Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.816
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.042
- Πόντοι
- 6.495
ΆρχονταςΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 9/7 - ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ...
Σάββατο 9/7 λοιπόν και μετά από μια από τις μεγαλύτερες νίλες στη ζωή μου όπου πηγαίνοντας στην επετειακή συναυλία του Νίκου Πορτοκάλογλου στο Ηρώδειο η βροχή έφτασε μέχρι το καβλί μου και φυσικά η εκδήλωση ακυρώθηκε, αφού επέστρεψα πρώτα στο σπίτι για να αλλάξω ρούχα αποφάσισα να κλείσω κάποιες εκκρεμότητες με κάποια μαγαζιά που έχουν αναφερθεί το τελευταίο διάστημα εδώ και παράλληλα να σπρώξω κιόλας φυσικά μιας και θα ήταν το τελευταίο μου Σάββατο στην Αθήνα πριν φύγω με την καλοκαιρινή μου άδεια.
Πρώτη μου στάση λοιπόν αυτό το αινιγματικό "La cueva" (Η σπηλιά) στη Λεωφόρο Δημοκρατίας στο Κερατσίνι που είχε αναφέρει εδώ κάποιος συναγωνιστής ως μπαράκι στο οποίο είχε σπρώξει μια μελαχρινή με 20€ στην τουαλέτα και τον είχε κράξει - μάλλον ορθά όπως απέδειξα - ο συναγωνιστής Γκολέμης. Έφτασα στο μαγαζί γύρω στις 23:30. Μπαίνοντας πέτυχα το αφεντικό στην μπάρα, δυο γυναίκες εκτός αυτής και άλλη μία που γλυκοκοίταζε έναν τύπο, προσπαθώντας να καταλάβω τί ρόλο βαράγαν αυτές. Σύντομα γνωριστήκαμε με το αφεντικό ο οποίος αφού πρώτα μου ξεκαθάρισε πως γενικά το μαγαζί δε λειτουργεί όπως ο "Πρίγκηπας", ούτε καν όπως το γειτονικό του "Playboy", αλλά όπως είπε "αν θέλει κάποια από τις σερβιτόρες μου να πάει με κάποιον από τους πελάτες επειδή τον γουστάρει και επειδή τα βρήκανε δε θα της πω όχι", μου εκμυστηρεύθηκε πως τσακώθηκε με μια από τις δύο κοπέλες που του είχαν απομείνει στο μαγαζί και αυτή σηκώθηκε και έφυγε παίρνοντας και την άλλη μαζί κι ότι είχε μείνει χωρίς γυναίκες και αυτές που ήταν εκεί (οι οποίες όπως διαπίστωσα ήταν όντως πελάτισσες και δεν έπαιζαν) ήταν απλά "φίλες" του που είχαν έρθει να τον στηρίξουν μιας και έμεινε χωρίς προσωπικό... Γενικά λίγο μυστήρια κατάσταση, βλέποντας κάποια video από καλές βραδιές του μαγαζιού κατάλαβα ότι πρόκειται μάλλον για ελληνάδικο με μουνάρες σερβιτόρες - κονσοματρίζ με τις οποίες πολλά μπορούν να συμβούν, αλλά σίγουρα δεν είναι απ' τα μπαράκια που ενδιαφέρουν αυτό το thread. Επικοινωνώντας με τον τύπο που είχε γράψει εδώ για τη φάση στο μαγαζί κι ο οποίος με ενημέρωσε ότι απ' ό,τι κατάλαβε από κάποια stories στο Instagram οι κοπέλες στο μεταξύ μάλλον τα βρήκαν με το αφεντικό και επέστρεψαν στο μαγαζί, κατάλαβα ότι η φάση εκεί είναι κάπως πυρφορισμός, μετά από κάποιες επισκέψεις στο μαγαζί και πολύ μπίρι - μπίρι μπορεί όντως να καταφέρεις να πας κάποια απ' τις σερβιτόρες στην τουαλέτα αλλά η όλη φάση δεν έχει καμία σχέση μ' αυτά που αναζητούμε εμείς εδώ οπότε πάμε παρακάτω, να πάτε στο "La cueva" με την παρέα σας μόνο αν θέλετε να γουστάρετε με άσματα στυλ Γονίδη αλλά χωρίς μεγάλες προσδοκίες.
Επόμενη στάση το "La luna" στον Άγιο Φανούριο στο ΙΛΙΟΝ που τόσο έχει συζητηθεί εδώ τώρα τελευταία... Τονίζω με μεγάλα γράμματα το ότι είναι στο Ίλιον και όχι στο Περιστέρι γιατί υπάρχει και άλλος Άγιος Φανούριος στο Περιστέρι και δε θέλω να χάσετε τον μπούσουλα αν αποφασίσετε να πάτε στο μαγαζί όπως την έπαθα εγώ την πρώτη φορά, μάλιστα μπορώ να σας συμβουλεύσω να βάλετε στο GPS σας τη διεύθυνση "Αγίου Φανουρίου 95, Ίλιον" και θα βρεθείτε ακριβώς απέναντι από την εκκλησία στις πεζοδρόμους όπου στην αρχή του ένα από τους δύο θα βρείτε το εν λόγω μπαράκι. Το "La luna" λοιπόν ήταν ένα μαγαζί όπου την τελευταία φορά που είχα πάει το Νοέμβριο του '19 (προ κορωνοϊού δηλαδή) και είχα καψουρευτεί και μια μελαχρινή Ρουμάνα μπαργούμαν με βυζάρες εκεί που λόγω της πανδημίας δεν μπόρεσα ποτέ να πάω μαζί της σε ξενοδοχείο όπως ήθελα, ήταν τίγκα στις γυναίκες και στον κόσμο και γενικά πήγαινε σφαίρα σαν μαγαζί, αν και τότε είχα ενημερωθεί πως πολύ λίγες από τις γυναίκες του μαγαζιού ανεβαίνουν στο περιβόητο πατάρι... Αυτό όμως που αντίκρισα το προπερασμένο Σάββατο ήταν ένα μαγαζί άδειο, με μοναδικούς παρόντες το αφεντικό και μια μόνο κοπέλα η οποία μάλιστα απ' ό,τι έμαθα ήταν κιόλας η "δικιά του" (μη με ρωτήσετε από πού το έμαθα)... Ήτοι μια τρύπα στο νερό, το αφεντικό βέβαια μου δικαιολογήθηκε ότι αυτή η κατάσταση ήταν λόγω της νεροποντής εξαιτίας της οποίας ούτε οι γυναίκες του κατάφεραν να πάνε στο μαγαζί, ούτε πελάτες πάτησαν. Τρεις μέρες όμως μετά που ξαναπήγα συνάντησα μια παρόμοια κατάσταση με μόνη διαφορά μια επιπλέον μελαχρινή γυναίκα στο ρόστερ (η οποία δεν έλεγε και τίποτα εμφανισιακά) και γενικότερα μια κατάσταση σύψης και παρακμής (ένας νεαρός κοιμόταν στον καναπέ κ.λπ.) Αν κρίνω λοιπόν και απ' αυτά που γράφτηκαν στις τελευταίες σελίδες εδώ, μάλλον το μαγαζί έχει πάρει την κάτω βόλτα γενικώς και δεν υπάρχει σωτηρία - θα κάνω βέβαια άλλη μία επίσκεψη το τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου που θα επιστρέψω στην Αθήνα απ' τις διακοπές μου να τσεκάρω την κατάσταση μήπως ήταν συμπτωματικό αυτό που συνάντησα αλλά δεν περιμένω πολλά... Πάντως απ' ό,τι μου είπε το αφεντικό το πατάρι συνεχίζει να προσφέρεται για "δουλίτσα" οπότε τουλάχιστον τυπικά αυτό το μαγαζί συνεχίζει να μας ενδιαφέρει.
Με τα πολλά και έχοντας ξενερώσει από τις απανωτές ήττες κατέληξα με άγριες διαθέσεις και εξίσου άγριες κάβλες στο "Χαλαρά" έχοντας στο μυαλό μου τη Φλώρα όπου η αλήθεια είναι ότι μου είχε λείψει και πολύ το ήθελα να μου μείνει ως ανάμνηση στις διακοπές μου ένα αξέχαστο γαμήσι μαζί της... Και φυσικά ο κορίτσαρος παρά τη δύσκολη βραδιά ήταν στο μαγαζί, μαζί με τη Νανά, η Βάλια απουσίαζε. Το αποτέλεσμα ήταν με ένα 100άρικο να κάτσουμε μαζί διπλάσιο χρόνο από τον κανονικό στους καναπέδες όπου μετά από λίγη κουβέντα άναψε το πελεκουδι... Γλωσσόφιλα, πίπα αρκετά καλή από μεριάς της, γλειφομούνι και λίγο πριν περάσουμε στο σκληρό ροκ μου ήρθε η ιδέα να καθήσω στον έναν καναπέ ξαπλωτός κι αυτήν στον απέναντι και να της ζητήσω να μου τραβήξει ποδομαλακία με τις ποδάρες της κάτι που έκανε αδιαμαρτύρητα και πολύ πετυχημένα... Εκεί τρελάθηκα και ακολούθησε σεξ σε τρεις στάσεις όπου επιπλέον ζήτησα και κώλο εννοείται και γαμηθήκαμε σαν να μην υπάρχει αύριο, η γυναίκα είναι εγγύηση επαγγελματισμού σ' αυτό που κάνει, τί να λέμε τώρα... Τελείωσα με τη Φλώρα να χοροπηδάει όντας αυτή από πάνω, στη στάση αυτή είναι τρομερή και μπορεί να σε κάνει να χύσεις μέσα σε 2'... Αμέσως μετά κάναμε ένα διάλειμμα για τσιγάρο αλλά έλα που εγώ βλέποντας μια ανοιχτή μπλούζα που φόραγε η οποία δε συγκρατούσε ούτε καν τις ρόγες απ' τα βυζιά της συνέχισα να είμαι καβλωμένος... Το αποτέλεσμά ήταν να της ζητήσω με ένα επιπλέον 40άρι να μου πάρει άλλη μια πίπα και να με αφήσει να τελειώσω ξανά στα βυζιά της αυτήν τη φορά, κάτι που έγινε πραγματικότητα λίγα λεπτά μετά, απ' τις ελάχιστες φορές που νιώθω την ανάγκη να τελειώσω για δεύτερη φορά με την ίδια κοπέλα το ίδιο βράδυ... Μετά κι απ' αυτό αποχωριστήκαμε ενώ εγώ ακόμα δεν είχα ξεκαβλώσει με την πάρτη της, κάτι που διαπίστωσε κι η Νανά λίγα λεπτά μετά που με χούφτωσε ενώ είχαμε πιάσει την κουβεντούλα. Μόνο αρνητικό στο "Χαλαρά" βρίσκω το γεγονός ότι επειδή έχει λίγες κοπέλες πλέον το ρόστερ, η Ρίτα κάπως αγχώνει τα κορίτσια να μην κάθονται πολλή ώρα σε κάθε πελάτη ακόμα κι αν πληρώνει καθώς περιμένουν κι άλλοι στην "ουρά"...
Αυτά λοιπόν είχα να γράψω, θ' αργήσετε κάπως να δείτε νεότερη ενημέρωσή μου καθώς από το Σάββατο που μας πέρασε είμαι εκτός Αθηνών. Για ό,τι θελήσετε στείλτε PM!
Καλά να περνάς φίλε