Distro
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 205
- Πόντοι
- 1
KANONIKA όπως και στο ΛαΛούνα κανονικά πήγαινε κάτω, μ΄όνο σε 2 -3 περιπτώσεις ειχε πει οχι. Κανονικότατα όπως την ξέρετε , πηγα την 1η μερα να της πω καλη αρχη και καταφεραμε και κάτσαμε μαζι στο τελος πριν φύγουμεDistro Ο.Κ. επέστρεψε στο "Χαλαρά", τα παλιά της τα κόλπα όμως τα κάνει; Ή συνεχίζει στο μοτίβο των τελευταίων μηνών "μόνο σόου" κ.τ.λπ.; Εσύ γνωρίζεις σίγουρα... Αν δε θέλεις να μου απαντήσεις εδώ δημοσίως στείλε μου PM, ξέρεις εσύ!