Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (3 μέλη και 7 επισκέπτες)

cartepillas23

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
239
Like
109
Πόντοι
1
Καλησπέρα πήγα στο λα λουνα έπεσα λίγο έξω από λεφτά αλλά κοπέλα μέσα μπαρ ήταν θεά.πέρασα
καλά όρεξη.ειδα μια μπαρ γυναίκα είχε στήθος και κολάρα αλλά το καλό δεν βγαίνει έξω πέρασα όμορφα 50 σύνολο.ειχεδυο αδιάφορες κοπέλες.ερχετε μια καλή εμφάνιση όλο χασμουρητό ήταν κερνάω διπλό πριν ρωτήσω από πού ήταν.μολισ μου άγιο Δομίνικο έφαγε άκυρο.ηρθε μια έκανε καλό παιχνίδι χαλασΑ 20+50 συν δικά μου 4 ποτά .
 

andre26

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2018
Μηνύματα
483
Like
388
Πόντοι
21
παιδια με το aplo bar που ειναι κοντα στο μετρο αγιος Ιωαννης τι παιζει γιαμιεται καμια απο τις κοπελες που ειναι τωρα εκει?
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
παιδια με το aplo bar που ειναι κοντα στο μετρο αγιος Ιωαννης τι παιζει γιαμιεται καμια απο τις κοπελες που ειναι τωρα εκει?
Μέσα στο μαγαζί είπαμε όχι, μην ξαναλέμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Μήπως είναι η Στέλλα που ήταν πολύ παλαιότερα στο Χαλαρά;
Ποιος ξέρει ρε φίλε... Δε νομίζω πάντως. Αν είναι αυτή να πάω να τη βρω να την ξανακάνω να φωνάζει "Χύνω, χύνω, πάρε και την ψυχή μου καβλιάρη μου" όπως την τελευταία φορά που τη γλειφομούνιαζα μες το μαγαζί και μέχρι κι η Φλώρα είχε στηθεί πίσω από τους ψεύτικους φίκους και κρυφοκοιτούσε για να δει τί διάολο κάναμε και η άλλη ξεφώνιζε έτσι!
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους κωλομπαραδες.... πέρασμα λοιπόν ξανά από Τρούμπα με πρώτη στάση κλασικά το Σκορπιό ....αυτή τη φορά δεν έκανα τίποτα με καμία καθώς ο στόχος ήταν αλλου... Δεύτερη στάση blue night κάθισα λοιπόν σε τραπέζι....από γυναίκες 3 και τίποτα σπουδαίο ....με πλησιάσει μία γύρω στα 40 45 μελαμψή μάλλον Βραζιλιάνα με την οποία ήπιαμε τρία ποτά χουφτώματα full χάμουρέματα full αλλά μέχρι εκεί ... Της έκανα λοιπόν πρόταση για ραντεβού έξω δέχτηκε μου εδωσε τηλέφωνο αλλά όταν την πήρα η κλασική απάντηση δεν προλαβαίνω σήμερα αύριο-μεθαύριο και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά σύνολο το κόστος στο μαγαζί 40€.... Τρίτη στάση europa αυτή τη φορά πέτυχα παλιά γνώριμη ξανθιά Ελληνίδα εν ονόματι Χριστίνα.... με το που την είδα λοιπόν στο μαγαζί σηκώνεται με παίρνει αγκαλιά καθότι είμαστε παλιοί γνωστοί με πολύ ένοχο παρελθόν ...ξεπέταξε εναν αγαπουλη και μετά καθίσαμε στο τραπεζάκι μαζί..... το τι έγινε δεν περιγράφεται φτάνει μόνο να σας πω ότι για πρώτη φορά σε αυτό το μαγαζί έπεσε πίπα τρελή αλλά μικρής διάρκειας στην τουαλέτα χωρίς ολοκλήρωση λόγω χρόνου και για να μην καρφωθουμε στο καγαζι....στο τέλος λοιπόν της επισκέψεις δώσαμε ραντεβού στον Πειραιά για την επόμενη το μεσημέρι ...την πήρα με το αυτοκίνητό μου πήγαμε σε ξενοδοχείο στο Σχιστό και έγινε το έλα να δεις!!!! το ραντεβού στο ξενοδοχείο ήταν προσφορά της Χριστίνας προς τιμήν των παλιών καλών εποχών!!!!! δεν πηγαίνει καθημερινά στο μαγαζί ειναι ψηλή ξανθιά Ελληνίδα ομολογουμένως πολύ όμορφη για την περιοχή αλλά από όσο μου είπε από Σεπτέμβρη θα είναι μόνιμα .....βλέποντας και πράττοντας.... Οι Υπόλοιπες κορασίδας του μαγαζιού κάνανε τρελό παιχνίδι στα τραπέζια και από ότι είδα μία λίγο πιο μελαμψη δεν συγκράτησα όνομα και η κλασική μελαχρινή ρουμάνα πολυ αξιογαμιτη μετά από πληροφορία συνάδελφου μέσα στο μπαρ αρχίζουν και παίρνουν βιζιτούλες για έξω με αντίτιμο όχι σταθερό!!! βαρουν και όπως σε πιάσουν.... Αυτά για την ώρα
Νίκο στο "Blue night" δηλαδή και στο "Europa" το διαφήμιζαν κανονικά οι κοπέλες ότι γίνεται παιχνίδι στους καναπέδες, έστω φραπές; Ή έπρεπε να πιέσεις εσύ ακόμα και για τα ελάχιστα;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Η άλλη λέει είχε τον συναγωνιστή παρεα κ έφυγε κ πηγε σε έναν άλλον.

Φολα από Άγιο Δομίνικο απευθείας. Φρέσκια φολα ήρθε το αεροπλάνο.

Α ρε καρναβάλι πες της.απορω αυτό το καρναβάλι τι το έχουν ακόμη εκεί.
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.258
Κριτικές
38
Like
5.598
Πόντοι
7.195
Καλησπέρα, αν δεν μπορείτε να γράψετε μηνύματα μην το κάνετε, είναι κρίμα να μας βγαίνει το μάτι και το μυαλό για να επεξεργαστουμε το τι εννοεί το μήνυμα.
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.835
Πόντοι
25.186
Νίκο στο "Blue night" δηλαδή και στο "Europa" το διαφήμιζαν κανονικά οι κοπέλες ότι γίνεται παιχνίδι στους καναπέδες, έστω φραπές; Ή έπρεπε να πιέσεις εσύ ακόμα και για τα ελάχιστα;
Στο Europa είναι πιο χύμα...χωνεσαι κανονικά...άσε που αν υπάρχει λίγος κόσμος θα δεις τι παίζει....στο Blue night είναι λίγο πιο σφιχτά...για εμένα το blue night είναι όχι!!!!
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.436
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Στο Europa είναι πιο χύμα...χωνεσαι κανονικά...άσε που αν υπάρχει λίγος κόσμος θα δεις τι παίζει....στο Blue night είναι λίγο πιο σφιχτά...για εμένα το blue night είναι όχι!!!!


Η καβάτζα του europa σε σχέση με Λα λούνα τι γίνεται.

Ο σκορπιός στην Τρούμπα γενικά αξίζει η καμιά πίπα εκεί στα σκαμπό.


Ξέρουμε αν λα λούνα παίζει κανα τσιμπούκι στην καβάτζα.
 

Katagavlomenos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιουν 2006
Μηνύματα
797
Κριτικές
10
Like
2.901
Πόντοι
6.205
Από όσο ξέρω ο Σκαραβαίος έκλεισε και τα πιο πολλά κορίτσια μετακόμισαν στο Παρκάκι. Παιχνίδι γίνεται εκτός, αλλά είναι "καλομαθημένες" και ζητάνε πολλά. Συνήθως δεν αξίζει η φάση αν και για το παλμάρε, έχω κάνει.
Όταν λες παρκάκι?
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.835
Πόντοι
25.186
Η καβάτζα του europa σε σχέση με Λα λούνα τι γίνεται.

Ο σκορπιός στην Τρούμπα γενικά αξίζει η καμιά πίπα εκεί στα σκαμπό.


Ξέρουμε αν λα λούνα παίζει κανα τσιμπούκι στην καβάτζα.
Το Europa δεν έχει καβάτζα....για σεξακι μόνο έξω και αυτό σε συνεννόηση με την κορασίδα....στον Σκορπιό στα σκαμπό δεν έχει παιχνίδι...η σε καναπέδες πιο μέσα από την μπάρα η πάνω στο πατάρι που εγώ προσωπικά δεν προτιμώ....για λαλουνα υπάρχουν πιο ειδικοί από εμένα...
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.436
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Το Europa δεν έχει καβάτζα....για σεξακι μόνο έξω και αυτό σε συνεννόηση με την κορασίδα....στον Σκορπιό στα σκαμπό δεν έχει παιχνίδι...η σε καναπέδες πιο μέσα από την μπάρα η πάνω στο πατάρι που εγώ προσωπικά δεν προτιμώ....για λαλουνα υπάρχουν πιο ειδικοί από εμένα...


Ευχαριστώ.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Το Europa είναι τρουμπα; τι παίζει εκεί ; μπορεί να πει κάποιος συνοπτικά ;
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.835
Πόντοι
25.186
Το Europa είναι τρουμπα; τι παίζει εκεί ; μπορεί να πει κάποιος συνοπτικά ;
Κωλόμπαρο που δεν έχει καβάτζα...μερικές από εκεί παίρνουν βιζιτούλες εκτός και συνήθως μετά η πριν την δουλειά....έχει κατά καιρούς καλά κομμάτια και μέσα στα τραπέζια μπορεί να παίξει καμία πίπα.... γενικά καλουτσικο αλλά αν αποτερος σκοπός είναι το γαμισακι έχει ρίσκο τα τεμάχια που έκαναν στάνταρ βίζιτες προ κοβιντ δεν τα έχω δει....από τον Ιούνιο έχω περάσει 3 φορές από εκεί....καλό εργαλείο μια με κοντό μαλλί μαύρο μάλλον Ρουμάνα αλλά λόγο του ότι είναι ξεμυαλιστρα στο τραπέζι θέλει προσοχή....αυτά γενικά....
 

Mike_k

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2008
Μηνύματα
264
Κριτικές
4
Like
1.330
Πόντοι
481
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους κωλομπαραδες.... πέρασμα λοιπόν ξανά από Τρούμπα με πρώτη στάση κλασικά το Σκορπιό ....αυτή τη φορά δεν έκανα τίποτα με καμία καθώς ο στόχος ήταν αλλου... Δεύτερη στάση blue night κάθισα λοιπόν σε τραπέζι....από γυναίκες 3 και τίποτα σπουδαίο ....με πλησιάσει μία γύρω στα 40 45 μελαμψή μάλλον Βραζιλιάνα με την οποία ήπιαμε τρία ποτά χουφτώματα full χάμουρέματα full αλλά μέχρι εκεί ... Της έκανα λοιπόν πρόταση για ραντεβού έξω δέχτηκε μου εδωσε τηλέφωνο αλλά όταν την πήρα η κλασική απάντηση δεν προλαβαίνω σήμερα αύριο-μεθαύριο και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά σύνολο το κόστος στο μαγαζί 40€.... Τρίτη στάση europa αυτή τη φορά πέτυχα παλιά γνώριμη ξανθιά Ελληνίδα εν ονόματι Χριστίνα.... με το που την είδα λοιπόν στο μαγαζί σηκώνεται με παίρνει αγκαλιά καθότι είμαστε παλιοί γνωστοί με πολύ ένοχο παρελθόν ...ξεπέταξε εναν αγαπουλη και μετά καθίσαμε στο τραπεζάκι μαζί..... το τι έγινε δεν περιγράφεται φτάνει μόνο να σας πω ότι για πρώτη φορά σε αυτό το μαγαζί έπεσε πίπα τρελή αλλά μικρής διάρκειας στην τουαλέτα χωρίς ολοκλήρωση λόγω χρόνου και για να μην καρφωθουμε στο καγαζι....στο τέλος λοιπόν της επισκέψεις δώσαμε ραντεβού στον Πειραιά για την επόμενη το μεσημέρι ...την πήρα με το αυτοκίνητό μου πήγαμε σε ξενοδοχείο στο Σχιστό και έγινε το έλα να δεις!!!! το ραντεβού στο ξενοδοχείο ήταν προσφορά της Χριστίνας προς τιμήν των παλιών καλών εποχών!!!!! δεν πηγαίνει καθημερινά στο μαγαζί ειναι ψηλή ξανθιά Ελληνίδα ομολογουμένως πολύ όμορφη για την περιοχή αλλά από όσο μου είπε από Σεπτέμβρη θα είναι μόνιμα .....βλέποντας και πράττοντας.... Οι Υπόλοιπες κορασίδας του μαγαζιού κάνανε τρελό παιχνίδι στα τραπέζια και από ότι είδα μία λίγο πιο μελαμψη δεν συγκράτησα όνομα και η κλασική μελαχρινή ρουμάνα πολυ αξιογαμιτη μετά από πληροφορία συνάδελφου μέσα στο μπαρ αρχίζουν και παίρνουν βιζιτούλες για έξω με αντίτιμο όχι σταθερό!!! βαρουν και όπως σε πιάσουν.... Αυτά για την ώρα
Πάνω κάτω έχεις ιδέα για το κόστος της συνεύρεσης?
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.835
Πόντοι
25.186
Πάνω κάτω έχεις ιδέα για το κόστος της συνεύρεσης?
Στο Σκορπιό με 50 - 70 είσαι υπέρ καλυμμένος στο Europa όπου σε βρουν.... σίγουρα όχι στις τιμές του σκορπιού....βέβαια εξαρτάται και τι γούστα θες να βγάλεις....
 
  • Like
Αντιδράσεις: Mike_k

michello

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Απρ 2014
Μηνύματα
595
Like
8.016
Πόντοι
1.046
Καλημέρα. Υπάρχει κωλομπαρο που να ανοίγει από το απόγευμα?
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Στο Europa είναι πιο χύμα...χωνεσαι κανονικά...άσε που αν υπάρχει λίγος κόσμος θα δεις τι παίζει....στο Blue night είναι λίγο πιο σφιχτά...για εμένα το blue night είναι όχι!!!!
Σ' ευχαριστώ, με βοήθησες πολύ... Στο "Fantasia" πήγες καθόλου;
 

Mike_k

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2008
Μηνύματα
264
Κριτικές
4
Like
1.330
Πόντοι
481
Σ' ευχαριστώ, με βοήθησες πολύ... Στο "Fantasia" πήγες καθόλου;
Στο φαντασία έχω να πάω 2 χρόνια, χώρος για πριβε δεν υπήρχε.
Κυρίως είχε θείες, με δύο ξεκίνησα σοσιαλ κ μόλις ξεκίναγα χούφτωμα έφευγαν.
Μέτα μου έσκασε πιπίνι ανατολικού μπλοκ και μια ξανθιά αδύνατη όμορφη κοπέλα.
Πάντως δεν ήταν πολύ φορτικες να τις κεράσεις και κυρίως δεν έκλαψα λεφτά μου.
 

akominis

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
14
Like
39
Πόντοι
0
Καλημέρα σε όλους τους συνφορουμήτες. Μια ερώτηση - βοήθεια που απευθύνεται κυρίως στους έμπειρους θαμώνες.
Ποιό είναι το approach - τακτική - τρόπος που ακολουθείτε για να "ξεφορτωθείτε" τις κοπέλες που ζητάνε ποτό? Κυρίως με αυτές που έχουμε "συνευρεθεί" και δε θέλουμε να ...διαταραχθούν οι "σχέσεις" μας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom