Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Το θέμα είναι αν θα είναι γαμησαδικο.

Και με καλές μέσα και να μη μας πιάσει και το κωλο 60-80 η ταρίφα για σεξ στη καβατζα.
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
Το θέμα είναι αν θα είναι γαμησαδικο.

Και με καλές μέσα και να μη μας πιάσει και το κωλο 60-80 η ταρίφα για σεξ στη καβατζα.
Απ ότι μας λέει η μαντάμ έχει κλείσει ήδη κοπέλες και θα έχει και καλοες καβατζες με άνετους καναπέδες
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Απ ότι μας λέει η μαντάμ έχει κλείσει ήδη κοπέλες και θα έχει και καλοες καβατζες με άνετους καναπέδες

Αλήθεια ; ε τότε θα είναι καλά. Αρκεί να μην την δουνε σαν το X bar στη Συγγρου παλαιοτερα.

Μην θέλουν για γαμησι 100αρες.
 

Kraken

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2019
Μηνύματα
78
Like
832
Πόντοι
80
Αλήθεια ; ε τότε θα είναι καλά. Αρκεί να μην την δουνε σαν το X bar στη Συγγρου παλαιοτερα.

Μην θέλουν για γαμησι 100αρες.
Δεν μπορώ ν την ρωτήσω τέτοια πράγματα :) η δικιά μου την ρώτησε αν θα γίνεται φάση και ειπε ναι φουλ, οπότε ίδωμεν
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Δεν μπορώ ν την ρωτήσω τέτοια πράγματα :) η δικιά μου την ρώτησε αν θα γίνεται φάση και ειπε ναι φουλ, οπότε ίδωμεν

Ωραία και τόσα που ρωτησες έκανες μια χαρά! Ευχαριστουμε ρεπόρτερ μας


Τα λέμε από το άλλο σαββατοκυριακο λοιπόν. Θα παμε για ένα ποτακι σίγουρα.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Σιγά μη χάσει η Ριτα και η κάθε Ριτα το μαρουλι τυπάρα μου.

Το περιεργο είναι πως ουτε από το Πιρουετ βγαίνουν εκτός. Που το δουλευουν μόνες τους.

Σε αλλά νέα χθες είδα μια Μαρθα δεν την έχω ξαναδεί στην Pub 65 πέρασα με τη Σοφία η οποία τα χει στο κόσμο της ώρες ώρες ήθελε 80 ευρώ σε κάποια φάση για τη φάση στη γωνια. Κουμπωθηκα κ πηγα να φυγω και ηρεμησε.

Έλεος.
Ποιος είπε κάτι τέτοιο;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Ποιος είπε κάτι τέτοιο;

Τύπε εδω η κατερίνα βαριέται στο μαγαζί πιστευεις θα έμπαινε στη διαδικασία να πάει και σε ξενοδοχείο ; :2funny::2funny:

Η Άντζι πλέον δεν βγαίνει κάν εκτός μπάρας όσες φορές έχω πάει.

κοιτα το θρέντ ειναι μικρό και τα κενά μεγάλα , αν κάποιος/κάποια τζιμάνι εχει κάνει το κόπο να μας διαβάσει λιγο καιρό και πάει και καλύψει αυτα τα κενά στο κωλόμπαρο του Σκορπιού που θα κανει opening τιναξε την μπάνκα στον αέρα και θα ξυπνήσει λίγο και τα άλλα μαγαζιά.

Πιρουέτ : Άντζι για σύνταξη και μπαργούμαν στη μπάρα ειναι πλέον - Κατερίνα ψιλοβαριέται - Ελένη για ειδικά γούστα.... καλα στην PUB65 δεν το συζητάμε κάν να δωσεις 80-100 ευρω για να βάλει το πόδι πάνω στο καρεκλάκι και να την πάρεις ετσι στα γρηγορα... δηλαδη ενταξει δεν ειναι γαμήσι αυτό μεταξύ μας.

Και στο Χαλαρά δεν μπορείς να μ είσαι με μια Φλώρα μόνο σκυλί του πολέμου απο το 2019!!!!!! Τι αλλο να σχολιάσουμε. Τοτε βέβαια υπήρχε και η Τ΄ζενη που ητανε φωτιά.... ηταν και η Αμάντα μετά + η Βάλια έφερναν κορίτσια που και πού.

Στο Λα Λουνα οκ βρίσκεις μια ποικιλία αλλα ρε τύπε ήμαρτον και εκει πάς να κάτσεις και σε πιάνεται ο κώλος σου ουτε ενα καναπεδάκι της προκοπής δεν έχει. Και μου θέλουν και 100αρες ; ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ; βεβαια δεν φταινε οι κοπελες σε αυτο γιατι εντάξει πρέπει και αυτες να βγάλουν κάτι. Ειναι καθαρά θεμα του αφεντικού που δεν φροντίζει το χώρο και δεν τον ανακαινίζει.

Εμεις τα γράφουμε εδω εννοειται οτι σε ολα αυτα τα μαγαζιά έχουμε περάσει ωραία...

Στηνν PUB 65 Η κυρα κατερίνα πισω απο τη μπάρα ειναι ευγενέστατη και φαινεται καλή κυρία.

Στο Πιρουέτ τα κορίτσια έχουν πλάκα και η Άντζι ειναι μαγκάκι εγω την πάω προσωπικά.... και στο Χαλαρά εχουμε περάσει φοβερά.
Και στη Λα Λουνα εγω προσωπικά εχω περάσει ωραία με δυνατό γαμησι στην Συλβια και στην Αμάντα και εκεί εκτος απο τα πάρτυ που έχουμε κάνει στο Χαλαρά μαζί.

Νταξει ομως θέλει κάτι παραπάνω... ειδικά για εμάς που πάμε ΧΡΟΝΙΑ ! Δεν πηγες μια φορά στα 5 χρονια... οταν πηγαίνεις καιρό μπορείς να κρίνεις και καλύτερα τι κενό υπάρχει εισαι σταθερός πελάτης.

Τελοςπαντων για να δουμε με τον καινούργιο σκορπιό τι θα γίνει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Καλα δεν σχολιάζω κάν για μαγαζιά τύπου Κομπλέ και Μάσκες και φρύδια μπλέ.

Δεν πάμε σε τέτοια μαγαζιά να δώσουμε 50 ευερώ απλα για να μας πιάσουν το πουτσο εξω απο το παντελόνι. Πάμε να γαμήσουμε ή να μας πάρουν κανα τσιμπούκι με 30-40 ευρώ ετσι για το παλμάρε και να πιούμε και τη βότκα μας.

Αν ειναι να πληρώνω 80-100αρες να ειναι ο χώρος κάπως ανθρώπινος αλλιώς πάς και σε ένα μασάζ με τον κλιματισμό σου , με το μπανιο σου με το μασαζ σου με τη ΜΙΑ ΩΡΑ προγραμμα έτσι ;

εχουμε βίτσια αλλα μη καταν΄ταμε και κορόΙδια μου ήθελε η άλλη η γκίλφ στηPUB 65 80 ευρώ για μια φάση στη γωνίτσα. Να σοβαρευτούμε λίγο.

Και 40 που εδωσα πολλά ήταν.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.321
Κριτικές
1
Like
3.430
Πόντοι
456
Πάντως απο όσο έχω καταλάβει πλέον το 70-80αρι ειναι απαιτητό απο όλες τις κωλομπαρούδες για να περάσεις καλά αλλιώς έχεις γκρίνιες - βιασύνες και μαλακίες.

Παλιά δεν πιέζανε τόσο. Αυτο το ειδα και απο την άλλη χθές και απο το Χαλαρά...

Άραγε και στη Λα Λουνα το ίδιο παίζει ;;; υπάρχει κανα κωλομπαροκόριτσο που να φιλοτιμείται και μετα 60 ;;;; απορια το έχω.

Παλιά ξερω γω θα εδινες 80-100 και θα επαιρνες γλειφομουνια περισσοτερη ωρα κτλ αλλα και με τα 50-60 περνούσες καλά. Τωρα αρχίδια.

Μάλλον θα κάνουμε ολοκληρωτική στροφή προς τα μασάζ αντε να πάω ακομη μια φορά στην PUB 65 για τη Μάρθα αν και σιγα πάλι δεν θα παίξει γαμήσι εκεί.... και σίγουρα θα επισκεφτώ και μια φορά ακόμη τον Αυγουστο τη Λα Λούνα. Για καβάτζα ομως κανονικά.
Χρειαζεσε τωρα 80 ευρω για να εχεις ικανοποιητικο πακετο απο τις κωλομπαρουδες;
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Τύπε εδω η κατερίνα βαριέται στο μαγαζί πιστευεις θα έμπαινε στη διαδικασία να πάει και σε ξενοδοχείο ; :2funny::2funny:

Η Άντζι πλέον δεν βγαίνει κάν εκτός μπάρας όσες φορές έχω πάει.

κοιτα το θρέντ ειναι μικρό και τα κενά μεγάλα , αν κάποιος/κάποια τζιμάνι εχει κάνει το κόπο να μας διαβάσει λιγο καιρό και πάει και καλύψει αυτα τα κενά στο κωλόμπαρο του Σκορπιού που θα κανει opening τιναξε την μπάνκα στον αέρα και θα ξυπνήσει λίγο και τα άλλα μαγαζιά.

Πιρουέτ : Άντζι για σύνταξη και μπαργούμαν στη μπάρα ειναι πλέον - Κατερίνα ψιλοβαριέται - Ελένη για ειδικά γούστα.... καλα στην PUB65 δεν το συζητάμε κάν να δωσεις 80-100 ευρω για να βάλει το πόδι πάνω στο καρεκλάκι και να την πάρεις ετσι στα γρηγορα... δηλαδη ενταξει δεν ειναι γαμήσι αυτό μεταξύ μας.

Και στο Χαλαρά δεν μπορείς να μ είσαι με μια Φλώρα μόνο σκυλί του πολέμου απο το 2019!!!!!! Τι αλλο να σχολιάσουμε. Τοτε βέβαια υπήρχε και η Τ΄ζενη που ητανε φωτιά.... ηταν και η Αμάντα μετά + η Βάλια έφερναν κορίτσια που και πού.

Στο Λα Λουνα οκ βρίσκεις μια ποικιλία αλλα ρε τύπε ήμαρτον και εκει πάς να κάτσεις και σε πιάνεται ο κώλος σου ουτε ενα καναπεδάκι της προκοπής δεν έχει. Και μου θέλουν και 100αρες ; ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ; βεβαια δεν φταινε οι κοπελες σε αυτο γιατι εντάξει πρέπει και αυτες να βγάλουν κάτι. Ειναι καθαρά θεμα του αφεντικού που δεν φροντίζει το χώρο και δεν τον ανακαινίζει.

Εμεις τα γράφουμε εδω εννοειται οτι σε ολα αυτα τα μαγαζιά έχουμε περάσει ωραία...

Στηνν PUB 65 Η κυρα κατερίνα πισω απο τη μπάρα ειναι ευγενέστατη και φαινεται καλή κυρία.

Στο Πιρουέτ τα κορίτσια έχουν πλάκα και η Άντζι ειναι μαγκάκι εγω την πάω προσωπικά.... και στο Χαλαρά εχουμε περάσει φοβερά.
Και στη Λα Λουνα εγω προσωπικά εχω περάσει ωραία με δυνατό γαμησι στην Συλβια και στην Αμάντα και εκεί εκτος απο τα πάρτυ που έχουμε κάνει στο Χαλαρά μαζί.

Νταξει ομως θέλει κάτι παραπάνω... ειδικά για εμάς που πάμε ΧΡΟΝΙΑ ! Δεν πηγες μια φορά στα 5 χρονια... οταν πηγαίνεις καιρό μπορείς να κρίνεις και καλύτερα τι κενό υπάρχει εισαι σταθερός πελάτης.

Τελοςπαντων για να δουμε με τον καινούργιο σκορπιό τι θα γίνει.
Να σου πω την αλήθεια μου όλα αυτά τα ομολογουμένως αρνητικά που μου αναφέρεις για 'μένα είναι ήσσονος σημασίας... Το μεγαλύτερο πρόβλημα για 'μένα είναι η έλλειψη ανανέωσης των ρόστερ των κοριτσιών σ' αυτά τα μαγαζιά που έχουν απομείνει
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Να σου πω την αλήθεια μου όλα αυτά τα ομολογουμένως αρνητικά που μου αναφέρεις για 'μένα είναι ήσσονος σημασίας... Το μεγαλύτερο πρόβλημα για 'μένα είναι η έλλειψη ανανέωσης των ρόστερ των κοριτσιών σ' αυτά τα μαγαζιά που έχουν απομείνει

Καλά αυτό ειναι το βασικό πρόβλημα. Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Δεν μπορεί να βλέπεις στα μαγαζία νοοτροπίες "κλειστής" κλίκας.... να βλέπεις μαγαζιά πχ όπως το ΨΧαλαρά και το Πιρουέτ να έχουν χρόνια τις ίδιες και τις ίδιες.
 

koleou

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2006
Μηνύματα
669
Κριτικές
9
Like
367
Πόντοι
26
Βραδινη εξοδος στο Laluna ,αδειο το μαγαζι με 2 πελατες ,που εφυγαν λιγο αργοτερα.Εχουμε και λεμε παρουσιες Τανια ,Αμαντα,Μαρα,μια κοντουλα χοντρουλα, και μια αλλη γνωστη μελαχρινη ,με σιλικονουχες τορπιλες.Περασα στην καβατζα με την Μαρα που ειναι νταρντανα ,με 3αρι βυζι με ωραια ρογα,και λιγο πεσμενο,και κωλαρα που εδωσα και χαστουκια....Λοιπον αφου την χαιδεψα απο πανω εως κατω,ωραιο δερμα και σφιχτο κορμι,ειχαμε κατι φιλια,που σαν να μην ηθελε και τοσο,μετα πιπα με καποτα,τιποτα το φοβερο ,και τελος σεξ απο πανω αλλα δυστηχως δεν αντεξα και πολυ.....Να πουμε το αρνητικο ,οτι σαν να υπαρχει μια ταση βιασυνης,ενω δεν ειδα το αφεντικο στο μαγαζι,και το θετικο οτι η τιμη ηταν 50ευρω,τα ιδια μου ζητησε και η μελαχρινη.Οποιος δεν εχει ξανακανει κατι σε κωλομπαρο,πρόταση μου ειναι να ερθει εδω,αλλα αν εχει κοσμο ,μάλλον θα βαρανε στις τιμες,και θα ειναι ξεπετα η φαση.Εδω να πω η ποιο δυνατη ειναι η Αμαντα,η ποιο ομορφη,με ωραιο σωμα,απιστευτη διαθεση,παντα με χαμογελο και χαβαλε.Πιστευω οτι ειναι η μονη ,που αν περναει καλα,θα σου δωθει απλοχερα στην καβατζα,ειδικα αν εχεις κερασι ποτα ποιο πριν.Ειναι μαλλον η μονη γυναικα,που δυσκολα οταν πας ,να μην της βαλεις τουλαχιστον ενα ποτακι....Το αλλο μπαρ ηταν κλειστο Κυριακη(μεταφορα απο Strass),α και για τον φιλο ,που θελει την Μαιρη (Pub 65),ζητησε 10 ποτα για πιπα,οποτε μακρια μονο για φραπεδακι και εαν.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
ωωω ωωω ωωω εδω ειμαστε !

Βαζω ενα ποτήρι παγωμένο χυμό ανανά μπανάνα και κάθομαι να διαβάσω τον @koleou
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.182
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Βραδινη εξοδος στο Laluna ,αδειο το μαγαζι με 2 πελατες ,που εφυγαν λιγο αργοτερα.Εχουμε και λεμε παρουσιες Τανια ,Αμαντα,Μαρα,μια κοντουλα χοντρουλα, και μια αλλη γνωστη μελαχρινη ,με σιλικονουχες τορπιλες.Περασα στην καβατζα με την Μαρα που ειναι νταρντανα ,με 3αρι βυζι με ωραια ρογα,και λιγο πεσμενο,και κωλαρα που εδωσα και χαστουκια....Λοιπον αφου την χαιδεψα απο πανω εως κατω,ωραιο δερμα και σφιχτο κορμι,ειχαμε κατι φιλια,που σαν να μην ηθελε και τοσο,μετα πιπα με καποτα,τιποτα το φοβερο ,και τελος σεξ απο πανω αλλα δυστηχως δεν αντεξα και πολυ.....Να πουμε το αρνητικο ,οτι σαν να υπαρχει μια ταση βιασυνης,ενω δεν ειδα το αφεντικο στο μαγαζι,και το θετικο οτι η τιμη ηταν 50ευρω,τα ιδια μου ζητησε και η μελαχρινη.Οποιος δεν εχει ξανακανει κατι σε κωλομπαρο,πρόταση μου ειναι να ερθει εδω,αλλα αν εχει κοσμο ,μάλλον θα βαρανε στις τιμες,και θα ειναι ξεπετα η φαση.Εδω να πω η ποιο δυνατη ειναι η Αμαντα,η ποιο ομορφη,με ωραιο σωμα,απιστευτη διαθεση,παντα με χαμογελο και χαβαλε.Πιστευω οτι ειναι η μονη ,που αν περναει καλα,θα σου δωθει απλοχερα στην καβατζα,ειδικα αν εχεις κερασι ποτα ποιο πριν.Ειναι μαλλον η μονη γυναικα,που δυσκολα οταν πας ,να μην της βαλεις τουλαχιστον ενα ποτακι....

Τίτλοι τέλους και για έδω τύπε. Είπαμε περιμένουμε τον ανανεωμένο Σκορπιό αλλιώς τέλος εποχής.

Επιστροφή στα λαδάδικα. Τουλάχιστον εκει θα δώσεις 60-70 ευρώ και θα έχεις 45 λεπτά χρόνο. Όχι ελα πιτσι πιτσι λίγο στη καβατζα να στο παίξω να καβλωσεις να στο γλείψω να χύσεις.

Οι άνθρωποι ειναι ερασιτέχνες για αυτό και θα κλείνει ένα - ένα.

Το αλλο μπαρ ηταν κλειστο Κυριακη(μεταφορα απο Strass),α και για τον φιλο ,που θελει την Μαιρη (Pub 65),ζητησε 10 ποτα για πιπα,οποτε μακρια μονο για φραπεδακι και εαν.

Την ήθελα τύπε, πλέον οι δρόμοι μας πρέπει να χωρίσουν.

10 ποτά για μια πίπα στην PUB 65 -> Το αστείο της χρονιάς.

Πάμε και σε ενα στρίπ και μας τσιμπουκώνουν γκόμενες 10 φορές πιο ωραίες και νέες απο δαύτην. Ε ρε τρέ΄λα που έχει ο κόσμος εν έτει 2024.

Και η άλλη κάτι τέτοιες μαγκιές πηγε να μ κάνει να ζητήσει 8 ποτά.... οπως ήμουν κουμπώθηκα και πήγα να φύγω και εκει σοβαρεύτηκε και εκατσα να της το δώσω μια πίπα.

Αμα δεν τους φτάνουν τα λεφτά 40-50 ευρώ για 10-15 λεπτά να πάνε και για καμιά σκάλα , εμεις δε βγάζουμε 100 ευρω σε μισή ωρα. Αντε να πούμε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom