοδυκτουμενοσ με την καλη εννοια

Καυλάντισμα με κάποια από τα γνωστά κορίτσια που μας έχουν μάθει σαν κάλπικη δεκάρα και χαιρετούρες με την αγαπημένη μου Αλέκα
η οποία σήμερα δεν με τίμησε με την παρουσία της αλλά δεν της κρατάω κακία 
)με πρώτη την Μαρία την Βουλγάρα μελαγχρινή με μπουτάρες βυζάρες τις οποίες παίνευε κιόλας και δυνατή κωλάρα αλλά με τρομακτική φάτσα :S Στο ρόστερ προστέθηκαν και 2 καλονές εκ Αφρικής η Τζένιφερ με ωραία βυζιά μπουτάρες και κωλάρα την οποία λίκνισε στον ρυθμό της μουσικής
)!!!
Είχα πάρει την απόφαση να σπαταλήσω κάποια χρήματα για να την φέρω στην συντροφιά μου αλλά δεν πρόλαβα καθώς έταιροι συναγωνιστές την καπάρωσαν
Καθόλη την διάρκεια η Τζούλια κοίταγε εμένα με έτνονο τρόπο ενώ μου χαμογελούσε παρόλο ότι ο άλλος την είχε κεράσει ποτό :o
Όσο εγώ ήμουν σπασμένος κατέφθασε ξανθό σπασμένο μίλφ εκ Θεσσαλονίκης η Νάνσυ η οποία είχε πρόταση γάμου από συναγωνιστή μιας κάποιας ηλικίας ενώ ρώταγε τον Στρατηλάτη τι να κάνει με τον παππού??????Την προέτρεψε να ψαχθεί μαζί του γιατί αν περίμενε από εμάς θα πεινούσε στα σίγουρα οπότε ακολούθησε την συμβουλή του και κινήθηκε προς τον μέλλοντα γαμπρό

Φίλε ΜΑΚΗ οι αναλυτική περιγραφή των γεγονότων που κανεις δεν παίζετε με τιποτα!
Παρακολουθείς με λεπτομέρεια τα γεγονότα , Πρέπει να σε ορίσουμε ΕΠΙΤΙΜΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ !!!!
Μπράβο ...!!!
