You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (1 μέλη και 12 επισκέπτες)
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Η Μονικα παντα ετσι ητανε και το ανυπαρκτο τελειως πριβε κανει τα πραγματα απαγορευτικαΤο "Corner" θα εννοεί Μασαζονομάχε, δεν υπάρχει πλέον άλλο στο Χαϊδάρι, απλά ΜΑΚΡΙΑ, μόνο αυτό σου λέω... Πυρφοράδικο που αφεντικίνα είναι μια τσιγγανοβουλγάρα και βαράει στο κεφάλι όσον αφορά τις χρεώσεις, 10' το διπλό ποτό των 20€ και επιπλέον ούτε μπούτι δε σ' αφήνουν να πιάσεις εκεί μέσα
Καλησπέρα παίδες,
Νέος στο site και έχω δύο ερωτήσεις.Αρχικά το Grand Capone - πρωην σκαραβαίος αξίζει για μπαλαμούτι κλπ ή είναι μούφα. Δεύτερον αν παίζει ποδολαγνεία σε κωλόμπαρα και αν ναι με πόσα ποτά.
Ευχαριστώ πολύ και καλα γαμήσια
Νέος στο site και έχω δύο ερωτήσεις.Αρχικά το Grand Capone - πρωην σκαραβαίος αξίζει για μπαλαμούτι κλπ ή είναι μούφα. Δεύτερον αν παίζει ποδολαγνεία σε κωλόμπαρα και αν ναι με πόσα ποτά.
Ευχαριστώ πολύ και καλα γαμήσια
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Ήμουν περιστασιακός πελάτης στον παλιό "Σκαραβαίο", στο "Grande Capone" δεν έχω πάει αλλά δεν έχει αλλάξει και τίποτα, αν ψάχνεσαι για κάτι περαιτέρω μην κάνεις τον κόπο να πας από εκεί (για περισσότερες πληροφορίες τσέκαρε το ανάλογο thread). Όσο για ποδολαγνεία που ρωτάς, υπάρχουν κωλόμπαρα που αφορούν αυτό το thread στα οποία η καβάτζα όπου γίνεται όλο το παιχνίδι είναι τόσο στενή ή άβολη που πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο. Αν το μαγαζί όμως έχει καναπέδες στην καβάτζα τα πράγματα είναι πιο εύκολα αν και οι κωλομπαρούδες δεν εξειδικεύονται συνήθως σε τέτοια παιχνίδια, εγώ π.χ. προσφάτως στο "Χαλαρά" ζήτησα από τη Φλώρα να μου τραβήξει ποδομαλακία και ανταποκρίθηκε. Τώρα για τα λεφτά που χρειάζονται για να το κάνεις αυτό δεν υπάρχει κάτι στάνταρ, συνήθως όμως τέτοια κόλπα δε γίνονται με το ελάχιστο ποσό ή όταν η αμοιβή της κοπέλας είναι κουτσουρεμένη μετά από παζάριαΚαλησπέρα παίδες,
Νέος στο site και έχω δύο ερωτήσεις.Αρχικά το Grand Capone - πρωην σκαραβαίος αξίζει για μπαλαμούτι κλπ ή είναι μούφα. Δεύτερον αν παίζει ποδολαγνεία σε κωλόμπαρα και αν ναι με πόσα ποτά.
Ευχαριστώ πολύ και καλα γαμήσια
Ευχαριστώ πολύ φίlε για το info, θα δοκιμάσω την τύχη μου στο ΧαλαράΉμουν περιστασιακός πελάτης στον παλιό "Σκαραβαίο", στο "Grande Capone" δεν έχω πάει αλλά δεν έχει αλλάξει και τίποτα, αν ψάχνεσαι για κάτι περαιτέρω μην κάνεις τον κόπο να πας από εκεί (για περισσότερες πληροφορίες τσέκαρε το ανάλογο thread). Όσο για ποδολαγνεία που ρωτάς, υπάρχουν κωλόμπαρα που αφορούν αυτό το thread στα οποία η καβάτζα όπου γίνεται όλο το παιχνίδι είναι τόσο στενή ή άβολη που πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο. Αν το μαγαζί όμως έχει καναπέδες στην καβάτζα τα πράγματα είναι πιο εύκολα αν και οι κωλομπαρούδες δεν εξειδικεύονται συνήθως σε τέτοια παιχνίδια, εγώ π.χ. προσφάτως στο "Χαλαρά" ζήτησα από τη Φλώρα να μου τραβήξει ποδομαλακία και ανταποκρίθηκε. Τώρα για τα λεφτά που χρειάζονται για να το κάνεις αυτό δεν υπάρχει κάτι στάνταρ, συνήθως όμως τέτοια κόλπα δε γίνονται με το ελάχιστο ποσό ή όταν η αμοιβή της κοπέλας είναι κουτσουρεμένη μετά από παζάρια
Διαγραμμένο μέλος 219987
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 101
- Like
- 242
- Πόντοι
- 21
καλημερα συναγωνιστες για καματερο υπαρχει κατι; και αν ναι δωστε περισοτερες πληροφοριες
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.816
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.042
- Πόντοι
- 6.495
Πέρασμα από Λα Λουνα κατά τις 1.30.
5-6 κοπέλες και 6-7 θαμώνες που έγιναν περισσότεροι.
Πέσιμο από Ναταλί. Χουφτωμα , 2 ποτά. Δεν περνάει κάτω μου είπε και μου έστειλε Βαλεντίνα . Κερνάω 1 απλό. Μόλις μου είπε ότι είναι από Αγ. Δομίνικο θυμήθηκα λόγια συμφορουμίτη. Μου είπε για κάτω. Είπα οκ αν και ήξερα θα τα κλάψω. Ξαφνικά έρχεται άλλος θαμώνας. Μου λέει πάω σε αυτόν μη χάσω το ποτάκι και μετά κατεβαίνουμε κάτω. Στα 5 λεπτά άλλο που δεν ήθελα, την έκανα.
Φεύγοντας ρώτησα Ναταλί ποιες πάνε κάτω και μου έδειξε μια γκρανυ με τα μπαλκόνια έξω , λίγο τρομακτική. Τσεκαρα και μια με μακρύ ξανθό μαλλί, όχι την χοντρή. Αλλά ούτε αυτή πήγαινε κάτω.
Την έκανα αν και σκέφτομαι να επανέλθω.
Κόστος 3 απλά και δικό μου 37 ευρώ.
5-6 κοπέλες και 6-7 θαμώνες που έγιναν περισσότεροι.
Πέσιμο από Ναταλί. Χουφτωμα , 2 ποτά. Δεν περνάει κάτω μου είπε και μου έστειλε Βαλεντίνα . Κερνάω 1 απλό. Μόλις μου είπε ότι είναι από Αγ. Δομίνικο θυμήθηκα λόγια συμφορουμίτη. Μου είπε για κάτω. Είπα οκ αν και ήξερα θα τα κλάψω. Ξαφνικά έρχεται άλλος θαμώνας. Μου λέει πάω σε αυτόν μη χάσω το ποτάκι και μετά κατεβαίνουμε κάτω. Στα 5 λεπτά άλλο που δεν ήθελα, την έκανα.
Φεύγοντας ρώτησα Ναταλί ποιες πάνε κάτω και μου έδειξε μια γκρανυ με τα μπαλκόνια έξω , λίγο τρομακτική. Τσεκαρα και μια με μακρύ ξανθό μαλλί, όχι την χοντρή. Αλλά ούτε αυτή πήγαινε κάτω.
Την έκανα αν και σκέφτομαι να επανέλθω.
Κόστος 3 απλά και δικό μου 37 ευρώ.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.436
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Πέρασμα από Λα Λουνα κατά τις 1.30.
5-6 κοπέλες και 6-7 θαμώνες που έγιναν περισσότεροι.
Πέσιμο από Ναταλί. Χουφτωμα , 2 ποτά. Δεν περνάει κάτω μου είπε και μου έστειλε Βαλεντίνα . Κερνάω 1 απλό. Μόλις μου είπε ότι είναι από Αγ. Δομίνικο θυμήθηκα λόγια συμφορουμίτη. Μου είπε για κάτω. Είπα οκ αν και ήξερα θα τα κλάψω. Ξαφνικά έρχεται άλλος θαμώνας. Μου λέει πάω σε αυτόν μη χάσω το ποτάκι και μετά κατεβαίνουμε κάτω. Στα 5 λεπτά άλλο που δεν ήθελα, την έκανα.
Φεύγοντας ρώτησα Ναταλί ποιες πάνε κάτω και μου έδειξε μια γκρανυ με τα μπαλκόνια έξω , λίγο τρομακτική. Τσεκαρα και μια με μακρύ ξανθό μαλλί, όχι την χοντρή. Αλλά ούτε αυτή πήγαινε κάτω.
Την έκανα αν και σκέφτομαι να επανέλθω.
Κόστος 3 απλά και δικό μου 37 ευρώ.
Τι έγινε τελικά μεσιέ,σκέφτηκες που θα μπείς η μόνο αλκοόλ.
Με βλέπω το Σάββατο πάλι να ξεμπουκώνω στην Στέλλα.
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.816
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.042
- Πόντοι
- 6.495
Μη μου πεις Στέλλα είναι η γκρανυ με μαύρα....όχι ευχαριστώΤι έγινε τελικά μεσιέ,σκέφτηκες που θα μπείς η μόνο αλκοόλ.
Με βλέπω το Σάββατο πάλι να ξεμπουκώνω στην Στέλλα.
takisarg
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 1.119
- Like
- 3.130
- Πόντοι
- 456
Από όσο ξέρω ο Σκαραβαίος έκλεισε και τα πιο πολλά κορίτσια μετακόμισαν στο Παρκάκι. Παιχνίδι γίνεται εκτός, αλλά είναι "καλομαθημένες" και ζητάνε πολλά. Συνήθως δεν αξίζει η φάση αν και για το παλμάρε, έχω κάνει.Καλησπέρα παίδες,
Νέος στο site και έχω δύο ερωτήσεις.Αρχικά το Grand Capone - πρωην σκαραβαίος αξίζει για μπαλαμούτι κλπ ή είναι μούφα. Δεύτερον αν παίζει ποδολαγνεία σε κωλόμπαρα και αν ναι με πόσα ποτά.
Ευχαριστώ πολύ και καλα γαμήσια
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.436
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Μη μου πεις Στέλλα είναι η γκρανυ με μαύρα....όχι ευχαριστώ
όχι είναι milfara ξανθιά κοντά στα 35- 38.
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Πολυ σωστος Αρχηγε μου. Τωρα ομως που εχει πολυ ανταγωνισμο θα ηρεμησουν. Θα μοιραστω μια ιστορια απο μπαροβια Περιστερι (Ιρινα) απο Κιςς που ειχαμε κανονισει για εξω. Επειδη την εκανα πολυ κεφι ειχαμε συμφωνησει στα 150 ευρω (αυτο λιγο πριν το κοβιντ) με ξενοδοχειο κομπλε. Δεν ξερω πως μου ηρθε οπως πιναμε καφε και της λεω θελω να τελιειωσω στο στομα σου και να τα καταπιεις ολα. Μου λεει με αυτη τη χαρακτηρισρικη Ουκρανικη προφορα "ΑΑΑΑΑΑΑ εγκω δε κανει τετοια αυτο ουτε αντρα μου ντεν κανω". Καλα της λεω ενταξει κερασμενο το καφεδακι θα παρω τη φιλη μου τη Βικυ (απο το ιδιο μαγαζι) που τα κανει αυτα. Την παραταω συξυλη και φευγω εν ψυχρω. Μεχρι να παω σπιτι ειχε κανει 30 κλησεις ειχε στειλει 20 μυνηματα απο μπινελικια μεχρι παρακαλια κλπ. Πηρε απ τα τρια το μακρυτερο. Ξαναπαω στο μαγαζι μετα απο δυο μερες ερχετραι αγκαλιες φιλια τη διωχνω νευριαζει γαμησε τα. Για να μην πολυλογω ξαναβγαινουμε για ξενοδοχειο αυτη τη φορα με 80 και τα καταπιε ολα. Σε επομενη φορα στο μαγαζι ακουω διαλογο Βικυ με Ιρινα "εισαι χαζη εχασες τοσα λεφτα για βλακειες. Εγω καταπινω και με εχει στα ωπα ωπα" Ας ειναι φιλε απο Σκαραβαιο και καλομαθημενες τωρα που εκλεισε και οι πυρφορογεροι την κανανε θα πανε με οσα θελεις, Νευρο χρειαζεται και φτυσιμοΑπό όσο ξέρω ο Σκαραβαίος έκλεισε και τα πιο πολλά κορίτσια μετακόμισαν στο Παρκάκι. Παιχνίδι γίνεται εκτός, αλλά είναι "καλομαθημένες" και ζητάνε πολλά. Συνήθως δεν αξίζει η φάση αν και για το παλμάρε, έχω κάνει.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.436
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.174
- Πόντοι
- 746
Πολυ σωστος Αρχηγε μου. Τωρα ομως που εχει πολυ ανταγωνισμο θα ηρεμησουν. Θα μοιραστω μια ιστορια απο μπαροβια Περιστερι (Ιρινα) απο Κιςς που ειχαμε κανονισει για εξω. Επειδη την εκανα πολυ κεφι ειχαμε συμφωνησει στα 150 ευρω (αυτο λιγο πριν το κοβιντ) με ξενοδοχειο κομπλε. Δεν ξερω πως μου ηρθε οπως πιναμε καφε και της λεω θελω να τελιειωσω στο στομα σου και να τα καταπιεις ολα. Μου λεει με αυτη τη χαρακτηρισρικη Ουκρανικη προφορα "ΑΑΑΑΑΑΑ εγκω δε κανει τετοια αυτο ουτε αντρα μου ντεν κανω". Καλα της λεω ενταξει κερασμενο το καφεδακι θα παρω τη φιλη μου τη Βικυ (απο το ιδιο μαγαζι) που τα κανει αυτα. Την παραταω συξυλη και φευγω εν ψυχρω. Μεχρι να παω σπιτι ειχε κανει 30 κλησεις ειχε στειλει 20 μυνηματα απο μπινελικια μεχρι παρακαλια κλπ. Πηρε απ τα τρια το μακρυτερο. Ξαναπαω στο μαγαζι μετα απο δυο μερες ερχετραι αγκαλιες φιλια τη διωχνω νευριαζει γαμησε τα. Για να μην πολυλογω ξαναβγαινουμε για ξενοδοχειο αυτη τη φορα με 80 και τα καταπιε ολα. Σε επομενη φορα στο μαγαζι ακουω διαλογο Βικυ με Ιρινα "εισαι χαζη εχασες τοσα λεφτα για βλακειες. Εγω καταπινω και με εχει στα ωπα ωπα" Ας ειναι φιλε απο Σκαραβαιο και καλομαθημενες τωρα που εκλεισε και οι πυρφορογεροι την κανανε θα πανε με οσα θελεις, Νευρο χρειαζεται και φτυσιμο
Μα για αυτό είσαι ο Αρχηγός της Πίστας. Αρχοντάρα μου.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Μας έχεις εξιτάρει την περιέργεια μ' αυτήν τη Στέλλα!Τι έγινε τελικά μεσιέ,σκέφτηκες που θα μπείς η μόνο αλκοόλ.
Με βλέπω το Σάββατο πάλι να ξεμπουκώνω στην Στέλλα.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.387
- Like
- 12.766
- Πόντοι
- 2.256
Μήπως είναι η Στέλλα που ήταν πολύ παλαιότερα στο Χαλαρά;Μας έχεις εξιτάρει την περιέργεια μ' αυτήν τη Στέλλα!
nikos708
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 1.409
- Κριτικές
- 144
- Like
- 11.835
- Πόντοι
- 25.186
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους κωλομπαραδες.... πέρασμα λοιπόν ξανά από Τρούμπα με πρώτη στάση κλασικά το Σκορπιό ....αυτή τη φορά δεν έκανα τίποτα με καμία καθώς ο στόχος ήταν αλλου... Δεύτερη στάση blue night κάθισα λοιπόν σε τραπέζι....από γυναίκες 3 και τίποτα σπουδαίο ....με πλησιάσει μία γύρω στα 40 45 μελαμψή μάλλον Βραζιλιάνα με την οποία ήπιαμε τρία ποτά χουφτώματα full χάμουρέματα full αλλά μέχρι εκεί ... Της έκανα λοιπόν πρόταση για ραντεβού έξω δέχτηκε μου εδωσε τηλέφωνο αλλά όταν την πήρα η κλασική απάντηση δεν προλαβαίνω σήμερα αύριο-μεθαύριο και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά σύνολο το κόστος στο μαγαζί 40€.... Τρίτη στάση europa αυτή τη φορά πέτυχα παλιά γνώριμη ξανθιά Ελληνίδα εν ονόματι Χριστίνα.... με το που την είδα λοιπόν στο μαγαζί σηκώνεται με παίρνει αγκαλιά καθότι είμαστε παλιοί γνωστοί με πολύ ένοχο παρελθόν ...ξεπέταξε εναν αγαπουλη και μετά καθίσαμε στο τραπεζάκι μαζί..... το τι έγινε δεν περιγράφεται φτάνει μόνο να σας πω ότι για πρώτη φορά σε αυτό το μαγαζί έπεσε πίπα τρελή αλλά μικρής διάρκειας στην τουαλέτα χωρίς ολοκλήρωση λόγω χρόνου και για να μην καρφωθουμε στο καγαζι....στο τέλος λοιπόν της επισκέψεις δώσαμε ραντεβού στον Πειραιά για την επόμενη το μεσημέρι ...την πήρα με το αυτοκίνητό μου πήγαμε σε ξενοδοχείο στο Σχιστό και έγινε το έλα να δεις!!!! το ραντεβού στο ξενοδοχείο ήταν προσφορά της Χριστίνας προς τιμήν των παλιών καλών εποχών!!!!! δεν πηγαίνει καθημερινά στο μαγαζί ειναι ψηλή ξανθιά Ελληνίδα ομολογουμένως πολύ όμορφη για την περιοχή αλλά από όσο μου είπε από Σεπτέμβρη θα είναι μόνιμα .....βλέποντας και πράττοντας.... Οι Υπόλοιπες κορασίδας του μαγαζιού κάνανε τρελό παιχνίδι στα τραπέζια και από ότι είδα μία λίγο πιο μελαμψη δεν συγκράτησα όνομα και η κλασική μελαχρινή ρουμάνα πολυ αξιογαμιτη μετά από πληροφορία συνάδελφου μέσα στο μπαρ αρχίζουν και παίρνουν βιζιτούλες για έξω με αντίτιμο όχι σταθερό!!! βαρουν και όπως σε πιάσουν.... Αυτά για την ώρα
Spiderw
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 1.001
- Κριτικές
- 16
- Like
- 3.629
- Πόντοι
- 1.446
Κοντη με κοντο μαυρο μαλλι η ρουμανα?Καλησπέρα σε όλους τους φίλους κωλομπαραδες.... πέρασμα λοιπόν ξανά από Τρούμπα με πρώτη στάση κλασικά το Σκορπιό ....αυτή τη φορά δεν έκανα τίποτα με καμία καθώς ο στόχος ήταν αλλου... Δεύτερη στάση blue night κάθισα λοιπόν σε τραπέζι....από γυναίκες 3 και τίποτα σπουδαίο ....με πλησιάσει μία γύρω στα 40 45 μελαμψή μάλλον Βραζιλιάνα με την οποία ήπιαμε τρία ποτά χουφτώματα full χάμουρέματα full αλλά μέχρι εκεί ... Της έκανα λοιπόν πρόταση για ραντεβού έξω δέχτηκε μου εδωσε τηλέφωνο αλλά όταν την πήρα η κλασική απάντηση δεν προλαβαίνω σήμερα αύριο-μεθαύριο και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά σύνολο το κόστος στο μαγαζί 40€.... Τρίτη στάση europa αυτή τη φορά πέτυχα παλιά γνώριμη ξανθιά Ελληνίδα εν ονόματι Χριστίνα.... με το που την είδα λοιπόν στο μαγαζί σηκώνεται με παίρνει αγκαλιά καθότι είμαστε παλιοί γνωστοί με πολύ ένοχο παρελθόν ...ξεπέταξε εναν αγαπουλη και μετά καθίσαμε στο τραπεζάκι μαζί..... το τι έγινε δεν περιγράφεται φτάνει μόνο να σας πω ότι για πρώτη φορά σε αυτό το μαγαζί έπεσε πίπα τρελή αλλά μικρής διάρκειας στην τουαλέτα χωρίς ολοκλήρωση λόγω χρόνου και για να μην καρφωθουμε στο καγαζι....στο τέλος λοιπόν της επισκέψεις δώσαμε ραντεβού στον Πειραιά για την επόμενη το μεσημέρι ...την πήρα με το αυτοκίνητό μου πήγαμε σε ξενοδοχείο στο Σχιστό και έγινε το έλα να δεις!!!! το ραντεβού στο ξενοδοχείο ήταν προσφορά της Χριστίνας προς τιμήν των παλιών καλών εποχών!!!!! δεν πηγαίνει καθημερινά στο μαγαζί ειναι ψηλή ξανθιά Ελληνίδα ομολογουμένως πολύ όμορφη για την περιοχή αλλά από όσο μου είπε από Σεπτέμβρη θα είναι μόνιμα .....βλέποντας και πράττοντας.... Οι Υπόλοιπες κορασίδας του μαγαζιού κάνανε τρελό παιχνίδι στα τραπέζια και από ότι είδα μία λίγο πιο μελαμψη δεν συγκράτησα όνομα και η κλασική μελαχρινή ρουμάνα πολυ αξιογαμιτη μετά από πληροφορία συνάδελφου μέσα στο μπαρ αρχίζουν και παίρνουν βιζιτούλες για έξω με αντίτιμο όχι σταθερό!!! βαρουν και όπως σε πιάσουν.... Αυτά για την ώρα
nikos708
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 1.409
- Κριτικές
- 144
- Like
- 11.835
- Πόντοι
- 25.186
Ναι....Κοντη με κοντο μαυρο μαλλι η ρουμανα?
Spiderw
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 23 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 1.001
- Κριτικές
- 16
- Like
- 3.629
- Πόντοι
- 1.446
Ευχαριστω φιλεΝαι....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 8K