Καταδρομική στην Τρούμπα απόψε. Ξεκίνησα με χαλαρά ποτά στην πυρφορο - Fantasia όπου ξεκίνησε πρόσφατα να δουλεύει μια γνωστή μου κοπέλα που θέλω χρόνια τώρα να κάνω κάτι μαζί της, κανονίσαμε βέβαια ραντεβού έξω από το μαγαζί άρα η επίσκεψή μου είχε εν τέλει κάποιο νόημα αλλά παρ' όλο το εμφανίσιμο ρόστερ του μαγαζιού να πω ΄ότι εκεί μέσα δεν παίζει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, κρίμα δηλαδή γιατί τα αφεντικά πήραν και τον διπλανό χώρο που μέχρι πρότινος στέγαζε σουβλατζίδικο και εκεί έβαλαν αποκλειστικά καναπέδες - σεπαρέ, πέραν όμως εκτεταμένου χαμουρέματος σ' αυτόν το χώρο δεν παίζει τίποτα βρώμικο, δυόμιση ώρες ήμουν εκεί και ούτε φραπέ δεν πήρε το μάτι μου. Επιπλέον το μαγαζί είναι φαρμακείο στις χρεώσεις, οπότε μάλλον δεν ενδιαφέρει τους φίλους αυτού του thread τουλάχιστον.
Συνέχεια για ξεχαρμάνιασμα στον Σκορπιό. Να πω ότι η Αλίνα που είχε εκθειάσει κάποιος συναγωνιστής εδώ (δε θυμάμαι ποιος ακριβώς) έχει αποχωρήσει από το ρόστερ, πλην όμως επέστρεψε η Δώρα την οποία ο ίδιος συναγωνιστής που είχε αναφέρει την Αλίνα είχε πει ότι σταμάτησε, ήταν όμως μόνο προσωρινό λόγω ενός προσωπικού της θέματος. Το ρόστερ συμπληρώνουν δύο ακόμα κοπέλες, μια μελαχρινή GILF με ωραίο σώμα ομολογουμένως για την ηλικία της αλλά ΠΟΛΥ GILF και μια Τάτια (;) - δεν ξέρω αν λέω καλά το όνομα - από Άγιο Δομήνικο που παλιότερα ήταν στον Πρίγκηπα απ' ό,τι μου είπε, εκείνη με θυμήθηκε αμέσως αλλά εγώ δεν τη θυμόμουν. Κοντή, παχουλή, με βυζάρες αλλά ειδικά όταν έχει πιει δεν μπορείς να συνεννοηθείς με τίποτα μαζί της, αν είναι όμως αυτή που ψάχνει ο El Papacito αυτή η λεπτομέρεια είναι κάτι που μάλλον δεν τον ενδιαφέρει

Από εκεί και πέρα εγώ φυσικά κέρασα τη Δώρα που την είχα για φευγάτη από το μαγαζί και με εξέπληξε η παρουσία της εκεί, ακολούθησε πατάρι όπου ξεσκιστήκαμε σαν να μην υπάρχει αύριο με μια λίμνη από σωματικά υγρά να βρίσκεται στο πα΄τωμα αφού κάναμε ό,τι κάναμε, έγιναν και πράγματα που και PM να μου στείλετε ειλικρινά δεν μπορώ να σας τα αναφέρω, πηγαίνετε και βρείτε τη Δώρα όσοι δεν έχετε πάει μαζί της και δε θα χάσετε σίγουρα,οι έχοντες γνώση σας την έχουμε προτείνει καιρό...
Αυτά για απόψε, το επόμενο Σάββατο θα παίξει επαναληπτική επίσκεψη στο Comple για να διαπιστώσω αν γίνεται τέλος πάντων κάτι εκεί και αν δω ψόφια τα πράγματα θα πάω στο αγαπημένο μου La luna της Μιχαλακοπούλου που το έχω παραμελήσει τον τελευταίο καιρό