Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
καλησπερα παιδια

αν εγω δεν θελω να πηδηξω στις καβαντζες και θελω μονο μπαλαμουτι και χαιδεματα και παρεα με τις κυριες
θα μου πουνε τιποτα?? θα θελουνε κερασμα ανα πενταλεπτο?
επισης στο Strass ποσο κοστιζει το ποτο της κοπελας? (μενω κοντα για αυτο λεω αυτο)
ευχαριστω και sorry αν ενοχλησα
Κανένα πρόβλημα, ό,τι γουστάρεις κάνεις, τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό... Απλά κάποια μαγαζιά όπως π.χ. το "Χαλαρά" στο Περιστέρι δεν προωθούν και τόσο τη φάση με τα ποτά αλλά πιο πολύ τις καβάτζες, το "La luna" όμως της Μιχαλακοπούλου ή το "Strass" που λες ότι είναι κοντά σου δεν εμπίπτουν σ' αυτήν την κατηγορία. Κέρασμα ανά πεντάλεπτο όχι, αλλά απλό ποτό πάνω από 10' δεν το κρατάνε συνήθως. Στο "Strass" συγκεκριμένα δε θυμάμαι πόσο πάει το ποτό αλλά στα περισσότερα μαγαζιά του είδους κοστίζει 10 ευρώ το απλό και 20 ευρώ το διπλό
 

Deltafox

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2009
Μηνύματα
131
Κριτικές
1
Like
264
Πόντοι
21
Όσο για Καβαντζα που λέμε έχει καναπεδακια με παραβάν που περνάς ζάχαρη...

Καβάτζα με καναπεδάκια και παραβάν έχει το Χαλαρά;
Εγώ άλλη ερώτηση έχω.. αν πεις οτι θες να πας παραβάν, είτε για γαμησι είτε για μια πίπα.. Την καπότα την βγάζει αυτή ή έχεις εσύ;;;
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.813
Κριτικές
14
Like
5.036
Πόντοι
6.495
Καβάτζα με καναπεδάκια και παραβάν έχει το Χαλαρά;
Εγώ άλλη ερώτηση έχω.. αν πεις οτι θες να πας παραβάν, είτε για γαμησι είτε για μια πίπα.. Την καπότα την βγάζει αυτή ή έχεις εσύ;;;
Αυτή ... πάντως έχω πάντα και κανά 2 στη τσέπη
 

Ημεδαπος

Σπουδαίος
Εγγρ.
14 Σεπ 2017
Μηνύματα
982
Κριτικές
35
Like
7.981
Πόντοι
3.436
Καλησπέρα κ απο μέσα το κωλομπαρα < μεταξύ μας > στο Αγρίνιο στην πλατεία χαντζοπουλου τι ρόλο βαράει;;;;
θα ειμαι εκεί για κάποιες ημέρες κ έλεγε να κάνω επίσκεψη.....
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλησπέρα κ απο μέσα το κωλομπαρα < μεταξύ μας > στο Αγρίνιο στην πλατεία χαντζοπουλου τι ρόλο βαράει;;;;
θα ειμαι εκεί για κάποιες ημέρες κ έλεγε να κάνω επίσκεψη.....
Φίλε εδώ αναφερόμαστε σε κωλόμπαρα της Αθήνας, αναζήτησε στο site thread για το Αγρίνιο, είμαι σίγουρος ότι θα κατατοπιστείς
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Καβάτζα με καναπεδάκια και παραβάν έχει το Χαλαρά;
Εγώ άλλη ερώτηση έχω.. αν πεις οτι θες να πας παραβάν, είτε για γαμησι είτε για μια πίπα.. Την καπότα την βγάζει αυτή ή έχεις εσύ;;;

Έχει περίπτερο απέναντι τύπε. Φόρα ενα παντελόνι με τσεπες στα πλάγια και πηγαινε ζωσμένος με καπότες.

Μπές μέσα και πές εάν δεν μου πάρετε άμεσα τσιμπούκι θα ανατιναχθώ.
 

Deltafox

Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2009
Μηνύματα
131
Κριτικές
1
Like
264
Πόντοι
21
Έχει περίπτερο απέναντι τύπε. Φόρα ενα παντελόνι με τσεπες στα πλάγια και πηγαινε ζωσμένος με καπότες.

Μπές μέσα και πές εάν δεν μου πάρετε άμεσα τσιμπούκι θα ανατιναχθώ.
Θα λεκιάσω τον τόπο ρε κάργιες!

Αλήθεια τώρα... Καβάτζα με παραβάν, ποιο μαγαζί έχει;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Θα λεκιάσω τον τόπο ρε κάργιες!

Αλήθεια τώρα... Καβάτζα με παραβάν, ποιο μαγαζί έχει;

Ο Ζάρας τύπε. :grin: πηγαινε να πάρεις και κάνα ρουχαλάκι να σκάσεις κονιόρδος το βράδυ στα κορίτσια.

Πέρα απο τη πλάκα το Χαλαρά έχει αυτο που ζητάς.
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.403
Κριτικές
144
Like
11.801
Πόντοι
25.186
Καβάτζα με καναπεδάκια και παραβάν έχει το Χαλαρά;
Εγώ άλλη ερώτηση έχω.. αν πεις οτι θες να πας παραβάν, είτε για γαμησι είτε για μια πίπα.. Την καπότα την βγάζει αυτή ή έχεις εσύ;;;
Πάντα φέρνει σκουφι μαζί η κιουρια... Τώρα αν έχεις και εσύ κάνα δύο στην τσέπη δεν θα σε προσβάλει....
 

GRP4

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2023
Μηνύματα
33
Like
442
Πόντοι
20
Καλημερα, γνωριζει καποιος τι παιζει στο κολομπαρο της θηβων στο περιστερι;
 

Beast of Burden

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2015
Μηνύματα
140
Κριτικές
26
Like
1.080
Πόντοι
371
Καλημερα, γνωριζει καποιος τι παιζει στο κολομπαρο της θηβων στο περιστερι;
Λες αυτό της Nicole; To είχε μια Ρουμάνα με τον Αλβανό άντρα της. Έχω καιρό να περάσω αλλά από όσο θυμάμαι δεν έπαιζε κάτι. Κερασματάδικο
 

Kwstaki134

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2022
Μηνύματα
80
Κριτικές
2
Like
264
Πόντοι
20
Ώστε η Φλώρα το αλβανοπορνίδιο βρίσκεται ακόμα στο Χαλαρά.
Ενδιαφέρον
Έχουμε καμία νέα ενημέρωση για το χαλαρά ?? Πήγα αρχές του μήνα και είχε 2 φολες που έψαχναν θύματα και έφυγα.
 

Sonik2121

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2021
Μηνύματα
156
Like
270
Πόντοι
21
Έχουμε καμία νέα ενημέρωση για το χαλαρά ?? Πήγα αρχές του μήνα και είχε 2 φολες που έψαχναν θύματα και έφυγα.
Εχει την βαλια το κοντοπουτανο,την φλωρη κ την νανα...
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Καταδρομική στο Χαλαρά πριν μέρες... ανέβασα και κριτική !


Παρούσες

Νανά - Φλώρα και Βάλια.

Η Νανά αρχοντόπουτανα κάθεται με στύλ στο μπαράκι ακριβώς δεξιά απο τη πόρτα και καπνίζει το τσιγαράκι της.

Αραγε τη πουτσα κανενος την έχει καπνίσει ; την πηρε κανείς πρόσφατα ; με τη Βάλια πέρασα και τη γάμησα γλυκά στην καβατζούλα στο βάθος.

Στο τέλος μου χαϊδεψε τις αρχιδάρες και την έχυσα.

Η Φλώρα τα χεί χάσει... ολο ασυναρτησίες λέει η τρελένγκο :2funny::2funny:
 

christos_021187

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2016
Μηνύματα
800
Κριτικές
8
Like
1.454
Πόντοι
486
Καταδρομική στο Χαλαρά πριν μέρες... ανέβασα και κριτική !


Παρούσες

Νανά - Φλώρα και Βάλια.

Η Νανά αρχοντόπουτανα κάθεται με στύλ στο μπαράκι ακριβώς δεξιά απο τη πόρτα και καπνίζει το τσιγαράκι της.

Αραγε τη πουτσα κανενος την έχει καπνίσει ; την πηρε κανείς πρόσφατα ; με τη Βάλια πέρασα και τη γάμησα γλυκά στην καβατζούλα στο βάθος.

Στο τέλος μου χαϊδεψε τις αρχιδάρες και την έχυσα.

Η Φλώρα τα χεί χάσει... ολο ασυναρτησίες λέει η τρελένγκο :2funny::2funny:

Καλά από ασυναρτησίες άλλο τίποτα. Εγώ στο la luna πριν κάποιους μήνες που είχα πάει, η Τάνια μου μιλούσε για το μηχανογραφικό της κόρης της στο σχολείο και τι σχολές να δηλώσει.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.181
Κριτικές
165
Like
26.048
Πόντοι
34.168
Καλά από ασυναρτησίες άλλο τίποτα. Εγώ στο la luna πριν κάποιους μήνες που είχα πάει, η Τάνια μου μιλούσε για το μηχανογραφικό της κόρης της στο σχολείο και τι σχολές να δηλώσει.

Σκεφτηκα και μια επίσκεψη απο την λαλούνα τύπε αλλα μας χαλάει η καβάτζα αντι να πάνε στο ΙΚΕΑ να βάλουν εναν καναπέ της προκοπής κα ενα παραβάν εκει μέσα με ενα κεράκι να βλέπουμε και που χώνουμε το καβλί μας

εχουν εκει κάτι καναπέδες ξύλινους που πιάνεται ο κώλος σου και φώς τίποτα.
 

Kangos

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2021
Μηνύματα
69
Like
24
Πόντοι
0
Ρε παιδιά πιτεμας κανένα κολομλαρω να παμεν να οεραοσυμεν καλά ηρθαν κάτι φίλη από Κύπρο και ειπαμεν να περασουμε λίγο καλά και για χαβαλε και αν γαμησιυμε κιολας δνε θα πούμε όχι και διευθυνσει γιατί από Αθήνα λιγα πραγματα ξέρω
 

ak45

Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2023
Μηνύματα
15
Like
16
Πόντοι
0
Καταδρομική στο Χαλαρά πριν μέρες... ανέβασα και κριτική !


Παρούσες

Νανά - Φλώρα και Βάλια.

Η Νανά αρχοντόπουτανα κάθεται με στύλ στο μπαράκι ακριβώς δεξιά απο τη πόρτα και καπνίζει το τσιγαράκι της.

Αραγε τη πουτσα κανενος την έχει καπνίσει ; την πηρε κανείς πρόσφατα ; με τη Βάλια πέρασα και τη γάμησα γλυκά στην καβατζούλα στο βάθος.

Στο τέλος μου χαϊδεψε τις αρχιδάρες και την έχυσα.

Η Φλώρα τα χεί χάσει... ολο ασυναρτησίες λέει η τρελένγκο :2funny::2funny:
Τι τιμές παίζανε στο χαλαρά;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom