Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Έχει la luna στο Περιστέρι ..?
Να κανονίσω να κάνω καταδρομική.
Γιατί πήγα στο la luna Μιχαλακοπούλου δεν θυμάμαι μέρα και ήταν νεκρά.
Η Ρόζα που εντάξει έχει φουσκώσει αρκετά. Η Τάνια η μελαχρινή . Όχι η ξανθιά. Και αυτή δεν λέει κάτι μετά μια γριά και άλλη μία ξανθιά δεν θυμάμαι όνομα μου και μου είπαν εκεί πως είναι καλό όπλο .
ΕΕ τώρα να γνωρίσουμε και την Αγγελικούλα
Στο "La luna" της Μιχαλακοπούλου νέκρα; Αν πήγες καμιά καθημερινή ίσως... Η Τάνια η μελαχρινή δε λέει κάτι; Είσαι σίγουρος; Όσο για την άλλη ξανθιά που λες μάλλον τη Μάρα εννοείς
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Λοιπόν. Χθσινή καταδρομική τσάρκα σε πολλα Κωλόμπαρα της πόλης πιο πολυ για να δω τι παίζει ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Ειχα μαζί μου ενα 80άρι (οχι παραπάνω) μηπως κάνω κάνα βρώμικο σκηνικό αλλα για να είμαι ειλικρινής ήμουν 50-50. Έχω γυρίσει τα περισσότερα άλλωστε και δεν βλέπω καινούργια ενδιαφέροντα πράγματα κ καταστάσεις. Ξεκιν'αμε απο πειραιά καθως πήγα καρφί για το ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ειπε ο τύπος μας προχθές.

Έκανα το γνωστό κόλπο με τη τουαλέτα και πήγα να κοψω κίνηση μέσα για να μη πληρώνω τσάμπα ποτα. Ουτε μια δε βλεπόταν επειδη κάποιος ειπε οτι εχει γαμευσιμες εκει μέσα. Μεταβολή και δρόμο.

Επόμενος στόχος ο Σκορπιός 4 γκομενες , μια μαύρη... γάμησετα , μια Δωρα (δεν μ αρεσε) και μια γριά ψηλη καστανη απαράδεκτη οπως ειχε πει κ ενας φιλος παλαιοτερα. Η μονη πολυ αξιολογη και ΥΠΕΡ ΚΑΥΛΙΑΡΑ παρουσια η Αλίνα... μελαχροινη μπόμπα με ωραια μάτια και πολυ ψαχνό να χαρείς και να πιάσεις αλλα μου ειπε.... οτι ειναι μόνο για ποτά οταν τη ρωτησα για το πριβέ. Να κάτσω απλά να κερνάω κάποια να κάθεται διπλα μ για να ακουσει το πονο μου, ευχαριστώ δε θα πάρω δεν έχω ΠΟΝΟ , καυλες εχω για αυτο βολτάρω.

Πριν φυγω ειπα στην συμπαθητική μπαμπόγρια του μπάρ οτι η Αλίνα ειναι καύλα σκέτη αλλα δεν περνάει στο πριβέ μου λέει περνάνε οι άλλες... λέω οι αλλες πρέπει να με πληρώσουν οχι να τις πληρώσω εγώ.... ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΙΠΕΣ... ΛΕΩ τιποτα τιποα καληνύχτα. Και έφυγα.

Πέρασα απο τα πιρφορομάγαζα τη Φιλωνος που η μουσικη ηταν γαμησετα τέρμα εκει πέρα ακομη κ περαστικούς ενοχλεί. Και κινησα για το Κομπλέ και το Πιρουέτ ! Μετα απο κανα 20λεπτο (το πάτησα κ λιγο στον άδειο Κηφισό) ήμουν στο Κομπλέ. Σε κάποια φαση σκέφτηκα να περάσω και απο την PUB 65 αλλα σκέφτηκα οτι θα έρθει η καριολα η Σοφφια στο τραπέζι θα πετάξει γλωσσες κ κωλους εξω και θα ψάχνω τα 20αρικα στη κωλότσεπη για μια πιπα στη βρωμερή γωνία του μπάρ με τη κωλογρια απο το μπάρ να κοιτάει. Κινησα για ΚΟΜΠΛΕ οπου μπηκα μέσα και γινοταν ενα γυφτοπανηγύρι με μαυριδερους και κωλομπαρουδες να κουνιούνται ... οτι νά ναι , πετσετες κατω κολλαγανε τα πατώματα καλα κρασιά λεω. Μεταβολή και δρομο για το Πιρουέτ.

Μεσα στο Κομπλέ μια ξανθιά και μια καστανη στη γωνια κάτω απο τη γωνια του Ντι Τζει τριβοταν σε έναν.

Καβατζα της προκοπης δεν εχει το μαγαζί σε κοινή θέα όλα.

Πηγα απο Πιρουέτ οπου απευθειας μ έκανε επίθεση η χοντρή ΕΛΈΝΗ... Παρουσες η Άντζι και η Κατερινα επίσης. η Κατερινα ηταν πιασμένη απο έναν κοτσονάτο 60αρη. Τη πηγε πριβέ ελπιζω να την έσκισε όπως της άξιζει. Έρχεται λοιπόν η φακλάνα Ελένη απο το Τραπέζι μου και με ρωταει τι θα πιώ πριν ειχα κτυπήσει μια βοτκα πορτοκάλι στο Σκορπιό τωρα το έψηνα για μια μπύρα. μου φερνει μια κόκκινη κ έρχεται δίπλα.

Μου λεει τι θα κάνουμε... λέω θα πιώ τη μπύρα και βλέπουμε. Δεν της άρεσε και μ λεει Ε ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣ και ηρθες για άλλη... εκανα να της πώ και έτσι να ειναι λογαριασμο θα σου δωσω ; ρε φυγε ρε μλκα ρε μπρό απο εδω. φάση.

αΦΟΥ ΜΕ απάλλαξε απο την παρουσια της άρχισε να λέει στην Άντζι οτι ήρθα για τη Κατερίνα και να φωνάζει. Η Άντζι με αγριοκοίταζε μετά. Στα αρχιδια μου και για τις δύο. Απλα να αναφέρω οτι ειμαι πελάτης στο μαγαζί εχω ακουμπήσει πάνω απο 100 ευρω τις 2 απο τις 3 φορές που έχω πάει και η συμπεριφορά τους ειναι απαράδεκτη. Κάποιος πρέπει να τους πει οτι ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ παιζουν μαζί μας και δεν ψήνονται κ για κάτι εκτος κοωλόμπαρου ετσι κ εμεις ειμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.

Αφου ηπια τη μπυριτσα μ και με ξενερωσε η χοντρη που ξηγηθηκε έτσι έφυγα ελαφρώς πιωμένος κ ζαλισμένος κατεβηκα στα εβερεστ κτυπησα μια σαντουιτσάρα ! Με μπιφτέκια αυγα και γαλοπουλα και πηγα σπίτι και ξεράθηκα στον ύπνο.

Σημερα έκανα μια τσάρκα απο τα μασάζ για τα οποία θα ενημερώσω στο αντίστοιχο νήμα. Καλα να περνάτε !

* Δεν έκανα κάποια κατάθεση σε κωλόμπαρο χθές.
Στο "Fantasia" δε σου άρεσαν οι γκόμενες; Μου κάνει εντύπωση, τον περασμένο μήνα που πήγα είχε κάποια πολύ καλά κομμάτια, να σηκώθηκαν και να έφυγαν για κάποιον λόγο και να άλλαξε τόσο πολύ το ρόστερ; Τί να πω... Όσο για τη γριά που λες στον "Σκορπιό" είναι γριά αλλά έχει καλό σώμα για την ηλικία της, δε θα πήγαινα βέβαια μαζί της σε καμία περίπτωση γιατί αυτό δε μου αρκεί. Για καταστάσεις στο "Comple" με ανύπαρκτη καβάτζα όπου όλα γίνονται σε κοινή θέα τα έχουμε ξαναγράψει, όπως και για τις ζήλειες και τις απαράδεκτες συμπεριφορές στο "Pirouette". Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι που αποκαλείς χοντρή την Ελένη, εγώ απλά τσουπωτή την άφησα πριν τσακωθούμε λίγο πριν την έλευση του κορωνοϊού, να πήρε τόσα κιλά στις καραντίνες; Έτσι μου 'ρχεται να ρίξω τα μούτρα μου και να πάω στο Pirouette μόνο και μόνο για να τσεκάρω
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Εγγρ.
21 Ιουν 2017
Μηνύματα
340
Κριτικές
3
Like
952
Πόντοι
81
Στο "La luna" της Μιχαλακοπούλου νέκρα; Αν πήγες καμιά καθημερινή ίσως... Η Τάνια η μελαχρινή δε λέει κάτι; Είσαι σίγουρος; Όσο για την άλλη ξανθιά που λες μάλλον τη Μάρα εννοείς
Ναι καθημερινά ήταν . Ναι εννοώ πως δεν λέει κάτι από εμφάνιση.
Αυτή βέβαια που είναι πολύ ωραία γυναίκα έχω να την δω καιρό στο λα λουνα αν και μου είπαν πως πάει αλλά μόνο παρασκευή Σάββατο είναι η Πατρίτσια η Πολωνέζα .
Αυτήν θα ήθελα πολύ να την κανονίσω για έξω αλλά το κόβω δύσκολο .
 

Porngirl36

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
25
Like
152
Πόντοι
0
Με πήραν τηλ από luciana Παγκράτι. Ελπίζω εκεί κάτι να γίνεται... Δεν ξέρω παιδιά...
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.164
Κριτικές
136
Like
12.679
Πόντοι
11.915

Porngirl36

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
25
Like
152
Πόντοι
0
Ναι στη Λουτσιάνα ... Δεν ξέρω αγάπη μου... Πρώτη μέρα κ εδώ... Μέχρι τώρα καλά είναι... Ωραίο περιβάλλον... Καθαρό... Ποτά 10 κ 20...
 

Porngirl36

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
25
Like
152
Πόντοι
0

Συνημμένα

  • IMG_20220720_005710.jpg
    IMG_20220720_005710.jpg
    1,4 MB · Εμφανίσεις: 158

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
ΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 9/7 - ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ...

Σάββατο 9/7 λοιπόν και μετά από μια από τις μεγαλύτερες νίλες στη ζωή μου όπου πηγαίνοντας στην επετειακή συναυλία του Νίκου Πορτοκάλογλου στο Ηρώδειο η βροχή έφτασε μέχρι το καβλί μου και φυσικά η εκδήλωση ακυρώθηκε, αφού επέστρεψα πρώτα στο σπίτι για να αλλάξω ρούχα αποφάσισα να κλείσω κάποιες εκκρεμότητες με κάποια μαγαζιά που έχουν αναφερθεί το τελευταίο διάστημα εδώ και παράλληλα να σπρώξω κιόλας φυσικά μιας και θα ήταν το τελευταίο μου Σάββατο στην Αθήνα πριν φύγω με την καλοκαιρινή μου άδεια.

Πρώτη μου στάση λοιπόν αυτό το αινιγματικό "La cueva" (Η σπηλιά) στη Λεωφόρο Δημοκρατίας στο Κερατσίνι που είχε αναφέρει εδώ κάποιος συναγωνιστής ως μπαράκι στο οποίο είχε σπρώξει μια μελαχρινή με 20€ στην τουαλέτα και τον είχε κράξει - μάλλον ορθά όπως απέδειξα - ο συναγωνιστής Γκολέμης. Έφτασα στο μαγαζί γύρω στις 23:30. Μπαίνοντας πέτυχα το αφεντικό στην μπάρα, δυο γυναίκες εκτός αυτής και άλλη μία που γλυκοκοίταζε έναν τύπο, προσπαθώντας να καταλάβω τί ρόλο βαράγαν αυτές. Σύντομα γνωριστήκαμε με το αφεντικό ο οποίος αφού πρώτα μου ξεκαθάρισε πως γενικά το μαγαζί δε λειτουργεί όπως ο "Πρίγκηπας", ούτε καν όπως το γειτονικό του "Playboy", αλλά όπως είπε "αν θέλει κάποια από τις σερβιτόρες μου να πάει με κάποιον από τους πελάτες επειδή τον γουστάρει και επειδή τα βρήκανε δε θα της πω όχι", μου εκμυστηρεύθηκε πως τσακώθηκε με μια από τις δύο κοπέλες που του είχαν απομείνει στο μαγαζί και αυτή σηκώθηκε και έφυγε παίρνοντας και την άλλη μαζί κι ότι είχε μείνει χωρίς γυναίκες και αυτές που ήταν εκεί (οι οποίες όπως διαπίστωσα ήταν όντως πελάτισσες και δεν έπαιζαν) ήταν απλά "φίλες" του που είχαν έρθει να τον στηρίξουν μιας και έμεινε χωρίς προσωπικό... Γενικά λίγο μυστήρια κατάσταση, βλέποντας κάποια video από καλές βραδιές του μαγαζιού κατάλαβα ότι πρόκειται μάλλον για ελληνάδικο με μουνάρες σερβιτόρες - κονσοματρίζ με τις οποίες πολλά μπορούν να συμβούν, αλλά σίγουρα δεν είναι απ' τα μπαράκια που ενδιαφέρουν αυτό το thread. Επικοινωνώντας με τον τύπο που είχε γράψει εδώ για τη φάση στο μαγαζί κι ο οποίος με ενημέρωσε ότι απ' ό,τι κατάλαβε από κάποια stories στο Instagram οι κοπέλες στο μεταξύ μάλλον τα βρήκαν με το αφεντικό και επέστρεψαν στο μαγαζί, κατάλαβα ότι η φάση εκεί είναι κάπως πυρφορισμός, μετά από κάποιες επισκέψεις στο μαγαζί και πολύ μπίρι - μπίρι μπορεί όντως να καταφέρεις να πας κάποια απ' τις σερβιτόρες στην τουαλέτα αλλά η όλη φάση δεν έχει καμία σχέση μ' αυτά που αναζητούμε εμείς εδώ οπότε πάμε παρακάτω, να πάτε στο "La cueva" με την παρέα σας μόνο αν θέλετε να γουστάρετε με άσματα στυλ Γονίδη αλλά χωρίς μεγάλες προσδοκίες.

Επόμενη στάση το "La luna" στον Άγιο Φανούριο στο ΙΛΙΟΝ που τόσο έχει συζητηθεί εδώ τώρα τελευταία... Τονίζω με μεγάλα γράμματα το ότι είναι στο Ίλιον και όχι στο Περιστέρι γιατί υπάρχει και άλλος Άγιος Φανούριος στο Περιστέρι και δε θέλω να χάσετε τον μπούσουλα αν αποφασίσετε να πάτε στο μαγαζί όπως την έπαθα εγώ την πρώτη φορά, μάλιστα μπορώ να σας συμβουλεύσω να βάλετε στο GPS σας τη διεύθυνση "Αγίου Φανουρίου 95, Ίλιον" και θα βρεθείτε ακριβώς απέναντι από την εκκλησία στις πεζοδρόμους όπου στην αρχή του ένα από τους δύο θα βρείτε το εν λόγω μπαράκι. Το "La luna" λοιπόν ήταν ένα μαγαζί όπου την τελευταία φορά που είχα πάει το Νοέμβριο του '19 (προ κορωνοϊού δηλαδή) και είχα καψουρευτεί και μια μελαχρινή Ρουμάνα μπαργούμαν με βυζάρες εκεί που λόγω της πανδημίας δεν μπόρεσα ποτέ να πάω μαζί της σε ξενοδοχείο όπως ήθελα, ήταν τίγκα στις γυναίκες και στον κόσμο και γενικά πήγαινε σφαίρα σαν μαγαζί, αν και τότε είχα ενημερωθεί πως πολύ λίγες από τις γυναίκες του μαγαζιού ανεβαίνουν στο περιβόητο πατάρι... Αυτό όμως που αντίκρισα το προπερασμένο Σάββατο ήταν ένα μαγαζί άδειο, με μοναδικούς παρόντες το αφεντικό και μια μόνο κοπέλα η οποία μάλιστα απ' ό,τι έμαθα ήταν κιόλας η "δικιά του" (μη με ρωτήσετε από πού το έμαθα)... Ήτοι μια τρύπα στο νερό, το αφεντικό βέβαια μου δικαιολογήθηκε ότι αυτή η κατάσταση ήταν λόγω της νεροποντής εξαιτίας της οποίας ούτε οι γυναίκες του κατάφεραν να πάνε στο μαγαζί, ούτε πελάτες πάτησαν. Τρεις μέρες όμως μετά που ξαναπήγα συνάντησα μια παρόμοια κατάσταση με μόνη διαφορά μια επιπλέον μελαχρινή γυναίκα στο ρόστερ (η οποία δεν έλεγε και τίποτα εμφανισιακά) και γενικότερα μια κατάσταση σύψης και παρακμής (ένας νεαρός κοιμόταν στον καναπέ κ.λπ.) Αν κρίνω λοιπόν και απ' αυτά που γράφτηκαν στις τελευταίες σελίδες εδώ, μάλλον το μαγαζί έχει πάρει την κάτω βόλτα γενικώς και δεν υπάρχει σωτηρία - θα κάνω βέβαια άλλη μία επίσκεψη το τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου που θα επιστρέψω στην Αθήνα απ' τις διακοπές μου να τσεκάρω την κατάσταση μήπως ήταν συμπτωματικό αυτό που συνάντησα αλλά δεν περιμένω πολλά... Πάντως απ' ό,τι μου είπε το αφεντικό το πατάρι συνεχίζει να προσφέρεται για "δουλίτσα" οπότε τουλάχιστον τυπικά αυτό το μαγαζί συνεχίζει να μας ενδιαφέρει.

Με τα πολλά και έχοντας ξενερώσει από τις απανωτές ήττες κατέληξα με άγριες διαθέσεις και εξίσου άγριες κάβλες στο "Χαλαρά" έχοντας στο μυαλό μου τη Φλώρα όπου η αλήθεια είναι ότι μου είχε λείψει και πολύ το ήθελα να μου μείνει ως ανάμνηση στις διακοπές μου ένα αξέχαστο γαμήσι μαζί της... Και φυσικά ο κορίτσαρος παρά τη δύσκολη βραδιά ήταν στο μαγαζί, μαζί με τη Νανά, η Βάλια απουσίαζε. Το αποτέλεσμα ήταν με ένα 100άρικο να κάτσουμε μαζί διπλάσιο χρόνο από τον κανονικό στους καναπέδες όπου μετά από λίγη κουβέντα άναψε το πελεκουδι... Γλωσσόφιλα, πίπα αρκετά καλή από μεριάς της, γλειφομούνι και λίγο πριν περάσουμε στο σκληρό ροκ μου ήρθε η ιδέα να καθήσω στον έναν καναπέ ξαπλωτός κι αυτήν στον απέναντι και να της ζητήσω να μου τραβήξει ποδομαλακία με τις ποδάρες της κάτι που έκανε αδιαμαρτύρητα και πολύ πετυχημένα... Εκεί τρελάθηκα και ακολούθησε σεξ σε τρεις στάσεις όπου επιπλέον ζήτησα και κώλο εννοείται και γαμηθήκαμε σαν να μην υπάρχει αύριο, η γυναίκα είναι εγγύηση επαγγελματισμού σ' αυτό που κάνει, τί να λέμε τώρα... Τελείωσα με τη Φλώρα να χοροπηδάει όντας αυτή από πάνω, στη στάση αυτή είναι τρομερή και μπορεί να σε κάνει να χύσεις μέσα σε 2'... Αμέσως μετά κάναμε ένα διάλειμμα για τσιγάρο αλλά έλα που εγώ βλέποντας μια ανοιχτή μπλούζα που φόραγε η οποία δε συγκρατούσε ούτε καν τις ρόγες απ' τα βυζιά της συνέχισα να είμαι καβλωμένος... Το αποτέλεσμά ήταν να της ζητήσω με ένα επιπλέον 40άρι να μου πάρει άλλη μια πίπα και να με αφήσει να τελειώσω ξανά στα βυζιά της αυτήν τη φορά, κάτι που έγινε πραγματικότητα λίγα λεπτά μετά, απ' τις ελάχιστες φορές που νιώθω την ανάγκη να τελειώσω για δεύτερη φορά με την ίδια κοπέλα το ίδιο βράδυ... Μετά κι απ' αυτό αποχωριστήκαμε ενώ εγώ ακόμα δεν είχα ξεκαβλώσει με την πάρτη της, κάτι που διαπίστωσε κι η Νανά λίγα λεπτά μετά που με χούφτωσε ενώ είχαμε πιάσει την κουβεντούλα. Μόνο αρνητικό στο "Χαλαρά" βρίσκω το γεγονός ότι επειδή έχει λίγες κοπέλες πλέον το ρόστερ, η Ρίτα κάπως αγχώνει τα κορίτσια να μην κάθονται πολλή ώρα σε κάθε πελάτη ακόμα κι αν πληρώνει καθώς περιμένουν κι άλλοι στην "ουρά"...

Αυτά λοιπόν είχα να γράψω, θ' αργήσετε κάπως να δείτε νεότερη ενημέρωσή μου καθώς από το Σάββατο που μας πέρασε είμαι εκτός Αθηνών. Για ό,τι θελήσετε στείλτε PM!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom