Διονυσιου Αιγινητου 22 στη γωνια ΔΕΝ ειναι το patras , αλλα το viagra !!To strass εχει παει στο παλιο patras ,ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΙΓΙΝΗΤΟΥ 22 στη γωνια.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (2 μέλη και 6 επισκέπτες)
Χθεσινη μπαροτσαρκα στο κεντρο της Αθηνας...Λοιπόν πρωτη σταση Pub 65,με παρουσιες Μαιρης ,Σοφιας και αλλη μια μεγαλη,πρωτα ηρθε η Σοφια ,μου τον επαιξε λιγο τσαμπα,αλλα την εδιωξα,μυριζε αλκοολ και οπως παντα θα ηταν βιαστικη ,μετα ηρθε η Μαιρη ,και επειδή ειχα πει οτι δεν κανει τιποτα στο μαγαζι,πλεον αλλαξε λιγο και αφηνει χαμουρεμα,και στο χαιδευει το εργαλειο.Το λεω επειδη την γουσταρε ενα μελος εδω,πλεον ισως παει και ακομα παραπανω,ενα ποτο την πέρασα,αλλα δεν λεει σε εμφανιση.....2η σταση στην παλια Μασκα,εδω εχει παει η Βαλια απο Χαλαρα,αλλα δεν παιζουν και πολλα εκει,αντε να στον παιξει μονο,ειχε και αλλες 2 που δεν σηκωθηκαν απο την καρεκλα,κερασα ενα ποτακι την Βαλια και την εκανα,α να πω θετικο, μια vodka Serkova με 5 ευρω που ηπια ηταν κανονικη οχι μπομπα.Τελευταια σταση Κεφαλληνίας Pub life ,χαλια μαυρα1gilf,1 χοντρη,1τρανς , και μια ωραια μιλφ ρωσιδα 45αρα.Ηπια ενα ποτο εκει και την εκανα,αλλωστε ουτε που στον χαιδευουν εκει....Να πω οτι υπαρχει μαγαζί καφε στο κεντρο της Αθηνας, που ανοιγει απο το πρωι συνηθως,που γαμας μεσα στην τουαλετα μιλφ Αλβανιδα με 50 ευρω,γυναικα γαμευσιμη σχετικα ,που δεν ξερει καθολου ελληνικα,μπορεις και αν θες να την κερασεις και ποτο με 10 ευρω.Το μαγαζι κλεινει 22:00 το βραδυ,και μπορει να παιχτει και παρτουζα ,με την κοπελα που εχει το μαγαζι,αλλα αυτο μαλλον πιθανο μετα της 21:00 ,να μην εχει και αλλο πελατη στο μαγαζι.....Θα απαντησω μονο με pm ,σε γνωστα μελη που ποσταρουν εδω,ποιο ειναι το μαγαζι....Σε αλλους μην με ρωτατε,δεν θα σας πω......
Katourokavlas
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 1.680
- Κριτικές
- 15
- Like
- 5.329
- Πόντοι
- 3.665
Δουλευει καμμια κολομπαρου σ ολα αυτα με υπερτεραστιες βυζαρες?
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Χθεσινη μπαροτσαρκα στο κεντρο της Αθηνας...Λοιπόν πρωτη σταση Pub 65,με παρουσιες Μαιρης ,Σοφιας και αλλη μια μεγαλη,πρωτα ηρθε η Σοφια ,μου τον επαιξε λιγο τσαμπα,αλλα την εδιωξα,μυριζε αλκοολ και οπως παντα θα ηταν βιαστικη ,μετα ηρθε η Μαιρη ,και επειδή ειχα πει οτι δεν κανει τιποτα στο μαγαζι,πλεον αλλαξε λιγο και αφηνει χαμουρεμα,και στο χαιδευει το εργαλειο.Το λεω επειδη την γουσταρε ενα μελος εδω,πλεον ισως παει και ακομα παραπανω,ενα ποτο την πέρασα,αλλα δεν λεει σε εμφανιση.....2η σταση στην παλια Μασκα,εδω εχει παει η Βαλια απο Χαλαρα,αλλα δεν παιζουν και πολλα εκει,αντε να στον παιξει μονο,ειχε και αλλες 2 που δεν σηκωθηκαν απο την καρεκλα,κερασα ενα ποτακι την Βαλια και την εκανα,α να πω θετικο, μια vodka Serkova με 5 ευρω που ηπια ηταν κανονικη οχι μπομπα.Τελευταια σταση Κεφαλληνίας Pub life ,χαλια μαυρα1gilf,1 χοντρη,1τρανς , και μια ωραια μιλφ ρωσιδα 45αρα.Ηπια ενα ποτο εκει και την εκανα,αλλωστε ουτε που στον χαιδευουν εκει....Να πω οτι υπαρχει μαγαζί καφε στο κεντρο της Αθηνας, που ανοιγει απο το πρωι συνηθως,που γαμας μεσα στην τουαλετα μιλφ Αλβανιδα με 50 ευρω,γυναικα γαμευσιμη σχετικα ,που δεν ξερει καθολου ελληνικα,μπορεις και αν θες να την κερασεις και ποτο με 10 ευρω.Το μαγαζι κλεινει 22:00 το βραδυ,και μπορει να παιχτει και παρτουζα ,με την κοπελα που εχει το μαγαζι,αλλα αυτο μαλλον πιθανο μετα της 21:00 ,να μην εχει και αλλο πελατη στο μαγαζι.....Θα απαντησω μονο με pm ,σε γνωστα μελη που ποσταρουν εδω,ποιο ειναι το μαγαζι....Σε αλλους μην με ρωτατε,δεν θα σας πω......
Σε. Μένα άρεσε η Μαίρη. Ειναι σπασμένη λίγο αλλά άμα φορέσει τη φουστα τη καλή που μ αρέσει και έχει το μαλλάκι ως τους ώμους με καβλωνει.
Μη γράψεις τυπε γιατί μόνο εσυ εγω ο womanaholic και μερικοί άλλοι συναγωνιστές γράφουμε.
Αμα δε παμε εμείς....
Desperado88
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2015
- Μηνύματα
- 137
- Like
- 382
- Πόντοι
- 21
Εντωμεταξύ πέρασα από χαλαρά δύο φορές ,τις τελευταίες δυο βδομάδες και είδα εκτός από την Φλώρα και Νανά μια άλλη ξανθιά. Δεν την είχα ξαναδεί τις προηγούμενες φορές. Η τύπισσα ίσως έχει την πιο σκληρη φάτσα που έχω δει σε τέτοια μαγαζιά.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Εντωμεταξύ πέρασα από χαλαρά δύο φορές ,τις τελευταίες δυο βδομάδες και είδα εκτός από την Φλώρα και Νανά μια άλλη ξανθιά. Δεν την είχα ξαναδεί τις προηγούμενες φορές. Η τύπισσα ίσως έχει την πιο σκληρη φάτσα που έχω δει σε τέτοια μαγαζιά.
Ναι την εμαννουελα λες.
Ειναι για ειδικά γουστα. Προσωπικά το σώμα της δεν μ αρέσει και δεν την έχω παρει ποτε.
Όσο για την Μαίρη από pub65
@koleou το θέμα είναι να τη φτάσουμε να μας κτυπήσει καμια μαλακια εκεί στην γωνιτσα. Δυσκολακι λες ;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Έχουμε αναφερθεί σ' αυτή, την έχω πάρει μάλιστα εγώ και νομίζω κι άλλος ένας συναγωνιστής που γράφει εδώΕντωμεταξύ πέρασα από χαλαρά δύο φορές ,τις τελευταίες δυο βδομάδες και είδα εκτός από την Φλώρα και Νανά μια άλλη ξανθιά. Δεν την είχα ξαναδεί τις προηγούμενες φορές. Η τύπισσα ίσως έχει την πιο σκληρη φάτσα που έχω δει σε τέτοια μαγαζιά.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Τόσες ωραίες βίζιτες έχουμε ξεμείνει με τις ίδιες στα κωλόμπαρα.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Επειδή νιώθω κι εγώ ότι έχω τελματώσει περιμένω να μου απαντήσει με PM ο koleou για την 50άρα Αλβανίδα που λέει ότι γαμιέται στην τουαλέτα για να κάνω και κάτι διαφορετικό, μου ακούγεται φουλ βρωμιά και παράνομη η φάση και γουστάρω... Κατά τ' άλλα ετοιμάζομαι για ένα ταξιδάκι - αστραπή στη Σπάρτη μες τον Ιούλιο για μια κοινωνική υποχρέωση όπου θα επισκεφτώ εκεί τις "Σεϋχέλλες", ένα κωλόμπαρο - γαμησάδικο που μακάρι να υπήρχαν κι άλλα σαν αυτό στην Αθήνα... Και μ' έχει ψήσει κι η Ρούλα που δούλευε στο Pub 65 να πάω σ' ένα στη Χαλκίδα που δούλευεΤόσες ωραίες βίζιτες έχουμε ξεμείνει με τις ίδιες στα κωλόμπαρα.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
Πέρασμα απο Τρουμπα,χάλι μάυρο,αρπαχτικες όλες και σε όλα τα μαγαζια
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Πέρασμα απο Τρουμπα,χάλι μάυρο,αρπαχτικες όλες και σε όλα τα μαγαζια
Κανα νέο απο τον Σκορπιό στην Νοταρά έχουμε ;
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Επειδή νιώθω κι εγώ ότι έχω τελματώσει περιμένω να μου απαντήσει με PM ο koleou για την 50άρα Αλβανίδα που λέει ότι γαμιέται στην τουαλέτα για να κάνω και κάτι διαφορετικό, μου ακούγεται φουλ βρωμιά και παράνομη η φάση και γουστάρω... Κατά τ' άλλα ετοιμάζομαι για ένα ταξιδάκι - αστραπή στη Σπάρτη μες τον Ιούλιο για μια κοινωνική υποχρέωση όπου θα επισκεφτώ εκεί τις "Σεϋχέλλες", ένα κωλόμπαρο - γαμησάδικο που μακάρι να υπήρχαν κι άλλα σαν αυτό στην Αθήνα... Και μ' έχει ψήσει κι η Ρούλα που δούλευε στο Pub 65 να πάω σ' ένα στη Χαλκίδα που δούλευε
E πως να μη τελματώσουμε τύπε μου όταν παίζουν οι ΙΔΙΕΣ και οι ΙΔΙΕΣ.
Ημαρτον καμια νέα παρουσία δεν μπορούν να φέρουν. Μονο το Λα Λουνα ειναι μέρος με αρκετές ολα τα άλλα.....
γράψε μας την εμπειρια σου να καβλωσουμε τουλάχιστον απο το κωλομπαράδικο στη Σπάρτη.
newbrdlo@gmail.com
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2023
- Μηνύματα
- 232
- Like
- 324
- Πόντοι
- 21
οχι,δε πήγα εκεί (τελεύαια φορά πριν μηνες ,έιχε 3 γυναικες που δεν ελεγαν πολλα)Κανα νέο απο τον Σκορπιό στην Νοταρά έχουμε ;
james tiberius kirk
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 5.506
- Κριτικές
- 5
- Like
- 9.116
- Πόντοι
- 2.356
Δεν κάνω πλάκα.Χθεσινη μπαροτσαρκα στο κεντρο της Αθηνας...Λοιπόν πρωτη σταση Pub 65,με παρουσιες Μαιρης ,Σοφιας και αλλη μια μεγαλη,πρωτα ηρθε η Σοφια ,μου τον επαιξε λιγο τσαμπα,αλλα την εδιωξα,μυριζε αλκοολ και οπως παντα θα ηταν βιαστικη ,μετα ηρθε η Μαιρη ,και επειδή ειχα πει οτι δεν κανει τιποτα στο μαγαζι,πλεον αλλαξε λιγο και αφηνει χαμουρεμα,και στο χαιδευει το εργαλειο.Το λεω επειδη την γουσταρε ενα μελος εδω,πλεον ισως παει και ακομα παραπανω,ενα ποτο την πέρασα,αλλα δεν λεει σε εμφανιση.....2η σταση στην παλια Μασκα,εδω εχει παει η Βαλια απο Χαλαρα,αλλα δεν παιζουν και πολλα εκει,αντε να στον παιξει μονο,ειχε και αλλες 2 που δεν σηκωθηκαν απο την καρεκλα,κερασα ενα ποτακι την Βαλια και την εκανα,α να πω θετικο, μια vodka Serkova με 5 ευρω που ηπια ηταν κανονικη οχι μπομπα.Τελευταια σταση Κεφαλληνίας Pub life ,χαλια μαυρα1gilf,1 χοντρη,1τρανς , και μια ωραια μιλφ ρωσιδα 45αρα.Ηπια ενα ποτο εκει και την εκανα,αλλωστε ουτε που στον χαιδευουν εκει....Να πω οτι υπαρχει μαγαζί καφε στο κεντρο της Αθηνας, που ανοιγει απο το πρωι συνηθως,που γαμας μεσα στην τουαλετα μιλφ Αλβανιδα με 50 ευρω,γυναικα γαμευσιμη σχετικα ,που δεν ξερει καθολου ελληνικα,μπορεις και αν θες να την κερασεις και ποτο με 10 ευρω.Το μαγαζι κλεινει 22:00 το βραδυ,και μπορει να παιχτει και παρτουζα ,με την κοπελα που εχει το μαγαζι,αλλα αυτο μαλλον πιθανο μετα της 21:00 ,να μην εχει και αλλο πελατη στο μαγαζι.....Θα απαντησω μονο με pm ,σε γνωστα μελη που ποσταρουν εδω,ποιο ειναι το μαγαζι....Σε αλλους μην με ρωτατε,δεν θα σας πω......
Γράψε ένα βιβλίο για όλα αυτά τα μέρη, τους ανθρώπους, τις εμπειρίες...Αναλαμβάνω εγώ να σου κάνω τις διορθώσεις.
Επαναλαμβάνω.
Δεν κάνω πλάκα!
Cervantes
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.012
- Κριτικές
- 235
- Like
- 6.540
- Πόντοι
- 21.665
Περασμα απο Piruette πρωτα ηρθε η Ελενη για ποτο της ειπα οχι γιατι την εχω ξαναπαρει. Τελικα περασα στην καβατζα με την Κατερινα. Καλα ξεκινησε ο αγωνας αλλα αφου τον εχωσα μεσα, στην δευτερη σταση αρχισε να τα μασαει. Τελοσπαντων εγινε η δουλεια αλλα οχι οπως περιμενα. Ισως επρεπε να επαιρνα την Ελενη που ειναι καυλιαρα. Γενικα στο συγκεκριμενο μου τα ψιλομασανε στην καβατζα μετα το πενταλεπτο να τελειωσουμε. Αυτο συν το σωστο επιχειρημα του PornGangster οτι δεν φερνουν καμμια καινουργια με εχει βαλει σε σκεψεις για το καταστημα..
ΥΓ: Τελικα την διωξανε την Βαλια απο το Χαλαρα οποτε ειχα παει ηταν σε τρελα νευρα..
ΥΓ: Τελικα την διωξανε την Βαλια απο το Χαλαρα οποτε ειχα παει ηταν σε τρελα νευρα..
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.815
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.040
- Πόντοι
- 6.495
Με τα ποτά, δικό σου δικό της και καβατζα πάνω από 100 στο μέσο όρο.Το πρότζεκτ πόσα είναι γειά το λά λούνα
Πιρουέτ και pub65 100 max.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Με τα ποτά, δικό σου δικό της και καβατζα πάνω από 100 στο μέσο όρο.
Πιρουέτ και pub65 100 max.
Pub γιατι να πληρώσεις 100 τυπε αφού δεν έχει καβατζα για γαμήσι.
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Περασμα απο Piruette πρωτα ηρθε η Ελενη για ποτο της ειπα οχι γιατι την εχω ξαναπαρει. Τελικα περασα στην καβατζα με την Κατερινα. Καλα ξεκινησε ο αγωνας αλλα αφου τον εχωσα μεσα, στην δευτερη σταση αρχισε να τα μασαει. Τελοσπαντων εγινε η δουλεια αλλα οχι οπως περιμενα. Ισως επρεπε να επαιρνα την Ελενη που ειναι καυλιαρα. Γενικα στο συγκεκριμενο μου τα ψιλομασανε στην καβατζα μετα το πενταλεπτο να τελειωσουμε. Αυτο συν το σωστο επιχειρημα του PornGangster οτι δεν φερνουν καμμια καινουργια με εχει βαλει σε σκεψεις για το καταστημα..
ΥΓ: Τελικα την διωξανε την Βαλια απο το Χαλαρα οποτε ειχα παει ηταν σε τρελα νευρα..
Τύπε η Κατερίνα ειναι γνωστό οτι βαριέται απο ενα σημείο και μετά... μη κοιτάς που περνάμε καλα εμείς επειδη είμαστε καβλιάρηδες.
Στο Χαλαρά τσακωνοταν μονίμως η Βάλια με τις αλλες εκει μέσα που απο οσο καταλαβα την έχουν δει αρχηγίνες. Οπότε μη περιμένεις καινουργιο κοσμο άμεσα. Αφου μια φορά που εφευγα και ειπα καληνυχτα καμια δεν απαντησε ουτε η Φλώρα ουτε η αλλη επειδη είχα πάρει καβατζα με την Βάλια.
Τα ιδια έγιναν και με την Αναστασία μετά απο ενα διάστημα έφυγε. Οι τυπισες δεν έχουν καταλαβει εκει μέσα οτι δεν ειναι γκομενές μας. Καμία δεν δίνει ευκολα κινητό για εκτός κωλομπαρου φάση σε ξενοδοχείο και αν το δώσουν μετά στελνεις και κάνουν τις κινέζες (γενικά μιλάω οχι για το Χαλαρά μόνο)
οπότε και η δική μας συμπεριφορά θα ειναι τυπική αρπακτικού που γαμάει νέο αίμα κάθε φορά και αναλογα τις κάβλες μας.
Sorry but not sorry.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.260
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.184
- Πόντοι
- 6.246
H Μαρία στο La Luna σε καλύπτει;Δουλευει καμμια κολομπαρου σ ολα αυτα με υπερτεραστιες βυζαρες?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 8K