Μιας και εχω αδεια μια χθεσινη εξορμηση,πρωτα στο στενο Μιχαλακοπουλου το καινουργιο Strass,ενα χαλι μαυρο μια τρυπα με 2 κοπελες, η Λουντα με 3αρι περιπου στηθος ξανθια νταρντανα,και Αλικη μελαχρινουλα ,μου φανηκαν βιαστικες και δεν κερασα καμια.Μαλλον δεν το βλεπω να παιζει κατι εδω.Α και μια βοτκα που πηρα ,μαλλον ηταν μπομπα δεν ηπια και την εκανα.Μετα την εκανα για Πειραια,πρωτη σταση bar Ντινα, κερασα ενα ποτακι 10 ευρω με κωλαρα και 3 αρι ωραιο στηθος,εντυπωσιακη μιλφαρα ξανθια αλλα δεν θυμαμαι ονομα,φιλια λιγο στο στηθος,ενω μου τον χαιδευε ,ποτε ποτε εξω απο το παντελονι....τελος κερασα ενα ποτο την Mpetty{Mpeatris],εκατσε ωρα νε 10 ευρω,τρελο μωρακι πιλυ καυλιαρικο, με απιστευτο προσωπο 28 χρονων απο Ρουμανια.Αλλα εδω δεν παιζει κατι,εκτος αν καταφερει κανενας κατι για εξω.Το βραδυ εκλεισε στον παλιο Scropio,αλλα νεκρα ,ηταν η Δωρα το μιλφογκιλφ,και αλλη μια Δωρα 37 χρονων απο Αλβανια,ωραια γυναικα με τρελες βυζαρες!Την κερασα ενα ποτο αλλα δεν εκανα τιποτα μονο μπιριμπιρι...Α ξεχασα περασα απο το Σπηλαιο Παγκρατι,εχει 2 γυναικες απο Αιθιοπια ,μια θεοχοντρη και αλλη μια η Τζιτζι αδυνατη,μου σπασανε τα αρχιδια ,για να τους κερασω ποτα,δεν σταματαγανε να λενε τα ιδια και τα ιδια......ημαρτον, στο τελος μου λεγανε εχει κερασμα αν θες και με 5 ευρω,πρεπει να ειναι και το μοναδικο.......Εχει κατι περιεργα μπαρακια καφε στην Κυψελη με μαυρες,σε ορισμενα δεν εχω παει ποτε...Ειναι συνηθως απο Αιθιοπια.....