cartepillas23
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 239
- Like
- 109
- Πόντοι
- 1
Καλησπέρα πήγα στο λα λουνα έπεσα λίγο έξω από λεφτά αλλά κοπέλα μέσα μπαρ ήταν θεά.πέρασα
καλά όρεξη.ειδα μια μπαρ γυναίκα είχε στήθος και κολάρα αλλά το καλό δεν βγαίνει έξω πέρασα όμορφα 50 σύνολο.ειχεδυο αδιάφορες κοπέλες.ερχετε μια καλή εμφάνιση όλο χασμουρητό ήταν κερνάω διπλό πριν ρωτήσω από πού ήταν.μολισ μου άγιο Δομίνικο έφαγε άκυρο.ηρθε μια έκανε καλό παιχνίδι χαλασΑ 20+50 συν δικά μου 4 ποτά .
καλά όρεξη.ειδα μια μπαρ γυναίκα είχε στήθος και κολάρα αλλά το καλό δεν βγαίνει έξω πέρασα όμορφα 50 σύνολο.ειχεδυο αδιάφορες κοπέλες.ερχετε μια καλή εμφάνιση όλο χασμουρητό ήταν κερνάω διπλό πριν ρωτήσω από πού ήταν.μολισ μου άγιο Δομίνικο έφαγε άκυρο.ηρθε μια έκανε καλό παιχνίδι χαλασΑ 20+50 συν δικά μου 4 ποτά .