Από την χθεσινοβραδινή επίσκεψή μου στον ''ΠΡΙΓΚΙΠΑ'' παρέα με τον συναγωνιστή μακη1985,όπου παίχτηκε δυναμική σκληρή καβλάντα με την κυρία Σούλα![]()
,η οποία έδειξε μικρή ανταπόκριση όμως λόγω παλιότερης παρόμοιας σχέσης που δεν πήγε καλά,όπως με πληροφόρησε αργότερα ο συναγωνιστής μου ;) ;).Η κυρία Σούλα δεν μπορούσε να πιστέψει την ερωτική μου εξομολόγηση και ένιωσε αμήχανα στο ασφυκτικό μαρκάρισμά μου
![]()
.Σίγουρα την έφερε σε δύσκολη θέση και μην ξέροντας πως να αντιδράσει κοιτούσε τον μάκη μ'ένα βλέμμα αμηχανίας.Την πίεσα για κάτι περισσότερο εντός αλλά με το πόστο που έχει δεν γίνεται
![]()
.Της είπα το πρόγραμμά μου τις επόμενες μέρες και θα περιμένω δική της κίνηση για να βγούμε.2 φόρες πέρασαν για έλεγχο στο μαγαζί 2 διαφορετικά περιπολικά της ΆΜΕΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ,αλλά ο πρίγκηπας(ιδιοκτήτης) καθάρισε
![]()
.Οι πιρφόροι ήταν και πάλι πάρα πολλοί για καθημερινή αλλά και το ρόστερ είχε αυξηθεί.Λεπτομέρειες των υπόλοιπων κοριτσιών θα αναφέρει αργότερα ο μακης1985
![]()
,μιας κι εγώ είχα καρφωθεί πάνω στην κυρία Σούλα,εχθές μου φορούσε μαύρη μπλουζίτσα,τζιν παντελονάκι και τα ροζ αθλητικά της
![]()
![]()
![]()
όπως μου είπε (αφού είμαι η μόνη λογική φωνή η οποία σε κρατάει σε ένα επίπεδο) η λατρεμένη σου Σούλα έχει πληγωθεί κατά το παρελθόν και φοβάται να κάνει 2η φορά το ίδιο λάθος γι'αυτό είναι αμυντική απεναντί σου
όντως πολλές φορές την έφερες σε δύσκολη θέση και κοιτούσε εμένα σαν απομηχανής θεός :o αλλά πάντα της έλεγα από εκεί είναι η αγάπη όχι από εδώ
πάμε στα του μαγαζιού τώρα το ρόστερ ελαφρώς ανανεομένο με σάπιο αίμα κυρίως ενώ έλειπε η αγαπημένη μου Τζούλια τις τελευταίες 3 ημέρες λόγω πρηξίματος που έπαθε από χαλασμένο δόντι

Η τελευταία που ήρθε ήταν η Μαρίζα μελαγχρινή νταρντάνα με δυνατό βυζο οπλοστάσιο και τρομακτική μούρη :o η οποία με καυλάντισε αρκετά αλλά δεν την κέρασα ποτό
με το που παραγγείλαμε πέρασαν όλες από δίπλα μου να με αγκαλιάσουν και να μου τριφτούν ενώ μια ξανθιά καραβάνα μου λέει σε θυμάμαι μαζί τα πίναμε την προηγούμενη φορά
της έδωσα αρνητική απάντηση και αποχώρησε διακριτικά Το κακό πλεόν είναι ότι μας έχουν μάθει για τα καλά όλες σχεδόν οι κοπέλες και δεν μπορούμε να περάσουμε απαρατήρητοι χωρίς να μας καυλαντίσουν σχεδόν όλες :o
Δυστηχώς μου στοίχισε η απουσία της γιατί δεν είχα ποια να απαξιώσω οπότε αυτομάτως η ψυχολογία μου έπεσε στα τάρταρα και δεν είχα καθόλου διάθεση >
Η έκπληξη ήταν η Ελπίδα τρομερό μελαγχρινό μωρό που φορούσε λευκό μίνι φόρεμα ενώ διαγραφόταν το στρινγκ όταν γυρνούσε πλάτη
η ηλικία της περίπου στα 30 με τρομερό βυζο οπλοστάσιο το οποίο τόνισε με το φόρεμα της
Μου αφιέρωσε και κάποια ψυχοπλακωτικά τραγούδια αλλά ο dj τα έκανε σκατά και του έβαλα τις φωνές ενώ η Ελπίδα γελούσε και της λέω είναι τραγούδια αυτά που παίζει όπου συμφώνησε και τελικά γυρίσαμε στα καψουροτράγουδα
υπαρχει και ενα αλλο το stress και εκει επερνεσ κανα κοριτσακι τοτε