moynakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Σεπ 2011
- Μηνύματα
- 822
- Like
- 21
- Πόντοι
- 6
ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ευχαριστώ συναγωνιστή για τα καλά σου λόγια
όχι λαγωνικό Porno-Colombos είναι το προσωνύμιο μου(το κατέκτησα μετά από αγώνες ) ;)
ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ευχαριστώ συναγωνιστή για τα καλά σου λόγια
όχι λαγωνικό Porno-Colombos είναι το προσωνύμιο μου(το κατέκτησα μετά από αγώνες ) ;)
ΑΞΙΟΣ!!!!!!!!!!
,μιας κι έχω αποδείξει μέσα από πορνιάσματα ότι είμαι ο πιο σκληρός χύστης της ομάδας
.Την επόμενη βδομάδα θα είμαι σε άδεια,οπότε και θα φυτιλιάσω όλα τα πορνοευρώ μου σε άλλα κορίτσια του μαγαζιού και θα απαξιώσω εντελώς την κυρία Σούλα

Η κυρία Σούλα συνεχίζει να με απαξιώνει και να μην επικοινωνεί μαζί μου,πράγμα το οποίο δεν μπορώ να ανεχτώ πλέον![]()
![]()
![]()
,μιας κι έχω αποδείξει μέσα από πορνιάσματα ότι είμαι ο πιο σκληρός χύστης της ομάδας
![]()
.Την επόμενη βδομάδα θα είμαι σε άδεια,οπότε και θα φυτιλιάσω όλα τα πορνοευρώ μου σε άλλα κορίτσια του μαγαζιού και θα απαξιώσω εντελώς την κυρία Σούλα
![]()
![]()
Η κυρία Σούλα συνεχίζει να με απαξιώνει και να μην επικοινωνεί μαζί μου,πράγμα το οποίο δεν μπορώ να ανεχτώ πλέον![]()
![]()
![]()
,μιας κι έχω αποδείξει μέσα από πορνιάσματα ότι είμαι ο πιο σκληρός χύστης της ομάδας
![]()
.Την επόμενη βδομάδα θα είμαι σε άδεια,οπότε και θα φυτιλιάσω όλα τα πορνοευρώ μου σε άλλα κορίτσια του μαγαζιού και θα απαξιώσω εντελώς την κυρία Σούλα
![]()
![]()
Πρόσεχε .....γιατί κάποιοι άλλοι, που ξεκίνησαν έτσι καταλήξανε να γράφουν ποιήματα για τον ερωτά τους!
εγο με τρελα αγαπο κε μαρεσι πολιΕύγε νέοι μου ...........................................................
Έτσι πρέπει και έτσι σας θέλω!
Όχι κοτομπιφτεκοαμτζικους!
[size=20pt]φχαριστο ονιρο ζο!!![/size]Άντε να ζήσετε και καλούς απογόνους!
:o :o :o :o
Στρατηλάτη μιλάς σοβαρά εσύ θα απαξιώσεις την Σούλα σου?????

Φυσικά και θα το κάνω πρωθυπουργέ της Τρούμπας ;) ;).Θα πάω ''ΠΡΙΓΚΙΠΑ'' και θα φυτιλιάσω τα πορνοευρώ σε 2-3 σκληρά μιλφ που έχει πάρει το μάτι μου και είναι πρόθυμα για όλα![]()
![]()
![]()
.

ξερουμε τι ωρα ανοιγει το ιδρυμα?
thxμετά τις 10-11 το βράδυ θα είναι όλες στις επάλξεις ;)
Κατευθυνθήκαμε προς την καβάντζα που το τόσο αγαπήσαμε
παραγγείλαμε τις μπύρες μας και άρχισε το κονσομασιον
) και με πολύ καλά Ελληνικά η γυναίκα είναι νταρντάνα αλλά ψάχνεται έντονα και το δείχνει ;) Αφού ήρθε 2-3 φορές αλλά έφυγε άπραγη στο τέλος ήρθε και μου έπιασε την κουβέντα λέγωντας μου βγαίνεις έξω???της λέω βγαίνω....όταν βγαίνεις και είσαι με γυναίκα την κερνάς
έτοιμος ήμουν να την στείλω από εκεί που ήρθε αλλά το άφησα να δω που θα το πάει.........και όντως έσκασε το παραμύθι μου έδωσε το τηλ. της για να βρεθούμε έξω για καφέ ή φαγητό και μετά να πάμε σε ξενοδοχείο ώστε να περάσουμε καλά
Το δωράκι είναι διαπραγματεύσιμο χωρίς βέβαια να μου ξεκαθαρίσει πόσα ζητάει
ενώ ζητούσε βόλτες σε παραλίες και άλλα τέτοια ρομαντικά

δλδ ένα σπασμένο μίλφ που είναι έτοιμο γι'όλα ;) Καβάλησε τον Στρατηλάτη και έβαλε χέρι στον πούτσο του τον οποίο έβγαλε έξω και τον παλινδρομούσε μαεστρικά
Αφού κέρασε δύο ποτάκια τον πήρε και πήγαινε απέναντι ώστε να απομονωθούν όπου εκεί ζήσαμε πολύ κάλτ σκηνικά

Κατά την διάρκεια του σκηνικού η Σούλα πήγε και έκατσε στον dj για να παρακολουθεί τι γινόταν......όταν αποχωρήσαμε ήταν κόκκινη από το κακό της ενώ τα έβαλε μαζί μου για τα καταρθώματα του Κώστακη

.Πράγματι χθες ήταν από τις πιο καλτ βραδιές στον ''ΠΡΙΓΚΙΠΑ''
.Της την είπα ότι με έχει απαξιώσει με τα τηλέφωνα και προφασίστηκε ότι όλη την βδομάδα δεν είχε βάλει κάρτα
.Μετά της είπα για το σκηνικό την προηγούμενη φορά με τον πιρφόρο που είχε κάτσει μαζί του έξω από την μπάρα και μου είπε ότι συνέβη επειδή αυτός την κερνάει μπύρες που για την γυναίκα κοστίζουν 25 ευρώ έκαστη
.Κάπου εκεί άρχισα να σεληνιάζομαι και να γίνομαι επιθετικός μαζί της,φιλώντας την στο λαιμό και στο δεξί αυτάκι,αλλά εκείνη με απέφευγε
.Της είπα να φτύσει την τσίχλα που μασούσε για να δώσω κανα γλωσσόφιλο αλλά δεν το έκανε και στο καπάκι έφυγε από κοντά μου.Είχα αρχίσει να ξενερώνω άσχημα με την πάρτη της και ήμουν αποφασισμένος να φυτιλιάσω μερικά πορνοευρώ σε έταιρο τεμάχιο
.Η Μπιάνκα είχε απαξιωθεί πολλές φορές από εμένα στο παρελθόν αλλά αυτή την φορά ήταν πιο επιθετική από ποτέ :o :o.Χωρίς να την έχω κεράσει ποτό ήρθε και κάθισε στο πόδι μου χαιδεύοντας τον πούτσο μου
.Αφού είχα γίνει τουρμπο αποσυρθήκαμε στην καβάτζα όπου κατέβασε τελείως το σουτιέν κι εγώ έγλυψα με μανία τα βυζάκια της.Συνέχισε με μια λυσασμένη πίπα,αφού πρώτα είχε απολυμάνει το εργαλείο μου με λιγή από την μπύρα που έπινα
.Χαμούρεμα και γλωσσόφιλα για λίγο ακόμα και μετακόμιση στο τραπέζι όπου με περίμενε ο πρωθυπουργός της Τρούμπας.Η Μπιάνκα δεν ξεκόλλαγε από πάνω μου και κάθισε κι άλλο μαζί μου συνεχίζοντας τα γλωσσόφιλα.Την επόμενη φορά μου είπε να πάμε καβάτζα για να διαπιστώσω πόσο καλή είναι και στο γαμήσι
.Ο μακης1985 παρέμεινε για λίγο ακόμη στο μαγαζί απολαμβάνοντας το θεάμα της απαξιωμένης Σούλας

έλιωσα στο γέλιο όταν μου το είπε